Mensen die het niet meer zien zitten kunnen nu op een website informatie vinden over zelfdoding. Op de website staat precies aangegeven welke medicijnen je nodig hebt om een einde aan je leven te maken en hoe je aan deze medicijnen kunt komen.
afzetters zeg
goed initiatief.
doe het goed of doe het niet.
niet dat half bakke werk.
te zwak touw, raam open terwijl je het gas open hebt staan,
met een luchtdruk pistool jezelf door je hoofd schieten, voor de trein springe in Madurodam.
dit geneuzel moet een keertje afgelopen zijn.
it stond op die site:
"Lidmaatschap voor het leven behoort tot de mogelijkheden. Neem hiervoor contact op met de telefoondienst van de NVVE: 0900-606 06 06 (ca. € 0,20 per min.)"
AMSTERDAM - Er is ophef ontstaan over een Nederlandse website waar tot in detail tips worden gegeven voor het plegen van zelfmoord.
bron: http://www.telegraaf.nl/binnenland/5301870/__Website_geeft_zelfmoord-tips__.html?p=22,1
Wat is jullie mening..
AMSTERDAM - Er is ophef ontstaan over een Nederlandse website waar tot in detail tips worden gegeven voor het plegen van zelfmoord.
bron: http://www.telegraaf.nl/binnenland/5301870/__Website_geeft_zelfmoord-tips__.html?p=22,1
Wat is jullie mening..
met een luchtdruk pistool jezelf door je hoofd schieten
met een luchtdruk pistool jezelf TEGEN je hoofd schieten
goed initiatief.
doe het goed of doe het niet.
niet dat half bakke werk.
te zwak touw, raam open terwijl je het gas open hebt staan,
met een luchtdruk pistool jezelf door je hoofd schieten.
dit geneuzel moet een keertje afgelopen zijn.
Voor degene die hem of haar vindt, is het trauma echt niet minder; of iemand nu voor de trein springt, van een gebouw duikt of pillen slikt.
ant van die mensen die voor de trein springen wordt ik gek vanligt het treinverkeer weer 2uur plat
Sommige mensen zien het wel nog zitten en willen wel naar school, maar dat snappen die zelfmoordfiguren niet volgens mij
http://www.nvve.nl/nvve2/pagina.asp?pagkey=72048
afzetters zeg
Lelijk
Ik kan er niet meer tegen! Ik ben gewoon super lelijk! Vooral mijn neus. Ook ben ik heel dik. Kinderen uit mijn klas zeggen het, en soms zelfs mijn vriendinnen. Thuis is er ook veel ruzie, en de laatste tijd huil ik mezelf in slaap. Waarom ben ik nou zo lelijk? En de rest niet? Waarom moet mij dit nou overkomen? Waarom? Ik kan er gewoon niet meer tegen! Ik wil dood!
06-11-2009 | Naam: Marleen | Leeftijd: 11 | Provincie: Zuid-Holland
dit moet echt wel fake zijn
dit stond op die site:
"Lidmaatschap voor het leven behoort tot de mogelijkheden. Neem hiervoor contact op met de telefoondienst van de NVVE: 0900-606 06 06 (ca. € 0,20 per min.)"
jezelf aanmelden op een zelfmoordsite en dan lid worden voor het leven
is nooit grappig!
Wat is jullie mening..
Terecht. Trauma's die je andere mensen doet met jouw problemen. Ga een leven zoeken
Huh?
Wat heeft dat nou voor zin joh, dan zijn ze toch al dood
Dat mensen geholpen worden om dood te gaan, vind ik een goede zaak. Als iemand dat nou heel graag wil, dan liever op een goede manier.
Maar dit lijkt erop alsof deze zgn. vereniging geld wil verdienen over de ruggen van doodzieke mensen..
ik heb ook nog een tip: als je je polsen wil doorsnijden doe dit dan niet met een snee maar zigzagend, dan is je hele slagader kapot en valt er niks meer te redden. mocht iemand je betrappen
Dus op zich lijkt t me prima, als je soms ziet wat voor moeite terminaal zieke mensen moeten doen om een verklaring te krijgen en uiteindelijk ook een dokter te moeten vinden die het doen wil.
En wat nou als die persoon nou zoon ontzettende mekkerzak borderliner is? altijd maar zeiken en snijen en emo doen dit dat. Bedoel dan ben je toch hardstikke blij dat je zo iemand in een vuilniszak kunt stoppen en aan de weg kan zetten?
ik heb ook nog een tip: als je je polsen wil doorsnijden doe dit dan niet met een snee maar zigzagend, dan is je hele slagader kapot en valt er niks meer te redden. mocht iemand je betrappen
Mensen die zelfmoord willen plegen zijn toch maar zwakke mensen of mensen die aandacht willen of gewoon niet goed bij dr hoofd, dus laat ze maar sterven
lekker slimme opmerking. Vind je het zwak als mensen dood willen? Is nogal een beslissing die je moet durven nemen. Eerder zwak als je bijvoorbeeld terminaal ziek bent en dan ligt weg te rotten ipv dat je zegt ik neem een pilletje of drankje en dan is het over. Sowieso zou iedereen de vrijheid moeten kunnen hebben om te beslissen om (pijnloos) uit het leven te stappen als ze er simpelweg geen zin meer in hebben.
Als ze zo graag dood willen, doen ze dat toch.
zijn we dr allemaal vanaf.
De ouders zullen ze ook niet gaan missen, want die gaven toch al niet om ze, anders hadden ze het niet zo ver laten komen dat je kind zelfmoord wil plegen.
Het beste is gewoon dat ze de samenleving niet meer negatief beinvloeden door gewoon kapot te gaan.
Als ze zo graag dood willen, doen ze dat toch. zijn we dr allemaal vanaf. De ouders zullen ze ook niet gaan missen, want die gaven toch al niet om ze, anders hadden ze het niet zo ver laten komen dat je kind zelfmoord wil plegen. Het beste is gewoon dat ze de samenleving niet meer negatief beinvloeden door gewoon kapot te gaan.
Uitspraak van Bloemsel op zondag 15 november 2009 om 11:37:
slik 200 pillen en klaar, dan lig je er tenminste nog een beetje normaal bij als je gevonden word
Ik zie er mooier uit dan jij, ik heb genoeg chickies. Jij durft je kop niet eens te laten zien.
nou mensen die het willen doen zeggen het toch niet dan komt het onverwacht!
en niet van ow morge ben ik dood dus doei
23 zware pillen voor jou en dan gaan we weer door naar Juli.
Maar mijn mening is dat als iemand echt suicide wilt plegen het geven van tips niet verkeerd is als je daarmee kunt voorkomen dat andere een trauma oplopen (mensen die zich voor de trein gooien ofzow).
mensen die het hardste roepen ik pleeg zelfmoord of het opzoeken doen het meestal toch niet
Kom zelf wel geregeld in aanraking met mensen die suicide willen plegen of al een poging hebben ondernomen, altijd erg moeilijk om mee om te gaan. Maar mijn mening is dat als iemand echt suicide wilt plegen het geven van tips niet verkeerd is als je daarmee kunt voorkomen dat andere een trauma oplopen (mensen die zich voor de trein gooien ofzow).
Vind je het zwak als mensen dood willen? Is nogal een beslissing die je moet durven nemen. Eerder zwak als je bijvoorbeeld terminaal ziek bent en dan ligt weg te rotten ipv dat je zegt ik neem een pilletje of drankje en dan is het over
eens, maar beter nog is hen perspectief bieden
Ik vind het een kwalijke zaak dat ze daar een site voor in het leven hebben geroepen.
Hoe die mensen het ook doen er zal toch altijd iemand zijn die het levenloze lichaam aantreft.
Het lijkt mij ook inderdaad beter om het probleem tegen te gaan in plaats van opties aan te bieden.
Nog effe en je kan een zelfmoord pakketje thuis bezorgd krijgen
Maar er zijn wel humane manieren van suicide plegen vindt ik. Het is een feit dat er nog genoeg mensen zijn die suicide plegen, zelfs nadat het probleem is opgelost, of na langdurige behandeling.
Nog effe en je kan een zelfmoord pakketje thuis bezorgd krijgen.