Partyflock

Forumonderwerp · 1084650
2 volgers · 5525x bekeken
Waarschuw beheerder
Hier kun je voor al je info over de Apple Tablet
[img width=350 height=250 cacheid=001103dc002e4d8a96410ef51a029fdb88]http://www.appletablet.nl/wp-content/uploads/2010/01/aankondiging-ipad.jpg[/img]

Meer info volgt

http://live.iphoneclub.nl/
live verslag van de keynote van Apple
Scherm is 9,7 inch, IPS-display. Voorzien van eigen chip, de A4. 1GHz kloksnelheid, verkrijgbaar met 16/32/64GB opslag.

802.11n, Wi-Fi, Bluetooth 2.1 + EDR, accelerometer, kompas, speaker, microfoon, dock connector.
10 uur batterijduur, een maand standby

Volledig capacitive multi-touch scherm. Ook qua milieu is de iPad goed.

iPad kan alle apps van de iPhone draaien. Op twee manieren: met pixel-voor-pixel vertaling met een zwarte rand... of door het aantal pixels te verdubbelen en ze fullscreen te tonen.

Alles werkt vanuit de App Store rechtstreeks op de iPad. Er komt vandaag een nieuwe SDK uit, met alle iPad-tools
.
Ontwikkelaars kunnen ook applicaties maken die volledig gebruik maken van het touchscreen van de iPad.

Vergelijking met data-laptopabonnementen: 60$ p/m voor laptops. Apple & AT&T introduceren $14,99 voor 250MB en $29,99 onbeperkt.

De prijs wordt ... $499,- (!!) :cheer:

http://www.apple.com/ipad/specs/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
nou moet ik nog wachten ook :/

Waarschuw beheerder
is het dan al zeker dat de tablet er komt?
Waarschuw beheerder
Kalender en adresboek zien er uit als een papieren agenda en adressenboek
19:15
Geen Flash
19:13
Geweldig apparaat om mee te e-mailen, met een groot QWERTY toetsenbord op het scherm
19:13
Ziet eruit als een hele grote iPhone
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon een grote iphone zonder bellen
Waarschuw beheerder
wel eens van skype gehoord ?
Waarschuw beheerder
donateur
En toen kwam er helemaal geen tablet :lol:

Mja, Apple roeleerd sws wel!
Waarschuw beheerder
Extra info in de TS
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B@RTJUHHH op woensdag 27 januari 2010 om 18:54:
een maand standby

Dat moet de nieuwe Iphone ook hebben :respect:
Waarschuw beheerder
Voorbeeld van de game Nova op de iPad: http://bit.ly/cfBbL7

Waarschuw beheerder
donateur
Wat zal ie gaan kosten?
Apple kennende zal het wel onbetaalbaar worden :P
Waarschuw beheerder
Afbeeldingen van Need for Speed Shift op de iPad: http://bit.ly/c8uSJP http://bit.ly/drrCIm
Waarschuw beheerder
Apple introduceert een eigen store voor e-books: iBook Store - http://bit.ly/bjD34Q
Boeken zien er op het scherm ook uit als een opengeslagen boek met pagina's: http://bit.ly/dhqVjP
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Een compleet nieuwe versie van Keynote, Pages en Numbers, opnieuw ontwikkeld voor de iPad - http://bit.ly/bDQCjK
Waarschuw beheerder
donateur
Met zo'n formaat liever mn 13" macbook. Voor pocketdingen heb ik mn phone.

Wel nette specs voor zon afmeting btw!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 januari 2010 om 19:57:
Apple kennende zal het wel onbetaalbaar worden :P

Onbetaalbaar is een groot woord. Voor kwaliteit en design betaal je nou eenmaal wat meer.. :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Richard op woensdag 27 januari 2010 om 20:06:
Onbetaalbaar is een groot woord. Voor kwaliteit en design betaal je nou eenmaal wat meer.. :)

Daar heb je gelijk in..
Maarja, ben er wel benieuwd naar :D
Waarschuw beheerder
Pages op de iPad: http://bit.ly/9Xuh4f
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Richard op woensdag 27 januari 2010 om 20:06:
Voor kwaliteit en design betaal je nou eenmaal wat meer..

True... wat. Maar dan nog vind ik het redelijk overpriced, ookal heb ik het er voor over.
Waarschuw beheerder
De afzonderlijke onderdelen van iWork (Keynote, Pages, Numbers) gaan $9,99 elk kosten.
Waarschuw beheerder
De iPad kan via een kleine kabel verbonden worden met een beamer/projector, bijvoorbeeld voor presentaties van Keynote.
Waarschuw beheerder
De iPad synchroniseert net zoals de iPhone/iPod via USB, volledig geïntegreerd met iTunes.
Waarschuw beheerder
Naast iPads met alleen Wi-Fi komen er ook iPads met 3G.
Waarschuw beheerder
Internationale beschikbaarheid: juni/juli, maar wel volledig unlocked. Er wordt gebruik gemaakt van micro-SIMS.
Waarschuw beheerder
De prijs wordt ... $499,- (!!)(vanaf)
Waarschuw beheerder
valt nog mee had het duurder verwacht is iig goedkoper dan een nieuwe iphone 3Gs losse verkoop
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B@RTJUHHH op woensdag 27 januari 2010 om 18:54:
$499,-

Ja, net als de iphone in de us $399 en hier €899 :lol:...
Waarschuw beheerder
16GB ($499) basismodel. 32GB kost $599,- en 64GB kost $699. Voor 3G-modellen $130,- dollar extra. Afb: http://bit.ly/aacUXT.

Waarschuw beheerder
donateur
Prachtig dit :respect:

Volg het al maanden, althans de speculaties, want de marketing-afdeling van Apple doet waar ze goed in zijn, gewoon de massa de roddel laten verspreiden en zelf op hun reet zitten :lol:

Briljant :jaja:

Jobs! :D
Waarschuw beheerder
Verzending over 60 dagen (eind maart) voor Wi-Fi-modellen. 90 dagen voor iPads met 3G.
Waarschuw beheerder
Foto van het Keyboard Dock: http://bit.ly/bFmBtJ
Waarschuw beheerder
Foto van de iPad in de case: http://c0581892.cdn.cloudfiles.rackspacecloud.com/apple-tablet-keynote_189.jpg

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B@RTJUHHH op woensdag 27 januari 2010 om 20:22:
16GB ($499) basismodel. 32GB kost $599,- en 64GB kost $699. Voor 3G-modellen $130,- dollar extra. Afb: http://bit.ly/aacUXT.

32 lijkt me prima :)

Zal wel 1-op-1 euro worden zoals altijd. Mensen kopen het toch wel :)
Waarschuw beheerder
Hoe je typt op de iPad: http://bit.ly/dhjZUg
Waarschuw beheerder
Er zitten meer dan 1000 hardwarematige sensors in de iPad voor de multitouch.
Waarschuw beheerder
Je hoeft apps niet opnieuw te kopen, maar kun je die eenvoudig overzetten van je iPhone naar je iPad.
Waarschuw beheerder
De Apple A4 processor in de iPad behoeft geen ingebouwde koeling (fanless)
Waarschuw beheerder
Het event is afgelopen. Helaas totaal geen nieuws over de iPhone, iPod touch of iPhone OS 4.0 :-(
Waarschuw beheerder
Apple heeft vandaag de iPad gelanceerd, een Apple-tablet met een dikte van 1,2 cm en een gewicht van 680 gram. De iPad is voorzien van een 1GHz A4-processor die Apple in eigen huis heeft ontwikkeld. Er is keuze uit drie modellen met 16, 32 of 64GB Flash-geheugen. De batterij gaat maar liefst 10 uur mee en de iPad heeft een volledig multi-touchscherm van 9,7 inch.

Er komt ook een versie met ingebouwde 3G-verbinding, die vanaf juni/juli internationaal beschikbaar is. Het goedkoopste model gaat 499 dollar kosten. Het basismodel van 16GB kost $499, 32GB kost $599 en 64GB kost $699. Voor de 3G-modellen betaal je $130 extra.

Bestaande iPhone-applicaties kun je zonder problemen op de iPad installeren, waarbij je de keuze hebt uit twee weergavemogelijkheden: normale resolutie met een zwarte rand, of een resolutie waarbij het aantal pixels kunstmatig wordt verdubbeld. Apple demonstreerde toepassingen als muziek afspelen, games en websites lezen tijdens het speciale evenement op 27 januari 2010.
Terugblik op laptops

Apple begon de aankondiging van de iPad met een terugblik op notebooks: Apple ging van start in 1991 met de eerste moderne laptop, de PowerBook. Het was de eerste laptop met TFT-scherm en geïntegreerde muis. Nu gebruikt iedereen een laptop of een smartphone. De vraag is alleen: is er nog ruimte voor een derde categorie, daar tussenin? Apple denkt van wel, maar dan moet zo’n apparaat bepaalde taken erg goed kunnen doen. Bijvoorbeeld webbrowsen, foto’s uitwisselen, video’s kijken, muziek luisteren, games spelen en e-books lezen.
Mogelijkheden van de iPad

De netbooks zijn daarin niet zo goed, omdat het in feite gewoon goedkope laptops zijn. Apple denkt de oplossing gevonden te hebben met de iPad. Tijdens de bijeenkomst in San Francisco demonstreerde Steve Jobs het lezen van webpagina’s op het scherm, waarbij je de iPad in alle richtingen kunt draaien. De schermweergave op de iPad draait gewoon mee. Ook kun je overal op het scherm vingerbewegingen uitvoeren, met meerdere vingers dankzij multitouch. De iPad kan schermvullend websites laten zien en je kunt e-mail typen op een groot schermtoetsenbord. Blader door foto’s is mogelijk, er is een ingebouwde agenda en adresboek en natuurlijk kun je ook Google Maps extra groot op het iPad-scherm bekijken. De iPad is geschikt om muziek te luisteren en heeft een geïntegreerde iTunes Store om previews van nummers te bekijken en muzieknummers aan te schaffen. Heb je zin om YouTube-video’s te kijken, dan kan dat op de iPad in HD-formaat. Al deze toepassingen werden op het podium gedemonstreerd.

iPad kan iPhone-applicaties draaien
De gebruikersinterface van de iPad doet denken aan een combinatie van iPhone OS en Mac OS X. Scott Forstall, senior vice president voor iPhone-software, gaf op het podium een demonstratie van diverse applicaties. Daarbij werd hij geassisteerd door externe ontwikkelaars, die twee weken geleden door Apple zijn uitgenodigd voor een preview en zeer korte tijd hadden om een demo-applicatie te ontwikkelen.
De iPad kan vrijwel alle bestaande iPhone-applicaties draaien, zonder wijzigingen. Dat gebeurt zoals hierboven aangegeven op twee manieren: op de originele of dubbele resolutie. Als demonstratie toonde Forstall de Facebook-applicatie. Door tweemaal op de homeknop te drukken wordt de applicatie vergroot naar dubbele resolutie, full-screen. Een ander getoond voorbeeld was Snowcross.

Apple hoopt dat ontwikkelaars de tijd nemen om hun applicaties aan te passen voor het grotere touchscreen van de iPad. Zelf heeft Apple het al met de interne applicaties gedaan. Er komt vandaag een nieuwe SDK beschikbaar met alle iPad-tools.

Externe ontwikkelaars demonstreren iPad-applicaties
Gameloft toonde een game met de naam Nova. Deze first-person shooter werkt met multi-touch. Daarna toonde de New York Times hoe goed de applicatie van deze krant eruit ziet op de iPad. Tijdens de demonstratie sprak de man van NYT overigens van een voorbereidingstijd van 3 weken. In de applicatie zijn onder andere videoclips te zien. Vervolgens werd de applicatie Brushes gedemonstreerd, een applicatie waarmee je kunt tekenen en schilderen. De iPhone wordt al door kunstenaars gebruikt als digitaal schetsblok, maar de iPad is daarvoor veel geschikter. EA demonstreerde Need for Speed Shift en tenslotte werd nog de honkbalapplicatie MLB.com getoond.
iPad als e-booklezer

Nadat Steve weer terugkwam op het podium werd het gebruik van de iPad als e-reader getoond. Amazon heeft pionierswerk verricht met de Kindle. Apple gaat nog een stap verder. De nieuwe applicatie heet iBooks en ziet eruit als een boekenplank. Hiermee kun je nieuwe boeken ontdekken, kopen en downloaden. Een boek zoals de biografie van Teddy Kennedy kost $14,99. Door rechts of links te klikken blader je door de pagina’s, maar je kunt ook handmatig bladeren. De boeken zijn voorzien van een inhoudsopgave, je kunt het lettertype en de lettergrootte wijzigen, enzovoort.
Apple gebruikt voor iBooks het ePub-formaat, het meest populaire formaat voor e-books. Steve denkt dat de iPad niet alleen voor leesboeken, maar ook voor studieboeken erg geschikt is.
iWork: tekstverwerken en meer op de iPad

Apple heeft het kantoorpakket iWork aangepast voor de iPad, zodat je kunt tekstverwerken en spreadsheets gebruiken op deze tablet. Phil Schiller beklom hiervoor het podium om nadere toelichting te geven. De applicaties Keynote (presentaties), Pages (tekstverwerking en documentopmaak) en Numbers (spreadsheets) zijn ook op de iPad te gebruiken. Een demonstratie gaf meer duidelijkheid hoe je dit moet voorstellen. Ook zonder toetsenbord en muis blijkt het haalbaar om door spreadsheets te bladeren. Hiervoor is een speciaal schermtoetsenbordje gemaakt.
Apple gaat applicaties zoals deze verkopen voor $9,99 per stuk. De documenten die je maakt zijn compatibel met Mac-versies. Voor het geven van presentaties kun je de iPad aansluiten op een beamer.
iPad, iTunes en 3G

Steve Jobs legde uit hoe je iTunes in combinatie met de iPad gebruikt. De iPad synchroniseert via een usb-kabel met iTunes, net zoals je van de iPhone en iPod touch gewend bent. Foto’s, muziek, video’s, tv-shows, contacten, agenda’s en bookmarks kun je dus gewoon synchroniseren, net als geïnstalleerde applicaties. Elke iPad is voorzien van Wi-Fi, maar je kunt ook een model kiezen met ingebouwde 3G-verbinding. Hiervoor zul je een apart data-abonnement moeten afsluiten. In de VS kost zo’n dataplan meestal $60 per maand, maar Apple meent een doorbraak te hebben door via AT&T twee databundels aan te bieden: de ene kost $14,99 per maand en heeft maximaal 250MB per maand, de andere kost $29,99 voor onbeperkte data. AT&T-klanten kunnen daarbij gratis gebruik maken van de Wi-Fi-hotspots. Het gaat om prepaid-bundels, dus je ziet niet aan een abonnement vast en je kunt op elk moment opzeggen.

iPad internationaal
In andere landen gaat Apple rond juni/juli details bekend maken over mogelijke databundels en samenwerking met operators. Alle modellen van de iPad zijn simlockvrij en werken met GSM micro-SIMs.

Specificaties van de iPad
Hieronder zie je alle specificaties van de iPad op een rijtje:
Prijs: vanaf 499 dollar (16GB kost $499, 32GB kost $599 en 64GB kost $699 – voor 3G-modellen betaal je $130 extra)
Dikte: 0,5 inch (1,27 cm)
Gewicht: 1,5 pounds (680 gram)
Scherm: 9,7 inch IPS multi-touch
Processor: 1GHz A4-chip (van Apple zelf)
Geheugen: keuze uit 16, 32 of 64GB Flash
Draadloze functies: Bluetooth 2.1 met EDR, Wi-Fi inclusief 802.11n
Telefoonfuncties: 3G-verbinding (niet op alle modellen beschikbaar)
Batterijduur: 10 uur bij continu gebruik, 1 maand standby
Extra’s: accelerometer, kompas, speaker, microfoon, dock connector
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
first hands-on video http://i.gizmodo.com/5457757/apple-ipad-first-hands-on
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het wel een vet ding (Y)
Ga 'm wel halen denk ik.
Beetje in de loop van het jaar ofzo.

Lijkt me handig om in bed nog effe te internetten :)

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Moet zeggen dat ik me eerst afvroeg wat je in godsnaam met een Apple e-reader zou moeten, maar nu het meer richting een mini-mini laptop lijkt te gaan lijkt het me wel erg handig juist. Toetsenbord zou ik wel missen denk, maar dat keyboard dock als accesoire zag er handig uit. Kweenie, misschien dat ik dit wel ga aanschaffen :)

Waarschuw beheerder
donateur
geil ding
Waarschuw beheerder
donateur
en wederom weer een goed product van apple (Y)
vind hem erg vet,miss wel halen O:)
lkkr compact,makkelijk in de bediening zo te zien,en de apps van de iphone werken er op :D

Waarschuw beheerder
Een grote Ipod Touch, geen stand-alone systeem maar nog altijd afhankelijk van de basis Mac of PC.

Nee, ik vind het apparaat enigzins tegenvallen. (N)

Had liever een volwaardig MacOSX gezien op de tablet, dit is niks.
Waarschuw beheerder
[img width=298 height=393 cacheid=00110468002e4e52cfbe8a381a029ff58d]http://i12.photobucket.com/albums/a241/demanufacturer/test1/1264694087476.jpg[/img]

snap niet wat men er zo tof aan vind, tis gewoon weer een gadget met een Apple stijltje.
T zal best goed werken en zo, maar toch, denk dat mensen te graag happen naar dit soort ''style gadgets''
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 januari 2010 om 11:19:
Een grote Ipod Touch, geen stand-alone systeem maar nog altijd afhankelijk van de basis Mac of PC. Nee, ik vind het apparaat enigzins tegenvallen. Had liever een volwaardig MacOSX gezien op de tablet, dit is niks.

Nu je het zegt idd...je kan de iPad als 2 dingen zien imo, als een e-reader, of als een mini mini laptop...maar als allebei heeft het grote nadelen. Als e-reader issie te groot, te zwaar, en heeft het een onhandige vorm. Als je hem gebruikt als laptop is multitasking een flink gemis (geen MSN/Word en Inet tegelijk), en bestandopslag is een lastige. Als beide werkt het dus best wel onpraktisch dus...het is nu alleen goed als een grote mediaspeler, en daar heb ik dan zelf weer niet zo'n behoefte aan

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 januari 2010 om 11:19:
Had liever een volwaardig MacOSX gezien op de tablet, dit is niks.

wat moet je met een compleet Mac OS op een tablet. als je wil DTP-en of films wilt bewerken. Dan heb je toch een workstation nodig.
Ik persoonlijk loop al anderhalve dag met een stijve tampeloeres rond met de gedachte aan dit ding.... naja bijna dan ;)

een Krant en tijdschrift cast, effe als je op Schiphol zit te wachten even snel nog de meest recente playboy downloaden.
Of sterker nog de opties voor mensen die goedkoop hun eigen electronisch tijdschrift kunnen publiceren.
Effe de ochtendkrant downloaden, en dan de pot op een heerlijke drol draaien met ochtend krant in geuren en kleuren lezen met kleine filmpjes er bij.
In de file effe een kaartje er bij hoe je er om heen kan ipv die kleine kut kaart op de GPS.

en ik kan nog even door fantaseren.

Waarschuw beheerder
Ik koop hem wel voor mijn pa, das een echte computer dumbo. Kan hij lekker in zijn zetel leren hoe hij simpel met alle applicaties kan werken. Ik hou het nog even bij mijn MacBook Pro 17" en wacht tot er een groter scherm op de markt is met 500 GB opslagruimte en makkelijk werkend toetsenbord erbij.
Het toetsenbord dat je aan de dock hangt doet me denken aan de tijd dat ik nog een oude Erickson had met een extern toetsenbordje. Lachen was dat.
Tussen mijn mac en Nokia E71 is er momenteel geen toestel dat de brug kan maken voor een langdurige periode.
Wel prachtig gestyled met de hele keynote en adv + het apparaat zelf ook. Ik wacht echter nog een jaartje of 3/4 tot het een volwaardig tussen product of vervangproduct voor de laptop en smartphone wordt.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
kan een leukle gadget zijn, meer is het niet
leuk voor de yuppies

alleen jammer dat er Apple logo op staat
Artiest {SHOWLIST artist 69437, 22984}
Waarschuw beheerder
Wat is dit toch voor shit?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Demanufacturer op donderdag 28 januari 2010 om 17:43:
[img width=298 height=393 cacheid=00110468002e4e52cfbe8a381a029fff65]http://i12.photobucket.com/albums/a241/demanufacturer/test1/1264694087476.jpg[/img]

geniaal

wat betreft wat het met Apple is, als je nog nooit een Ipod, I Phone hebt gehad. Kan ik me voorstellen dat je iets hebt van. Gewoon een MP3 speler met teveel flair, of dito telefoon. Maar ik heb me eigenlijk een keer eentje gekocht. om mee hip te doen.
Maar ik moet zeggen, gewoon geniaal hoe de bediening van een IPOD/I Phone is. Gewoon totaal anders als Windows, en toch niet te moeilijk of on praktisch gemaakt. Sterker nog het is zo simpel, als je het niet snapt, dan komt het om dat je er te moeilijk over na denkt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 januari 2010 om 22:40:
wat betreft wat het met Apple is, als je nog nooit een Ipod, I Phone hebt gehad. Kan ik me voorstellen dat je iets hebt van. Gewoon een MP3 speler met teveel flair, of dito telefoon. Maar ik heb me eigenlijk een keer eentje gekocht. om mee hip te doen.

Ik heb een iPhone, alle drie de generaties. Ik ben verliefd op het apparaat en wil nooit meer wat anders.

Maar dit, sja, dit... Ik weet het niet. Het is een grote iPod Touch, zonder HD resolutie, zonder breedbeeld, geen Flash ondersteuning, overpriced voor als je een 3G verbinding erbij wil, niet autonoom, maar moet syncen met je desktop.

Nee, sorry... Dan wacht ik liever op versie 2.0 en geef ik mijn centen nog steeds liever uit aan een 13" MacBook Pro.

Waarschuw beheerder
[img width=648 height=792 cacheid=00110482002e4e75e095fe381a02a00019]http://i.imgur.com/Wo27t.jpg[/img]

My thoughts exactly... (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
500 euro voor een halve netbook met máár 16 GB met een restricted OS... Jeeh... :nocheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 januari 2010 om 23:54:
500 euro voor een halve netbook met máár 16 GB... Jeeh... :woop:

ik werd al heel gelukkig met de EEE PC 4GB..... toen ik er Linux op had gezet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 januari 2010 om 23:55:
EEE PC

Tja... Daar kan je ook al vééél meer mee dan deze 9" iPod Touch. Ik werk zelf op een Samsung NC10 met Windows 7. Perfect tussen de desktop en iPhone.

Waarschuw beheerder
donateur
op zich, die EEE PC heb ik tot nu toe alleen gebruikt(e) voor wat te mailen, surfen, film kijken en wat spelletjes te doen op reis. de laptop slurpt te veel stroom, en, ja je kan je Ipod regelmatig aan sluiten op het boord entertainment van het vliegtuig, of mindstends voeden met de USB aansluiting.
En af en toe een VNC connectie gemaakt. Maar dat doe ik tegenwoordig ook al met een app op mijn Ipod Touch.

Waarschuw beheerder
donateur
trouwens ik vond dit hier
[img width=500 height=346]http://www.hkjulong.com/UploadFiles/PICT6155.JPG[/img]

Waarschuw beheerder
500 euro voor een halve netbook met máár 16 GB met een restricted OS... Jeeh...

En zonder multitasking(!!)
Alleen Apple-freaks kunnen dit leuk/nuttig vinden.

doe mij maar zoiets dan:
http://www.dell.com/tablet

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 januari 2010 om 14:28:
doe mij maar zoiets dan:
http://www.dell.com/tablet

en dat kost 1725,- voor wat te surfen, email te ontvangen, muziek te luisteren, en wat films te kijken.
en er zit nog een groter nadeel aan, het draait weer eens op Windows.

Waarschuw beheerder
Qua prijs was het misschien ook niet de meest handige vergelijking. Maar er zijn genoeg alternatieven te vinden dus veel meer bieden voor hetzelfde of minder geld.

En Windows 7, wat is daar mis mee? Dat verkies ik hoe dan ook altijd boven iPod OS en zelfs OSX.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 januari 2010 om 14:45:
En Windows 7, wat is daar mis mee?

het is van Microsoft.
Windows 7 OS 175,-
Office students and teachers edition 80,-
dus voordat je kan beginnen ben je al 250,- armer

Linux Obuntu incl Open Office 0,-

en er zitten standaard nog veel meer spelletjes op ook

Waarschuw beheerder
Meen is er mis met Microsoft? vind dat ze de goede kant op aan het gaan zijn met Windows 7.

Over Linux:

1. Linux Ubuntu is kut omdat er geen programma's voor zijn. Je kan wel programma's via WINE emuleren maar dus is omslachtig
2. Openoffice is kut. Heb het geprobeerd maar documenten zien er anders uit als in Word.
3. Standaard games zijn kut. Als je andere spellen wil installeren heb je pech.
4. Adobe creative suite werkt niet.
5. Adobe creative suite werkt niet.
6. Adobe creative suite werkt niet.

Dus ik heb graag 250 euro over voor Windows shizzle.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 januari 2010 om 17:06:
het is van Microsoft.

Tjah... Ben er ook geen fan van, maar Windows 7 is toch wel erg fijn hoor. (Y)

Snoeihard op mij netbook en nog beter op me desktop, voor beide resoluties perfect mee te werken.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 januari 2010 om 17:06:
Windows 7 OS

(Y)

Perfect toch?

Waarschuw beheerder
[img width=500 height=333 cacheid=001104c0002e4ecdc3a6acf71a02a0144e]https://album.partyflock.nl/75268634.png[/img]
[img width=680 height=1497]http://shazycrit.com/index2.php?option=com_datsogallery&func=wmark&mid=1515[/img]
Artiest {SHOWLIST artist 38760, 42863}
Waarschuw beheerder
Ik zeg: Courier!

http://gizmodo.com/5365299/courier-first-details-of-microsofts-secret-tablet

Waarschuw beheerder
Geen Bang Bros :(

Die Courier ziet er ook wel interessant uit btw! En voor nu hebben we de Archos 9:

http://www.archos.com/products/nb/archos_9/index.html?country=us

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 januari 2010 om 17:50:
Die Courier ziet er ook wel interessant uit btw! En voor nu hebben we de Archos 9:

http://www.archos.com/products/nb/archos_9/index.html?country=us

looking good
Dat het op windows draait en dat je scherm zo klein wordt wanneer je typt is natuurlijk wel balen.
Waarschuw beheerder
donateur
iPad = lachertje..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Atmoz op woensdag 27 januari 2010 om 23:08:
wel een vet ding (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
500 euro voor een halve netbook met máár 16 GB met een restricted OS... Jeeh... :nocheer:

Ja, het is maar dat de Apple geilerds zich weer af kunnen sjorren op de ipad he..
Maakt niet uit wat het kan.. het is een Apple product dus sowieso het beste van het beste :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 februari 2010 om 01:17:
Ja, het is maar dat de Apple geilerds zich weer af kunnen sjorren op de ipad he..

Misschien maar eens een i-fap applicatie gaan maken voor de diehards ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Het is al een beetje overpriced, en dan krijg je er dit voor terug :lol:. Nee dan liever m'n 13" macbook pro :yes:..

De geavanceerde zal wel rond de zelfde prijs zitten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hoe zit het met bescherming van zo'n ding, ik zie dit niet eff in me tas proppen zonder dat er een dikke kras op komt
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 januari 2010 om 22:59:
[img width=648 height=792 cacheid=00110482002e4e75e095fe381a02a06fd7]http://i.imgur.com/Wo27t.jpg[/img]

Ja dat is juist het punt, op zo'n ipad worden straks weer miljoenen applicaties op gekocht, iets waar apple schat rijk van is geworden en nog veel rijker wil worden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 februari 2010 om 19:53:
Ja dat is juist het punt, op zo'n ipad worden straks weer miljoenen applicaties op gekocht, iets waar apple schat rijk van is geworden en nog veel rijker wil worden.

soww what als jij apple zou zijn zou je dat ook doen elk andere maatschappij doet dat ook en apple is echt geen liefdadigheid instelling
Waarschuw beheerder
donateur
De helft vd macbook air.. sure :lol:.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B@RTJUHHH op dinsdag 2 februari 2010 om 21:45:
soww what als jij apple zou zijn zou je dat ook doen elk andere maatschappij doet dat ook en apple is echt geen liefdadigheid instelling

Microsoft wel, ze fixen gratis de bugs

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 februari 2010 om 22:08:
Microsoft wel, ze fixen gratis de bugs

Klopt bij apple moet je updates kopen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 februari 2010 om 13:16:
Klopt bij apple moet je updates kopen...

Ehhhh B*LLSHIT noem eens een voorbeeld
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 februari 2010 om 01:17:
Maakt niet uit wat het kan.. het is een Apple product dus sowieso het beste van het beste :P

Nou poeh :P

Heb zelf een Iphone maar zou echt niet weten wat ik met een Ipad zou moeten :S
Zie er geen meerwaarde in voor als je een laptop en een Iphone al in huis hebt :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B@RTJUHHH op woensdag 3 februari 2010 om 13:24:
Ehhhh B*LLSHIT noem eens een voorbeeld

ik heb tot nu toe nog nooit hoeven betalen voor firmware updates.
en updates zijn geen bug fixes als de wekelijkse lekken dicht campagne van microsoft
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 februari 2010 om 20:52:
de wekelijkse lekken dicht campagne van microsoft

Een voorbeeld waarom ik op OSX zit :yes:.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 januari 2010 om 22:52:
geen Flash

aanfluiting!, bijna elke website vertoond flash. Het lijkt mij een onding, als je een smartphone hebt en/of een laptop lijkt mij de Ipad overbodig.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B@RTJUHHH op woensdag 3 februari 2010 om 13:24:
Klopt bij apple moet je updates kopen... Ehhhh B*LLSHIT noem eens een voorbeeld

Ik download een spel op i touch en moest me ipod updaten om het te kunnen spelen. Hiervoor betaalde ik 12 euro of zoiets. Kreeg wel wat functies erbij, waar ik geen reet mee doe, maar goed gaat om principe.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van extreme audio op maandag 8 februari 2010 om 19:22:
aanfluiting!, bijna elke website vertoond flash. Het lijkt mij een onding, als je een smartphone hebt en/of een laptop lijkt mij de Ipad overbodig.

Ja, Precies. Het lijkt me een leuke gadget, maar de Ipad voegt bijna niks extra's toe als je een laptop/smarthphone al hebt.
Waarschuw beheerder
In april eindelijk in de winkel
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Apple brengt zijn internettablet iPad voorlopig nog niet naar Nederland. Dat heeft de fabrikant vrijdag bekendgemaakt. De iPad is vanaf 3 april te koop in de Verenigde Staten, sommige andere landen volgen eind april.

De iPad is vanaf eind april te koop in Australië, Canada, het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Duitsland, Spanje, Italië, Zwitserland en Japan, zo heeft Apple bekendgemaakt. Daarmee is de tablet van Apple wel in diverse buurlanden van Nederland en België te koop, en vermoedelijk zal de iPad dan ook al vrij snel via grijze import beschikbaar komen.

Het is echter nog onbekend wanneer de iPad via officiële weg naar de Benelux komt, zegt Jurriaan Trommels van Apple tegen Tweakers.net, maar: "Ik heb geen reden om aan te nemen dat de iPad niet dit jaar naar Nederland komt, maar ik weet ook nog niet wanneer de release in Nederland gaat plaatsvinden." Eind april komen zowel de wifi- als de 3g-versies uit. Voor de 3g-versies komen wellicht deals met Europese providers, maar ook daarover wil Apple nog niets zeggen.

In de Verenigde Staten kan de iPad vanaf 12 maart worden gereserveerd, waarna de levering van de wifi-modellen op 3 april begint. Eind april komt de 3g-versie beschikbaar, en op hetzelfde moment verschijnt de iPad in de overige aangekondigde landen.
Waarschuw beheerder
Inmiddels zijn de eerste iPad's uit Amerika ook in Nederland verkrijgbaar zie http://www.kopen-ipad.nl/
Waarschuw beheerder
Wij krijgen er vandaag een om te testen
Ik zal deze week er een verslagje over schrijven
Waarschuw beheerder
donateur
Heb hem in de US getest met de launch... en het is inderdaad en grote iphone.. zonde van het geld :yes:.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alpha X op woensdag 14 april 2010 om 11:24:
Heb hem in de US getest met de launch... en het is inderdaad en grote iphone.. zonde van het geld :yes:.

Iets meer argumentatie zou niet misstaan.
Waarschuw beheerder
donateur
Voor zover ik kon zien had het niet meer dat een iphone niet heeft, behalve het formaat dan ;) het werkt daarom ook wat fijner en ik denk dat het als e-reader perfect is. Ik was op vakantie en liep toevallig langs de apple store, waar die op dat momen gelaunched was, dus was even gaan kijken binnen.

De verkoper vertelde dat het naast de standaard iphone programma's ook een kantoorpakket had net als osx (iwork) maar die stond er nog niet op. Verder zou er software zijn om zoals eigen programma's desingen ervoor ed. maar toch draaide het op hetzelfde besturingssysteem.

In mijn ogen was het meer een verrijking in formaat, software, aansluitingmogelijkheden voor tv/camera en keuze uitvoeringen die er waren qua harde schijf en met of zonder 3G netwerk.. Ik had van een innovatief bedrijf als Apple toch iets meer verwacht ;).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alpha X op woensdag 14 april 2010 om 13:26:
In mijn ogen was het meer een verrijking in formaat, software, aansluitingmogelijkheden voor tv/camera en keuze uitvoeringen die er waren qua harde schijf en met of zonder 3G netwerk.. Ik had van een innovatief bedrijf als Apple toch iets meer verwacht ;).

True, toch ben ik door de vele - door Apple - gemaakte gebruiksvideo's best geïnteresseerd, je moet het niet zien als laptop vervanger, of als computer. Meer als allround media apparaat voor op de bank.

Het apparaat als e-reader ben ik juist sceptisch over, een LED scherm om te lezen? Dat is naar mijn idee totaal niet relaxt voor de ogen, zeker niet als je een paar uur een goed ebook aan het lezen bent.

De internet/media ervaring verandert, de laptop verdwijnt langzaam van het bureau naar de bank, voor dat gebruik is de iPad fantastisch.

Het enige wat echt totaal ontbreekt is de frontcamera. De iPad had een fantastische Skype ervaring op kunnen leveren. Ik heb hem zelf nog niet in handen gehad, maar ben wel ontzettend benieuwd.
Waarschuw beheerder
Hmmm leverings problemen voor de iPad
Ik krijg hem pas aanstaande maandag
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 april 2010 om 13:48:
True, toch ben ik door de vele - door Apple - gemaakte gebruiksvideo's best geïnteresseerd, je moet het niet zien als laptop vervanger, of als computer. Meer als allround media apparaat voor op de bank.

Jaa precies, maar als allround media apparaat heb ik liever mijn 13" macbookje.. vind die stap dan toch iets redelijker ;).

Het apparaat als e-reader ben ik juist sceptisch over, een LED scherm om te lezen? Dat is naar mijn idee totaal niet relaxt voor de ogen, zeker niet als je een paar uur een goed ebook aan het lezen bent.

Daar heb ik dan niet bij stil gestaan :).

Het enige wat echt totaal ontbreekt is de frontcamera. De iPad had een fantastische Skype ervaring op kunnen leveren. Ik heb hem zelf nog niet in handen gehad, maar ben wel ontzettend benieuwd.

Ja dat is idd ook een puntje, maargoed dat ligt ook aan de eisen die de persoon zelf stelt.
Waarschuw beheerder
-2
Op de website van Intertoys is Apples tablet te verkrijgen. De iPad wordt echter niet in de fysieke winkels verkocht. Intertoys verkoopt de versie met 16GB opslag aan boord; andere versies zijn bij de speeldgoedwinkel niet leverbaar.

Voor de 16GB-iPad moet zevenhonderd euro worden betaald. Apple vraagt zelf in de Verenigde Staten vijfhonderd dollar voor het apparaat. De prijs bij Intertoys ligt ook hoger dan wat Amerikaanse tussenpersonen vragen voor het in de Verenigde Staten bestellen en naar Europa verschepen van de iPad. Op GoT hebben verscheidene Tweakers Apples tablet al laten importeren. Klanten mogen bij Intertoys maximaal twee iPads bestellen; orders met meer iPads worden niet uitgeleverd, zo meldt de speeldgoedwinkel.

Apple liet onlangs weten de Europese release van de iPad uit te stellen. Het bedrijf zou naar eigen zeggen de vraag van de tablet in de Verenigde Staten hebben onderschat, waardoor er te weinig voorraad is om de Europese release op tijd te laten doorgaan. De internationale release van de iPad zou eind april plaatsvinden, maar is verschoven naar eind mei. Waarschijnlijk wordt hierdoor de Belgische en Nederlandse release ook opgeschoven.

Apple brengt zijn tablet in Europa eerst uit in Duitsland, Frankrijk, Italië, Spanje het Verenigd Koninkrijk en Zwitserland. Intertoys baarde in 2008 al opzien door geïmporteerde simlockvrije iPhones te verkopen via zijn site.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Flink bedrag wat ze ervoor vragen. Ff wachten is dan wel de moeite waard als je ziet wat je bespaard.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B@RTJUHHH op woensdag 14 april 2010 om 15:30:
mmm leverings problemen voor de iPad
Ik krijg hem pas aanstaande maandag

Ivm. de aswolk nu vast niet. De mijne is vanaf maandag onderweg, zal ook wel flinke vertraging hebben opgelopen nu. Hopen dat het maar snel overwaait... maar dat zit er nog zeker niet in.
laatste aanpassing
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reverb op zondag 18 april 2010 om 13:13:
Ivm. de aswolk nu vast niet. De mijne is vanaf maandag onderweg, zal ook wel flinke vertraging hebben opgelopen nu. Hopen dat het maar snel overwaait... maar dat zit er nog zeker niet in.

Zulke waar wordt met een boot ingevlogen...:p;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reverb op zondag 18 april 2010 om 13:13:

Heb daar geen last van
Mijne is al in Nederland alleen had de vorige tester hem te laat teruggebracht waardoor er vertraging in de levering aan mij is gekomen :(
Waarschuw beheerder
donateur
ipad is voor €800 te koop bij neck.com :P
Waarschuw beheerder
De iPad is echt gaaf dit is een bericht getypt vanaf de iPad
Van het weekend zal ik een review tikken nu eerst nog ff spelen :)

Artiest System
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van B@RTJUHHH op woensdag 21 april 2010 om 23:03:
dit is een bericht getypt vanaf de iPad

Zo hey, wat een openbaring. Dat kan nergens anders mee :o

Waarschuw beheerder

Zo whehe, vet man. Ik wil er eigenlijk ook weleens mee spelen :O
Waarschuw beheerder
donateur
Waste of time :D.
Waarschuw beheerder

De revolutie:respect:
Zomaar even tussendoor een bericht plaatsen op partyflock, doet ie ff hoor:O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van facebook op dinsdag 20 april 2010 om 09:00:
€800

voor zo'n overmaatse telefoon waar je niet mee kunt bellen?:lol:

Waarschuw beheerder
Stelletje zeikerds :P
Waarschuw beheerder
[img width=480 height=640]https://album.partyflock.nl/77085389.jpg[/img]
Eindelijk was ie daar dan, het pakket was in goede orde ontvangen en werd veilig en snel opgeborgen zodat ik de iPad die zelfde avond nog bij mijn collega kon afhalen.
Bij het openen van de doos kwam gelijk al de eerste verrassing: Het was een gloednieuwe nog niet eerder gebruikte versie!!!
Het activeren was een makkie kwestie van even aan de Mac koppelen en hij was gereed voor gebruik.
Nu kon het feest beginnen.
Als eerste hebben we m’n Amerikaanse iTunes account maar weer een nieuw leven ingeblazen om zo de applicaties te kunnen downloaden.

We zijn begonnen met “iBooks” een mooie app om boeken mee te kunnen lezen.
Er zijn gelukkig een hoop gratis Engelse boeken te downloaden vanuit de app-store.
Dus het duurde dan ook niet lang voordat er een exemplaar van het boek “Winnie the Pooh”op de boekenplank stond.
Het lezen van een E-book op de iPad leest verrassend lekker je hebt 2 opties liggend of staand lezen waarbij staand je 1 pagina tegelijk ziet een leuke optie bij het lezen van deze Engels-talige boeken is dat mocht je een woord niet kennen of de achterliggende betekenis er van wil weten is dat er een woordenboek bij zit ingebouwd.
We zijn hierna maar verder op onderzoek gegaan en hebben de App-store afgespeurd naar een aantal leuke en handige applicaties.
De eerste mooie Twitter applicatie “Twitterific was al snel gedownload en geinstalleerd.
Twitteren op zo’n groot scherm is toch wel apart te noemen staand heb je alleen je Tweets in beeld en liggend heb je ook nog gelijk toegang tot je Direct messages, Lists en @mentions.
Volgende fearure van de iPad was Youtube; We hebben de eerste HD films al gevonden en deze gelijk maar in de favorietenlijst geplaatst voor het makkelijker terug vinden.
De beeld kwaliteit hiervan is echt fenomenaal en kan hier verder geen woorden aan vuil maken.
Email:
Het configureren van je email is kinderlijk eenvoudig en ziet er gelikt uit.
Een email sturen voelt erg vertrouwelijk aan en is zelfs voor iemand met erg dikke vingers nog goed te doen.
Internet:
De safari browser is wat je gewent bent van Apple; Snel en simpel.
De webpagina’s worden erg goed weergegeven en wanneer HTML5 bij diverse websites wordt ingebouwd dan heb je echt geen laptop meer nodig voor het huis tuin en keuken gebruik want Flash zit er als de meeste mensen wel weten niet op.
Is de tekst te klein die je voor je hebt op een website kun je gemakkelijk in en uit zoemen door middel van een 2 vinger beweging.
Kaarten:
Google Maps op een iPad is een echte beleving;Hij vind je huidige locatie razend snel en de weergave is subliem. Heb je je straat gevonden dan heb je nog de mooie feature “streetview” dit is echt een toepassing als of het speciaal voor de iPad gemaakt is.
Je moet het zien om te geloven.
iPod:
Snel even wat nummers op de afspeellijst gezet en gesynct met de iPad, de geluidskwaliteit is verrassend goed te noemen voor het kleine speakertje.
Foto’s:
Na het opslaan van een aantal mooie foto’s die ik op internet heb gevonden kwamen deze gelijk in mijn foto map terecht en wanneer je deze opent is het wel ven vreemd om te zien alle foto’s waren op elkaar gestapeld maar na een vinger”swipe” kwamen alle foto’s in klein formaat te voorschijn en 1x tappen zorgt er daarna voor dat de foto die je selecteert op het volledige scherm wordt geprojecteerd in haarscherpe kwaliteit.
Foto’s heeft nog een andere leuke feature; Fotolijst, Je kan een Dia voorstelling starten van alle foto’s uit je iPad met of zonder muziek die op je iPad staat met diverse overgangsmogelijk heden wanneer je van foto wisselt.
iPhone applicaties:
Nog niet alle applicaties zijn al geschikt gemaakt voor de iPad maar ja Rome is ook niet in 1 dag gebouwd laten we maar zeggen.
Wanneer je toch een iPhone app op je iPad zet zal ie hem wel openen maar zal ie hem in iPhone formaat weergeven en wil je hem dan alsnog in groot formaat zien dan zit er een handige button op het scherm waar mee je hem kan vergroten, de app verliest wel iets van scherpte maar is nog goed leesbaar.
Na nog een aantal uurtjes verder testen kom ik tot de volgende conclusie:
De iPad gaat het echt helemaal worden .
Ben je een huis tuin en keuken gebruiker dan heb je eigenlijk geen laptop meer nodig, de iPad is alles wat je wenst.
Het beeld is haarscherp en niet vermoeiend voor je ogen.
De snelheid waarmee hij bestanden, webpagina’s, applicaties laad is bijna buitenaards snel.
De accu sterkte is geweldig na een halve dag testen zat ie nog maar 70% vol, het is dus een echte volhouder.
Het gewicht is niet echt zwaar maar je hebt wel het gevoel als of je echt iets in je handen hebt en de randen waar veel over gesproken is dat ze te breed zouden zijn is in mijn ogen zwaar overdreven, je hebt nu tenminste een goede basis om de iPad stevig vast te houden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Helaas vandaag is de laatste dag van de test en dan moeten we hier op de zaak weer afscheid van hem nemen.

Conclusie: Het apparaat is echt geweldig en wanneer ie in Nederland te koop is voor een normale prijs ga ik hem zeker aanschaffen

Met dank aan CondorComputers.nl
Waarschuw beheerder
Al 1 miljoen van die dingen verkocht in de vs:o
Snap niet dat zoveel mensen er nou echt iets nuttigs in zien.
Lijkt me wel lachen ding omdat het iets anders is. Maar lijkt MIJ nou niet echt praktisch
Waarschuw beheerder
donateur
Ben zeer tevreden met me iPad, spelletjes zijn echt super op dat ding. Maar ook magazines en internet werkt gewoon lekker op de iPad
Waarschuw beheerder
23 Juli is ie officieel in Nederland te koop bij de APR's :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B@RTJUHHH op maandag 19 juli 2010 om 16:10:
23 Juli is ie officieel in Nederland te koop bij de APR's

Vanaf 8u bij Saturn Tilburg :)
Waarschuw beheerder
Ik wacht zelf wel ff tot ie wat langer in NL te koop is heb geen zin om met een slaapzak voor de deur te liggen
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb 1 week eentje te leen gehad van mijn werk.

Vond het wel een leuk apparaat, maar je kunt er weinig extra mee.
Toegegeven, als je iets wilt opzoeken is het handig, je bent zo op internet, maar voor echt iets op te doen heb ik toch liever een normaal toetsenbord & muis.

Ook jammer dat ie dus niks tegelijk kan.
Je kunt geen pf topic met plaatjes laden en ondertussen een spelletje doen.
Of tijdens het surfen de pop-up blokkering uitzetten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op dinsdag 20 juli 2010 om 21:01:
ok jammer dat ie dus niks tegelijk kan.
Je kunt geen pf topic met plaatjes laden en ondertussen een spelletje doen.
Of tijdens het surfen de pop-up blokkering uitzetten.

ff wachten totdat OS4 uitkomt dan kan dat wel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yaske op dinsdag 20 juli 2010 om 08:42:
Uitspraak van B@RTJUHHH :bier: op maandag 19 juli 2010 om 16:10:
23 Juli is ie officieel in Nederland te koop bij de APR's

Vanaf 8u bij Saturn Tilburg

In Tilburg exclusief bij Saturn zelfs ;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
cker verder geen APR's in de buurt ?
Waarschuw beheerder
Vorige week in USA geweest, een vriend van mij heeft er 1 gekocht. Het is echt een hebbendingetje. Hetzelfde als een laptop. Hij heeft echter voor de 32 gb 600 dollar voor betaald.

Artiest The Carcass
Waarschuw beheerder
donateur
heb vandaag gekeken naar dat ding
vind er eigenlijk niet veel aan
het is de ipod touch maar dan te groot
enige wat je er meer mee kan is dat het een soort laptop is
tekstverwerken etc.
tjah dan ga ik wel achter de computer ...

apple is weer erg slim ook
spelletjes van de touch kun je spelen op de ipad maar dan op een klein scherm zo groot als de touch
vergroot je het krijg je slechter beeld zeg maar , met andere woorden
koop maar de spellen opnieuw maar dan voor de ipad :S

ben blij met me touch maar de ipad is a no go for me

PS wie hem nu koopt heeft dus de simpelste versie van ipad
of denk je dat Apple je meteen het beste verkoopt
nee eerst deze , over een half jaar de 2nd generation zeker etc etc

doet me denken aan de Wii , die remote , ineens hadden ze iets wat erop kan waardoor je secuurder kan spelen
dat extraatje bestond al toen de Wii werd gemaakt alleen slim ,eerst achteruitgaan met je product dan kun je erna kilometers vooruit gaan met de99 accesoires
zo werkt apple ook .....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 juli 2010 om 16:17:
apple is weer erg slim ook
spelletjes van de touch kun je spelen op de ipad maar dan op een klein scherm zo groot als de touch
vergroot je het krijg je slechter beeld zeg maar , met andere woorden
koop maar de spellen opnieuw maar dan voor de ipad :S

Wat had je dan gewild?
Dat ze de spellen van de iPod Touch "alvast" in HD maken zodat die goed uitzien op de iPad...?
Met dus het gevaar dat ze onnodig traag werken op een iPod (die toch niet de volle resolutie v/h spel aankan)

Spellen voor een PS1 zien er toch ook niet beter uit als je ze op een PS2 speelt ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 juli 2010 om 16:17:
PS wie hem nu koopt heeft dus de simpelste versie van ipad
of denk je dat Apple je meteen het beste verkoopt
nee eerst deze , over een half jaar de 2nd generation zeker etc etc

doet me denken aan de Wii , die remote , ineens hadden ze iets wat erop kan waardoor je secuurder kan spelen
dat extraatje bestond al toen de Wii werd gemaakt alleen slim ,eerst achteruitgaan met je product dan kun je erna kilometers vooruit gaan met de99 accesoires
zo werkt apple ook .....

Geld verdieneng jwt..
Snap dat best..
Al die fanboys die voor de winkel gaan liggen kopen toch wel weer de 2G versie:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van L077 op vrijdag 23 juli 2010 om 14:50:
voor de 32 gb 600 dollar

Belachelijk weinig geheugen eigenlijk:lol:
Laptops van de Aldi hebben voor honderden euro's minder minstens 5x zoveel geheugeng
Waarschuw beheerder
een te duur apparaat wat geen flash ondersteund is gewoon FAAL

denk je een beetje chill te kunnen internetten
krijg je dit:

[img width=600 height=1321 cacheid=0011517d002ebceca14f53651a02af5bc1]http://www.afhakers.nl/public/images_upload/iPrut270110.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
http://www.smashingshare.com/2010/03/15/apple-ipad-funny-pictures/

wat leuke plaatjes ervan :)

ik wacht wel een jaar of 3 en dan kijk ik of ik em ergens op marktplaats kan kopen ;)

die hem nu koopt is gek

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb van de week een tablet gekocht die op Android draait.
Best grappig zo'n ding, maar koste ook niet zoveel als de Ipad.
Zoveel heb ik er niet voor over :nee:
Hiermee kan ik ook op internet, apps downloaden, ebooks lezen en nog veel meer

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op zondag 25 juli 2010 om 10:57:
een te duur apparaat wat geen flash ondersteund is gewoon FAAL

Flash is een achterhaald concept, dat heeft Apple ook door, net als dat de eerste iMac geen diskette-station had. Mensen waren verbolgen erover; "Hoe kan je nou een computer uitbrengen zonder diskette station?'

HTML5 en andere open source standaarden als H264 zijn de toekomst, Flash wordt binnen design en ontwerpkringen ook langzaam teruggedrongen, zelfs de grootste Flash gebruikende website ter wereld (YouTube) is Flash video langzaam aan het uitfaseren voor HTML5.

Daarnaast heeft CNN, Hulu, Google en Farmville zijn websites al geoptimaliseerd voor iOS of een - veel beter werkende - App ter beschikking gesteld voor iOS.

Absoluut geen Faal dus, gewoon een bedrijf dat alvast op de zaken vooruitloopt.

Daarnaast is Flash een resource-vreter, zeker op mobiele apparatuur.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juli 2010 om 18:55:
Daarnaast heeft CNN, Hulu, Google en Farmville zijn websites al geoptimaliseerd voor iOS of een - veel beter werkende - App ter beschikking gesteld voor iOS.

en alle plaatjes zijn er ingeshopt want als je een iPad in landscape houd zit de menubar boven, net als een iPhone :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nr. 18 op maandag 26 juli 2010 om 20:52:
en alle plaatjes zijn er ingeshopt want als je een iPad in landscape houd zit de menubar boven, net als een iPhone :lol:

lol haha :D

idd :P
Waarschuw beheerder
Nu ook te koop in de Apple store online

Waarschuw beheerder
heb um sinds gister !!!! I LOVE IT
Artiest AXN
Waarschuw beheerder
donateur
Gaaf ding... heb m nu een dag...
Waarschuw beheerder
donateur
heeft iemand al een goede vervanger gezien?

Ik overweeg om er ook een te kopen, maar wil beslist gen apple gezien je daar dus net de dingen die ik doe niet mee kunt...
Waarschuw beheerder
Wat voor dingen zou je er mee willen doen ?
Artiest {SHOWLIST artist 124130, 84489}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op woensdag 11 augustus 2010 om 12:46:
heeft iemand al een goede vervanger gezien?

Ik overweeg om er ook een te kopen, maar wil beslist gen apple gezien je daar dus net de dingen die ik doe niet mee kunt...

wat kun je er niet mee wat jij wel wilt dat die kan? Flashporn kijken??
Waarschuw beheerder
Ik heb gister zo'n ding gewonnen bij een of andere actie :D

Prima dat ik hem gratis heb, had hem namelijk niet gekocht :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Trancepim op zaterdag 18 september 2010 om 15:31:
Ik heb gister zo'n ding gewonnen bij een of andere actie :D

Prima dat ik hem gratis heb, had hem namelijk niet gekocht

ben je niet de enige dan :) haha

Uitspraak van Denskie ® :cheer: op woensdag 11 augustus 2010 om 12:46:
Ik overweeg om er ook een te kopen

check die samsung galaxy eens dan
is iets kleiner maar wel weer duurder :S
Artiest {SHOWLIST artist 27650, 75347, 12423, 46143}
Waarschuw beheerder
Heb begrepen dat ze weer flash gaan ondersteunen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GuidoVanSanten op zondag 19 september 2010 om 13:54:
Heb begrepen dat ze weer flash gaan ondersteunen.

alleen in games en apps.. dus niet wat veel mensen denken op webpagina`s.. that`s never gonna happen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MrPark op dinsdag 21 september 2010 om 13:43:
alleen in games en apps..

om te ontwikkelen om daarna weer gecompiled te worden naar het apple format

ipad/iphone ondersteunen nog steeds geen flash
icm jailbreak is frash misschien een optie
Waarschuw beheerder
Naja html5 gaat het waarschijnlijk toch worden. Wel zuur.
Waarschuw beheerder
Ik verkoop hem alweer :D Lomp ding!
Waarschuw beheerder
hoeveel moet je er voor hebben dan ?
Waarschuw beheerder
http://computer-software.marktplaats.nl/e-readers/380607406-ipad-16-gig-wifi-een-week-oud.html

:) Er is nu voor 435 euro op geboden. Je kan altijd hoger bieden ;)
Waarschuw beheerder
Hmmm Groningen is een beetje ver voor mij vanaf Leiden
Waarschuw beheerder
pelaas hindakaas :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 september 2010 om 09:11:
check die samsung galaxy eens dan
is iets kleiner maar wel weer duurder :S

ik heb met de AT-tablet besteld.

Komt morgen uit :cheer:
Waarschuw beheerder
Wat kost die en wat zijn de specs ?
Waarschuw beheerder
donateur
http://www.phonehouse.nl/tablet/ambiance/attablet/bestel/
€600,-

Specs staan op de flyer:
http://www.ambiancetechnology.com/media/Flyer1.jpg

verder is er ook een prgramma om apps op windows te draaien
Waarschuw beheerder
Damn zelfs Lan. Is wel een dik apparaat
Waarschuw beheerder
donateur
weet ik, zit gewoon alles op wat je nodig hebt.

Nu al veel beter dan Apple met zn extension zwik.
En van een Nederlandse fabrikant :)

Waarschuw beheerder
donateur
is dat android dan niks ?
zie er goede dingen over en stukken goedkoper :)
Waarschuw beheerder
Bedoel je die galaxy tab van samsung? Die is zelfs duurder € 749,-

En Android sucks
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben niet kapot van android.
Ik wou gewoon graag windows, dan kan ik er zelf mn programma's opzetten en dus gebruiken als volwaardige laptopvervanger
Waarschuw beheerder
Ach ik heb teamviewer op mn pc en iPad staan dan kom je ook een end
Waarschuw beheerder
donateur
inderdaad, dan moet je via een touchscreen je muis gaan bedienen en je pc de hele dag aan laten staan...
geef mij dan maar een fatsoenlijke tablet (Y)
Waarschuw beheerder
Daar gelaten welk van de tablets er beter zou zijn, dit heeft wel de toekomst.
Pc's met touchscreen zijn alleen handig wanneer deze als kassa gebruikt wordt.
Als desktop is het gewoon niet handig je armen worden moe na een tijdje werken op een verticaal beeldscherm een touchscreen hoort horizontaal te liggen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B@RTJUHHH op zondag 24 oktober 2010 om 19:25:
Als desktop is het gewoon niet handig je armen worden moe na een tijdje werken op een verticaal beeldscherm een touchscreen hoort horizontaal te liggen

daarom heb je USB poorten nodig, toetsenbordje eraan en klaar :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op maandag 25 oktober 2010 om 10:42:
daarom heb je USB poorten nodig, toetsenbordje eraan en klaar

iPad kan met Bluetooth verbinden naar een draadloos toetsenbord geen USB nodig :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B@RTJUHHH op maandag 25 oktober 2010 om 10:45:
iPad kan met Bluetooth verbinden naar een draadloos toetsenbord geen USB nodig :p

zal die ook wel kunnen.
alleen heb ik zat usb toetsenborden, maar gen bluetooths...
Waarschuw beheerder
http://store.apple.com/nl/product/MC184N/A (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
€ 69,00
en heeft niet eens een numpad gedeelte :O

usb keyboard kost nog geen 10 euro
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op maandag 25 oktober 2010 om 13:29:
usb keyboard kost nog geen 10 euro

Koop jij ook ipv Coca Cola gewoon huismerk cola?

Dat toetsenbord is eg dik (niet letterlijk hé ;) ) :jaja:
Apple, omdat ik 't waard vind :lief:
Waarschuw beheerder
Ik vraag me ook af wat meer energie kost: een bluetooth verbinding van een iPad naar een toetsenbord of stroom leveren aan een USB bus die een toetsenbord aanstuurt.

Weet iemand dit?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Richard op maandag 25 oktober 2010 om 22:12:
Koop jij ook ipv Coca Cola gewoon huismerk cola?

Dat toetsenbord is eg dik (niet letterlijk hé ;) ) :jaja:
Apple, omdat ik 't waard vind :lief:

ik vind heel apple niks, omdat je echt letterlijk betaald voor het logo, daarom wil ik ook een USB toetsenbord.

Uitspraak van B@RTJUHHH op dinsdag 26 oktober 2010 om 09:27:
Ik vraag me ook af wat meer energie kost: een bluetooth verbinding van een iPad naar een toetsenbord of stroom leveren aan een USB bus die een toetsenbord aanstuurt.

dat is een goeie eigenlijk...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op dinsdag 26 oktober 2010 om 10:53:
ik vind heel apple niks, omdat je echt letterlijk betaald voor het logo, daarom wil ik ook een USB toetsenbord.

Voor iets wat er degelijk en mooi (is smaak) uit ziet, heb ik wel wat voor over. Als 't van een ander merk zou zijn, had ik 't ook gekocht.

Uitspraak van B@RTJUHHH op dinsdag 26 oktober 2010 om 09:27:
Weet iemand dit?

Ik denk de USB bus.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Richard op dinsdag 26 oktober 2010 om 13:10:
Voor iets wat er degelijk en mooi (is smaak) uit ziet, heb ik wel wat voor over. Als 't van een ander merk zou zijn, had ik 't ook gekocht.

Vind het jammer dat ik niet kan bepalen wat ik waar en hoe installeer...
Kan met windows wel, met andriod e.d. ook.
Verder koopt niemand een apparaat zonder USb poort tegenwoordig, maar als het van Apple is wel...
Waarschuw beheerder
Zelf bepalen waar je wat installeerd dat is juist de reden dat er zoveel aan die OS versies te verneuken valt dat zie je niet bij Apple
IPad heeft trouwens wel een USB poort namelijk via de camera connection kit
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B@RTJUHHH op dinsdag 26 oktober 2010 om 23:00:
IPad heeft trouwens wel een USB poort namelijk via de camera connection kit

hij heeft dus GEEN USB.
als je voor iedere aansluiting een kit moet kopen ben je veel te duur bezig.
Waarschuw beheerder
Het scheelt wel aan de dimensies van het apparaat
Heb je het niet nodig koop je het niet
Waarschuw beheerder
donateur
dat klopt.
Maar bij een ipad heb je niet veel aan een usb poort.
bij windows wel, al is het maar voor een ventilatortje in de zomer
Waarschuw beheerder
Wie heeft er nog tips voor leuke iPad apps die je eigenlijk MOET hebben en waarom ?
Waarschuw beheerder
Zo net maar even IOS 4.2 GM op mijn iPad gezet is een hele verbetering
Waarschuw beheerder
Nog een leuke feature in IOS 4.2 GM !!!
open je Safari browser dubbel tap in de URL balk en je ziet je geimporteerde bookmarks.

Errug handig
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B@RTJUHHH op donderdag 4 november 2010 om 10:21:
Nog een leuke feature in IOS 4.2 GM !!!
open je Safari browser dubbel tap in de URL balk en je ziet je geimporteerde bookmarks.

Errug handig

Werkt hier niet. Krijg gewoon mijn toetsenbord tevoorschijn als ik twee keer tab op de adresinvoerbalk
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heb je wel 4.2 op je iPad ? en heb je je bookmarks geimporteerd ?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
wil een Ipad 7 inch
10 inch is me net te groot
7 inch past lekker in je binnenzak van je jas :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 november 2010 om 11:08:
wil een Ipad 7 inch

bestaat niet!!
10 inch is me net te groot

is ook te groot hij is 9,3"

7 inch past lekker in je binnenzak van je jas

koop een Samsung Galaxy Tab met een veels te duur abonnement

(y)
Waarschuw beheerder
donateur
Die galaxy tab ff mee gespeeld, maar vind 't echt te plastik aanvoelen. Nee, da's echt een te grote Galaxy S.
RIM komt ook met een Blackberry Tab (Y) Kun je je blackberry koppelen aan je tab via BT en dan alles wat je op je bb doet, komt dan op je tablet. Dus pingen op je tablet :lol:
Waarschuw beheerder
Nee blackberry ...daar moet je blij van worden :gaap:
Waarschuw beheerder
hoe is het scherm van die AT tablet in vergelijking met het scherm van de ipad.

ik moet eerlijk zeggen dat ik op telefoon gebied nog geen echte concurentie gezien heb voor het scherm van de iphone.. dat werkt net gewoon wat beter en soepeler dan de rest.

als dat met de pad ook zo is , dan is er eigenlijk maar 1 keus.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van pixxure op maandag 8 november 2010 om 12:35:
hoe is het scherm van die AT tablet in vergelijking met het scherm van de ipad.

ik zal het sterker vertellen, ik heb hem nog steeds niet binnen!

* edit *
Wil je de eerste zijn met de Ambiance AT Tablet? Bestel hem dan nu! We verwachten deze vanaf 14 november te kunnen uitleveren.

Dit staat nu op de site :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Net deze skin voor m'n iPad gevonden
http://www.zagg.com/accessories/zaggmate.php
Wel prijzig maar o zo mooi
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Mijnes binnengekregen vandaag! Vet ding hoor! Moet nog wel ff wennen aan de "apple" manier van dingen doen, maar ik ben erg onder de indruk.
Waarschuw beheerder
Ik heb m nu 2 maanden..echt een wereld ding.. alleen zoals hier boven..is het zeker ff wennen dat apple..
ben met mn iphone 4 ook 2 maanden in de weer geweest..voordat ik t allemaal netjes kreeg(vooral muziek).
Ben benieuwd naar de nieuwe ios..schijnt ergens volgende week uit te komen..

Uitspraak van B@RTJUHHH op woensdag 10 november 2010 om 09:33:
Net deze skin voor m'n iPad gevonden

Mooi ding (y)
alleen persoonlijk houd ik niet zo van die multifunctionele cases met toetsenboord etc..
krijg dan weer meer een labtop idee....zit er liever gewoon mee in mn handen..lekker op de bank.
ik heb aleen een mooie case er voor gekocht van sena..om m op t bergen..of mee te nemen.. deze http://www.ifoniq.nl/sena-executive-sleeve-black-voor-ipad
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Heb liever de nieuwe Macbook Air
Waarschuw beheerder
Tip voor alle iPad gebruikers met een Ziggo internet abbo:

mms://83.80.17.52/casema%20wmstream-12 - Nederland 1
mms://83.80.17.52/casema%20wmstream-13 - Nederland 2
mms://83.80.17.52/casema%20wmstream-14 - Nederland 3

mms://83.80.17.52/casema%20wmstream-02 - SBS 6
mms://83.80.17.52/casema%20wmstream-04 - Veronica/Disney XD
mms://83.80.17.52/casema%20wmstream-07 - RTL 8
mms://83.80.17.52/casema%20wmstream-01 - Net 5

mms://83.80.17.52/casema%20wmstream-09 - Één
mms://83.80.17.52/casema%20wmstream-10 - Ketnet/Canvas

mms://83.80.17.52/casema%20wmstream-15 - Nickelodeon/ComedyCentral

mms://83.80.17.52/casema%20wmstream-06 - Discovery Channel
mms://83.80.17.52/casema%20wmstream-05 - Animal Planet
mms://83.80.17.52/casema%20wmstream-16 - Travel Channel

mms://83.80.17.52/casema%20wmstream-03 - TMF
mms://83.80.17.52/casema%20wmstream-08 - MTV
mms://83.80.17.52/casema%20wmstream-11 - TV Oranje

mms://83.80.17.52/casema%20wmstream-17 - Etalagekanaal

Tv kijken op je iPad wel eerst even de gratis VLC player app downloaden

Waarschuw beheerder
Haha, dope...

Is er eigenlijk al nieuws over de eventuele iPad 2?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 januari 2011 om 23:37:
Haha, dope...

Is er eigenlijk al nieuws over de eventuele iPad 2?

nope
Waarschuw beheerder
was leuk speelgoed heb hem in australie gekocht dingen zijn vrij goedkoop daar

leuk voor even internetten maar je ben er snel op uitgekeken vind je niet? flash plugin met jailbreak werkt ook niet ideaal
Waarschuw beheerder
Waarom staart iedereen zich dood op Flash ? Heb hem nu een paar maanden en mis Flash totaal niet en wil je toch Flash dan is er een alternatieve browser

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B@RTJUHHH op vrijdag 7 januari 2011 om 17:45:
Waarom staart iedereen zich dood op Flash ? Heb hem nu een paar maanden en mis Flash totaal niet en wil je toch Flash dan is er een alternatieve browser

:')

Waarschuw beheerder
Die alternatieve browser kost geld toch? En ik hoorde dat er ook nog wel probleempjes mee waren...
Waarschuw beheerder
Skyfire werkt opzich prima met dumpert. Ik zou niet weten waarvoor ik t nog meer zou moeten hebben.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MAQ op vrijdag 7 januari 2011 om 17:27:
was leuk speelgoed heb hem in australie gekocht dingen zijn vrij goedkoop daar

Hoe duur was die daar dan?
Want ik zie op internet dat de 16GB wifi daar omgerekent €481,- is, scheelt maar 20 euro..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
BNahhh, ik voor kerst ook iPadje gekregen, gejailed :D.

Puik ding!

Waarschuw beheerder
Ben blij met me ipadje!! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ook :)

Angry Birds :P vet spel

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Korg iMS20 jwz

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 14 januari 2011 om 20:41:
Korg iMS20 jwz

_O_
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B@RTJUHHH op vrijdag 7 januari 2011 om 17:45:

is een tool voor in cydia, frasher hete ie dacht ik werkt prima heb je gewoon flash support in je safari
Waarschuw beheerder
Leuk ga jij ff je iPad jailbraken zeg maar dag met je garantie

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B@RTJUHHH op maandag 17 januari 2011 om 22:15:
Leuk ga jij ff je iPad jailbraken zeg maar dag met je garantie

Alsof dat iets boeit / te maken heeft met je garantie :roflol::lol::roflol:.

Ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Waarschuw beheerder
Als je hem jailbreaked kun je hem daarna gewoon weer naar normale stuurprogramma omzetten hoor.
Dus zie niet zo het probleem wat betreft garantie.

Waarschuw beheerder
donateur
Gisterenavond ook maar ff een iPad gehaald, wat een machtig ding zeg! :)

Iemand nog tips voor (gratis) apps?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 januari 2011 om 03:26:
Iemand nog tips voor (gratis) apps?

Jep:

http://blog.iphone-dev.org/

krijg je gratis cydia bij

en als je dan hackulo.us toevoegt als source

heb je er NOG een gratis app bij 'installous'

Succes :).

Waarschuw beheerder
donateur
Binnenkort ff goed doornemen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 januari 2011 om 03:26:
iemand nog tips voor (gratis) apps?

TeamviewerHD (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B@RTJUHHH op maandag 31 januari 2011 om 11:46:
TeamviewerHD (Y)

Net ff gekeken en zal het morgen eens gaan installeren.
Vet handig :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil er ook 1 halen.. Mja, dan kan ik beter ff geduld hebben en wachten op de ipad 2.
Tenzij de 1 voor een mooie prijs kan krijgen (32GB + 3G)

Waarschuw beheerder
Ach ja, 3G = niet nodig me dunkt.

Waarschuw beheerder
Vanavond aankondiging iPad 2, iOS 5 en misschien wel een sneakpeak iPhone 4s.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 maart 2011 om 00:59:
Ach ja, 3G = niet nodig me dunkt.

Wel als je bv. navigatie wil gebruiken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 2 maart 2011 om 11:19:
Wel als je bv. navigatie wil gebruiken.

Ja, maar heb geen auto :lol:.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 maart 2011 om 10:22:
iPhone 4s.

:D

Hoe kom je daar nou weer bij? Dat wordt natuurlijk gewoon de iPhone 5 :P
Waarschuw beheerder
donateur
Nice, ook een witte ipad2 (tenzij dat ook net als de iphone 4 gezeik oplevert.. )

Waarschuw beheerder
Vinden jullie 'm nou echt je van het?

Ok, zoveel keer dunner, maar de rest?
3x sneller? 8x betere GPU, eerst zien?
Dan geloven :D.

tot die tijd :bier:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 maart 2011 om 20:29:
Hoe kom je daar nou weer bij? Dat wordt natuurlijk gewoon de iPhone 5

Dat is helemaal niet zo logisch. Wellicht doet Apple weer een jaar een tussenmodel met wat moderne upgrades in hetzelfde (prachtige) jasje.
Waarschuw beheerder
Wanneer komt hij uit?

Die nieuwe iPad is een must. Sneller, platter, facetime.. Beeldbellen wordt eindelijk van deze tijd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op zaterdag 5 maart 2011 om 00:54:
Sneller, platter, facetime.

Valt goed/vies tegen. Anyway, iets tussen 11 en 25 maart ofzo available.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 maart 2011 om 00:49:
Dat is helemaal niet zo logisch. Wellicht doet Apple weer een jaar een tussenmodel met wat moderne upgrades in hetzelfde (prachtige) jasje.

En hoe moeten ze dan de iPhone 6 noemen, die het jaar daarna uitkomt? Beetje onlogisch om van de iPhone 4S naar de iPhone 6 te gaan. Nee, ik denk dat de iPhone 3GS puur die naam heeft gehad om de naamgeving recht te trekken, en nu gewoon elk jaar verder gaan met een hoger nummer.
Waarschuw beheerder
Facetime/beeldbellen hangt natuurlijk van de verbinding af, en aangezien mijn verbinding nu al kut is, zal dat straks niet veel beter zijn.

Maar gebruik 9 vd 10 keer toch wifi, behalve als ik in de trein zit. Maar dan heb ik niks aan die zogenoemde 3g, want dan is er geen verbinding.
Waarschuw beheerder
Ik heb veel contacten in het buitenland zitten, dus o.a Skypen is een must.
Daarbij komt nog, dat deze 3x zo licht is als een Macbook Air.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op zaterdag 5 maart 2011 om 17:21:
Daarbij komt nog, dat deze 3x zo licht is als een Macbook Air.

Nou poeh man.

Echt ook iets waar de iPad het verschil in maakt inderdaad (t.o.v. een macbook air).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 maart 2011 om 01:13:
En hoe moeten ze dan de iPhone 6 noemen, die het jaar daarna uitkomt? Beetje onlogisch om van de iPhone 4S naar de iPhone 6 te gaan. Nee, ik denk dat de iPhone 3GS puur die naam heeft gehad om de naamgeving recht te trekken, en nu gewoon elk jaar verder gaan met een hoger nummer.

iPhone 4G. Aangezien die waarschijnlijk geschikt gemaakt zal zijn voor het LTE of 4G netwerk. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 maart 2011 om 17:26:
Echt ook iets waar de iPad het verschil in maakt inderdaad (t.o.v. een macbook air).

Als je beide hebt, who cares? Ipad is veel makkelijker om mee te nemen.
Ik gebruik 'm overigens voor notities én binnenkort dus ook Skype. Functionaliteit is dus hetzelfde, alleen gebruiksgemak is nu veel beter. En de prijs is ook gewoon redelijk laag (geen btw, + proifiteren van een mass-order) dus zal rond de 500 max liggen denk ik.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 maart 2011 om 17:27:
iPhone 4G. Aangezien die waarschijnlijk geschikt gemaakt zal zijn voor het LTE of 4G netwerk.

Hehe ok, ook een optie idd ja...nou goed, we zullen zien! :)
EDIT: Nee wacht, dan krijgen we dus eerst de iPhone 4, dan de iPhone 4S, en dan de iPhone 4G? Nee, ik zie dat toch niet gebeuren eigenlijk...verwarrende naamgeving voor de gemiddelde consument
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 maart 2011 om 17:34:
:)
EDIT: Nee wacht, dan krijgen we dus eerst de iPhone 4, dan de iPhone 4S, en dan de iPhone 4G? Nee, ik zie dat toch niet gebeuren eigenlijk...verwarrende naamgeving voor de gemiddelde consument

4Gs... Opgelost. :lol:

We zullen zien, maar verwacht niet dat Apple met een totaal nieuw ontwerp komt dit jaar. Dus denk dat het qua uiterlijk nog gewoon een 4 zal blijven.

Waarschuw beheerder
Ik hoop dat het qua ontwerp weer een iPhone 3G/S wordt :P Vind die nog altijd lekkerder in de hand liggen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ibu op zaterdag 5 maart 2011 om 00:54:
Die nieuwe iPad is

een apparaat met functies die de andere tablet al lang hebben.
Waarschuw beheerder
Apple associeer ik met stijl, gebruiksgemak en kwaliteit, en dus vind ik het bij mezelf passen.

Andere tablets (Samsung, etc. etc.) vind ik mindere merken en heb ik ook mindere ervaringen mee.

Daarom kies ik niet voor andere merken. Apple en RIM.:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 maart 2011 om 18:03:
Ik hoop dat het qua ontwerp weer een iPhone 3G/S wordt :P Vind die nog altijd lekkerder in de hand liggen

Meen je dat? Ik vind de iPhone 4 echt het mooiste toestel wat ik ken. Daar wil ik best wat 'in de hand liggen' voor opgeven. ;)

Uitspraak van Denskie ® :cheer: op zaterdag 5 maart 2011 om 18:06:

Dual-core, iOS? FaceTime? De dedicated ondersteuning één bedrijf, de AppStore plus inhoud?

Nee, die bestaat nog niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op zaterdag 5 maart 2011 om 18:06:

Doe mij maar de Motorola Xoom ofzo :D

Heb de iPad nu, maar goed, afgezien van beetje oefenen voor school, beetje mail kijken,
filmpje her- en der, spelletje af- en toe, doe ik er verder niks mee. Omdat ik er niet
veel mee kan :[ . Zooi op installous heb ik ook zowat al allemaal óf gehad of ooit eens
kort geprobeerd, vind het allemaal niet zo boeiend. Jammer dat OpeniBoot ook nog niet
op de iPad werkt :cry:... anders :D.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 maart 2011 om 20:33:
Meen je dat? Ik vind de iPhone 4 echt het mooiste toestel wat ik ken. Daar wil ik best wat 'in de hand liggen' voor opgeven.

Ja echt, ik vind de vorm van de iPhone 3G/S ideaal, vind ik dan toch wat belangrijker dan de slicke looks van de iPhone 4
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Ibu op zaterdag 5 maart 2011 om 17:21:
Ik heb veel contacten in het buitenland zitten

Uiteraard, voor kinderporno moet je een beetje internationaal netwerkeng he?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 6 maart 2011 om 17:32:
Uiteraard, voor kinderporno moet je een beetje internationaal netwerkeng he?

Goede comment man. Waar is ie op gebaseerd? Of was je stof op, maar wilde je toch graag een comment plaatsen? :lol:

#fail.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Ibu op zondag 6 maart 2011 om 17:44:
Goede comment man. Waar is ie op gebaseerd? Of was je stof op, maar wilde je toch graag een comment plaatsen? :lol:

Geef het nou maar toe, met je ringbaardje.
Waarschuw beheerder
Dikke fail, en er dan ook nog op doorgaan.:aai:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Joh, je vergeet je hashtag. :lol:

Waarschuw beheerder
Ik wil een iPad, maar ik weet niet waarom :/

Kan iemand me nog praktische toepassingen geven, zodat ik voor mezelf een excuus heb om een iPad te kopen?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 maart 2011 om 20:11:
Kan iemand me nog praktische toepassingen geven, zodat ik voor mezelf een excuus heb om een iPad te kopen?

Korg iMS-20, Rebirth, leuke games, flippereng, films kijkeng, 10 uur op de batterij met vol beeld en geluid jwz. Notities makeng (gebruik hem ook op m'n werk, tot groot ongenoegen van de papiergarde), navigatiesysteem (met 3g of op wireless), lekker op de bank hangen met een flex ipadje ipv een bulky laptop.

En er worden allerlei leuke dingen voor ontwikkeld.

Hier een tool om ableton aan te sturen, wireless:

Hier een leuke midi controller met ipad dock.

[img width=370 height=320 cacheid=0002d0b7000694b6df83bcdb1a02bf9ae6]http://www.tonecontrol.nl/images/products/370x320/Akai-Synth-station-49-ipad-keyboard.png[/img]

En dat is nog maar het begin.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 8 maart 2011 om 22:18:
Korg iMS-20, Rebirth, leuke games, flippereng, films kijkeng, 10 uur op de batterij met vol beeld en geluid jwz. Notities makeng (gebruik hem ook op m'n werk, tot groot ongenoegen van de papiergarde), navigatiesysteem (met 3g of op wireless), lekker op de bank hangen met een flex ipadje ipv een bulky laptop.

Games kan al met mn iPhone/Macbook, films koop ik gewoon (fysiek), TomTom heb ik al, Macbook 13'' is heerlijk voor op de bank...ik kan gewoon geen situatie verzinnen waar ik een iPad beter zou kunen gebruiken dan de iPod, iPhone of Macbook die ik al heb :P
Waarschuw beheerder
erg relaxed om dingen op te lezen hoor.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 8 maart 2011 om 22:18:
En er worden allerlei leuke dingen voor ontwikkeld.

INTERFACE boekje van september 2010, boordevol iPad-muziek app's, hou d'rvan _O_.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 maart 2011 om 22:44:
Games kan al met mn iPhone/Macbook, films koop ik gewoon (fysiek), TomTom heb ik al, Macbook 13'' is heerlijk voor op de bank...ik kan gewoon geen situatie verzinnen waar ik een iPad beter zou kunen gebruiken dan de iPod, iPhone of Macbook die ik al heb :P

Bank hangen met iPad is totaal anders dan met een MacBook of andere notebook.

iPad is relaxt als je maten op de bank zit en je wilt dingen laten zien, filmpjes, foto's, websites. Het is een ideaal apparaat om door te geven.

Daarnaast is het gewoon je digitale poort naar alles, TV-gids, internet, magazines, social media, nieuws. En dat met 10 uur batterij, plat en met een opstarttijd van 0 seconden. Het ligt gewoon ergens in de omgeving van je bank, en zodra je denkt 'O' pak je hem erbij om iets op te zoeken/na te kijken etc.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 maart 2011 om 10:11:
Daarnaast is het gewoon je digitale poort naar alles, TV-gids, internet, magazines, social media, nieuws. En dat met 10 uur batterij, plat en met een opstarttijd van 0 seconden. Het ligt gewoon ergens in de omgeving van je bank, en zodra je denkt 'O' pak je hem erbij om iets op te zoeken/na te kijken etc.

Amen.

Zelfs als die 'shit' ook op mijn telefoon staat, het is VEEL makkelijker,
daarnaast kan ik gewoon via de Citrix receiver mijn werkdesktop op, dat is
voor mij nog het meest handige van alles.

Waarschuw beheerder
Thanks mensen, klinkt wel goed eigenlijk...wordt nog ff doortwijfelen :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 maart 2011 om 20:33:
Dual-core, iOS? FaceTime? De dedicated ondersteuning één bedrijf, de AppStore plus inhoud?

Dual-core :yes:
IOS :nee: omdat Android beter te customizen is er meer hardware ondersteund.
Facetime :yes: bestaat al jaren onder de naam videobellen, zit zelfs op mijn telefoon en die is nu 4 jaar oud...

Waarschuw beheerder
Zijn er al leuke iPad 2 3G + 3G abonnement combideals onderweg btw?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 maart 2011 om 23:52:
Zijn er al leuke iPad 2 3G + 3G abonnement combideals onderweg btw?

www.google.nl (Y)

Waarschuw beheerder
Lame (Y).

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op woensdag 9 maart 2011 om 23:15:
omdat Android beter te customizen is er meer hardware ondersteund.

Zit er ook een grammatica-checker op?

Waarschuw beheerder
IOS :nee: omdat Android beter te customizen is er meer hardware ondersteund.

Cuztomizen is voor 3% van de doelgroep. De nerds die willen reseten en tweaken. Dat interesseert de gemiddelde consument geen hoer.

Facetime :yes: bestaat al jaren onder de naam videobellen, zit zelfs op mijn telefoon en die is nu 4 jaar oud...

Maar nooit zo makkelijk geïntegreerd tussen telefoon, Mac en iPad. Facetime wordt de nieuwe standaard. Niet omdat het nieuw is, maar omdat Apple het goed doet. (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 maart 2011 om 17:39:
Niet omdat het nieuw is, maar omdat Apple het goed doet.

Android heeft Qik, dus echt iets 'missen' doen de mensen met Android niet.
Buiten dat is DAT wel via 3G verbinding te doen, terwijl de mensen met een
iOS gebonden zitten aan Wifi :cry:.

Cuztomizen is voor 3% van de doelgroep. De nerds die willen reseten en tweaken. Dat interesseert de gemiddelde consument geen hoer.

Niet waar, percentages liggen hoger. Misschien bij Apple, niemand doet
daar moeite voor / in omdat het toch allemaal niet te customizen valt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 maart 2011 om 17:57:
Niet waar, percentages liggen hoger. Misschien bij Apple, niemand doet
daar moeite voor / in omdat het toch allemaal niet te customizen valt.

Tjah. Wat is cuztomizen? Je eigen icoontjes, thema etc. Nobody cares. Echt niet. Daarnaast verstoord het alleen maar de esthetiek van van een GUI.

Ik heb al 4 jaar een iPhone, maar nog nooit de behoefte gehad om wat aan te passen. Ja, mijn wallpaper, die verandert elke week, maar voor de rest. (N)

Als ik Facetime doe ik dat gewoon via 3G hoor. Jailbreak. (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 maart 2011 om 18:04:
Ik heb al 4 jaar een iPhone, maar nog nooit de behoefte gehad om wat aan te passen. Ja, mijn wallpaper, die verandert elke week, maar voor de rest.

Mwhoa heb dat wel met de ipod en ipad. Maar doe er niks mee puur vanwege het feit dat ik
het middels winterboard/sbsettings en weet ik het allemaal tóch niet krijg zoals ik het
wil qua customizing.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga voor de witte 2. De 1 word nog voor vrij veel geld verkocht op MP :/
Waarschuw beheerder
donateur
Maar nooit zo makkelijk geïntegreerd tussen telefoon, Mac en iPad. Facetime wordt de nieuwe standaard. Niet omdat het nieuw is, maar omdat Apple het goed doet. (Y)

als ik videobel gaat dat gewoon prima hoor.
Hoef ik geen speciale apple meuk voor te hebben

Tjah. Wat is cuztomizen? Je eigen icoontjes, thema etc.

als je dat onder custumizen ziet, dan niet inderdaad.
Ik wil functies gekoppeld hebben, als ik een sms lees en ik wil die persoon bellen gewoon met 1 druk die persoon bellen.
Als ik een gemiste oproep heb de persoon direct een sms sturen.

Als ik Facetime doe ik dat gewoon via 3G hoor. Jailbreak. (Y)

Daar ga je dus al
Je haalt zelf de apple beveiliging eraf, waar hebben we het dan nog over... :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op donderdag 10 maart 2011 om 20:57:
Je haalt zelf de apple beveiliging eraf, waar hebben we het dan nog over... :/

Doen we met de Android-devices ook :).

Waarschuw beheerder
als je dat onder custumizen ziet, dan niet inderdaad.
Ik wil functies gekoppeld hebben, als ik een sms lees en ik wil die persoon bellen gewoon met 1 druk die persoon bellen.

2 keer drukken is lastig ipv. 1 keer. :')

als ik videobel gaat dat gewoon prima hoor.
Hoef ik geen speciale apple meuk voor te hebben

Maar een stuk beperkter dan naar alle iOS devices.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 maart 2011 om 22:51:
Maar een stuk beperkter dan naar alle iOS devices.

Op welke vlakken?

Waarschuw beheerder
Facetime kan over iPhone, iPad en Macbook...weet niet of dat ook gaat bij standaard videobellen

Waarschuw beheerder
Qik heeft een samenwerking met Facetime, dus die app kan dat ook 'handlen'.
Waarschuw beheerder
+1
Android heeft Qik, dus echt iets 'missen' doen de mensen met Android niet.

Mensen met Android moeten mensen met stijl en klasse niet lastig vallen. Als je voor een merk gaat dat haar stijl en producten baseert op A-merken, dan ben je een B-mens dat op een A-mens wil lijken.

Zo is het; Wel tof willen doen, maar het niet willen betalen.
En dan maar dom over functionaliteit gaan lullen.

Dit zijn dezelfde mensen die of met Serkan-jas of met Nickelson lopen. Ze willen een Monclertje of een Woolrich maar willen niet uit de knip. Peugeot-rijders.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op vrijdag 11 maart 2011 om 00:06:
Zo is het; Wel tof willen doen, maar het niet willen betalen.
En dan maar dom over functionaliteit gaan lullen

Inderdaad ja, stoer doen met de prijzen van je Apple-producten (niet wetende dat de prijs van
een Desire HD en soortgelijke 'monster-smartphones' amper verschilt van de Apple's om maar wat
te roepen :cry: #fail) dát is echt tof ja :):):):):):):):).

Edit: inmiddels wel weer 450 euro, vorig jaar nog 550.
Apple houdt de prijzen altijd lekker hoog, nog zo'n pré zeker? :lol:

Als je voor een merk gaat dat haar stijl en producten baseert op A-merken, dan ben je een B-mens dat op een A-mens wil lijken.

:vaag:.

Ze willen een Monclertje of een Woolrich maar willen niet uit de knip

Vet man, stoer lekker dan ook een foto van jezelf maken, als forum-foto, zodat ik jou nu als een
A-mens moet gaan aanschouwen zeker met je blauwe Woolrich? Ok man.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 maart 2011 om 00:19:
Vet man, stoer lekker dan ook een foto van jezelf maken, als forum-foto, zodat ik jou nu als een

Plaats even een foto van je Nickelsontje dan, dan staan we quitte. Weten we wat we aan elkaar hebben. Serkan.

Ik heb ook geen contact irl met mensen die een Galaxy S (Tab) of HTC;tje hebben. Mijd ik als de pest, Nokia kan nog, omdat het jeugdsentiment heeft... Maar Samsung en HTC'ers, die tof doen met hun Androidjes zijn het echt niet.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 maart 2011 om 00:19:
Inderdaad ja, stoer doen met de prijzen van je Apple-producten (niet wetende dat de prijs van
een Desire HD en soortgelijke 'monster-smartphones' amper verschilt van de Apple's om maar wat
te roepen :cry: #fail) dát is echt tof ja

Jij koopt iets, omdat het ergens op lijkt.
Ik koop iets, omdat het datgene is, waar jouw ding op wil lijken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op vrijdag 11 maart 2011 om 00:27:
Jij koopt iets, omdat het ergens op lijkt.

Ja, Android wil echt op iOS lijken ja :lol::roflol:.

Ik heb ook geen contact irl met mensen die een Galaxy S (Tab) of HTC;tje hebben.

Denk sowieso dat jij een beetje weinig contact hebt irl met mensen hebt dan, gezien het feit
dat Android momenteel bij dusdanig veel mensen in zijn/haar broekzak te vinden is nu, anno
2011. Of ga jij alleen met 'hippe' mensen om? (lees: schaapjesvolk...want als hipperdehip
nummer #1 moet pingen moet hippiedehip #2 dat ook :lol: ).
Waarschuw beheerder
Om eerlijk te zijn; ik heb slechts een klein aantal mensen met een htc'tje of samsungetje ( :lol: ) in mijn directe omgeving; sport, opleiding, "werk".
En de mensen die wèl zo'n gaar ding hebben, zijn in de praktijk ook het type mensen die passen bij zo'n telefoon.

Een beetje de nerds die niemand hadden op het schoolplein vroeger, en daarom maar met andere nerds omgingen op dat pleintje. Daar was ik toen, en nu te "hip" voor.
Waarschuw beheerder
Vorige week ook iPad gekocht .. ben der echt blij mee (Y) iemand nog dingen die ik moet hebben?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op vrijdag 11 maart 2011 om 10:48:
Een beetje de nerds die niemand hadden op het schoolplein vroeger,
en daarom maar met andere nerds omgingen op dat pleintje.

Zulke gasten :cry:?
Ohw ok, Ibu Koike de hipster :lol:.

[img width=400 height=573]http://itd.itd.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2010/06/AppleFanboy.jpg[/img]

Uitspraak van Twee Meter Peter op vrijdag 11 maart 2011 om 11:05:
Vorige week ook iPad gekocht .. ben der echt blij mee iemand nog dingen die ik moet hebben?

Zoek maar uit:

[img width=1024 height=768]http://img851.imageshack.us/img851/2503/img0036v.png[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op vrijdag 11 maart 2011 om 10:48:
Om eerlijk te zijn; ik heb slechts een klein aantal mensen met een htc'tje of samsungetje ( :lol: ) in mijn directe omgeving; sport, opleiding, "werk".
En de mensen die wèl zo'n gaar ding hebben, zijn in de praktijk ook het type mensen die passen bij zo'n telefoon.

Een beetje de nerds die niemand hadden op het schoolplein vroeger, en daarom maar met andere nerds omgingen op dat pleintje. Daar was ik toen, en nu te "hip" voor.

Ik heb ook geen contact irl met mensen die een Galaxy S (Tab) of HTC;tje hebben.

Mensen met Android moeten mensen met stijl en klasse niet lastig vallen.

:roflol:
Waarschuw beheerder
:kots: is jaloers dat hij niet in contact kan/mag komen met mensen die stijl en klasse hebben.
Waarschuw beheerder
Heb zelf ook een Iphone & MacBook Air..
En volgens jou is dat dus klasse?:lol:
Met je pauperbaardje, nou nou wat een klasse
Waarschuw beheerder
Het zijn zeer zeker producten met klasse. Dat jij geen klassevol persoon bent, is wat anders.

Niet te vaak naar mijn foto's kijken, je lijkt wel een wijf.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op vrijdag 11 maart 2011 om 19:47:
Het zijn zeer zeker producten met klasse. Dat jij geen klassevol persoon bent, is wat anders.

Jij roept over jezelf dat je klasse hebt.:') Omdat je producten van Apple hebt, en mensen die dat niet hebben zijn bij voorbaat al personen zonder klasse, kneus:aai:

Uitspraak van Ibu op vrijdag 11 maart 2011 om 19:47:
Niet te vaak naar mijn foto's kijken, je lijkt wel een wijf.

Hoef die :x kop maar 1x te zien, en het blijft je helaas lang bij

Uitspraak van [D]aan.. op vrijdag 11 maart 2011 om 18:03:
Met je pauperbaardje

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [D]aan.. op vrijdag 11 maart 2011 om 19:50:
Jij roept over jezelf dat je klasse hebt.:') Omdat je producten van Apple hebt, en mensen die dat niet hebben zijn bij voorbaat al personen zonder klasse, kneus:aai:

De producten passen bij een klassevol persoon als ik. Verlenging van mijn lifestyle, vol met klasse.

Mensen die HTC en Samsung gebruiken, zie ik als personen zonder enige vorm van klasse en schaamte. Gewoon de nerds die ik vroeger op het schoolplein hun knikkers afhandig maakte. En dat doe ik nog steeds.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op vrijdag 11 maart 2011 om 19:54:
De producten passen bij een klassevol persoon als ik. Verlenging van mijn lifestyle, vol met klasse.

Mensen die HTC en Samsung gebruiken, zie ik als personen zonder enige vorm van klasse en schaamte.

pfff:')
Waarschuw beheerder
Je meent het trouwens nog echt ook he?:lol:
Waarschuw beheerder
Ik dik het een beetje aan zodat de strekking overkomt, maar ik meen het zeer zeker wel inderdaad.
Vooral het gedeelte van de nerds, en dat ik hun knikkers afpakte (en nog steeds doe).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op vrijdag 11 maart 2011 om 20:03:
en dat ik hun knikkers afpakte (en nog steeds doe).

Uitspraak van Ibu op vrijdag 11 maart 2011 om 19:54:
Verlenging van mijn lifestyle, vol met klasse.

:respect:

Waarschuw beheerder
Ibu Koike, je zet jezelf zo voor lul hè :roflol::lol:.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ibu op vrijdag 11 maart 2011 om 20:03:
Vooral het gedeelte van de nerds, en dat ik hun knikkers afpakte (en nog steeds doe).

haha
surinamer + knikkers = bolletjes slikker toch :P

haha koike boyke toch
:aai:

Waarschuw beheerder
donateur
ik zit met een vraagje
heb nu voor 7 gig aan apps erop staan en hij geeft 5 gig aan overige aan
is dat niet wat veel voor bijv opslag van gespeelde spelletjes of wat is dat overige allemaal ?
want ik heb voor de rest er helemaal niks op staan van filmpjes of muziek

Waarschuw beheerder
donateur
Topic een beetje dood
Maar heb deze nadelen :
Je kan geen 2 YouTube filmpjes tegelijk kijken of dat ie dat download
Ik mis flash player en kan geen vervangend iets ervoor vinden
Ik heb duobrowser wel gevonden maar ook daar kun je geen 2 filmjpes tegelijk downloaden
Bluetooth is dus alleen voor gaming en niet voor muziek over te sturen

Voor de rest een topding
Maar wordt toch beperkt met internetten en YouTube of flash player
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 april 2011 om 20:00:
Ik mis flash player en kan geen vervangend iets ervoor vinden

skyfire webbrowser .... niet helemaal top ... maar je kan dan wel filmpjes afspelen ... alleen niet terug spoelen enz ...

Waarschuw beheerder
Adobe gaat Flash binnenkort compitabel maken met iOS geloof ik, dus wordt opgelost...bovendien zijn er nog maar weinig sites waar je echt flash voor nodig hebt...dumpert, maar daar komt als het goed is ook een app voor

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 april 2011 om 22:57:
dumpert, maar daar komt als het goed is ook een app voor

Kijk, dat zijn goede berichten.

Waarschuw beheerder
Dumpert wordt binnenkort HTML5. (Y)