Nou ik speel t nu voor de tweede keer met een heel andere insteek en tot nu toe is er nog geen ruk veranderd.
Ok misschien als nu een andere keuze maak in de toren heb ik bij dit einde mages die me kunnen helpen maar dat verandert verder niks aan de verhaallijn
Het verhaal zelf word naar mijn mening niet sterk genoeg neergezet.
Misschien heeft kotor daarbij het voordeel dat het star wars "universum" al bestaat kan best.
Maar de manier waarop dit gebracht word heeft mij er weinig bij betrokken.
Hele grey warden ding word even gehaast geintroduceerd en stelt geen drol voor. Titeltje meer niet.
Je krijgt twee of drie cutscenes waarbij je karakter enge dromen heeft en dat is het
Dus je speelt het voor de 2e maal na het te hebben uitgespeeld en toch zeg je dat je er nix aan vind?
Ik kan best begrijpen dat sommige mensen het nix vinden (ieder zijn ding)
Ik ga wel akkoord dat het wat meer 'hardcore RPG' had mogen zijn en minder versimpeld. Vind het jammer dat het geen gebruik maakt van de D&D regelset.

Maar das vast en zeker een bewuste keuze geweest om van het succes van wow te een graantje mee te pikken. Wel jammer, want anders had het misschien beter dan baldurs gate geweest. Maar dat wil niet zeggen dat er geen diepgang in het spel zit, zoals jij beweert. In tegendeel zelfs.
Gelukkig is het ook geen wanna-b RPG als wow geworden
MAar je moet er wel rekening mee houden dat de toolset en DLC bij dit spel erg belangrijk zijn en dat het spel zo is ontworpen zodat ze de wereld constant kunnen uitbreiden. Zoals je misschien hebt gemerkt is er ook geen level-cap, dit heeft ook hiermee te maken.
Zoals ik al zei, het spel is nog niet tot zen volle recht gekomen en je kan er zeker van zijn dat er één of meerdere vervolgen komen in de vorm van DLC.
Bioware heeft meerdere malen gezegt dat ze het zo hebben ontworpen dat ze nog jaren DLC kunnen aanbieden. En voor zover ik heb begrpen is dat inclussief verbeteringen ivm de grafische engine.
Wat is voor de rest het hoofdverhaal. Beetje hulp zoeken omdat er een invasie van zombies aankomt met een draak d'r bij.
Voor de rest zijn het bijverhalen van de punten waar je hulp komt zoeken. Draakje dood verhaaltje over.
Sorry maar dat slaat echt op niets. Zo kan je echt alles doen klinken alsof het geen inhoud heeft. Er is veel meer dan dat aan de hand, dat weet je zelf ook wel.

Zelfde soort uitleg kan gemakkelijk toegepast worden op eender welke andere game/film/whatever die je wel goed vind.
Het gaat erom wat je allemaal meemaakt onderweg om je doel te berijekn en niet simpelweg wat het doel is.
Kan begrijpen dat je wat meer cutscenes had verwacht. Ik vind het ook een beetje jammer.
LAngs de andere kant. Er zitten toch veel meer kutscenes in het spel dan enkel die 3 nachtmeries hoor

Maargoed, tis geen blizzard game, waar ze meer geld uitgeven aan de cinematics dan het spel zelf
En misschien is Mass Effect2 meer iets voor jouw? Is ook van bioware en speelt zich ook af in een meer futuristiche sci-fi wereld (omdat je kotor beter vond heb ik de indruk?). En die gebruikt trouwens de unreal3 engine. Maargoed dit is een Dragon Age topic, dus...