Mag ik toch hopen van wel
! Moet zeggen dat ik om Goor altijd wel smakelijk moet lachen met zijn divagedrag en Stacey.....tsja... heb gewoon niks met der !
Gordon is klaar met X-Factor
Gordon (41) is helemaal klaar met de jury van X-Factor. Dat meldt RTL Boulevard. Het is volgens de Topper geen toeval dat zijn BadBoyz de competitie moesten verlaten, net toen hij afgelopen vrijdag niet aanwezig was. Bovendien maakten medejurylid Stacey Rookhuizen en presentatrice Wendy van Dijk beledigende opmerkingen die ze beter hadden kunnen laten.
Heeft Gordon zelf ook de X-Factor?
© Kippa
Gordon had al zijn hoop gevestigd op zijn laatste groep BadBoyz, maar na 4Granted en Fierce moesten ook zij de competitie verlaten.
Gordon zelf was afwezig omdat hij bij een Toppers-concert moest optreden. Eenmalig nam zangeres Edsilia Rombley zijn plaats in.
Gordon: "Ik had in eerste instantie een reactie van: dat is wel heel toevallig nu ik er niet ben, maar oké. Ik ben het thuis gaan kijken, 's nachts om half twee. Toen was ik eigenlijk zo verdrietig om de manier waarop. Er werden heel veel nare dingen gezegd."
Homo's
Vooral jurylid Stacey heeft het volgens Gordon te bont gemaakt. Ze zei tijdens de uitzending dat de BadBoyz er steeds meer uit gaan zien alsof ze homoseksueel zijn. Gordon: "Ik vind het ongepast als je in een uitzending waar gemiddeld twee miljoen mensen naar kijken, waaronder veel kinderen, gaat zeggen dat ze ontzettend veel op hun coach gaan lijken die homoseksueel is."
Daarnaast zei presentatrice Wendy dat de BadBoyz beter een knuffel konden ontvangen van vervangster Edsilia dan van Gordon.
Niet chique
"Ik vind het in deze tijd van problematiek rondom homo-emancipatie, -acceptatie en -integratie, onacceptabel dat dit in een programma als X Factor naar buiten komt", beklaagt Gordon zich.
Stacey's welgemeende excuses zijn niet genoeg om de gapende wond te helen: "Stacey Rookhuizen heeft me echt half huilend opgebeld en is door het stof gegaan. Wat moet je daar nou mee? Het kwaad is al geschied, de BadBoyz liggen eruit. So be it, het is een spel. Maar de manier waarop is niet chique."
Nooit meer
Gordon heeft zijn ongenoegen geuit in een email aan zijn collega-juryleden, producent Blue Circle en RTL. Hij doet de halve- en hele finale nog wel, "'maar daarna wil ik nooit meer iets met deze jury te maken hebben", aldus Gordon in een gesprek met RTL Boulevard-presentator Albert Verlinde.
Als de samenstelling van de jury niet verandert, wil Gordon bovendien niet aan een volgend seizoen van X Factor deelnemen. Albert: "Dat is geen loze kreet die hij slaakt. Het zit hem tot hier."
De BadBoyz zelf trekken zich overigens niet veel aan van alle commotie. "De kritiek gaat niet over de act, niet over de zang, het slaat nergens op," vertellen ze RTL Boulevard.
http://www.televizier.nl/site/Gordon_is_klaar_met_XFactor/list_messages/8552
ben 't helemaal met ze eens! En inderdaad zeer ongepast wat Stacy tegen de badboys zei tijdens zo'n uitzending, bah (N)
Wel spannend hoe het vrijdagavond allemaal gaat aflopen dit. Zal wel niet zo'n superbeste sfeer hangen
Gordon (41) is helemaal klaar met de jury van X-Factor. Dat meldt RTL Boulevard. Het is volgens de Topper geen toeval dat zijn BadBoyz de competitie moesten verlaten, net toen hij afgelopen vrijdag niet aanwezig was. Bovendien maakten medejurylid Stacey Rookhuizen en presentatrice Wendy van Dijk beledigende opmerkingen die ze beter hadden kunnen laten.
Heeft Gordon zelf ook de X-Factor?
© Kippa
Gordon had al zijn hoop gevestigd op zijn laatste groep BadBoyz, maar na 4Granted en Fierce moesten ook zij de competitie verlaten.
Gordon zelf was afwezig omdat hij bij een Toppers-concert moest optreden. Eenmalig nam zangeres Edsilia Rombley zijn plaats in.
Gordon: "Ik had in eerste instantie een reactie van: dat is wel heel toevallig nu ik er niet ben, maar oké. Ik ben het thuis gaan kijken, 's nachts om half twee. Toen was ik eigenlijk zo verdrietig om de manier waarop. Er werden heel veel nare dingen gezegd."
Homo's
Vooral jurylid Stacey heeft het volgens Gordon te bont gemaakt. Ze zei tijdens de uitzending dat de BadBoyz er steeds meer uit gaan zien alsof ze homoseksueel zijn. Gordon: "Ik vind het ongepast als je in een uitzending waar gemiddeld twee miljoen mensen naar kijken, waaronder veel kinderen, gaat zeggen dat ze ontzettend veel op hun coach gaan lijken die homoseksueel is."
Daarnaast zei presentatrice Wendy dat de BadBoyz beter een knuffel konden ontvangen van vervangster Edsilia dan van Gordon.
Niet chique
"Ik vind het in deze tijd van problematiek rondom homo-emancipatie, -acceptatie en -integratie, onacceptabel dat dit in een programma als X Factor naar buiten komt", beklaagt Gordon zich.
Stacey's welgemeende excuses zijn niet genoeg om de gapende wond te helen: "Stacey Rookhuizen heeft me echt half huilend opgebeld en is door het stof gegaan. Wat moet je daar nou mee? Het kwaad is al geschied, de BadBoyz liggen eruit. So be it, het is een spel. Maar de manier waarop is niet chique."
Nooit meer
Gordon heeft zijn ongenoegen geuit in een email aan zijn collega-juryleden, producent Blue Circle en RTL. Hij doet de halve- en hele finale nog wel, "'maar daarna wil ik nooit meer iets met deze jury te maken hebben", aldus Gordon in een gesprek met RTL Boulevard-presentator Albert Verlinde.
Als de samenstelling van de jury niet verandert, wil Gordon bovendien niet aan een volgend seizoen van X Factor deelnemen. Albert: "Dat is geen loze kreet die hij slaakt. Het zit hem tot hier."
De BadBoyz zelf trekken zich overigens niet veel aan van alle commotie. "De kritiek gaat niet over de act, niet over de zang, het slaat nergens op," vertellen ze RTL Boulevard.
http://www.televizier.nl/site/Gordon_is_klaar_met_XFactor/list_messages/8552
Wel spannend hoe het vrijdagavond allemaal gaat aflopen dit. Zal wel niet zo'n superbeste sfeer hangen
laatste aanpassing
Heel terecht dat Gordon boos is. Stacey's commentaar sloeg echt nergens op! Wat een kutwijf is het ook!
En ze had zoiets nooit gezegd wanneer Gordon er wel bij was geweest.
Stacey eruit
!!! Dan vind ik Patricia Paay een stuk vriendelijker en leuker
. Die zal dan ook nooit zo'n stomme opmerking maken!
Vind het trouwens erg jammer dat de BadBoyz eruit zijn, ook dat Sumera eruit is
. Wie moet er nou winnen... Jaap
? Donny
? Maaike
?
Alle 3 hebben ze de X-Factor niet.. Kelvin ook niet
Nee ik zie er geen waardevolle winnaar tussen zitten dit seizoen, jammer want er zaten echt goede tussen!
En ze had zoiets nooit gezegd wanneer Gordon er wel bij was geweest.
Stacey eruit
Vind het trouwens erg jammer dat de BadBoyz eruit zijn, ook dat Sumera eruit is
Alle 3 hebben ze de X-Factor niet.. Kelvin ook niet
Nee ik zie er geen waardevolle winnaar tussen zitten dit seizoen, jammer want er zaten echt goede tussen!
Wow man, ik wist dit allemaal niet eens wat er speelde met Gordon en de andere juryleden.
Idd wel erg triest dat Stacy zoiets zei. Ik vind Gordon echt een top gast en als ik super goed kon zingen en aan dit programma mee zou doen zou ik Gordon ook als coach willen, hij is spontaan, gezellig en eerlijk (zo zie ik dat overkomen op tv)
Jammer dat gehap naar elkaar tussen die juryleden, het lijken wel een stel kinderen!
Ik kijk best naar vrijdag uit hoe het gaat lopen.
Ik ben niet echt voor iemand maar als ik zou moeten kiezen kies ik denk ik voor Maaike.
Maarja straks als het erop aankomt met de uitslag dat Gordon "wraak" neemt op Stacy en daarmee Maaike er uit stemt pfff.
Idd wel erg triest dat Stacy zoiets zei. Ik vind Gordon echt een top gast en als ik super goed kon zingen en aan dit programma mee zou doen zou ik Gordon ook als coach willen, hij is spontaan, gezellig en eerlijk (zo zie ik dat overkomen op tv)
Jammer dat gehap naar elkaar tussen die juryleden, het lijken wel een stel kinderen!
Ik kijk best naar vrijdag uit hoe het gaat lopen.
Ik ben niet echt voor iemand maar als ik zou moeten kiezen kies ik denk ik voor Maaike.
Maarja straks als het erop aankomt met de uitslag dat Gordon "wraak" neemt op Stacy en daarmee Maaike er uit stemt pfff.
Alleen raar uit dr ogen kijken en dan denken
dat ze mooi is
nou dat idd ja, vaag wijf...
Uitspraak van Swollywood op dinsdag 25 mei 2010 om 20:32:Vond dat ook een achterlijke opmerking .... Stacy had opeens wel een heel grote mond toen Gordon er niet was! Viel gewoon op, normaal heeft ze lang niet zoveel te zeggen en nu dacht ze ff de bitch van de jury te spelen ofzo! Zo jammer....
t is en blijft een engwijf ..
Zal Stace wel worden neem ik aan ?
Die mag er van mij uit wijf weet er nx van, ze zingt zelf nie eens...
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 mei 2010 om 13:31:Daarnaast zei presentatrice Wendy dat de BadBoyz beter een knuffel konden ontvangen van vervangster Edsilia dan van Gordon
Oke,Goor heeft ontzettend gelijk over dat homo-gedoe
Maar Wendy bedoelde volgens mij alleen maar,dat 2 boys
liever geknuffeld wilde worden door een mooie vrouw
dan een man.
Is toch geen rotopmerking
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 mei 2010 om 13:31:ben 't helemaal met ze eens! En inderdaad zeer ongepast wat Stacy tegen de badboys zei tijdens zo'n uitzending, bah
En zo denkt iedereen erover
Vraag me toch af of die 'ruzie' expres gemaakt is voor de kijkcijfers,
aangezien het songfestival tegelijkertijd met de X komt
zaterdag
Maar goed,mocht het wèl zo zijn,hoop ik niet dat de kandidaten
de dupe zijn van de jurybattle
ofzo )
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 mei 2010 om 14:09:Dan vind ik Patricia Paay een stuk vriendelijker en leuker . Die zal dan ook nooit zo'n stomme opmerking maken!
Maar Pat wil wel altijd haar gelijk en zin krijgen
Ik vind dat er iemand in de jury moet die ooit de X
gewonnen heeft,en nu redelijk bekend is
Uitspraak van *Janientje* op woensdag 26 mei 2010 om 18:09:Jammer dat gehap naar elkaar tussen die juryleden, het lijken wel een stel kinderen!
Triest he
Begin bijna te denken dat ik naar de Nanny kijk
Staat er straks een strafstoeltje naast de jury
Uitspraak van *Janientje* op woensdag 26 mei 2010 om 18:09:Ik ben niet echt voor iemand maar als ik zou moeten kiezen kies ik denk ik voor Maaike.
Dat zou ik zo dom vinden! Hij moet de eer aan zichzelf houden
en Maaike juist complimenteren
Ik hoop dat ze wint
brengt ze het er goed vanaf.
Uitspraak vanDie mag er van mij uit wijf weet er nx van, ze zingt zelf nie eensHaagspoesje
op woensdag 26 mei 2010 om 19:15:
Ze doet wel de vogeltjesdans
Dony deed dat zo leuk na bij Life4you
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 mei 2010 om 13:31:Niet chique
Pff, wat bullshit. En Gordon mag zich wel steeds openlijk gaan beklagen over z'n 'Dony moeheid', en het gewicht van Dony? Daar hoor je Eric toch ook niet over. En daarbij, die opmerking van Stacy ging over de kleding, dat snapt toch iedereen zou je denken...
Zwaar overtrokken dit, ben nu dan ook wel beetje klaar met X-Factor door het kinderachtige gedoe
Vraag me toch af of die 'ruzie' expres gemaakt is voor de kijkcijfers,
aangezien het songfestival tegelijkertijd met de X komt
zaterdag
lijkt me wel
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 mei 2010 om 14:09:Wie moet er nou winnen... Jaap ? Donny ? Maaike ?
Denk dat Maaike een grote kans maakt, heel Twente stemt op haar....na de lansdtitel willen ze nu ook de Xfactor winnen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 mei 2010 om 19:35:heel Twente stemt op haar....na de lansdtitel willen ze nu ook de Xfactor winnen
lol
Als dat echt zo leeft in Twente, dan maakt ze in dat geval dus zeker grote kans om te winnen (tenzij dat sms-gebeuren doorgestoken kaart is hehe)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 mei 2010 om 19:35:lijkt me wel álles voor de kijkcijfers!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 mei 2010 om 19:35:Denk dat Maaike een grote kans maakt
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 mei 2010 om 01:25:(tenzij dat sms-gebeuren doorgestoken kaart is hehe)
Tuurlijk is dat doorgestoken
Ben zo verbaast
van het sonfestival niet heeft gehaald
Zag met een stukje van het optreden ,met draaiorgel
Kreeg plaatsvervangend schaamte gevoel
Wat een afgang
Denk dat Don er vanaaf helaas uit moet
Ben zo verbaast Hoorde net dat Sineke de finale
van het sonfestival niet heeft gehaald
Hoezo verbaast?
Ik wist al vanaf het begin dat ze het niet ging halen
Sorry hoor maar als je echt denkt dat je met dit nummer kan winnen zit er een steekje los boven bij je
Tuurlijk is dat doorgestoken
Ja heel veel denken dat altijd. Ik weet het ekt niet... Soms denk ik het ook wel eens, maar soms ook niet. Want je hebt best wel vaak met zulke dingen dat er mensen uitgaan die als het doorgestoken kaart zou zijn, ze er nooit zomaar uit zouden gooien.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 mei 2010 om 09:29:Hoezo verbaast?
Ik wist al vanaf het begin dat ze het niet ging halen
Sorry hoor maar als je echt denkt dat je met dit nummer kan winnen zit er een steekje los boven bij je
Nja in het verleden is gebleken dat de meest kansloze nummers het meestal ver schoppen. Had me echt niet verbaasd als ze wel door was gegaan, het nummer heeft een hoog songfestival-gehalte
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 mei 2010 om 10:45:Nja in het verleden is gebleken dat de meest kansloze nummers het meestal ver schoppen. Had me echt niet verbaasd als ze wel door was gegaan, het nummer heeft een hoog songfestival-gehalte.
Nou deze is wel te kansloos om naar de finale te gaan..
Maargoed o.t:
Donny gaat er uit denk k vanavond..
Al hoop ik eerder Kelvin!
Ik denk ook Donny....
Finale gaat tussen Maaike en Jaap worden denk ik..
Met Jaap als winnaar
Met Jaap als winnaar
Ik denk dat vanaaf eerst Kelvin eruit gaat (na het 1e liedje moet er al iemand uit)
Dan daarna zal t écht spannend worden, t kan alle kanten op maar hoop/gok dan op Donny.
Morgenavond dan de finale met Jaap & Maaike en dan hoop ik toch op Jaap als winnaar
Shalalie shalala ohnee dat was iets anders
Dan daarna zal t écht spannend worden, t kan alle kanten op maar hoop/gok dan op Donny.
Morgenavond dan de finale met Jaap & Maaike en dan hoop ik toch op Jaap als winnaar
Shalalie shalala ohnee dat was iets anders
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 mei 2010 om 11:03:Nou deze is wel te kansloos om naar de finale te gaan..
Voorgaande jaren weleens gezien wat voor nummers er naar de finale gingen of zelfs wonnen? Net zo kansloos
Kan het vanaaf niet zien, ga uit eten
... Ook wel lekker natuurlijk
! Morgenavond is de finale al
? Dat wist ik niet! Morgenavond maar niks plannen dan
....
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 mei 2010 om 15:12:Voorgaande jaren weleens gezien wat voor nummers er naar de finale gingen of zelfs wonnen? Net zo kansloos.
Elke jaar is het kansloos, maar dit nummer kan zelf een klein kind nog verzinnen zo kansloos is t!
Sws is het hele songfestival kansloos!
Uitspraak vanze kunnen t dan ook maar beter kansloosfestival noemen!Haagspoesje
op vrijdag 28 mei 2010 om 16:29:
Maar toch gebied eerlijkheid mij te zeggen, dat ik Sieneke qua stem veel beter vond dan vele anderen. De helft van die opgeblazen make-up poppetjes met iets te veel dramatische wind door de haren zong nog geen noot raak
Uitspraak vane kunnen t dan ook maar beter kansloosfestival noemen!Haagspoesje
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 mei 2010 om 09:29:Hoezo verbaast?
Was sarcastisch bedoeld
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 mei 2010 om 09:29:Sorry hoor maar als je echt denkt dat je met dit nummer kan winnen zit er een steekje los boven bij je
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 mei 2010 om 10:44:Maar goed, misschien toch wel.. we zouden 't wel nooit 100% zeker weten met die vage shows
Er wordt in ieder geval een hoop overdreven voor de Show
Ik denk ook Donny....
Met Jaap als winnaar
Ik denk toch Maaike
Die heeft de X niet meer nodig
en Marco Borsato achter zich staan
Morgen finale he
Denk dat Don veel schnabbels krijgt
Zullen wel vaak op tv zien in allerlei progamma's
Een soort van Herman: I'm a dancer
maar dan met een mooie stem en iets mooier
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 mei 2010 om 12:11:Ik denk dat vanaaf eerst Kelvin eruit gaat (na het 1e liedje moet er al iemand uit)
Na het eerste
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 mei 2010 om 13:00:Neeeee Maaike moet winnen
Uitspraak van Swollywood op vrijdag 28 mei 2010 om 15:36:Kan het vanaaf niet zien, ga uit eten ... Ook wel lekker natuurlijk!
Veel fun
RTL-gemist kijken? Kan je ook doorspoelen enzo
Uitspraak van Swollywood op vrijdag 28 mei 2010 om 16:32:Maar toch gebied eerlijkheid mij te zeggen, dat ik Sieneke qua stem veel beter vond dan vele anderen. De helft van die opgeblazen make-up poppetjes met iets te veel dramatische wind door de haren zong nog geen noot raak!
Ik zag alleen die korte stukjes met deelnemers voorbij
vliegen. Mijn god wat vreselijk zeg
maar maakte er een hele Uri Geller-show van
Uitspraak van Swollywood op vrijdag 28 mei 2010 om 16:32:het is net de X-factor, het draait meer om een stel lange benen en een strakke jurk, dan om je echte talenten
Hoop ik niet dat Jaap wint
hoor
Blijf zeggen dat Don eruit gaat vanaaf
Zn ouders kwamen niet voor niets vorige week
Korte vakantie door de X betaald voor zn ouders
Nu mag ie eruit
Maar zou het wel leuk vinden als ie er toch tot de
finale in blijft
donny en maaike waren echt niet goed! eruit met die 2
wat een sukkels die 538 gasten geven ze kelvin zo nummer, kan je met je pet niet bij toch!!!
Kelvin gaat winnen Let maar op
zal me ineens nx verbazen
whahaahaha Ik dacht net ook ff dat Maaike
idd Sineke moest nadoen
Dat was wel een leuke actie dat koppentje van dr hahahahahahaha
Uitspraak vanJa ja Jaap en Maaike in de finaleHaagspoesje
op vrijdag 28 mei 2010 om 23:37:
"Heb er de kracht niet meer voor"
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 mei 2010 om 22:17:Nou Crien, het zou idd maar zo kunnen! Als er 1 X-factor onvoorspelbaar is, ist deze wel!
Vandaar dat ik het dacht
Maar niet dus
Vind dit seizoen zo slecht
Oke
heeft het erover dat het zo'n hoog niveau is
Vind het juist slecht vergeleken met 't vorige
Vanaaf Maaike en Jaap dus
Jaap toch winnen ?
Uitspraak van Swollywood op zaterdag 29 mei 2010 om 01:22:Dony en Kelvin eruit? Ik ga morgen ff uitzending gemist kijken .... Vind het nu wat te laat !
"Heb er de kracht niet meer voor"
Ik vond er zelf niet veel aan hoor
En het loopt altijd zoooooo uit
Tv-kantine was een herhaling van vorige week
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 mei 2010 om 09:11:ben benieuwd vanavond! roep al de hele week dat jaap gaat winnen, maar zag net de optredens terug van gisteren en maaike was ook wel echt goed hoor!!
Staat ook in kranten en het wordt op tv gezegd
dat Jaap zal winnen
Zou leuk zijn als Maaike dan wint
Het was zo raar gister.. ik was blij dat Dony eruit ging en daarna dacht ik Kelvin gaat eruit en dan Maaike en Jaap in de finale, en toen Kelvin eruit was dacht ik eerst yes Maaike staat in de finale. Maar toen bedacht ik me ineens dat ik juist Kelvin in de finale had willen zien!
Ik vind Maaike goed maar Kelvin ook, ik heb met Jaap juist niet veel.. hij kan goed zingen enzo maar vind hem niet bijzonder
Kelvin vind ik zo'n schatje, altijd enthousiast en spontaan.
Had hem eigenlijk wel in de finale willen zien
Maar goed vanavond heb ik een verjaardag dus kan t niet eens kijken!
Maybe stiekem ff X-factor zetten opzetten daaro
Ik vind Maaike goed maar Kelvin ook, ik heb met Jaap juist niet veel.. hij kan goed zingen enzo maar vind hem niet bijzonder
Kelvin vind ik zo'n schatje, altijd enthousiast en spontaan.
Had hem eigenlijk wel in de finale willen zien
Maar goed vanavond heb ik een verjaardag dus kan t niet eens kijken!
Maybe stiekem ff X-factor zetten opzetten daaro
Moeilijk hoor..
Ik vind zowel Jaap als Maaike goed..
Lastige keuze...
+ dat het dan kiezen is tussen Stacy en Angela..
Dan ga ik toch voor Jaap
Ik vind zowel Jaap als Maaike goed..
Lastige keuze...
+ dat het dan kiezen is tussen Stacy en Angela..
Dan ga ik toch voor Jaap
Heb het rare gevoel dat Kelvin de finale
gaat winnen ( )
Kelvin gaat winnen Let maar op
Vind dit seizoen zo slecht
Oke Is pas het 2e seizoen dat ik kijk,maar iedereeen
heeft het erover dat het zo'n hoog niveau is
Vind het juist slecht vergeleken met 't vorige
Gelukkig heb jij meer verstand van.......???
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 mei 2010 om 12:11:finale met Jaap & Maaike en dan hoop ik toch op Jaap als winnaar
voor mij blijft Jaap toch de winnaar maar we zullen zien het zal best spannend worden denk ik het kan nu alle kanten op.
Erg benieuwd ook naar de 4 nummers die ze allebei vanaaf gaan zingen, of ze de zenuwen onder controle hebben
Nog een uurtje
! De wijn en knabbeltjes al klaar staan lady's?