Partyflock

Forumonderwerp · 1079129

Fucking vet spel.

Baldurs Gate was beter, maar dat is dan ook een titel die moeilijk te evenaren is :) :respect:

Nog meer mensen die dit heerlijk spel hebben?
Wel jammer dat het geen hardcore D&D regels gebruikt :( maar dat valt wel mee...

Ben nog niet zo lang bezig. Mijn character zit nog maar aan level 11.
En ik had wat problemen met de graphics (enorm wazig), maar nu ik de nieuwste nvidia drivers heb geinstalleerd ziet het er echt gelikt uit. Kan het net vlotjes genoeg draaien op men laptop met alles op max :lief:

De toolset ziet er ook kikke uit, alleen ga ik die pas installeren als ik de campagne heb uitgespeeld want er zijn nogal veel mensen die problemen hebben met hun saves na het installeren vd toolkit.

Sten is vet en Morrigan is :kwijl:
laatste aanpassing
Main quest nu uitgespeeld, die archdemon is best pittig als je eerst niet door hebt dat er van die ballistics zijn haha. Daarna nog wel te doen maar dan opeens die wave van darkspawn.....vet vaak niet gehaald. Toen maar andere tactiek gedaan en mijn dwergenleger laten vechten (y)
Zo hey, die Awakening uitbreiding is echt de shit! _o_

Aanrader voor een ieder die Origins inmiddels heeft uitgespeeld.

is weer ff geleden dat ik da nog heb opgestart... Binnekort Ferelden nog 'ns keer bezoeken denk
De nieuwe characters doen zeker niet onder voor de oude. Het verhaal is grimmiger, de lokaties mooier en de items die je vind zijn stukken gaver dan die saaie random meuk uit Origins.

Alleen jammer van die duizenden bugs die het spel kent. Wat dat betreft is het handig om de DA Awakening wikia pagina zo nu en dan eens te checken.
laatste aanpassing

heb eigelijk nog geen ene bug tegengekomen

het schokte wel wat in het begin, maar dat bleek aan mijn videokaart drivers te liggen :)
Wacht maar tot je bepaalde quests gaat doen die 2 kanten op kunnen.

In mijn 2e speelronde hangt het spel zo nu en dan. Best wel irritant.

Glitches zijn ook niet van de lucht trouwens.
afegelopen weekend dragon age orgins geleend op aanraden van een maatje van me, maar damn wat een gruwelijk spel zeg, wel irritant dat je als je geen rogue ben keen kisten kan openen, en dat worden er steeds meer die ik aan mijn neus voorbij moet laten gaan:\
Leliana (rogue) kun je redelijk snel opvissen in Lothering en daarna gebruiken om die kistjes in eerdere werelden te openen.
Vaak zit er trouwens geen bijzonder spul in opgesloten hoor. Maar de EXP is mooi meegenomen.

Je moet trouwens wel een schandalig hoog level rogue zijn wil je bepaalde kisten (op hogere etages) in de Circle Tower kunnen openen.
Uitspraak van Vage Nico op maandag 31 mei 2010 om 23:59:
Leliana (rogue) kun je redelijk snel opvissen in Lothering en daarna gebruiken om die kistjes in eerdere werelden te openen.
Vaak zit er trouwens geen bijzonder spul in opgesloten hoor. Maar de EXP is mooi meegenomen.

Oke chill(y)
Ik heb nu een dwarf warrior maar denk dat dit niet de meest interessante keuze was:P

Wat n kutspel is dit.. Heb m toen gekocht en n paar uur gespeeld maar kan me totaal niet boeien :/
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 juni 2010 om 07:39:
Wat n kutspel is dit.. Heb m toen gekocht en n paar uur gespeeld maar kan me totaal niet boeien

ok
ga nu maar weer terug naar modern warfail :bye:

Uitspraak van Soul collector op donderdag 3 juni 2010 om 10:49:
ga nu maar weer terug naar modern warfail

Wat is er pikkie? Last van frustraties? :aai:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 juni 2010 om 07:39:
Wat n kutspel is dit.. Heb m toen gekocht en n paar uur gespeeld maar kan me totaal niet boeien

Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 juni 2010 om 10:57:
Wat is er pikkie? Last van frustraties?

;) :bye: