Partyflock

Forumonderwerp · 1081680

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wat een vette film zeg.. kon wel zien dat het aardig wat geld gekost heeft.

Nu ben ik wel benieuwd naar de 3D versie.
Waarschuw beheerder
Ik zoek nog iemand die met mij naar deze film wil ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Supervette film :respect:

(L)
Waarschuw beheerder
ik heb hem in 3D gezien
waaaaat een film zeg
echt zo goed
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 21 december 2009 om 00:02:
Nu ben ik wel benieuwd naar de 3D versie.

vanmiddag gezien!
verhaal is erg dun 8)
maar alles er om heen in 3d :respect:

Waarschuw beheerder
3D versie is echt top!

Waarschuw beheerder
Issie zo goed ja? Hmm... ik had er eigenlijk niet zoveel van verwacht, maar als 'ie echt goed is ga ik 'm binnenkort ook wel effe checken.
Waarschuw beheerder
dat 3D-effect was eerst wel interessant, maar 't nieuwe was er al gauw van af. daarna vond ik 't ook vermoeiend voor m'n ogen. en 2,5 uur is wel een heel lange zit.

't verhaal an sich vond ik ook niet zo bijzonder.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
3D is nog niet 100 % , maar WOW wat een prachtige flora en fauna. En die emoties van die Navi's zijn uitmuntend !

9,5 / 10
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Dewon op vrijdag 1 januari 2010 om 20:17:
3D is nog niet 100 % ,

Klopt!

Verhaal van de film is nog net te pruimen maar de film in zijn geheel is een beleving.

Best een aanrader!

:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 december 2009 om 00:51:
3D versie is echt top!

Klopt :D

Heb de 3d Versie 2e kerstdag gezien bij MustSee in Groningen. Relaxte brilletjes hebben ze daar, niet van die domme kartonnen maar een kunststof bril wat op een zonnebril lijkt, dus ook niet 2 verschillende kleuren glazen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van St33lo op woensdag 23 december 2009 om 16:49:
Als ik aan een 3D film denk dat wil ik een ervaring ondergaan en het gevoel hebben dat je ergens in zit. Hij is duidelijk niet gericht op 3D, omdat er niks op je afkomt bv. pijlen of weet ik veel wat. Er zijn welgeteld 3 momenten dat je wel een beetje een 3D gevoel krijgt.

Misschien dat je een verkeerd soort bril droeg? Bij MustSee Groningen was het wel net op er dingen op ons af kwamen. Zaten zelfs wat oudere mensen in de zaal die ervoor aan de kant gingen :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Gisteren gezien, in 3d welteverstaan (helaas was Imax al uitverkocht dus). Technisch hoogstandje en door het 3d werd ik de film ingezogen, alleen wat een ontzettend kutverhaal. Op zich zijn die avatars een erg leuk uitgangspunt, en de Na'vi wereld was ook prachtig, maar tering, wat lag de moraal er dik bovenop, beetje jammer (maar ook te verwachten met zo'n oeramerikaanse productie). Maar goed, het is wel een eyecandy en daarom zou ik hem wel aanraden.

Ik kan niet wachten tot Alice in Wonderland uit is, Tim Burton roeleert :respect:, allemaal wat minder zwart wit enzo.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuperRupsje op zondag 3 januari 2010 om 12:47:
Gisteren gezien, in 3d welteverstaan (helaas was Imax al uitverkocht dus). Technisch hoogstandje en door het 3d werd ik de film ingezogen, alleen wat een ontzettend kutverhaal. Op zich zijn die avatars een erg leuk uitgangspunt, en de Na'vi wereld was ook prachtig, maar tering, wat lag de moraal er dik bovenop, beetje jammer (maar ook te verwachten met zo'n oeramerikaanse productie). Maar goed, het is wel een eyecandy en daarom zou ik hem wel aanraden.

hier sluit ik me volledig bij aan..
het verhaal is van een disney niveau maar de omgeving maakt alles weer dan goed, ik vind m wel een dikke 7.5 waard :respect:
Waarschuw beheerder
Is er iemand die m in Utrecht heeft gezien in 3D?
Ben wel benieuwd hoe dat is.. zo te lezen is t overal beetje verschillend..
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan niet wachten tot Alice in Wonderland uit is, Tim Burton roeleert :respect:, allemaal wat minder zwart wit enzo.

Niks meer op aan te merken! I love Tim Burton :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VR!DZ op maandag 21 december 2009 om 15:55:
3d-films kosten wel wat (bij Pathé iig, 12,50 voor n kaartje)

Hmmm ik heb anders maar 11,30 ofzo betaald voor n kaartje bij Pathé, maar misschien is online bestellen goedkoper :P

Alice in Wonderland

Ow die lijkt me ook echt zo supervet!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 januari 2010 om 11:37:
Hmmm ik heb anders maar 11,30 ofzo betaald voor n kaartje bij Pathé, maar misschien is online bestellen goedkoper

Vlgs mij had ik ook 11.50 ofzo betaald, online besteld.
Wel proberen een schone bril te bemachtigen. Ik had een vrieze, dus wil hem ff schoonpoetsen, ik hard poetsen, bleken de glazen van plastic te zijn, bijna de bril naar de filistijnen :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Ga er eind van de middag heen, ben benieuwd :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ben er nog niet over uit of ik hem wil zien, als ik zo lees is het verhaal dat ik dacht dat het zou zijn. Daar kan ik echt niet naar kijken.

Technisch hoogstandje en door het 3d werd ik de film ingezogen, alleen wat een ontzettend kutverhaal. Op zich zijn die avatars een erg leuk uitgangspunt, en de Na'vi wereld was ook prachtig, maar tering, wat lag de moraal er dik bovenop, beetje jammer (maar ook te verwachten met zo'n oeramerikaanse productie)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van THE TERRORIST AKA POKER_SLET op dinsdag 5 januari 2010 om 17:32:
wij kregen gewoon nieuwe

Ik was in amsterdam gaan kijken, te gierig voor nieuw daaro :-/

Uitspraak van Tiny-M op dinsdag 5 januari 2010 om 13:14:
Ben er nog niet over uit of ik hem wil zien, als ik zo lees is het verhaal dat ik dacht dat het zou zijn. Daar kan ik echt niet naar kijken.

Moet zeggen dat de eyecandy toch wel het kutverhaal de moeite waard maakt.

Waarschuw beheerder
donateur
Ben net geweest en moet zeggen dat de aankleding van de film erg mooi was. Heel erg goed uitgewerkt en het 3D effect werkte ook goed (Y)

Verhaallijn zelf was natuurlijk flinterdun, voorspelbaar en voorzien van een flinke portie moraal!
Ondanks de mooie beelden, maakte het toch wel een erg lange zit!

Leuk om gezien te hebben, maar meer ook niet echt :)
Waarschuw beheerder
donateur
:D:D:D net geweest en vond hem echt super!!! (L)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga zaterdag voor de tweede keer :D

Love it (L)
Waarschuw beheerder
Leuke, mooie en goede film. Verhaal idd dunnetjes maar daar heb ik me niet aan kunnen storen. De rest was namelijk in een woord fenomenaal. Meerdere malen met kippenvel naar dit spektakel gekeken.

(y)(y)(y)(y)
Waarschuw beheerder
Mnwah, heb hem gezien. De special effects en technieken e.d waren geweldig maar het verhaal en bepaalde scenes waren gewoon bijzonder slecht. Maaarrr het blijft een goede film.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ibu op donderdag 7 januari 2010 om 22:08:
Mnwah, heb hem gezien. De special effects en technieken e.d waren geweldig maar het verhaal en bepaalde scenes waren gewoon bijzonder slecht. Maaarrr het blijft een goede film.

Klopte, zelfde gevoel heb ik. Leuke special effects, maar verhaal zwaar bagger.

Blijft iig niet hangen, 6.5/10
Waarschuw beheerder
Blijft inderdaad niet echt hangen maar kijk wel uit naar een vervolg. Hopelijk komt daar de diepgang en het verhaal wat meer tot haar recht.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op donderdag 7 januari 2010 om 22:08:

:jaja:

Het was een zeer matig verhaal wat in een bizar hoog tempo afgeraffeld wordt. En helaas, het alom bekende episch laatste gevecht voor de na'viheid wordt ook dik er op gesmeerd.

De grafische effecten waren subliem, zo goed heb ik ze in een film nog niet gezien. Waar ik me vaak stoor aan renders die te licht zijn of niet kloppen in het beeld van de film, wat dit alles gewoon bijna te mooi om waar te zijn. Als de computeranimaties er niet waren geweest, was deze film een flop geweest:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fortuna op vrijdag 8 januari 2010 om 09:23:
Het was een zeer matig verhaal wat in een bizar hoog tempo afgeraffeld wordt.

Daar ben ik het dus echt niet mee eens, ik heb geen enkele keer het gevoel gehad dat de film "afgeraffeld" werd. Heb van begin tot eind zitten genieten van deze prachtige film (L) En morgen ga ik lekker weer *steekt tong uit* 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
in 3D Gezien
1 woord: GEWELDIG.

Eerste 3D film die ik heb gezien maar wow niet normaal wat een film
Ga zker nog een keer
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Salvo op vrijdag 8 januari 2010 om 09:30:
*steekt tong uit*

:lol: Muts! Het verhaal is in een dermate hoog tempo dat je niet het gevoel krijgt betrokken te zijn bij de hoofdpersonage als mens zijnde. Als Avatar figuur wordt bijna alles doorgelicht, en dat terwijl de keuze om voor hem aan het project mee te gaan doen veel meer vorm had gegeven aan het persoon wanneer dit niet zo vluchtig was afgehandeld.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 21 december 2009 om 00:02:
Wat een vette film zeg..

Waarschuw beheerder
donateur
Gister voor de tweede keer naartoe geweest (L) Love it
Uitspraak van 5924ut_)*i+05I=034uj0=tjgn49tf43n80-(_*& op zaterdag 9 januari 2010 om 10:14:
Echt een tokkie film. Zelfde publiek als bij fast&furious

Veel tokkies zeker in Gelderland? Want hier valt het echt reuze mee ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ik snap iets niet, hoe kunnen ze en zelf in dat pandora zijn en als ze in zo'n kist gaan liggen zijn ze ineens een na'vi maar liggen zelf nog in de kist :/

het irriteert me dat ik dat niet kan plaatsen

iemand?
Waarschuw beheerder
Ik heb hem gisteren in de bios gezien.. 3D!

Wouw... wat een super film! (L)
Wil er zeker nog 'n keertje heen :yes:,

had er niet veel van verwacht & vond 2,5 a 3 uur voor 'n film wel heel lang.. Maar de tijd is voorbij gevlogen!

Echt een meesterwerkje :respect:, ik geniet niet snel van 'n film.. Maar dit.. Zucht :D

Waarschuw beheerder
-1
k#tfilm

[img width=500 cacheid=0002287e00050df0363c59351a029dfde2]http://i.imgur.com/JmRmb.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
net afgekeken, damn wat een waanzinnige film! (L)

Waarschuw beheerder
In 3D gezien in Zoetermeer was zeker de moeite waard. Ikkreeg goeie sterke brillen, maar mn ogen moesten wel wennen, ook iemand last van gehad?

Verder ging het mij niet om het verhaal, want niet eens zo slecht was maar wel voorspelbaar natuurlijk.

Waarschuw beheerder
donateur
Deze film leek mij helemaal niks, de voorstukjes vond ik echt niet boeiend. Mijn vriend wilde erg graag en ik dacht nah ja waarom niet mee gaan. Recensies waren erg goed, dus ik wilde het toch maar proberen :D Nou geen moment spijt gehad, wat een briljante film :lief: Ik vond het jammer dat het afgelopen was :$ Wij waren bij de arena naar de IMAX geweest en 3D. WAUW! Ik zat er van begin tot eind helemaal in (Y) Toppie, ik denk dat als hij over een week of 4 nog steeds draait ik hem nogmaals ga kijken in de bios :lief:
Waarschuw beheerder
die 3d shit is vet, maar het verhaal niet erg boeiend.
buiten dat wel goed vermaak
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 januari 2010 om 19:41:
[img width=800 height=779 cacheid=0002287e00050df0363c59351a029e4280]http://i.imgur.com/JmRmb.jpg[/img]

Mwhehehe (Y) :LOL:
Waarschuw beheerder
Net gezien, het verhaal was natuurlijk erg voorspelbaar en vreselijk Amerikaans.. maargoed als het je lukt je daar niet aan te irriteren, de effecten waren werkelijk schitterend! Ik was erg onder de indruk.
Voortaan alleen nog de bios in met 3D (F)

Waarschuw beheerder
Visueel overweldigende kutfilm idd. De mooie beelden konden het karige verhaaltje, voor mij althans, niet verbloemen.
Ook nog een kleine aantekening. Ondanks de visuele pracht bevat deze film geen enkel creatief of indrukwekkend shot en geen legendarische scenes. Dat had ik dan weer niet verwacht...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vond het een vette film.

Mijn stoma zakje begon ook spontaan te lekker door de spanning