Partyflock

Forumonderwerp · 1079871

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Jullie nederlandse vrouwen kunnen daar never nooit aan tippen. Knappe tieten, lekker kont, strakke buik en een volle sexy bos krullen. Als klapper ook nog een strak kutje! Wat kan je als man nog meer wensen? Ik ben geboren en getogen in Nederland en nog nooit een Nederlandse meid gezien met een mooie volle, ronde kont. ( Is meestal plat & breed ):lol:.

& Jullie maar denken dat jullie 'Marokkaanse vriendjes' serieus met jullie zijn, ik lach me stuk. Wat ben ik toch een trotse Marokkaanse.

Latuurs.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marokkaantje_ op zaterdag 28 november 2009 om 22:31:
& Jullie maar denken dat jullie 'Marokkaanse vriendjes' serieus met jullie zijn, ik lach me stuk. Wat ben ik toch een trotse Marokkaanse.

Loverboys jwt
Waarschuw beheerder
In sommige gevallen. Meestal zijn ze alleen goed voor de sex. Later trouwen ze toch met een marokkaanse.
Waarschuw beheerder
:roflol: :[ je vind jezelf wel goed hea :S

en dan jij straks bourka aan en het huis niet uit en de man elke dag weg :roflol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
* jij vind jezelf alles behalve geweldig ( Je gebruikt zelfs iemand anders lippen in je avtaar). Ik snap het volkomen, jullie Nederlandse vrouwen hebben meer tandvlees als lip *( algemeen bekend):lol:.

Voorordelen liefje. Vrouwen met Boukra hebben een goed leven en gaan heel veel het huis uit.
Waarschuw beheerder
donateur
& Jullie maar denken dat jullie 'Marokkaanse vriendjes' serieus met jullie zijn

maar moeten wij zulke nederlandse meisjes serieus nemen dan? :X

:roflol:
Waarschuw beheerder
Ik ben erg intressant anders zou je niet op mijn TOPIC komen, vriend.
Ik ben geen Nederlanse examen aan het afleggen dat ik foutloos ABN moet typen, liefje.

Ket kowed.

@T-2009: Worden Nederlandse meisjes dat uberhaupt serieus genomen?

:lol:.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marokkaantje_ op zaterdag 28 november 2009 om 22:47:
Ik ben erg intressant anders zou je niet op mijn TOPIC komen, vriend.
Ik ben geen Nederlanse examen aan het afleggen dat ik foutloos ABN moet typen, liefje.

Een examen heeft er niets mee te maken :/

Uitspraak van Marokkaantje_ op zaterdag 28 november 2009 om 22:47:
@T-2009: Worden Nederlandse meisjes dat uberhaupt serieus genomen?

Überhaupt :/
Waarschuw beheerder
'Ik irriteer me mateloos aan jou'

Nou dan, waarom zou ik dan uberhaupt ( zonder puntjes op de U) op mijn typtaal letten. Het is maar I-net. Get over it honey.
Waarschuw beheerder
Daarnaast zou iedereen moeten weten dat iets beter DAN is, dat heeft ook niets met typfouten of andere dingen te maken. Gewoon een motivatie kwestie, bewust een taal verkrachten.
Waarschuw beheerder
Knappe tieten, lekker kont, strakke buik en een volle sexy bos krullen

Je vergeet de snor :X

Waarschuw beheerder
Faiza ben jij dat?
die taalgebruik komt me zo bekend voor?
ik geef je groot gelijk,alleen ontbreken bij mij de krullen en voorgevel:D
Waarschuw beheerder
@Minster izan, fuck you. Ik typ hoe ik wil typen schatje. Wat een spuuglelijke avtaar trouwens:lol:.

Sorry moest eruit.

@Vondutch, Nee jullie blonde snor vergeten we zeker niet.

@Patrie: Nee, heet geen Faiza.

Ben jij ook marokkaanse?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marokkaantje_ op zaterdag 28 november 2009 om 22:56:
Sorry moest eruit.

"Sorry, moest eruit" zul je wel bedoeld hebben.

Uitspraak van Marokkaantje_ op zaterdag 28 november 2009 om 22:56:
you. Ik typ hoe ik wil typen schatje. Wat een spuuglelijke avtaar trouwens.

Jouw mening maakt mij niet bijster veel uit, dus dat mag jij vinden B)
Waarschuw beheerder
HAHAHA, ket kowed man lelijkerd.

Dat je jezelf nog durft te vertonen met zo een kutkop.

:kots:.

Waarschuw beheerder
ja ik ben ook marokkaanse
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marokkaantje_ op zaterdag 28 november 2009 om 23:00:
Dat je jezelf nog durft te vertonen met zo een kutkop.

Maakt mij allemaal niks uit :D

Het is weer tijd voor je dagelijkse pak rammel van je vriend. * Mompelt iets met cultuur* :bye:
Waarschuw beheerder
Maakt je mede mens wel heel veel uit, je bezorgt ons slapeloze nacht.

Goh, ik ruik een PVV stemmer die te gierig is om DEO aan te schaffen.
Liefje, mijn vriend zou me nooit pijn doen! We zijn al 4 jaar samen en dat terwijl wel nog nooit sex hebben gehad. Iets wat jullie sloeries nooit zouden bereiken.

Stel gierige Nederlanders, betalen zelfs hun blikjes apart :lol:.

Mijn vriend betaald al 4 jaar lang alles voor me, hij neemt niks aan.
Goh, wat hebben wij MAROKKAANSE meiden het toch goed!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 november 2009 om 23:02:
ja ik ben ook marokkaanse

Leuk man, hoe heet je?

Artiest The Carcass
Waarschuw beheerder
donateur
Aangemeld op: 28 november 2009 22:19
en waar zijn die foto's dan van je

wel zonder muts he :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marokkaantje_ op zaterdag 28 november 2009 om 23:09:
Mijn vriend betaald al 4 jaar lang alles voor me, hij neemt niks aan.
Goh, wat hebben wij MAROKKAANSE meiden het toch goed!

De PVDA betaalt alles zul je bedoelen, uitkeringtrekkers.

Als we het nu toch over de geur hebben, marokkaanse vrouwen ruik je vanaf een kilometer afstand.

Waarschuw beheerder
:respect:

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=400 height=300 cacheid=00143ea3002e25ae14aa720d1a0299a3ca]http://www.loopbaan.nl/upload/de_baak_25_nov_2005_001.jpg[/img]

zoek de 3 verschillen :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 november 2009 om 23:11:
en waar zijn die foto's dan van je

wel zonder muts he

Mijn 'geweldige' foto's , laat ik niet rondslingeren op het i-net. Al hoewel, ik zo wel een avtaar ga uploaden.

xx

Waarschuw beheerder
je mag ze allemaal hebben :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marokkaantje_ op zaterdag 28 november 2009 om 23:15:
Mijn 'geweldige' foto's , laat ik niet rondslingeren op het i-net. Al hoewel, ik zo wel een avtaar ga uploaden.

Hoe zit dat met die uithuwelijks-menukaart dan? Gaat die nogsteeds op een dode boom? :o
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
De Marokkaanse vrouwenbeweging heeft veel voor elkaar gekregen, maar één ding nagelaten: het familierecht ontdoen van zijn islamitische karakter.

De hervorming van de familiewetgeving, vijf jaar geleden, wordt algemeen gezien als een grote overwinning van de Marokkaanse vrouwenbeweging op de conservatieve krachten in het land. Sinds 5 februari 2003 zijn man en vrouw voor de wet een stuk gelijker. Toch juicht in het progressieve kamp niet iedereen mee. Er zijn er die vinden dat de vrouwenbeweging in haar eisen veel verder had moeten gaan.

Zoals prof. dr. Abdessamad Dialmy, als socioloog verbonden aan Universiteit Mohammed V van Rabat. Deze zestiger, die zichzelf een ’militant feminist’ noemt, heeft zijn werkende leven lang onderzoek gedaan naar ’de kwestie van de vrouw’ in Marokko. Schijnbaar terloops merkt hij in zijn meest recente boek, ’Le féminisme au Maroc’, op dat indertijd ’geen enkele vrouwenorganisatie heeft geopteerd voor secularisatie van de familiewetgeving’.

Het blijkt een van zijn belangrijkste punten van kritiek op de Marokkaanse vrouwenbeweging. In een café in het centrum van de stad legt Dialmy uit dat „niemand heeft voorgesteld het familierecht te moderniseren door het te ontdoen van zijn islamitische karakter. Terwijl bijvoorbeeld ons strafrecht wél seculier is. We hakken een dief zijn hand niet meer af. Waarom de zoon dan nog wel een twee keer zo groot erfdeel geven als de dochter?”

De socioloog ziet achter alle bepalingen van de nieuwe Mouddawana het islamitisch recht nog doorschemeren. „Polygamie? Nog steeds mogelijk. Je vrouw verstoten, idem dito. De nieuwe wetgeving maakt het moeilijker, maar spreekt het islamitisch recht nergens tegen. Feitelijk is de Mouddawanna niet meer dan een moderne, meer egalitaire, gefeminiseerde versie van de sharia.”

Volgens Dialmy heeft de vrouwenbeweging helaas politiek correct willen blijven. „Ze hebben hervormingen geëist in naam van de islam, op grond van een vrouwvriendelijker lezing van de Koran. Terwijl ze de religie erbuiten hadden moeten laten, en een seculiere familiewet hadden moeten eisen. Maar dat hebben ze niet aangedurfd, of ze hebben pragmatisch willen blijven. Maar volgens mij had het gekund.”

Pragmatisch: dat is het tweede punt van kritiek op de Marokkaanse vrouwenbeweging. De socioloog verwijt de beweging een gebrek aan theorievorming. „Het feminisme hier is activistisch, gericht op praktische doelen. Scholing, armoedebestrijding, gezondheid, de hervorming van de familiewetgeving.”

Dialmy ontkent geenszins dat de vrouwenbeweging veel nuttig werk verzet, op allerlei plekken actief is, hulp biedt aan ongetrouwde of in de steek gelaten moeders, bijstand verleent aan mishandelde vrouwen, maar, voegt hij eraan toe, „men heeft nooit een theoretisch kader ontwikkeld. Daardoor kun je eigenlijk niet spreken van een typisch Marokkaans feminisme. Terwijl het land dat wel nodig heeft. Niemand heeft er bijvoorbeeld over nagedacht hoe je de burger kan uitleggen dat je niet onmiddellijk een afvallige bent maar moslim blíjft als je om een seculiere wet vraagt.”

Derde en laatste punt van kritiek op de Marokkaanse vrouwenbeweging behelst het feit dat men, volgens Dialmy, mannen buitensluit. „En die heb je toch nodig als je de traditionele rolverdeling tussen man en vrouw wilt veranderen.” De socioloog ziet de nog altijd bestaande ongelijkheid tussen man en vrouw als een sociale constructie, niet als een biologisch gegeven. „Maar feministen houden die sociale constructie in stand als ze hun beweging gesloten houden voor mannen. Het geslacht, het biologische verschil, bepaalt of je erbij mag horen of niet. Zo maken ze zich zelf schuldig aan wat ze veroordelen.”

KIJK JE UIT DAT PAPPA NIET JE PARTYFLOCK ZIET :loL:
ooh en fake (maar dat wist iedereen hier al)

Waarschuw beheerder
Even een goed agument voor die verschrikkelijke SNORREN?

Dat zit wel snor!

Dat dacht ik niet

Doe je groetje aan je snor?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op zaterdag 28 november 2009 om 23:13:
De PVDA betaalt alles zul je bedoelen, uitkeringtrekkers.

Als we het nu toch over de geur hebben, marokkaanse vrouwen ruik je vanaf een kilometer afstand.

Uitkeringstrekkers? Nee we trekken van jullie stonie malonies. Me vriend verdient al snel genoeg aan wat spul uitreiken aan jullie domme Nederlanders, die alles zien als goed spul:lol:. Heb voor mijn verjaardag een Mini cooper gehad, geweldig lief. Dat zou jij nooit voor je blonde ( Bijna kaal, futloos haar bedoel ik) vriendin kunnen kopen hé. Uitkeringen, hebben wij niet nodig schatje. Je moet eens komen kijken wat voor huizen we in Marokko hebben staan, dat klaart de boel.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
en ze hebben allemaal een GROOTE neus
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marokkaantje_ op zaterdag 28 november 2009 om 23:19:
Uitkeringstrekkers? Nee we trekken van jullie stonie malonies. Me vriend vrienden verdient al snel genoeg.Wat spul uitreiken aan jullie domme Nederlanders, die alles zien als goed spul. Heb voor mijn verjaardag een Mini cooper gehad, geweldig lief. Dat zou jij nooit voor je blonde ( Bijna kaal, futloos haar bedoel ik) vriendin kunnen kopen hé. Uitkeringen, hebben wij niet nodig schatje. Je moet eens komen kijken wat voor huizen we in Marokko hebben staan, dat klaart de boel.

Die huizen kosten dan ook geen reet, zelfs m'n broertje van 4 zou zo'n steen geval kunnen bekostigen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 november 2009 om 23:18:
Even een goed agument voor die verschrikkelijke SNORREN?

Dat zit wel snor!

Dat dacht ik niet

Doe je groetje aan je snor?

Jullie blonden snor geeft licht in het donker, dat klaart pas echt de boel.

Sorry schatje, voor mij geen snor net als voor vele andere MAROKKANEN.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Friemel

Aan

Kut

Eenzame
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 november 2009 om 23:19:

Grote neus?

Nou ik en vele andere hebben een lief neusje.

Alles beter als een varkensneus, met neusgaten even groot als koeienogen.

:lol:.

Waarschuw beheerder
ik heb ook geen snor ook nooit gehad:| meeste turksen hebben wel een snor
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 november 2009 om 23:24:
heb ook geen snor ook nooit gehad

Me toooo.

Vette onzin, mooi meisje ben je trouwens.

( Als jij die linker bent )

xx.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 november 2009 om 23:23:
riemel

Aan

Kut

Eenzame

Get over it honey!

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=640 height=319 cacheid=0001c73b00041a6399fa4b541a0299a436]http://www.hoorngids.nl/content/7951/news/clnt/223268_1_640.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 november 2009 om 23:25:
Marokkaanse meiden & hun Grote Mond.

Geen marokkaanse, deze foto is ontzettend oud.

Is een Negerin.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Marokkaantje_ op zaterdag 28 november 2009 om 23:30:

Is een Negerin.

zeg wolla

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hahaha omg you're so right :lol:

nederlanders:
er staan 2 nlers in de rij en eentje komt LETTERLIJK 1 euro te kort
zegt de ene tegen de andere: jan kan jij mij 1 euro lenen?
Ik weet 't niet kees, ik wil 't wel terug he? Want het geld groeit me niet op de rug haha

Echt gierigerds ik heb het gwn zoooo vaaaaaaaaaaaak mee gemaakt niet normaal

of pakt eentje wat te eten uit z'n tas en bied fucking niet eens zijn eigen vriend aan wtf is dat met jullie gierigerds??

:haha: en dat met dat vriendje is ook so right, meisjes die f*cking date's betalen Schatje betaal jij vandaag, wat zijn dat voor manieren. Je kan zeggen wat je wilt over marokkanen, maar never nooit dat een marokkaanse jongen een meisje zal laten betalen NEVER NOOIT.! Hilarisch zeg ik je

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Marokkaantje_ op zaterdag 28 november 2009 om 23:30:

Is een Negerin.

die zijn ietsie donkerder en weet je wel dat marokka bij Afrika hoort
Afrikaan ben je dus en daar wonen meestal negroïde mensen ....

:lol:

je kent je eigen volk niet eens
FAKERDJE (zonder foto en geen leven)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op zaterdag 28 november 2009 om 23:21:
Die huizen kosten dan ook geen reet, zelfs m'n broertje van 4 zou zo'n steen geval kunnen bekostigen.

Bullshit,

Jij zal zo een huis nooit kunnen betalen, die huizen zien er echt niet uit zoals die van hier believe me. Huizen van 4/5 verdiepingen vriend.! Zoiets zal jij of een van je familieleden nooit betalen ookal hadden ze het, ze zijn veels te gierig om het uit te geven :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 november 2009 om 23:19:

O jah joh en jij kent ze ALLEMAAL :moe: