Partyflock

Forumonderwerp · 1076734

Waarschuw beheerder
Weer wat nieuwe berichten aangaande de mexicaanse griep:

Griep sluipt binnen

Nederland raakt heel voorzichtig in de greep van de Mexicaanse griep. Het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) kondigt vrij zeker in de loop van vandaag voor het hele land een 'lichte epidemie' af.

Het aantal ziektegevallen loopt merkbaar op, vooral op scholen. 'Normale' seizoensgriep wordt volgens deskundigen hoegenaamd niet gesignaleerd. "Wat wij aan influenzamonsters binnenkrijgen, is eigenlijk alleen maar Mexicaanse griep." Directeur R. Coutinho van het Centrum Infectieziektebestrijding van het RIVM weigerde gisteravond mededelingen te doen over de actuele status van de griep. Maar zijn woordvoerders gaven zonder terughoudendheid aan dat 'de kans groot is' dat het H1N1-influenzavirus vanaf vandaag een beperkte epidemie van Mexicaanse griep geldt.

Woordvoerder H. Wychgel bevestigde: "Afgelopen week ging het om 6,9 griepzieken per 10.000 inwoners. Twee weken achtereen een ziektecijfer van omgerekend meer dan 50 zieken per 100.000 inwoners, en daar ziet het nu naar uit, betekent een lichte epidemie." Vanmorgen bekijkt het RIVM de jongste griepgegevens.

Ook in de VS beginnen de griepcijfers flink op te lopen. En in Australië worden zelfs de intensivecareafdelingen van ziekenhuizen bevolkt door veelal jonge patiënten met de Mexicaanse griep. Ze zijn in bijna alle gevallen opgenomen met een ernstige longontsteking. Of en hoeveel jonge patiënten daar als gevolg van dit griepvirus overlijden, is nog onduidelijk. Sommige griepexperts in ons land houden er rekening mee dat de 'vroege griepsituatie op het zuidelijk halfrond' een voorbode kan zijn voor wat ons hier te wachten staat.

Brong:
http://www.telegraaf.nl/grieplijn/5141601/__Griep_sluipt_binnen__.html

En als klap op de vuurpijl:

Meisje (14) bezwijkt aan Mexicogriep

Een meisje van 14 jaar is deze week aan de Mexicaanse griep overleden. Ze was voor ze de ziekte kreeg gezond, aldus het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) vrijdag.

De afgelopen week overleed ook een 40-jarige man met de Mexicaanse griep. Hij was al enige tijd ernstig ziek. Het aantal mensen in ons land dat aan deze griep is overleden, is hiermee opgelopen tot zes.

In Nederland heerst nu officieel een griepepidemie van de Mexicaanse griep. Dat stelt het RIVM op basis van een peiling onder huisartsen in Nederland, uitgevoerd in samenwerking met gezondheidsinstituut Nivel.

Er is sprake van een officiële griepepidemie omdat huisartsen twee weken achter elkaar meer dan 55 mensen op elke 100.000 Nederlanders met griepachtige klachten turfden. Volgens het Nivel telden de huisartsen in de week van 5 tot en met 11 oktober 69 mensen met griep per 100.000 mensen. Een week later was dat weer het geval, aldus het Nivel.

Het RIVM zegt vrijdagmiddag de cijfers bekend te maken en wil daarom nog niet reageren.

Brong:
http://www.telegraaf.nl/grieplijn/5143430/__Meisje__14__bezwijkt_aan_griep__.html

Je ziet het, de media machine draait weer op volle toeren! Laatst was er ook alweer een deskundige in het nieuws die voorspelde dat er minstens 25.000 tot 30.000 griepdoden zouden gaan vallen. Bibberen jullie ook al? Komt natuurlijk goed uit, aangezien de vaccinaties tegen de mexicaanse griep in november van start gaan. (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
in heerlen is gisteren een 35 jarige man overleden aan mexicaanse griep, dus het begint wel degelijk een beetje te heersen in nederland lijkt me , maar ik trek me er nog niks van aan en vind het maar een groot fabel.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 november 2009 om 22:35:
in heerlen is gisteren een 35 jarige man overleden aan mexicaanse griep

bron? linkje?

Waarschuw beheerder
http://www.telegraaf.nl/binnenland/5255436/__Man_gestorven_aan_Mexicogriep__.html

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 november 2009 om 22:35:
'ik trek me er nog niks van aan en vind het maar een groot fabel.'

[img width=510 height=346 cacheid=00103aa6002e13fbeabe2d831a0296effd]http://beurz.com/wp-content/uploads/2009/02/irak_minister_informatie.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
trek jij je dan wat aan van deze eenzijdige ziekte
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 oktober 2009 om 11:22:
mexicaanse griep:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 oktober 2009 om 11:22:
(RIVM)

Redelijk Irritant Voor Mensen :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike E op donderdag 5 november 2009 om 20:48:
De britse gezondheidsorganisatie HPA heeft neuroglogen gezegd opmerkzaam te zijn voor een stijging van gevallen van Guillain-Barre Syndroom als bijwerking van de komende vaccinatie tegen de Mexicaanse varkensgriep. Bij deze ziekte verlammen de ademhalingsspieren en komen mensen door verstikking om het leven.

De link naar deze vreselijke ziekte word gelegd omdat in 1976 honderden mensen verlammingsverschijnselen opliepen na te zijn gevaccineerd tegen een griep uitbraak. Uiteindelijk stierven er meer mensen door Guillain-Barre Syndrome (Giftig Vaccin Syndroom) dan door de griep zelf. Het middel was dus erger dan de kwaal! Mensen die zich hebben laten vaccineren liepen 800 % meer kans de vreselijke neurologische stoornis op te lopen dan wie zich niet liet vaccineren.

laat me het zo zeggen: de koeien hebben hun best gedaan om ons te vermoorden met de gekke koeienziekte. het is niet gelukt dus nu spannen ze samen met de varkens nadat die stomme vogels hun virusje niet te snel konden droppen op die verdoemde mensheid ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 november 2009 om 22:57:
laatste aanpassing 5 november 2009 22:57

aanpassen de geksteng

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 november 2009 om 16:37:
beterschap!

voor diegene die ziek is!
en natuurlijk sterkte voor jou!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 november 2009 om 22:39:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/5255436/__Man_gestorven_aan_Mexicogriep__.html

Dankjewel! nu zijn we er tenminste zeker van dat het volledig betrouwbare info is :rot:.
Waarschuw beheerder
http://www.nujij.nl/poolse-minister-van-gezondheid-weigert-mexicaanse.7064934.lynkx

dat polen nu eens een goed inzicht moet geven in de werkelijkheid.

bizar.
Waarschuw beheerder
Volgende week laat ik me gewoon vaccineren. Al die onzin over verlammingsverschijnselen, blablabla. De activator van influvac is precies hetzelfde als die van het Mexicaanse vaccin, dus de bijwerkingen zullen precies hetzelfde zijn. Dus pijn in de arm bij de insteekplaats en stijfheid van de arm, is heel normaal. In de griepprik zit inderdaad Thiomersal, maar dat zit in de gewone griepprik ook al sinds 1928.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M@@ike op vrijdag 6 november 2009 om 15:18:
Volgende week laat ik me gewoon vaccineren.

Ik niet :)
Waarschuw beheerder
maar dat zit in de gewone griepprik ook al sinds 1928

jaja, en er zijn al heel wat mensen doodgegaan sinds 1928.

ik bedoel maar
Waarschuw beheerder
Misschien nog wat nuttige info:

Zitten er gevaarlijke hulpstoffen in het vaccin?
Het vaccin bevat verschillende bestanddelen. Om het effect van het vaccin te verbeteren is een adjuvans (hulpstof) toegevoegd aan het vaccin. Deze hulpstof is niet schadelijk, maar kan wel voor bijwerkingen zorgen, zoals roodheid, zwelling en pijn rond de prikplaats. Ook koorts en algemene malaise kunnen voorkomen. Deze milde bijwerkingen zijn van korte duur en gaan vanzelf weer over. Voordat een vaccin wordt geregistreerd, moet een fabrikant aantonen dat het adjuvans geen toxische effecten heeft. Dit gebeurt met behulp van dierproeven. Zonder dit bewijs volgt geen registratie.

Bevat het vaccin kwik?
Nee, in het vaccin zit niet het metaal kwik, zoals dat vroeger in thermometers zat. Deze stof en ook de kwikverbinding methylkwik kunnen inderdaad schadelijk zijn voor de mens omdat ze zich ophopen in het lichaam. Maar zowel kwik als methylkwik zitten niet in het vaccin.
In het vaccin zit wel een kleine hoeveelheid thiomersal, dat in het lichaam afgebroken wordt tot ethylkwik. Thiomersal wordt aan vaccins toegevoegd om bacteriegroei te remmen. De kleine hoeveelheid thiomersal die in het vaccin aanwezig is, veroorzaakt geen schade. Het hoopt zich niet op in het menselijk lichaam: het ethylkwik dat uit thiomersal voortkomt, wordt door het menselijk lichaam gewoon afgebroken. Binnen 7 dagen na vaccinatie is al de helft ervan uit het lichaam verdwenen, het andere deel verdwijnt in de periode daarna ook.

Bevat het vaccin squaleen?
Ja, het vaccin bevat een kleine hoeveelheid squaleen. Squaleen is niet gevaarlijk. Het is een natuurlijke substantie die aangetroffen wordt in planten, dieren en mensen. Bij mensen wordt het in de lever aangemaakt en circuleert in de bloedbaan. Het zit ook in allerlei voedingsmiddelen, cosmetica, medicamenten en voedingssupplementen. In vaccins wordt squaleen in combinatie met andere stoffen gebruikt als adjuvans om het immuunsysteem te prikkelen en de beschermende waarde van het vaccin te vergroten.
Sommige mensen zijn bang dat squaleen een auto-immuunreactie veroorzaakt. Er is echter al veel ervaring met squaleen in vaccins en eerder gebruik heeft nog nooit aangetoond dat er een auto-immuunreactie op zou kunnen treden.

Bron: www.who.int
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 november 2009 om 15:20:
Ik niet

Als ik niet in het ziekenhuis zou werken, zou ik dat vaccin ook laten voor wat het is. Maar aangezien ik te maken heb met ernstig zieke patiënten, vind ik het belangrijk om hen niet te besmetten, mocht ik met het virus geïnfecteerd worden. Bovendien, als al mijn collega's ziek thuis zitten, hebben we op de afdeling een probleem.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
In de griepprik zit inderdaad Thiomersal, maar dat zit in de gewone griepprik ook al sinds 1928.

daarom neem ik geen enkel vaccin ;)
Uitspraak van M@@ike op vrijdag 6 november 2009 om 15:23:
Dit gebeurt met behulp van dierproeven. Zonder dit bewijs volgt geen registratie.

ow ja nu voel ik me beter.. voor de rest, tuurlijk bestaan er artikelen en mensen die beweren dat alles ok is, toch blijf ik liever geloven in men gevoel dan wat anderen me proberen aan te praten voor men zogezegde eigen goed.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eibhlin op vrijdag 6 november 2009 om 16:27:
daarom neem ik geen enkel vaccin

Als kind nooit de DKTP- en BMR-vaccinatie gehad?

ow ja nu voel ik me beter..

Tja, meid, zo werkt dat nu eenmaal in de farmaceutische industrie. Als je tegen dierproeven bent, kun je beter alle medicijnen, ook het simpele paracetamolletje, niet nemen.

toch blijf ik liever geloven in men gevoel dan wat anderen me proberen aan te praten voor men zogezegde eigen goed.

Gelukkig is iedereen hier vrij in, jij dus ook.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M@@ike op vrijdag 6 november 2009 om 15:30:
Als ik niet in het ziekenhuis zou werken, zou ik dat vaccin ook laten voor wat het is. Maar aangezien ik te maken heb met ernstig zieke patiënten, vind ik het belangrijk om hen niet te besmetten, mocht ik met het virus geïnfecteerd worden. Bovendien, als al mijn collega's ziek thuis zitten, hebben we op de afdeling een probleem.

Dan is het verstandig ja :)

ow ja nu voel ik me beter..

:aai: Dat is de farmaceutische wereld :)
Geloof me die dieren worden meer met respect behandeld dan welk ander dier dan maar ook :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van ®uffy :respect:© op vrijdag 6 november 2009 om 16:35:
is er nog nieuws?

biertje ? :bier:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M@@ike op vrijdag 6 november 2009 om 16:35:
Als kind nooit de DKTP- en BMR-vaccinatie gehad?

euh, snap je niet de definitie van IK neem, ik denk niet dat je als kind zelf hier over beslist, en dan nog moesten ze me volgens mn moeder met 4 man op tafel duwen eer ze die prik konden zetten ;) ik wist het toen al..
Uitspraak van M@@ike op vrijdag 6 november 2009 om 16:35:
kun je beter alle medicijnen, ook het simpele paracetamolletje, niet nemen.

ik neem ook geen medicijnen... probleem opgelost...

Waarschuw beheerder
Volgende week laat ik me gewoon vaccineren.

ik ook :yes:
moet er niet aan denken om WEER wat met mn longen te krijgen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eibhlin op vrijdag 6 november 2009 om 18:09:

Ieder z'n ding.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M@@ike op vrijdag 6 november 2009 om 18:38:
Ieder z'n ding.

ja idd:s
ik pak bij heftige hoofdpijn echt wel een paracetamolletje...... of 2(Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Eibhlin op vrijdag 6 november 2009 om 18:09:

idd :yeS: troep...

jointje beste medicijn wat er is :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 november 2009 om 18:46:
ik pak bij heftige hoofdpijn echt wel een paracetamolletje...... of 2(Y)

ik doorsta de pijn gewoon :p je gaat er niet van dood hoor 8) medicatie dat is gewoon allemaal
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 6 november 2009 om 18:48:
troep...

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eibhlin op vrijdag 6 november 2009 om 18:51:
ik doorsta de pijn gewoon

bikkel!!! :P

Waarschuw beheerder
jullie moeten je niet gek laten maken want veel stelt de mexicaanse griep helemaal niet voor
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 november 2009 om 18:54:
jullie moeten je niet gek laten maken want veel stelt de mexicaanse griep helemaal niet voor

Klopt het is inderdaad momenteel nog erg mild.
Maar bij mensen waarvan het immuunsysteem disfunctioneert en/of mensen die met zieke patiënten werken is het wel raadzaam een vaccinatie te halen :).

Ik ga daarentegen ook geen vaccinatie halen :)

Uitspraak van Eibhlin op vrijdag 6 november 2009 om 18:51:
medicatie dat is gewoon allemaal
Uitspraak van [M.a.f.f.e] Sjorske! :bier: op vrijdag 6 november 2009 om 18:48:
troep...

Ben ik het niet mee eens :$
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 november 2009 om 19:20:
Ben ik het niet mee eens

:O...:O....:O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 november 2009 om 19:20:
Ben ik het niet mee eens :$

Het valt me anders wel op dat mensen in mn omgeving, werk, vrienden die vaak of af en toe medicatie nemen veel vaker en vlugger ziek zijn dan mij of anderen die ik ken die nooit medicatie slikken... Ik zie een verband hoor

Waarschuw beheerder
als je medicatie neemt ben je eigenlijk van je zelf toch al ziek of zie ik dat verkeerd
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M@@ike op vrijdag 6 november 2009 om 15:23:
Bron: www.who.int

Lekker betrouwbare bron :|
Uitspraak van Eibhlin op vrijdag 6 november 2009 om 19:33:
Het valt me anders wel op dat mensen in mn omgeving, werk, vrienden die vaak of af en toe medicatie nemen veel vaker en vlugger ziek zijn dan mij of anderen die ik ken die nooit medicatie slikken... Ik zie een verband hoor

Ik ook ;)
Waarschuw beheerder
Volgens Dr. Laibow, de bekende wetenschapper die al jaren strijdt tegen de invoering van de Codex Alimentarius, bevat het vaccin tegen de Mexicaanse griep maar liefst één miljoen keer meer squalene dan het vaccin dat bij zo'n 175.000 Amerikaanse militairen het Golfoorlog Syndroom heeft veroorzaakt.

Het verband tussen squalene en het Golfoorlog Syndroom is onomstotelijk aangetoond door professor R.F.Garry.

Na diens getuigenis voor het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden verbood een Federale Rechter in 2004 het Pentagon om nog langer gebruik te maken van squalene, omdat deze stof grote schade aan de gezondheid veroorzaakt.

Toch moeten de komende maanden honderden miljoenen mensen over de hele wereld een vaccin toegediend krijgen, dat gemiddeld EEN MILJOEN keer meer van deze schadelijke stof squalene bevat dan het vaccin dat het Golfoorlog Syndroom veroorzaakte.

Dr. Anders Bruun Laursen schrijft in een artikel op Global Research dat het Pandremix vaccin volgens een officieel document van de European Medicines Agency (EMEA) 10,68 milligram squalene per 0,5 milliliter bevat, wat overeenkomt met 2.136.000 microgram per miljard microgram water, wat gemiddeld 1 miljoen keer meer is dan de hoeveelheid squalene die zich in het 'vaccin A' bevond, de veroorzaker van het Golfoorlog Syndroom.

'Er is alle reden om aan te nemen dat de mensen nu véél zieker zullen worden dan (de militairen) in 1990 en 1991. Dit komt op mij moorddadig over,' is de conclusie van dr. Laursen. Het Golfoorlog Syndroom veroorzaakte bij 1 op de 4 Amerikaanse soldaten die dienst deden tijdens de Eerste Golfoorlog in 1991 klachten zoals geheugenverlies, concentratiestoornissen, chronische hoofdpijn, extreme vermoeidheid, ademhalingsproblemen, chronische darmklachten, huiduitslag en diverse andere pijnklachten.

In een ander artikel schrijft Dr. Russell Blaylock dat het H1N1 (Mexicaanse) griepvaccin om diverse redenen 'gevaarlijker is dan de griep zelf. Het is ronduit afschrikwekkend dat de pandemische vaccins (van Novartis) ingrediënten bevatten die 'immuun toevoegingen' worden genoemd, en die volgens talloze studies verwoestende auto-immuunziektes hebben veroorzaakt, waaronder reuma, MS en de huidziekte Lupus.'

Volgens Dr. Blaylock hebben studies tevens uitgewezen dat deze toevoeging, squalene, dodelijk is voor dieren. Nadat bij 14 cavia's squalene werd toegediend, overleefde slechts één dier de test. Bij een herhaling van de test was het resultaat exact hetzelfde.

Squalene, een soort olie, wordt onder andere verwerkt in MF-59, een toevoeging die in meerdere vaccins -waaronder tegen tetanus en difterie- wordt verwerkt. Dr. Blaylock ontdekte dat de studies die uitwezen dat MF-59 'zeer veilig' is voor mensen, verricht waren door de vaccinproducenten Novartis en Chiron. Onafhankelijke laboratoria en wetenschappers kwamen echter tot geheel andere conclusies, en vonden sterke aanwijzingen dat MF-59 / squalene veel hogere risico's geeft op het ontwikkelen van diverse auto-immuun ziektes, waaronder de dodelijke ziekte ALS (Amyotrofische Laterale Sclerosis), MS, neurologische ziektes, hartaandoeningen, blindheid en een nierziekte.

Naast squalene is er nog een ander vaccine-ingrediënt dat wetenschappers zoals Dr. Blaylock grote zorgen baart: gp120, een belangrijk onderdeel van de MF-59 vaccintoevoeging. Gp120 zorgt in combinatie met squalene voor een krachtige auto-immuunreactie, die meer dan een jaar kan duren. Schokkender is het feit dat Gp120 een proteïne fragment is dat geïsoleerd is van het HIV-virus, dat AIDS veroorzaakt. Studies hebben aangetoond dat Gp120 intense verhitting en beschadiging van de hersenen veroorzaakt, en dat dit doorgaans enkele maanden of zelfs jaren ná vaccinatie kan optreden.

'Het is overduidelijk dat de vaccinproducenten miljardenwinsten zullen maken met deze door de WHO en de overheid bevorderde pandemie... Mensen moeten beseffen dat als je het vaccin eenmaal hebt ontvangen, je weinig meer kunt doen om jezelf te beschermen. Het betekent dat je de rest van je leven ernstig ziek zult zijn, en voortijdig zult sterven.

'Er zijn veel veiligere manieren om jezelf te beschermen tegen dit griepvirus, zoals een hoge dosis vitamine D3, geselecteerde immuunversterkende supplementen, en een goed eetpatroon,' aldus Dr. Blaylock.

Op de onlangs in Washington gehouden internationale griepconferentie ('International Swine Flu Conference') is gebleken dat de autoriteiten -in ieder geval in Amerika- voorbereidingen treffen om onaangekondigd schoolkinderen uit de klas te halen om hen vervolgens op speciale locaties in quarantaine te plaatsen en mogelijk gedwongen te vaccineren. Dit overplaatsen naar speciale quarantaine'kampen' (waar ook de scholen zelf gebruikt voor kunnen gaan worden) mag ZONDER toestemming en medeweten van de ouders gebeuren.

De aanwezigen, waaronder hooggeplaatste wetenschappers, industriële topmannen en gezondheidsofficials van over de hele wereld, kregen informatie over onder andere hoe om te gaan met een groot aantal dodelijke slachtoffers, onderbrekingen in de voedselvoorziening en het uitbreken van paniek en chaos als gevolg van het uitvallen van belangrijke sociale voorzieningen. Tevens kregen ze instructies ten aanzien van het overgaan tot massale, mogelijk gedwongen vaccinaties en gedwongen quarantaines.

Het mag een teken aan de wand genoemd worden, dat na een onderzoek van een specialistisch vakblad is gebleken dat bijna 60% van de huisartsen in Groot Brittannië het vaccin tegen de Mexicaanse griep niet (29% ) of waarschijnlijk niet (29% ) zal accepteren. Slechts 41% gaf aan zich wél met het vaccin te laten injecteren. Uit een andere onderzoek, gedaan door Pulse magazine, bleek dat 49% van de Britse huisartsen het vaccin beslist zal weigeren, en 9% er nog aan twijfelt.

Bronnen:

http://rense.com/general87/mill.htm ; http://www.prisonplanet.com/authorities-prepare-to-seize-kids-during-swine-flu-pandemic.html ; http://www.globalresearch.ca/index.php ; http://socioecohistory.wordpress.com/2009/07/15/dr-russell-blaylock-vaccine-may-be-more-dangerous-than-swine-flu/ ; http://www.dailymail.co.uk/news/article-1208716/Half-GPs-refuse-swine-flu-vaccine-testing-fears.html#ixzz0PCEonNJ0
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eibhlin op zaterdag 7 november 2009 om 10:22:
Op de onlangs in Washington gehouden internationale griepconferentie ('International Swine Flu Conference') is gebleken dat de autoriteiten -in ieder geval in Amerika- voorbereidingen treffen om onaangekondigd schoolkinderen uit de klas te halen om hen vervolgens op speciale locaties in quarantaine te plaatsen en mogelijk gedwongen te vaccineren. Dit overplaatsen naar speciale quarantaine'kampen' (waar ook de scholen zelf gebruikt voor kunnen gaan worden) mag ZONDER toestemming en medeweten van de ouders gebeuren.

De aanwezigen, waaronder hooggeplaatste wetenschappers, industriële topmannen en gezondheidsofficials van over de hele wereld, kregen informatie over onder andere hoe om te gaan met een groot aantal dodelijke slachtoffers, onderbrekingen in de voedselvoorziening en het uitbreken van paniek en chaos als gevolg van het uitvallen van belangrijke sociale voorzieningen. Tevens kregen ze instructies ten aanzien van het overgaan tot massale, mogelijk gedwongen vaccinaties en gedwongen quarantaines.

:s
Waarschuw beheerder
Vandaag zijn hier in België de eerste vaccins beschikbaar en start de vaccinatie ronde... Ben eens benieuwd wat we te horen gaan krijgen over enkele weken of een maand.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eibhlin op zaterdag 7 november 2009 om 10:33:
Vandaag zijn hier in België de eerste vaccins beschikbaar en start de vaccinatie ronde... Ben eens benieuwd wat we te horen gaan krijgen over enkele weken of een maand

hier beginnen de vaccinaties aanstaande dinsdag :s
heb jou verhaal tevens gelijk na mn moeder gemaild ;)
maar of t wat uithaalt weet ik ni :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 november 2009 om 10:53:
hier beginnen de vaccinaties aanstaande dinsdag :s

ze zeiden hier op het nieuws dat ze fier zijn om als eerste er aan te beginnen in europa :vaag:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 november 2009 om 10:53:
maar of t wat uithaalt weet ik ni

hoop het wel, mijn ouders gaan ze in elk geval niet nemen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eibhlin op zaterdag 7 november 2009 om 11:21:
ze zeiden hier op het nieuws dat ze fier zijn om als eerste er aan te beginnen in europa

:|

Uitspraak van Eibhlin op zaterdag 7 november 2009 om 11:21:
hoop het wel, mijn ouders gaan ze in elk geval niet nemen.

kijk jou ouders zijn wijs (Y)
mijn moeder is eigenwijs :s
Waarschuw beheerder
jammer genoeg vertrouwen de oudere mensen te veel op de goede wil van de regering en hun dokter, ik zie het vooral bij mn grootouders, voor hen is de dokter precies een of andere heilige waar je veel respect voor moet hebben. Ze slikken dus alles wat hun aangepraat word omdat ze nog steeds geloven dat de regering, de koning, de machthebbers en mensen die hun dikke portemonnee vullen door de farmacie het goed met hun voor hebben. Als je eens logisch nadenkt is dat flauwe kul, de meeste machthebbers hebben heel wat geïnvesteerd en hebben aandelen in de farmaceutische wereld, hoezo zouden ze er baat bij hebben de mensen gezond te maken en te houden? Daar is toch niets met te verdienen...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eibhlin op zaterdag 7 november 2009 om 11:38:
jammer genoeg vertrouwen de oudere mensen te veel op de goede wil van de regering en hun dokter

het vrouwtje waar ik schoonmaak is over 80 .. heb haar dus wel kunnen overtuigen dat ze die prik niet
moet nemen :)
als de mensen geen klachten hebben ,hebben de artsen ook geen werk !!

Waarschuw beheerder
Nou paniekzaaiers heb nergens last van van de grieppriek...:gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 november 2009 om 11:46:
Nou paniekzaaiers heb nergens last van van de grieppriek...

nog niet nee ;)
Waarschuw beheerder
was gisteren nog bij editie nl
is allemaal onzin wat ze roepen over die spuit :)

hier hetzelfde :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Eibhlin op zaterdag 7 november 2009 om 11:38:
flauwe kul,

:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DKG op zaterdag 7 november 2009 om 11:47:
was gisteren nog bij editie nl
is allemaal onzin wat ze roepen over die spuit

griepprik is de boosdoender ook ni ;)
alhoewel ik daar elk jaar wel erg ziek van word !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 november 2009 om 11:52:
griepprik is de boosdoender ook ni ;)
alhoewel ik daar elk jaar wel erg ziek van word !

nergens geen last van :)

en die andere zal ook wel loslopen
mensen lopen elkaar gek te maken
als je alles moet geloven, hoef je ook niks meer te eten want niks is goed voor een mens :rot:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DKG op zaterdag 7 november 2009 om 11:59:
en die andere zal ook wel loslopen
mensen lopen elkaar gek te maken

oja ? nou we zullen zien ;)

als je alles moet geloven, hoef je ook niks meer te eten want niks is goed voor een mens

okee daar ben ik t dan wel mee eens :yes: zit overal wel wat in .. maar die spuit tjaaaaa afwachten wat er hier gebeurd na die vaccinatie
Waarschuw beheerder

als je het artikel hier boven hebt gelezen zou je gezien hebben dat de klachten daarom niet meteen waarneembaar zijn, sommige dingen ontwikkelen zich langzaam en merk je pas over een maand, enkele maanden of een jaar.
als je alles moet geloven, hoef je ook niks meer te eten want niks is goed voor een mens :rot:

en daarom zou je dan nog eens extra vuiligheid in je lijf moeten pompen?