Decibel 2008, Charly Lownoise & Mental Theo:
Geweldige muziek waar iedereen helemaal op los gaat. Je kijkt om je heen, ziet de tevreden en genietende gezichten van je vrienden. Kijkt elkaar een keer aan en jij weet genoeg; zij voelen zich net zo gelukkig als jou. Echt kippenvel momentjes voor mij PUUR GENIETEN!!!!
Geweldige muziek waar iedereen helemaal op los gaat. Je kijkt om je heen, ziet de tevreden en genietende gezichten van je vrienden. Kijkt elkaar een keer aan en jij weet genoeg; zij voelen zich net zo gelukkig als jou. Echt kippenvel momentjes voor mij PUUR GENIETEN!!!!
Mysteryland 2009, Boven op de heuvel over Q-dance area uitkijkend , laatste deel van Luna's Set , aan het einde van een vermoeiende lange dag, het begint te miezeren en verderop onweert het, de clown speurt met z'n ogen over het publiek, ik kijk richting m'n stad haarlem, de early rave knalt erin en besef dat het toch een fantastisch dagje is geweest en mooi gratis allemaal 
http://www.youtube.com/watch?v=K4U4H8Alxr4&p=9A048B24FB2A042A&playnext=1&playnext_from=PL&index=25
de eerste keer qlimax gelredome
helaas staat de opening niet online van de show
de technoboy set blijft 1 van de beste van die avond
de eerste keer qlimax gelredome
helaas staat de opening niet online van de show
de technoboy set blijft 1 van de beste van die avond
laatste aanpassing
afsluiter op DefQon1 met HHZ, was er helaas niet bij, maar dat nummer forever oung krijg je al kippenvel van als je het nummer hoort
afsluiter op xQlsusive Holland met dat nummer van hazes, samen met een vriend beseffen dat het echt een geweldige nacht was die je in je leven nog maar zelden gaat meemaken
afsluiter op xQlsusive Holland met dat nummer van hazes, samen met een vriend beseffen dat het echt een geweldige nacht was die je in je leven nog maar zelden gaat meemaken
dit is toch een van me mooiste kippenvel momenten Remember 3 Steps Ahead
Die is idd heel goed ja.
Ben er zelf niet bij geweest maar heb de set van the prophet-mystery land op pc staan. Denk dat ie bij de tafels zelf is opgenomen want zodra ze aan t afsluiten zijn hoor je the prophet en ruffian : ey, we hebben nog 5 min, 1tje voor peter paul doen? Lekker impulsief
Denk dat dat altijd wel zal blijven bij de meeste, zodra ze m eeren