Was 2 jaar terug al eens een discussie maar daar was ik niet bij. Ik miste er trouwens een paar dingen. Wat vind je er van als een man of een jongen met een goed (strak, maar niet per se gespierd) lijf een lage jeans draagt en er is een reepje buik zichtbaar tussen shirt en broekband? Maakt het uit of hij hetero of homo is, en waarom?
4460x bekeken
als het zo'n stront-opvang-zak jeans is...
UIteraard niet zo'n verschrikkelijke broek die tussen je knieen hangt. Ik bedoel een mooie strakke broek en een strak shirt (en natuurlijk een mooi buikje anders heeft het geen zin)
en een naveltruitje bij een man is echt te gay ja, want als je een reepje buik ziet, is je broek niet te laag maar je shirt te kort
Maar waarom 'te'?
dus jij loop er zo bij of denkt erover na nou kom op show te body
Ho effe! Ik ben hier juist bezig met een stukje research. Ik wil eerst wel even weten of er leuke mensen zijn die het zien zitten.
o, en als antwoord op je vraag: nee, is fout, mag niet.
lijkt mij dat je de uitkomst van je "research" een bepaalde kant op wil manoeuvreren?
Wat er niet in zit kan ik er niet uithalen. Maar ik hoop de mensen die er sympathiek tegenover staan wel tot een reactie te verlokken. Het is altijd lekker gemakkelijk iets dat niet zo gewoon is maar meteen af te branden.
o, en als antwoord op je vraag: nee, is fout, mag niet.
Ik denk dat iedereen die al door had.
hieromtrent kan ik niet duidelijk genoeg zijn.
Ik geloof je. Wat mij betreft rust op jou niet meer de verdenking dat je het stiekem toch wel ziet zitten
laatste aanpassing
toppertje ben je man
Ik ben de kwaadste niet
dan nog niet.
Is het er soms een met een oerwoud op zijn lijf. DAn geef ik je gelijk
gay
Nee, dat is flauw. Hij is vast niet gay, hij zei zelf dat hij zijn buikje niet wil laten zien. Laten we dat nu gewoon geloven
Ik herhaal de vraag nog maar eens in andere woorden. Waarom mogen vrouwen alles op kledinggebied, zelfs als ze lelijk zijn en mogen mannen bijna niets, zelfs als ze er goed uitzien?
laatste aanpassing door een beheerder
ja doen jullie dat samen anders even.
Doen we! Al heb ik geen idee wat je precies bedoelt.
nee hoor valt best mee.
Meevallen is niet genoeg.
jawel hoor
Als jij het zegt! Iemand die zo populair is hier, zal het wel weten.
laatste aanpassing
en voor deze vraag heb je speciaal een profiel aangemaakt??
Ja! Ik ben journalist en ik doe research naar nieuwe ontwikkelingen op lifestylegebied. Ik zoek dus vooral naar mensen die voorop lopen en die niet doen wat iedereen doet en die niet leuk vinden wat iedereen leuk vindt. Niet alleen mannen of jongens die wat durven maar ook vrouwen en meisjes die niet op standaard typen vallen. Bijvoorbeeld meisjes die op de Duitse band Tokio Hotel vallen.
laatste aanpassing
samen geloven dat ik "niet gay ben". duh?
Kijk, dat hangt van Sincerity af; zij gelooft dat je 'gay' bent. Zegt ze. Mij maakt het helemaal niet uit. Je mag zijn wat je wilt zijn.
laatste aanpassing