Partyflock

Forumonderwerp · 1077361
Hebben jullie ook wel eens een bruiloft of feest meegemaakt wat totaal uit de hand liep?

HAARLEM - Een trouwpartij in het stadhuis van Haarlem is uitgelopen op een flinke vechtpartij tussen de beide families. De politie heeft vrijdag een bericht daarover in het Haarlems Dagblad bevestigd.

Aanleiding voor de vechtpartij was het feit dat de broer van de bruid tijdens het maken van een groepsfoto een opmerking maakte over de verstandelijk gehandicapte oom van de bruidegom.

Hij zou iets over de Jostiband hebben geroepen, een muziekgroep van verstandelijk gehandicapten. Daarna liep de trouwplechtigheid volledig uit de hand. De families gingen massaal met elkaar op de vuist. De politie moest de vechtenden later uit elkaar halen.

Er vielen enkele lichtgewonden. De politie heeft het incident niet eerder naar buiten gebracht om ,,geen olie op het vuur te gooien''. ,,Bovendien gaat het om een privézaak en is er geen aangifte gedaan'', aldus de politiewoordvoerder. (ANP)

De trouwdag was in elk geval goed verpest. Op het feest 's avonds was alleen de familie van de bruid van de partij.

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/article/detail/440881/2009/10/30/Huwelijksgasten-op-de-vuist-in-stadhuis.dhtml
laatste aanpassing

lekker relleng
http://www.youtube.com/watch?v=Rt8xVGCokbo

zoiets dus

:roflol:
laatste aanpassing

Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op vrijdag 30 oktober 2009 om 16:44:
als je kinderen hebt misschien

Ja dat bedoel ik! veel handiger geregeld maar ook als je samenwoont is het voordeliger hoor !

Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op vrijdag 30 oktober 2009 om 16:44:
Het lijkt mij helemaal niets

ja wel joh ergens op een wit strand in je bikini alleen met elkaar!
of juist in Italie op zo'n berg en dan eruit zien als een prinsesje *zucht*

Maar ja voorlopig heb ik er geen geld voor :roflol:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 oktober 2009 om 17:14:
Maar ja voorlopig heb ik er geen geld voor

Met de wetenschap dat 1/3 al eindigt in een scheiding vind ik het sowieso al zonde van mijn geld :yes:
Uitspraak van bonaparte op vrijdag 30 oktober 2009 om 18:45:
Met de wetenschap dat 1/3 al eindigt in een scheiding vind ik het sowieso al zonde van mijn geld :yes:

komt door die wijven die een perfect huwelijk willen
Uitspraak van abcdde op vrijdag 30 oktober 2009 om 18:48:
komt door die wijven die een perfect huwelijk willen

ik heb in mijn omgeving meer voorbeelden waar mannen het verziekt hebben hoor :lol:
Hij moet nu alles op alles zetten om zijn huwelijk in rustiger vaarwater te krijgen. ,,Onze families liggen overhoop, dat levert ook bij ons veel stress op.''

Jezus, de lontjes worden al korter tegenwoordig.. 8)
Uitspraak van roomsterr' op vrijdag 30 oktober 2009 om 19:00:
Jezus, de lontjes worden al korter tegenwoordig

Dat is een feit maar het geeft in mijn ogen ook het niveau aan van de mensen zelf :yes: In mijn familie verwacht ik zulke uitspraken al niet :no: doe je dat wel dan wordt dat bestraft met even apart genomen worden en niet waar iedereen bij is en denk ik dat die persoon zijn/haar excuses moet aanbieden. Zo'n asociale vertoning als een vechtpartij gebeurt bij ons niet en dat weet ik 100% zeker :yes:

Uitspraak van bonaparte op vrijdag 30 oktober 2009 om 18:45:
Met de wetenschap dat 1/3 al eindigt in een scheiding vind ik het sowieso al zonde van mijn geld

Ja maar dan kan je net zo goed alleen blijven heel je leven :S
als iemand wil trouwen moet hij/zij dat toch gewoon lekker doen (Y) ben iig blij dat mijn ouders het gedaan heb ben 8) en het ook nog steeds zijn :lief:

Uitspraak van bonaparte op vrijdag 30 oktober 2009 om 18:50:
ik heb in mijn omgeving meer voorbeelden waar mannen het verziekt hebben hoor

het zijn ook altijd die mannen :x :roflol:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 oktober 2009 om 19:22:
ben iig blij dat mijn ouders het gedaan heb ben en het ook nog steeds zijn

Die van mij ook :lief: Maar die zijn van de oude stempel :p
Uitspraak van bonaparte op vrijdag 30 oktober 2009 om 19:02:
maar het geeft in mijn ogen ook het niveau aan van de mensen zelf

Soms kunnen meningsverschillen hoog oplopen, vooral met wat drank op ;p
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 oktober 2009 om 19:22:
Ja maar dan kan je net zo goed alleen blijven heel je leven

Waarom? Als je 4 keer in je leven iemand treft waar je het leuk mee hebt voor the time being? Niks mis mee toch?
Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op vrijdag 30 oktober 2009 om 19:37:
Soms kunnen meningsverschillen hoog oplopen, vooral met wat drank op

Kan altijd maar ik blijf er bij dat het vaak ook het niveau aan geeft van de mensen hoor :yes:
Trieste zak zeg
Uitspraak van bonaparte op vrijdag 30 oktober 2009 om 19:40:
Waarom? Als je 4 keer in je leven iemand treft waar je het leuk mee hebt voor the time being? Niks mis mee toch?

:yes: Ik heb ook echt nooit wat met trouwen gehad, terwijl ik toch een goed voorbeeld heb gehad ;)
Het is moeilijk voor te stellen dat je de rest van je hele leven bij 1 persoon blijft :/ Ik denk dat tegenwoordig mensen te makkelijk trouwen en weer scheiden, en daar zijn veel kinderen weer de dupe van :/
laatste aanpassing

Uitspraak van bonaparte op vrijdag 30 oktober 2009 om 12:16:
Er vielen enkele lichtgewonden.

Dan doen ze iets niet goed
In mijn familie verwacht ik zulke uitspraken al niet doe je dat wel dan wordt dat bestraft met even apart genomen worden en niet waar iedereen bij is en denk ik dat die persoon zijn/haar excuses moet aanbieden. Zo'n asociale vertoning als een vechtpartij gebeurt bij ons niet en dat weet ik 100% zeker

Haha nee precies! Ligt ook een beetje waar je vandaan komt, en wat je normen & waarden in je familie zijn... Maar ik vind het echt ongeloveloos dat je niet van elkaar kan afblijven. En sowieso op je 17e trouwen, wtf! :x Maargoed, dat is een ander verhaal :9
Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op vrijdag 30 oktober 2009 om 19:46:
terwijl ik toch een goed voorbeeld heb gehad

hier idem, mijn ouders zijn dit jaar 40 jaar getrouwd :O
Het is moeilijk voor te stellen dat je de rest van je hele leven bij 1 persoon blijft

ik kan me niet voorstellen dat ik dat wil :lol: tot nu toe nog niet gelukt :lol:
daar zijn veel kinderen weer de dupe van

is ook iets wat niet nodig is :no: van gescheiden ouders ken ik ook kinderen die superhappy zijn hoor :yes: als de ouders er maar voor gaan en niet vechten met elkaar :no:
Uitspraak van roomsterr' op vrijdag 30 oktober 2009 om 19:57:
Ligt ook een beetje waar je vandaan komt, en wat je normen & waarden in je familie zijn

ik denk zelf van wel ja :yes: mijn familie is daar veel te netjes voor :lol:
Uitspraak van roomsterr' op vrijdag 30 oktober 2009 om 19:57:
En sowieso op je 17e trouwen, wtf

sja, zou niet opkijken dat het kind zwanger is of van het kamp komt :lol: of ben ik nou bevooroordeeeld? :lol:
Zo'n asociale vertoning als een vechtpartij gebeurt bij ons niet en dat weet ik 100% zeker

beter voor je ga je ff afkloppen;)
Uitspraak van Stoflong. op vrijdag 30 oktober 2009 om 23:05:
beter voor je ga je ff afkloppen

niet nodig, geloof me :yes:
De verstandelijk gehandicapte oom van de bruidegom was blijkaar niet de enige verstandelijke gehandicapte op de bruiloft :nee:.
laatste aanpassing
Uitspraak van bonaparte op vrijdag 30 oktober 2009 om 21:12:
zou niet opkijken dat het kind zwanger is

Is ze ook, stond in dat andere bericht.

Tja, sneu, vooral voor het bruidspaar. Maar lekkere Tokkie familie idd. Zou m'n familie nooit meer aankijken als ze me dat flikken denk ik 8).

:roflol:

Daar had ik bij willen zijn :D

En dan heb je altijd nog zo'n droeftoeter erbij die dan achteraf serieus zegt: het was een gezellige dag :lol:

Uitspraak van bonaparte op vrijdag 30 oktober 2009 om 12:16:
Hebben jullie ook wel eens een bruiloft of feest meegemaakt wat totaal uit de hand liep?

Niet totaal en ook niet met vechten, wel dat mensen de sfeer verzieken met verhitte discussies. Bewaar het ff voor een ander moment als het zo belangrijk is denk ik dan :)