Partyflock

Forumonderwerp · 1076734

Waarschuw beheerder
Weer wat nieuwe berichten aangaande de mexicaanse griep:

Griep sluipt binnen

Nederland raakt heel voorzichtig in de greep van de Mexicaanse griep. Het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) kondigt vrij zeker in de loop van vandaag voor het hele land een 'lichte epidemie' af.

Het aantal ziektegevallen loopt merkbaar op, vooral op scholen. 'Normale' seizoensgriep wordt volgens deskundigen hoegenaamd niet gesignaleerd. "Wat wij aan influenzamonsters binnenkrijgen, is eigenlijk alleen maar Mexicaanse griep." Directeur R. Coutinho van het Centrum Infectieziektebestrijding van het RIVM weigerde gisteravond mededelingen te doen over de actuele status van de griep. Maar zijn woordvoerders gaven zonder terughoudendheid aan dat 'de kans groot is' dat het H1N1-influenzavirus vanaf vandaag een beperkte epidemie van Mexicaanse griep geldt.

Woordvoerder H. Wychgel bevestigde: "Afgelopen week ging het om 6,9 griepzieken per 10.000 inwoners. Twee weken achtereen een ziektecijfer van omgerekend meer dan 50 zieken per 100.000 inwoners, en daar ziet het nu naar uit, betekent een lichte epidemie." Vanmorgen bekijkt het RIVM de jongste griepgegevens.

Ook in de VS beginnen de griepcijfers flink op te lopen. En in Australië worden zelfs de intensivecareafdelingen van ziekenhuizen bevolkt door veelal jonge patiënten met de Mexicaanse griep. Ze zijn in bijna alle gevallen opgenomen met een ernstige longontsteking. Of en hoeveel jonge patiënten daar als gevolg van dit griepvirus overlijden, is nog onduidelijk. Sommige griepexperts in ons land houden er rekening mee dat de 'vroege griepsituatie op het zuidelijk halfrond' een voorbode kan zijn voor wat ons hier te wachten staat.

Brong:
http://www.telegraaf.nl/grieplijn/5141601/__Griep_sluipt_binnen__.html

En als klap op de vuurpijl:

Meisje (14) bezwijkt aan Mexicogriep

Een meisje van 14 jaar is deze week aan de Mexicaanse griep overleden. Ze was voor ze de ziekte kreeg gezond, aldus het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) vrijdag.

De afgelopen week overleed ook een 40-jarige man met de Mexicaanse griep. Hij was al enige tijd ernstig ziek. Het aantal mensen in ons land dat aan deze griep is overleden, is hiermee opgelopen tot zes.

In Nederland heerst nu officieel een griepepidemie van de Mexicaanse griep. Dat stelt het RIVM op basis van een peiling onder huisartsen in Nederland, uitgevoerd in samenwerking met gezondheidsinstituut Nivel.

Er is sprake van een officiële griepepidemie omdat huisartsen twee weken achter elkaar meer dan 55 mensen op elke 100.000 Nederlanders met griepachtige klachten turfden. Volgens het Nivel telden de huisartsen in de week van 5 tot en met 11 oktober 69 mensen met griep per 100.000 mensen. Een week later was dat weer het geval, aldus het Nivel.

Het RIVM zegt vrijdagmiddag de cijfers bekend te maken en wil daarom nog niet reageren.

Brong:
http://www.telegraaf.nl/grieplijn/5143430/__Meisje__14__bezwijkt_aan_griep__.html

Je ziet het, de media machine draait weer op volle toeren! Laatst was er ook alweer een deskundige in het nieuws die voorspelde dat er minstens 25.000 tot 30.000 griepdoden zouden gaan vallen. Bibberen jullie ook al? Komt natuurlijk goed uit, aangezien de vaccinaties tegen de mexicaanse griep in november van start gaan. (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 november 2009 om 08:57:
alsof die mensen zijn begonnen met die hele ophef
die worden alleen maar opgedragen een aantal injecties te gaan halen

Opgedragen .... :| Ik hou niet van dingen die moeten :|
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 november 2009 om 08:57:
het zijn diegen die geen spuit hoeven halen die paniek komen zaaien!!

:gaap: eigenlijk lachwekkend hoe de rollen worden omgedraaid :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op maandag 9 november 2009 om 09:23:
Opgedragen ....

ja,..nja kan er niks anders van maken!
eigenlijk lachwekkend hoe de rollen worden omgedraaid

je kutn het lachwekkend vinden,...best!!
tis wel de waarheid;)

Waarschuw beheerder
:bier:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 november 2009 om 10:42:
het kan gevaarijk zijn als jullie een spuitje laten zetten

en het kan ook gevaarlijk zijn als je dit niet doet(Y)

Uitspraak van verwijderd op maandag 9 november 2009 om 10:42:
LET op

er zit gewoon 2 kanten aan!

Waarschuw beheerder
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 november 2009 om 11:06:
en het kan ook gevaarlijk zijn als je dit niet doet

Ik kan me voorstellen dat dit een dilemma is, maar toch is het wel handig om je van goede info te voorzien in plaats van dat je alles klakkeloos aanneemt (y) En dit is geen paniekzaaien!!

Waarschuw beheerder
:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op maandag 9 november 2009 om 11:14:
maar toch is het wel handig om je van goede info te voorzien

ja verdorie, alsof ik dit zelf niet bedenken kan!!
haal je de spuit,..loop je risico!!
haal ik hem niet,.. dan evengoed risico!!
tis soo verdomt dubbel :/
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 november 2009 om 11:11:
LET OP het spuitje kan gevaarlijke uitwerkingen hebben

krijg je thuis te weinig aandacht?? :aai:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 november 2009 om 11:19:
haal ik hem niet,.. dan evengoed risico!!

risico dat je de griep oploopt waarbij je thuis kunt uitzieken in de meeste gevallen (y)

Uitspraak van verwijderd op maandag 9 november 2009 om 11:19:
haal je de spuit,..loop je risico!!

Ondanks dat je misschien een spuit krijgt kun je nog griep krijgen, dus dan kun je je toch net zo goed niet in laten spuiten (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op maandag 9 november 2009 om 11:30:
risico dat je de griep oploopt waarbij je thuis kunt uitzieken in de meeste gevallen

:S euh,... er word ook gesproken over bepaalde doelgroep mensen!!
was het de bedoeling dat je dat gedeelte ff links liet liggen??
Ondanks dat je misschien een spuit krijgt kun je nog griep krijgen

griep heb ik al gehad(Y)

Waarschuw beheerder
dus dan kun je je toch net zo goed niet in laten spuiten (y)

:no: Hangt helemaal van de situatie af.. (denk maar aan mensen met een immuunziekte et cetera)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik hou niet van dingen die moeten

dan heb je een groot probleem want je moet meer in het leven dan dat je mag ;)
of betaal je je huur en andere vasten lasten niet? :P

Ondanks dat je misschien een spuit krijgt kun je nog griep krijgen, dus dan kun je je toch net zo goed niet in laten spuiten (y)

dat geldt idd voor de gewone griepprik, ja. want je wordt ingeent voor de meest voorkomende zwaardere vormen van griep. per seizoen zijn er een stuk of 20 soorten griepen. en dat jaar in, jaar uit. vandaar dat we altijd weer griep krijgen, ook al hebben we al griep gehad.
het hangt van je afweersysteem af of je griep krijgt en hoe erg.

Uitspraak van verwijderd op maandag 9 november 2009 om 12:30:
Hangt helemaal van de situatie af.. (denk maar aan mensen met een immuunziekte et cetera)

ik twijfel nog steeds, hoor. mijn werkster haalt die MG-prik deze week; kan ik meteen aan haar vragen hoe het haar is bevallen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 november 2009 om 14:06:
of betaal je je huur en andere vasten lasten niet?

hypotheek ;p maar dit valt onder opgelegd moeten, en ik krijg er bijv een warm huis ervoor terug. Bij die vaccinaties is het maar afwachten wat je ervoor terug krijgt ;)
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 november 2009 om 11:39:
er word ook gesproken over bepaalde doelgroep mensen!!
was het de bedoeling dat je dat gedeelte ff links liet liggen??

Ja dus .... mijn collega moet ook maar gaat ook niet, hetzelfde geldt voor haar vriend. Haar nuchtere reactie was dat als ze de griep al krijgt het niet anders zou zijn als een gewone griep en daarom ziet zij ook de noodzaak er niet van in. De gewone griepprik haalt ze ook niet en ze heeft in de jaren ervoor GEEN griep gehad (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 november 2009 om 14:06:
mijn werkster haalt die MG-prik deze week; kan ik meteen aan haar vragen hoe het haar is bevallen.

Het gaat vooral om de gevolgen op de langere termijn, dus je kan nog lang wachten wil je echt zekerheid hebben dat het 100% betrouwbaar is!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op maandag 9 november 2009 om 14:41:
Ja dus .... mijn collega moet ook maar gaat ook niet, hetzelfde geldt voor haar vriend.

:s ja dus??????
ben bemand genoeg om mijn eigen keuzes te maken,..daar ben ik geen collega of wie dan ook bij nodig :rot:

De gewone griepprik haalt ze ook niet en ze heeft in de jaren ervoor GEEN griep gehad

juist in tegenstelling tot mij,...want ik word dus wel degelijk heel ziek als ik hem oversla!!!
wat is nou je punt eigenlijk??
jij vind dat mensen met een immuunziekte die prik maar over moeten slaan en heerlijk afwachten wat dat virus doet met het lichaam?????
eventueel met opname ziekehuis??? en dat je daarna zeggen kunt: "had de prik dan toch maar genomen"???

of moet je nu eerst weer antwoord vragen aan je "collega"
jij roept alleen dingen die je via via opgevangen hebt..
geen recht van spreken over welke keuze iemand zou moeten maken,..omdat jij het niet voor het kiezen hebt(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 november 2009 om 14:54:
ben bemand genoeg om mijn eigen keuzes te maken,..daar ben ik geen collega of wie dan ook bij nodig

Kort lontje :aai: Blijkbaar kun je niet tegen mensen die andere keuzes maken dan jij ;)
juist in tegenstelling tot mij,...want ik word dus wel degelijk heel ziek als ik hem oversla!!!

Hoe kun je dat nou weten als je hem nooit overslaat :/
jij vind dat mensen met een immuunziekte die prik maar over moeten slaan en heerlijk afwachten wat dat virus doet met het lichaam?????

Ik vind dat iedereen moet doen wat hij zelf wil (f)

of moet je nu eerst weer antwoord vragen aan je "collega"
jij roept alleen dingen die je via via opgevangen hebt..

:gaap: Ik hoor graag van allerlei kanten argumenten zodat ik uiteindelijk een eigen mening hierover kan vormen los van wat hoort of wat MOET :rot:

Waarschuw beheerder
De gewone griepprik haalt ze ook niet en ze heeft in de jaren ervoor GEEN griep gehad (y)

ik ben de afgelopen 3 jaren telkens opgeroepen voor de gewone griepprik en ieder jaar kon ik het niet krijgen omdat het precies 4 weken voor of na mn chemokuur moest, en dat was zo'n gepuzzel dat ik het maar niet haalde. ik kreeg ook amper griep, was altijd flink verkouden.
zoals ik al eerder zei was het vorig jaar echter een totaal ander verhaal (5x griep in 5 maanden tijd) dus dit jaar heb ik het wel gehaald. vooral omdat na 1x griep mijn hartmedicatie verhoogd moest worden. ik heb dus zelf meegemaakt waarom hartpatiënten dus in een risicogroep zitten.

mijn zorg is echter de MG-prik. zoals we allemaal al zeggen en vinden, het is een nieuw middel dat in ons ogen nog te weinig is uitgetest. de afgelopen 12 jaar ben ik te vaak proefkonijn geweest voor mijn internist die mij allerlei nieuwe medicijnen gaf om mijn maffe (zeg maar gerust krankzinnige) immuunsysteem in het gareel te krijgen en te houden. ik weet wat het is om te moeten kiezen tussen twee kwaden en dan hopelijk de minst kwade te kiezen.
vertrouw ik medicatie klakkeloos? nee, nu niet, nooit niet. zelf een paracetamol-tablet vertrouw ik niet, en dat terwijl ik ruim 3 jaar constant een soort van chemokuur voor mn afweersysteem heb moeten krijgen. dat spul was zo giftig dat ze hartslag, bloeddruk en zuurstofgehalte in je bloed om het half uur meten terwijl je daar 5 a 6 uur aan het infuus zit.
is het soms noodzakelijk? ja, dat weer wel anders lag ik nu met een tuintje op mn buik en een steen boven mn hoofd....
en nu komt het: vertrouw ik mijn eigen afweersysteem? nee. het doet zijn werk niet wanneer het nodig is of het gaat te enthousiast als een stel losgeslagen hooligans tekeer terwijl er niets aan de hand is en daardoor dus levensbedreigende schade toebrengt in mn lijf.

mijn vraag is dan ook: hoe zal mijn afweersysteem reageren op de MG? en hoe zal het reageren op de prik?
niemand kan die vraag goed genoeg voor mij beantwoorden dus ik moet ZELF besluiten of ik de risico aan durf, zowel met als zonder prik.
ik begrijp de tegenstanders van de vaccinatie volkomen, maar nergens merk ik dat jullie ONS begrijpen. het is geen keuze zoals "eten we vanavond macaroni of biefstuk". het gaat om ons lijf, ons leven, onze gezondheid, en niet om "welles/nietes" of "jullie zijn stom".

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op maandag 9 november 2009 om 15:02:
Kort lontje

kun je vinden........

vraagje: heb jij zelf een oproep gehad voor het halen van de griepspuit en de mexicaanse prikken????????

Waarschuw beheerder
Blijkbaar kun je niet tegen mensen die andere keuzes maken dan jij ;)

zoals jij ;)?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 november 2009 om 15:28:
vraagje: heb jij zelf een oproep gehad voor het halen van de griepspuit en de mexicaanse prikken????????

De gewone kon ik voor jaren terug al halen (ivm mijn werk) maar dit doe ik niet, voor de mexicaanse krijg ik geen oproep :no:
Ik heb voor de laatste keer griep gehad toen ik 10 was ofzo :/
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 november 2009 om 15:37:
zoals jij ?

Ik vind dat iedereen moet doen wat hij zelf wil

(f)

Mijn ouders gaan ook, die krijg ik ook echt niet overtuigd en dat hoeft ook niet ;p dat is hun keus ;)

Eigenlijk snap ik niet zo goed dat jullie je zo "aangevallen" voelen ;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op maandag 9 november 2009 om 15:49:
Eigenlijk snap ik niet zo goed dat jullie je zo "aangevallen" voelen ;p

dat merk ik, ja ;)
het is de toon die een aantal gebruiken. een beetje boel neerbuigend alsof sommige van ons domme schapen zijn. that's all ;)

ik ga wat doen voor de kost; zit alweer veel te lang achter mn pc :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 november 2009 om 13:56:
ik heb iedereen hier gewaarschuwd en als ze niet willen luisteren moeten ze maar een spuitje gaan halen

lekker boeiend ;)
mensen kennen hun eigen keuze's wel maken

maar die spuit is zo slecht dat zelfs gezonden voetballers ze krijgen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 november 2009 om 16:07:
het is de toon die een aantal gebruiken. een beetje boel neerbuigend alsof sommige van ons domme schapen zijn. that's all

Volgens mij laat ik altijd iedereen in zijn waarde ;)
Uitspraak van DKG op maandag 9 november 2009 om 16:08:
maar die spuit is zo slecht dat zelfs gezonden voetballers ze krijgen

:o vallen die ook al onder de risicogroep :lol:

Waarschuw beheerder
De gewone kon ik voor jaren terug al halen (ivm mijn werk) maar dit doe ik niet, voor de mexicaanse krijg ik geen oproep
Ik heb voor de laatste keer griep gehad toen ik 10 was ofzo

waar heb jij het dan over?? je staat zelf niet eens voor keus om wel te laten injecteren,..of niet :/
waarom dan zo druk doen,..over wat andere mensen mischien kiezen???
vind dat je dan hier ook totaal geen recht van spreken hebt...:no: sorry!!

Mijn ouders gaan ook, die krijg ik ook echt niet overtuigd

:S:S dus daar loop je ook van leer te trekken hoe slecht het wel niet voor ze kan zijn??
leg je hun ook in de mond, dat ze paniek zaaiers zijn met blote arm bij de huisarts?????:S
tis je dus bij hun ook niet gelukt,..en hier krijg je ook geen vinger in de pap!
Eigenlijk snap ik niet zo goed dat jullie je zo "aangevallen" voelen

vanwege jou uitspraken:loser:
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 november 2009 om 16:07:
het is de toon die een aantal gebruiken. een beetje boel neerbuigend alsof sommige van ons domme schapen zijn. that's all

ook dat ja!!
Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op maandag 9 november 2009 om 16:12:
Volgens mij laat ik altijd iedereen in zijn waarde

beetje dom gezegt,..:
Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op zaterdag 7 november 2009 om 21:30:
paniekzaaiers zijn de mensen die in de rij bij de dokter staan om een spuit te halen

wat dacht je hiermee te kunnne berijken dan???
jij laat mensen die de keus maken wel die prikken te nemen dus degelijk NIET in hun waarde!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 november 2009 om 16:35:
vind dat je dan hier ook totaal geen recht van spreken hebt.

Waar gaat dit topic dan over :| volgens mij kun jij beter wegblijven als je het niet aankunt :bye:
dus daar loop je ook van leer te trekken hoe slecht het wel niet voor ze kan zijn??

:roflol: Ik heb met mijn ouders een leuk gesprek gehad hierover waarbij we naar mekaars standpunten luisteren en ook respect hebben daarvoor, daar kun jij nog wat van leren :aai:
tis je dus bij hun ook niet gelukt,..en hier krijg je ook geen vinger in de pap!

Dat is ook echt niet mijn bedoeling :lol: De jouwe blijkbaar wel :roflol:
beetje dom gezegt

Blablabla en nog eens bla .... komt er ook nog wat zinnigs uit dat mondje behalve schelden op iemand die een andere mening heeft!

vanwege jou uitspraken

Wie de schoen past trekt hem aan (f)
Uitspraak van DKG op maandag 9 november 2009 om 16:33:
spelers van az wel

:roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op maandag 9 november 2009 om 16:51:
komt er ook nog wat zinnigs uit dat mondje behalve schelden op iemand die een andere mening heeft!

schelden???? meid, laat je nakijken!! :aai:
volgens mij kun jij beter wegblijven als je het niet aankunt

beter blijf je zelf weg,..als je hier alleen maar komt om reakties uit te lokken!!
Wie de schoen past trekt hem aan

:loser:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 november 2009 om 17:04:
als je hier alleen maar komt om reakties uit te lokken!!

Triest als je je zooo aangesproken voelt :aai: Dat zegt meer over jou dan over mij 8)

En nu weer OnTopic :cheer:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 oktober 2009 om 11:22:
Bibberen jullie ook al? Komt natuurlijk goed uit, aangezien de vaccinaties tegen de mexicaanse griep in november van start gaan

Waarschuw beheerder
ach dame toch :aai: je moet thuis een hoop aandacht missen, als je hier je tijd gaat verdoen met het plaatsten van betweterigheid!

Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op maandag 9 november 2009 om 17:08:
Triest als je je zooo aangesproken voelt

natuurlijk voel ik mij aangesproken, ik behoor immers tot de doelgroep die opgeroepen is een aantal prikken te gaan halen :rot:

wat is jou clue,...dat je hier rond hangt?????
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 november 2009 om 17:18:
natuurlijk voel ik mij aangesproken, ik behoor immers tot de doelgroep die opgeroepen is een aantal prikken te gaan halen

Jij bent toch zo zeker van je zaak, dus wat maakt het uit wat IK zeg :/ Het is toch juist goed als je een verhaal van meerdere kanten hoort (y) Ik zal het knap vinden als iemand het lukt dat ik me aangesproken voel :lol:

Uitspraak van verwijderd op maandag 9 november 2009 om 17:18:
wat is jou clue,...dat je hier rond hangt?????

De vraagstelling van de topicopener bevalt mij :) heb je daar uberhaupt naar gekeken??

Die is niet echt pro vaccinatie, dus sja ik denk dat jij hier dan aan het verkeerde adres bent als je niet tegen die info kunt :bye:
Ik heb nog veel verdergaande gedachten over het waarom van vaccineren, maar dat zal jou waarschijnlijk ver boven de pet gaan dus daar begin ik al niet eens aan :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
op rtl7 net over die prikken .. nederland moet er 2 ipv 1 :x en dat terwijl 1 prik voldoende zou zijn :s
belgie geeft hun bevolking maar 1 spuit .. .. vreemd 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 november 2009 om 17:38:
op rtl7 net over die prikken .. nederland moet er 2 ipv 1 en dat terwijl 1 prik voldoende zou zijn
belgie geeft hun bevolking maar 1 spuit .. .. vreemd

Pas op .... je mag geen paniekzaaien :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op maandag 9 november 2009 om 17:36:
Jij bent toch zo zeker van je zaak, dus wat maakt het uit wat IK zeg

wederom zeg je weer iets,.... god mag weten waar je dat vandaan haalt:S
Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op maandag 9 november 2009 om 17:36:
Ik heb nog veel verdergaande gedachten over het waarom van vaccineren

:aai:er spookt heel wat door je hoofd heen :lol: dat is wat ik eruit op maak!!
nogmaals... laat je nakijken :bye:
nederland moet er 2 ipv 1

en dat terwijl 1 prik voldoende zou zijn

belgie geeft hun bevolking maar 1 spuit .. .. vreemd

kijk,... jij maakt een punt(Y)
idd vreemd:S

Waarschuw beheerder
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 november 2009 om 17:45:
kijk,... jij maakt een punt

En dat is in 1 keer een punt :lol: :roflol: :lol:

idd vreemd :s

Ben je nu weer in de war gebracht :aai:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op maandag 9 november 2009 om 17:49:
En dat is in 1 keer een punt

idd ja!!
jij komt alleen aan met een bla bla verhaal over je collega:lol:
totaal niet relevant!!!

Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op maandag 9 november 2009 om 17:49:
Ben je nu weer in de war gebracht

dacht dat JIJ je na zou laten kijken???? :roflol:

Waarschuw beheerder
donateur
kijk,... jij maakt een punt
idd vreemd

polen weigert die vaccinatie ook !!
en ja das erg vreemd .. maaaaaar klink zegt 2 is voor de zekerheid :x :roflol:
sure :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op maandag 9 november 2009 om 17:08:
Bibberen jullie ook al? Komt natuurlijk goed uit, aangezien de vaccinaties tegen de mexicaanse griep in november van start gaan

bibberen is veel gezegd
wordt er wel moe van dat de meeste alles geloven wat er gezegd en geschreven wordt :/

op rtl7 net over die prikken .. nederland moet er 2 ipv 1 :x

da klopt
staat ook in de brief die k gekregen heb :)
2de spuit komt later in de maand

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DKG op maandag 9 november 2009 om 17:53:
da klopt
staat ook in de brief die k gekregen heb
2de spuit komt later in de maand

tis toch vreemd als je er in principe maar 1 nodig hebt?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 november 2009 om 17:52:
jij komt alleen aan met een bla bla verhaal over je collega
totaal niet relevant!!!

Waarom niet, gewoon een doorsnee voorbeeld :/
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 november 2009 om 17:52:
dacht dat JIJ je na zou laten kijken????

Moet ik nu het advies opvolgen van een onzekere vrouw die maar niet een mening kan vormen of ze nu wel of niet een prik moet halen :roflol:

Zo en nu reageer ik niet meer op jou, zonde van de tijd :gaap:

Waarschuw beheerder
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 november 2009 om 17:47:
mexicaanse griep stelt helemaal niks voor

heb jij m al gehad dan ?
Waarschuw beheerder
donateur
wordt er wel moe van dat de meeste alles geloven wat er gezegd en geschreven wordt

Wat bedoel je daarmee?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 november 2009 om 17:55:

nee je hebt er 2 nodig :)
zo is het mij uitgelegd ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DKG op maandag 9 november 2009 om 18:03:
nee je hebt er 2 nodig
zo is het mij uitgelegd

en jij geloofd dat ? 8) vaccins zijn veel te snel gemaakt joh ;)
weten ni eens de bijwerkingen op langere termijn ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 november 2009 om 17:53:
maaaaaar klink zegt 2

1 vaccinatie beschermt 40%
en een 2de vaccinatie beschermt je 70%
wordt er wel moe van dat de meeste alles geloven wat er gezegd en geschreven wordt

wie of wat zullen we dan moeten geloven??

een arst die gespecialiseert is?
of een meneer klink :/
als mijn huisarts mij oproept om die vanccinaties te gaan halen, wie ben ik dan om te zeggen dat hij daar ongelijk in heeft?
heb er zelf nooit voor gekozen om bij bepaalde doelgroep te horen:(
maar die normale griepspuit heb ik zeker baat bij....
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 november 2009 om 17:55:

het zal hem wel in de 40% /70% zitten?

Waarschuw beheerder
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 november 2009 om 18:05:
en jij geloofd dat ? 8)

ja :)
vaccins zijn veel te snel gemaakt joh ;)

hoe weet je dat?
weten ni eens de bijwerkingen op langere termijn ;)

kennen ze ook nie weten want hij is er nog nie zolang

een vraagje voor jou dan?
als het zo slecht is, waarom laat een compleet prof voetbalteam zijn eigen inenten?
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 november 2009 om 18:06:
wie of wat zullen we dan moeten geloven??

een arst die gespecialiseert is?
of een meneer klink :/

ja duh :rot: is toch duidelijk he ;)
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 november 2009 om 18:06:
als mijn huisarts mij oproept om die vanccinaties te gaan halen, wie ben ik dan om te zeggen dat hij daar ongelijk in heeft?
heb er zelf nooit voor gekozen om bij bepaalde doelgroep te horen:(
maar die normale griepspuit heb ik zeker baat bij....

hier hetzelfde :)
heb k ook nie voor gekozen hoor maarja shit happens nu eenmaal :)

Waarschuw beheerder
weten ni eens de bijwerkingen op langere termijn

Dat weten we van :xtc:, :coke: en :bier: ook niet

Maar goed aan de bond gevraagd ze kunnen in ieder geval je niet verplichten op werk en sowieso niet je dagen of je loon inhouden. Dus die managers lullen ook lekker een eind weg alleen maar om voor te zorgen dat er zo min mogelijk zieken op de werkvloer zijn.