Partyflock

Forumonderwerp · 1076734

Waarschuw beheerder
Weer wat nieuwe berichten aangaande de mexicaanse griep:

Griep sluipt binnen

Nederland raakt heel voorzichtig in de greep van de Mexicaanse griep. Het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) kondigt vrij zeker in de loop van vandaag voor het hele land een 'lichte epidemie' af.

Het aantal ziektegevallen loopt merkbaar op, vooral op scholen. 'Normale' seizoensgriep wordt volgens deskundigen hoegenaamd niet gesignaleerd. "Wat wij aan influenzamonsters binnenkrijgen, is eigenlijk alleen maar Mexicaanse griep." Directeur R. Coutinho van het Centrum Infectieziektebestrijding van het RIVM weigerde gisteravond mededelingen te doen over de actuele status van de griep. Maar zijn woordvoerders gaven zonder terughoudendheid aan dat 'de kans groot is' dat het H1N1-influenzavirus vanaf vandaag een beperkte epidemie van Mexicaanse griep geldt.

Woordvoerder H. Wychgel bevestigde: "Afgelopen week ging het om 6,9 griepzieken per 10.000 inwoners. Twee weken achtereen een ziektecijfer van omgerekend meer dan 50 zieken per 100.000 inwoners, en daar ziet het nu naar uit, betekent een lichte epidemie." Vanmorgen bekijkt het RIVM de jongste griepgegevens.

Ook in de VS beginnen de griepcijfers flink op te lopen. En in Australië worden zelfs de intensivecareafdelingen van ziekenhuizen bevolkt door veelal jonge patiënten met de Mexicaanse griep. Ze zijn in bijna alle gevallen opgenomen met een ernstige longontsteking. Of en hoeveel jonge patiënten daar als gevolg van dit griepvirus overlijden, is nog onduidelijk. Sommige griepexperts in ons land houden er rekening mee dat de 'vroege griepsituatie op het zuidelijk halfrond' een voorbode kan zijn voor wat ons hier te wachten staat.

Brong:
http://www.telegraaf.nl/grieplijn/5141601/__Griep_sluipt_binnen__.html

En als klap op de vuurpijl:

Meisje (14) bezwijkt aan Mexicogriep

Een meisje van 14 jaar is deze week aan de Mexicaanse griep overleden. Ze was voor ze de ziekte kreeg gezond, aldus het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) vrijdag.

De afgelopen week overleed ook een 40-jarige man met de Mexicaanse griep. Hij was al enige tijd ernstig ziek. Het aantal mensen in ons land dat aan deze griep is overleden, is hiermee opgelopen tot zes.

In Nederland heerst nu officieel een griepepidemie van de Mexicaanse griep. Dat stelt het RIVM op basis van een peiling onder huisartsen in Nederland, uitgevoerd in samenwerking met gezondheidsinstituut Nivel.

Er is sprake van een officiële griepepidemie omdat huisartsen twee weken achter elkaar meer dan 55 mensen op elke 100.000 Nederlanders met griepachtige klachten turfden. Volgens het Nivel telden de huisartsen in de week van 5 tot en met 11 oktober 69 mensen met griep per 100.000 mensen. Een week later was dat weer het geval, aldus het Nivel.

Het RIVM zegt vrijdagmiddag de cijfers bekend te maken en wil daarom nog niet reageren.

Brong:
http://www.telegraaf.nl/grieplijn/5143430/__Meisje__14__bezwijkt_aan_griep__.html

Je ziet het, de media machine draait weer op volle toeren! Laatst was er ook alweer een deskundige in het nieuws die voorspelde dat er minstens 25.000 tot 30.000 griepdoden zouden gaan vallen. Bibberen jullie ook al? Komt natuurlijk goed uit, aangezien de vaccinaties tegen de mexicaanse griep in november van start gaan. (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 november 2009 om 12:00:
ben je nou werkelijk zo????? of doe je alsof???:S:S
nogmaals, ik heb dit hele topic gevolgt vanaf het begin, tot nu!!!!

dan heb je een probleem met zaken interpreteren. Je zit tegen mij te zeiken dat ik zogezegd weer een dokter nieut vertrouw en over die medicatie terwijl je de context niet snapt of wil snappen.

Stop nu aub met je geklaag en gezaag word er beetje moe van..
WTF zou IK toe moeten geven meisje!!! ik spreek enkel alleen uit, wat mij aan dit hele topic opvalt(Y)

wel dan vallen je verkeerde zaken op want je praat over iets en wijst naar mij over iets wat niet eens over mij gaat en ik zelfs niet een denk of gezegd heb.
en dat is dat dit hele gedoe je behoorlijk naar je NOG werkende hersencellen is gestegen!

haha hoe oud ben jij zeg?
het drinkwater uit de kraan is iets mis mee en word gezuivert door jou

er zijn zat mensen die die brita kannen gebruiken, op mn werk doen ze het ook, volgens mij moet je eens van onder die steen komen joh, in elke electronica zaak verkopen ze die kannen.
de geleerde artsen spreken niet de waarheid volgens jou en handelen verkeerd!

wederom gaat dit weer over dat stuk dat je duidelijk niet bepaald aandachtich gelezen hebt.
het stofje "kwik" is door jou helemaal uitgeplozen!!

serieus?? amai dan weet jij meer dan ik :| ik heb nergens kwik uitgepluist of wat dan ook hoor.
je hebt erbij gehaald wat er in 1976 gebeurt was, en die symptomen helemaal tot op de bodem nagekeken

lol euh nee enkel een video gepost, denk je nu echt dat ik niets anders te doen heb dan dat soort zaken tot de bodem uit te spitten, serieus mens :lol:
bezoekt nooit een arts

ik zei dat ik zelden een arts bezocht en waarom moet ik naar een arts als ik nooit ziek ben???:/
heb meerdere malen gelezen dat mensen in jouw omgeving je maar een rare meid vinden

waar dan wel? Heb ik nergens gezegd, ik heb gezegd dat als jullie vinden dat ik abnormaal ben dat dat prima is want wat ik zie tegenwoordig en als normaal word gezien daar wil ik zelfs niet bij horen.
is dat dan nou zo moeilijk aan te nemen?????? je spoort echt voor geen meter en....... je draaft ontzettend door!!!

en toch vind je me zo interessant dat je zo een tekst moet typen?
was je prive gesprekken soms vergeten???

nou niet idioot gaan doen he, je zei zelf dat je dat soort zaken best boeiend vind :loser:
of mn prive berichten

nou en post ze, maak er een plakaat van en loop de straat door, kan mij wat schelen, ik ben trots op wie ik ben en ben blij met mezelf waarom zou ik me moeten schamen of wat dan ook omdat ik toevallig dingen meegemaakt heb die niet iedereen hebben meegemaakt?
en wat het mooiste is, je verwijt mensen hier dat ze niet normaal antwoord kunnen geven, en dat ze vooroordelen hebben????

niet mensen, jou.
lees zelf ff terug,..en word dan met je neus op je eigen feiten gedrukt dame!!

misschien moet je dat ook eens doen want echt al denk je dat je het zo bij het rechte eind hebt, je hebt het toch over verschillende zaken erg mis...
wat denk je?? ---> taygeta heeft ook dat aangekaart!

haha ik weet niet eens zelf meer hoe we er op kwamen + dat een gesprek altijd tussen 2personen evolueert, simpel lesje tenzij jij tegen jezelf praat?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 november 2009 om 12:08:
nogmaals taygeta, je kunt er anders tegenaan kijken, een ander gevoel erbij hebben,...of wat dan ook!!

ow nog een tekstje voor mij :cheer:
ik zei nog tegen jou, mischien een gesrprek met een paragnost iets voor jou zou kunnen zijn??
je antwoorde: je had er als kind zijnde al 20 verschillende bezocht :/
en allemaal dachten ze jou te kunnen helpen, alleen jij vond van niet!!!

ja inderdaad als kind van 5/6 jaar vond ik inderdaad dat die dokter zwansde ja je hebt gelijk, kom zeg denk eens na :loser: ik ben er inderdaad vaak geweest en nee ze hebben niets kunnen doen omdat dat soort dingen niet weg te halen zijn. Je ziet het of je ziet het niet en je leert er met leven. Ze kunnen je enkel raad geven. Dus doe nu niet alsof je alles van me weet he, beetje dwaas hoor. Je kan enkel over dit soort zaken oordelen als je me echt kent en dat doe jij niet.
prima, die zwevende mensen weten tenminste waar ze het over hebben, en de geleerde en doktoren niet??????
denk dat jij je serieus eens goed moet na laten kijken(Y)

oooh my god ik ga ik me ff verlagen tot jou niveau, wat ben jij een idiooooooot. Dat heb ik nergens gezegd.
alleen simpel ergens over te hebben gedroomd geeft jou niet het recht om werkelijk alles van deze hele onzin de grond in te trappen!!!

ik zeg dat ook niet dat ik daar men beweringen op baseer, ik volg mijn gevoel en dat zegt dat ik het niet vertrouw, of mag dat ook al weer niet? Misschien kan ik een robot worden en voor alles ja knikken dat ze me zeggen.
ik sta voor een heleboel dingen open, heb voor veel dingen oren

ik zie het...
is gewoon ontzettend om te lachen!! de enige hier, die zichzelf belachelijk maakt, ben jij zelf !!

nou ik vind jouw preek hier anders ook ontzettend om te lachen

Maar kijk ik ga je verder laten bazelen want jij denkt duidelijk dat jij hier wel de fantastische persoon bent, jij bent nobel en slim en superwoman. Dat je je zo druk maakt in wat ik zeg of denk zegt meer over jou dan over mij hoor. Maargoed, in het vervolg bazel je maar wat tegen de muren want ik steek geen tijd meer in jouw kinderlijk gedoe, je bent 30/31, gedraag je er ook naar aub. En wat een ander denkt en doet en ziet en voelt of gelooft zijn hun probleem en niet die van jou, iedereen heeft zen eigen zaken die hem bezig houden en jij hebt totaal geen recht om een ander te beoordelen of te beledigen op grond daarvan omdat jij het er niet met eens bent, dus al vind je mij belachelijk met je ganse preek hier laat je jezelf nu ook niet bepaald uitstralen.
Uitspraak van DeMeester op vrijdag 27 november 2009 om 14:38:
Gister voor de 2e keer Paranormal Activity gezien, damn die is echt eng!

ooh ik wil die ook zien, heb er al een trailer van gezien en ziet er wel vet uit :o
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eibhlin op vrijdag 27 november 2009 om 15:16:
En wat een ander denkt en doet en ziet en voelt of gelooft zijn hun probleem en niet die van jou, iedereen heeft zen eigen zaken die hem bezig houden en jij hebt totaal geen recht om een ander te beoordelen of te beledigen op grond daarvan omdat jij het er niet met eens bent, dus al vind je mij belachelijk met je ganse preek hier laat je jezelf nu ook niet bepaald uitstralen.

+1
ik wil die ook zien

Waarschuw beheerder
hier mensen, mevrouw loco denkt blijkbaar dat ze me raakt met die prive berichten er bij te halen, nou lezen jullie maar lekker allemaal mee ;) Want ik weet maar al te goed dat de onderliggende bedoeling is uiteindelijk over die berichten te beginnen en me daar op aan te vallen of mensen nieuwsgierig te maken zodat ze me in een "slecht daglicht" kan plaatsen doordat ze denkt dat ik bang ben dat de mensen hier het gaan weten hoe erg ik "niet spoor", nou van mij mag iedereen het weten waar ik in geloof en voor sta omdat voor mij enkel telt wat ik weet dat ik gezien en meegemaakt heb en dat de mensen waar ik van hou me hier in steunen, en velen van hun hebben net als mij dit soort zaken meegemaakt, en ik ben zeker dat velen hier op dit topic en partyflock ook ervaring hebben hiermee en ze zich daar in herkennen alleen durven de meeste er niet voor uitkomen uit schrik voor dit soort figuren dan dan denken het recht te hebben een ander te beoordelen of beledigen op basis van verschillen.

[#23 lady-loco]
zal dit persoonlijk vragen: wat bedoelde je in je laatste post?? dingen zien gebeuren en paar dagen later het ook echt gebeurt??
als een soort "paranormale gave" ??
je voelt dingen aan zeg maar,.. van te voren?

en nee, verklaar je niet voor gek:)
sta open voor dat soort dingen!

[Taygeta]
ja, toen ik ongeveer 3/4 jaar was heb ik tegen men moeder gezegd dat er iets ging gebeuren met een jongen uit men klas, zn naam was Denis (dit weet ik omdat ik een heleboel vage dingen zei en men moeder alles bijhield als soort dagboek) Ik zei dat er wat ging gebeuren met zn voet.. De dag erna is die jongen aangereden door een vrachtwagen, gans zn voetje verbrijzeld. Enkele jaren later toen ik 12was kreeg ik ook iets binnen, ik ging bij mn moeder en vertelde haar dat men opa gaat sterven, enkele seconden later ging de telefoon dat men moeder direct naar het ziekenhuis moest komen, dat haar vader ( mijn opa dus) daar lag en het echt niet goed met m ging, die avond is hij ook gestorven. En nu vorige week kreeg ik plots een familielid die ik voor me zag in gedachten, verder geen aandacht aan besteed, enkele dagen geleden kreeg ik telefoon dat ze gestorven was, maar heb mn mond er maar verder over gehouden om niemand van streek te maken. Dit is best iets wat je liever niet weet dit soort dingen. Dit heb ik dus vaak dat ik situaties in men hoofd zie afspelen en als die betrekking op mezelf hebben vermijd ik dus de keuze die ik maakte in de situatie en tot nu toe heeft me dat goed geholpen (behalve bij men ongeluk daar zag ik het beetje te kort voor het ging gebeuren, niet zo best dus).

[#23 lady-loco]
:) ik vind het helemaal niet raar!
weet dat er mensen zijn die nou eenmaal bepaalde "gaves" hebben..
zal best moeilijk voor je zijn:yes: denk dat acceptatie de enige oplossing zal zijn voor je!
accepteren dat je bepaalde dingen ziet,..of voelt aankomen(F)

zou je er zelf serieus iets mee willen??
mischien,... een keer een gesprekje met paragnost?? al is het maar voor 1x.....(gewoon voor jezelf)
ik weet dat zij je enigzins beetje kunnen vertellen hoe je er verstandig mee om te gaan!
voordat het je nekt ( om het maar zo te zeggen)
bepaalde dingen kunnen je hoofd gewoon behoorlijk op hol laten slaan:) helemaal omdat jij iets hebt, wat anderen moeilijk begrijpen kunnen!

mijn jongste zoontje zag tot 2 jaar terug geesten..
hij had het telkens over blauwe spookjes:O en nu blijkt achteraf, dat de "goede geesten" blauw licht afgeven!
ik geloof best in dat soort dingen,.. en wil ook met hem ooit nog es naar een paranormale beurs of een paragnost(F)
al is het alleen om antwoorden te krijgen op bepaalde vragen:)

wat jij hebt, is ook een bepaalde gave, ... die je koesteren moet;)
alleen zal het soms wat lastig zijn, en dat begrijp ik best!
vind je weg erin, leer ermee leven! dat zal je helpen...

ik ben op bepaalde wijze in dat topic best tekeer gegaan tegen je, mijn excuses ervoor(F)

en succes ermee! het zal je vast lukken:)

[Taygeta]
Uitspraak van #23 lady-loco op donderdag 12 november 2009 om 19:24:
een keer een gesprekje met paragnost??

niet echt, als kind heb ik er denk ik een goeie 20 gezien die allemaal dachten dat ze het gingen oplossen.
helemaal omdat jij iets hebt, wat anderen moeilijk begrijpen kunnen!

Als kind was dat vreselijk, ik haatte men leven echt, geen zever, ik zei elke dag dat ik hier niet meer wou zijn, deels door de dingen die ik zag en meemaakte. Maar onlangs heb ik hulp gekregen uit ene nogal erg onverwachte en waarschijnlijk voor de meeste vreemde hoek en ben ik het gaan accepteren en eigenlijk ben ik er nu best wel trots op dat ik dingen kan die de meeste niet kunnen. Ik probeer die gaven ook zo veel mogelijk te benutten om anderen te helpen, ik voel namelijk wel wat meer dan de dood zeg maar :p ik kan soms spontaan (lukt niet als je het forceert) emoties oppikken of iets waar iemand heel erg met zit.
mijn jongste zoontje zag tot 2 jaar terug geesten..

ocharme
hij had het telkens over blauwe spookjes:O en nu blijkt achteraf, dat de "goede geesten" blauw licht afgeven!

gelukkig voor hem, dit soort zaken kunnen tot pesterijen leiden en dat is niet best, ik kan je zeggen dat het je tekent voor het leven.
ik ben op bepaalde wijze in dat topic best tekeer gegaan tegen je, mijn excuses ervoor(F)

geeft niet hoor, soms is het gemakkelijk jezelf te laten gaan, ik verontschuldig me dan ook voor mocht ik je aangevallen hebben. Ik maak me gewoon wat zorgen om dat vaccinatie gedoe, ik vind het een beetje een bizarre situatie en al sinds het eerste bericht dat ik hoorde over de vaccins had ik echt al een slecht gevoel, enige tijd voor die griep uit brak heb ik een droom gehad waar mensen massaal werden ingespoten met iets en dat vond ik nogal erg vreemd enzo gezien men verleden snapje. Ik reageer zelf ook zeer slecht op antibiotica wat ook in die vaccins zit, als ik wat neem krijg ik de symptonen net erger dan dat het middel ze voorkomt, daarom moet ik me noodgedwongen ook toeleggen op homeopathie omdat ik daar wel goed op reageer en verder kan ik enkel maar uitzieken als ik wat zou hebben.

Alsjeblief veel lees plezier ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
er zijn zat mensen die die brita kannen gebruiken, op mn werk doen ze het ook, volgens mij moet je eens van onder die steen komen joh, in elke electronica zaak verkopen ze die kannen.

ga me niet bemoeien met jullie vete. MAar 1 ding moet me van het hart. De waterkwaliteit is in nederland uitzonderlijk. In belgie is het idd niet vreemd om je water te ziuveren. Hun water smaakt ook heel anders en onnatuurlijker dan het water dat wij hier uit de kraan krijgen. Frakrijk is nog erger en hoe zuidelijker je gaat hoe erger het word..
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn God, zoek het even lekker met z'n 2en uit :bye:

Hé, een voordeel die Mexicaanse Griep.... Ik zit op mijn streef gewicht :roflol:
Alleen steekt er nu een zwangere pens boven die 2 saté prikkers die mijn benen moeten voorstellen uit.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MamaDeLuxe op vrijdag 27 november 2009 om 15:39:
Mijn God, zoek het even lekker met z'n 2en uit :bye:

nee hoor dit was alles wat ik nog aan haar van energie verspil. IK moet niet op men kop laten schijten en heb hier ook nu even getoont waar het voor mij op staat en daar hou ik het bij tegenover haar. De rest waar ze haar moeite in steekt omdat ik blijkbaar zo belangrijk ben hier voor haar zal verloren moeite zijn, misschien enkel voer voor de lachspieren.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 november 2009 om 15:36:
ga me niet bemoeien met jullie vete. MAar 1 ding moet me van het hart. De waterkwaliteit is in nederland uitzonderlijk. In belgie is het idd niet vreemd om je water te ziuveren. Hun water smaakt ook heel anders en onnatuurlijker dan het water dat wij hier uit de kraan krijgen. Frakrijk is nog erger en hoe zuidelijker je gaat hoe erger het word..

wel ja als je dus gewoon water van de kraan drinkt (wat ik soms toch wel eens doe als ik te lui ben die kan bij te vullen) smaakt dat echt veel slechter vind ik, zo een nasmaak, ook de kat geef ik van dat gezuiverd water en die drinkt nu meer dan voorheen dus moet er toch wel wat van aan zijn he. Op mn werk gebruiken ook heel wat mensen die kannen, zelfs voor de koffie te zetten enzo omdat het ook kalk zuivert dus dat is dan ook beter voor je apparaten :) Het is dus simpel een kan die kalk en andere zaken zuivert en geen complot theorie instrument zoals hier boven geinsinueerd :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
so damn gaat er serieus aan toe hier :o

godverdomme toch :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ®uffy :respect:© op vrijdag 27 november 2009 om 16:19:
so damn gaat er serieus aan toe hier :o

godverdomme toch :lol:

hebben ze je nooit geleerd dat je niet mag vloeken :lol:

En nog geen grieperige verschijnselen?

Waarschuw beheerder
godverdomme
Waarschuw beheerder
De waterkwaliteit is in nederland uitzonderlijk.

Controle op leidingwater kwaliteit is strenger dan dat op het Spa-water wat je in de supermarkt koopt.

ben je nou werkelijk zo????? of doe je alsof???:S:S

:lol: Eerst is het nog amusant en kun je er om lachen.
Na een tijdje wordt het gewoon treurig :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja nee ja nee op vrijdag 27 november 2009 om 16:58:
:lol: Eerst is het nog amusant en kun je er om lachen.
Na een tijdje wordt het gewoon treurig :)

jij negeerde me toch :lol: jullie zouden vrienden moeten worden, veel gemeen.
Waarschuw beheerder
donateur
DODELIJKE GEMUTEERDE VERSIE MEXICAANSE GRIEP
Breaking News: Een nieuwe, gemuteerde versie van Mexicaanse griep eist twee doden in Frankrijk. Gemuteerd betekent dat het virus zichzelf heeft doorgefokt en aangepast in een mogelijk extreem dodelijke vorm. Dus een variant die niet met inentingen valt tegen te houden. Dus Nu wordt dat virusgebeuren pas echt interessant. Franse autoriteiten durven nog niet te zeggen om wát voor soort mutant het precies gaat.
bron: geenstijl

We gaan er allemala aan:|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Deick op vrijdag 27 november 2009 om 17:07:
We gaan er allemala aan:|

rijstpap met gouden lepeltjes gaan eten o:)

Waarschuw beheerder
heb meerdere malen gelezen dat mensen in jouw omgeving je maar een rare meid vinden, en ook hier zijn er al meer mensen mij voorgegaan met het uispreken van dat jij niet spoort!!
is dat dan nou zo moeilijk aan te nemen?????? je spoort echt voor geen meter en....... je draaft ontzettend door!!!
was je prive gesprekken soms vergeten??? :rot: en je vind het raar dat mensen dat van jou vonden toch??

Jezus mensen laten we ons alsjeblieft met ons eigen leven bemoeien ipv wat andere mensen zeggen, doen of denken..

Gadverdamme zeg...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eibhlin op vrijdag 27 november 2009 om 16:32:
hebben ze je nooit geleerd dat je niet mag vloeken

ja nu je het zegt godverdomme ja :D

Uitspraak van Eibhlin op vrijdag 27 november 2009 om 16:32:
En nog geen grieperige verschijnselen?

nee nog steeds niet ik wacht rustig af o:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja nee ja nee op vrijdag 27 november 2009 om 16:58:
Eerst is het nog amusant en kun je er om lachen.
Na een tijdje wordt het gewoon treurig

en dat is het ook!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 november 2009 om 17:23:
Gadverdamme zeg...

kun je zeggen, ze vroeg zelf om feiten(Y) en die geef ik haar!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hoop dat jullie allemaal de touwgriepes krijgeng
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ®uffy :respect:© op vrijdag 27 november 2009 om 17:25:
nee nog steeds niet ik wacht rustig af o:)

blijkbaar toch niet echt besmettelijk he :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Deick op vrijdag 27 november 2009 om 17:07:
bron: geenstijl

http://www.telegraaf.nl/grieplijn/5435173/__Doden_door_gemuteerde_griep__.html

Waarschuw beheerder
De angstzaaierij continues! :honger:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 november 2009 om 17:33:
De angstzaaierij continues! :honger:

:yes: hier in België hoor je eigenlijk bijna niets meer over de griep he?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
GODVERDOMME! Patientjes zo te zien zijn er al een paar waar het virusje zijn werk begint te doen! :lol: whehe

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eibhlin op vrijdag 27 november 2009 om 17:42:
hier in België hoor je eigenlijk bijna niets meer over de griep he?

Grappig nou zat ik laatst (3 dagen terug ofzo) in de trein, moest ff in Antwerpen zijn voor een paar formaliteiten enzo. En dan kan ik er niks aan doen gesprekken in de coupé te overhoren (een soort bizarre hobby van mij). Dus er zitten een paar dames van rond de 50+ wat te zwansen, je kent dat wel. Eentje moest niezen en ja hoor gesprek onderwerp gewijzigd naar Mexicaanse griep. Het kwam tussen de kletssenioren zo te praat dat er ergens in België een journalist op een of andere conferentie een hoestbui kreeg en in quarantaine werd gezet door de geschrokken aanwezigen. (Geen idee of het in het nieuws is geweest, ik heb het niet nagekeken)

Enfin het komt idd wat minder in de media weliswaar, maar het leeft blijkbaar nog steeds onder de mensen. :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Die hoestbui bleek trouwens geen griep te zijn volgens de dames. :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
haha meen je niet, vind het ook behoorlijk irritant dat het echt overal ter sprake komt, als je eens niest ofzo zijn ze er al meteen met hun grappen.

Dat is echt wel belachelijk van die journalist haha, misschien had hij zich gewoon verslikt ofzo :lol: Ik kijk eigenlijk nooit naar het nieuws enkel deze griepkwestie in het begin even gevolgd om zeker te zijn dat er niets verplicht werd. Ben wel benieuwd wat ze nu gaan uitvinden als die mutatie zich verspreid en vaccins blijken inderdaad helemaal nutteloos te zijn.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eibhlin op vrijdag 27 november 2009 om 18:22:
als je eens niest ofzo zijn ze er al meteen met hun grappen.

ja dat hou je tog altyd :yes: maar word vervelend ja op den duur
Waarschuw beheerder
donateur
We kunnen weer opgelucht adem halen, de mexicaanse griep is alweer bijna voorbij :lol:
Hmm .... leuk zo`n inenting voor een griepje die nauwelijks aanhoud, echt een reden om de halve bevolking een spuit te geven :|

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op vrijdag 27 november 2009 om 22:06:
Hmm .... leuk zo`n inenting voor een griepje die nauwelijks aanhoud, echt een reden om de halve bevolking een spuit te geven

ach ja dr is weer un nieuwe onderweg tog?

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Uitspraak van eSDee op donderdag 26 november 2009 om 08:26:
[img width=376 height=401 cacheid=0006b87c0011e4f3a0983ceb1a02998dd9]http://imgs.xkcd.com/comics/sheeple.png[/img]

Dat plaatje is zo ongelofelijk koning, geeft zo goed weer hoe de mens in elkaar steekt...meesterlijk! Idd ook goed van toepassing in dit topic :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 november 2009 om 22:10:
Dat plaatje is zo ongelofelijk koning, geeft zo goed weer hoe de mens in elkaar steekt...meesterlijk! Idd ook goed van toepassing in dit topic

hahaha t plaatsje is wel sterk ja
Waarschuw beheerder
De waterkwaliteit is in nederland uitzonderlijk.

Nederlands kraanwater is een heel stuk schoner dan Spa Blauw (Y)
Waarschuw beheerder
goed heftige discussie geweest hier..
Jammer dat sommige mensen een etiketje op een ander willen plakken.
'raar' of 'vreemd'

laat iedereen gewoon in zn waarde, we hebben allemaal wel een apart trekje, tik of gave..
Dat hoeft niet raar te zijn... Anders misschien wel, maar raar is een woord wat ons aangepraat is..

Ot:
De mex. Griep zou op zijn einde lopen..
Mensen die ingeent zijn.. Al spijt van die keuze? Of nog steeds een goed gevoel?
Ik ben zelf wel blij met mijn eigenwijze keuze om niet te enten.. :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rOxXy :[ op vrijdag 27 november 2009 om 23:45:
ben zelf wel blij met mijn eigenwijze keuze om niet te enten..

:yes:

en de 2de prik moeten ze nog !!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Een vriendin van me had die prik gehaald.
Die heeft een week ziek gelegen :/
Waar ze die prik had gehad ook helemaal blauw..

Waarschuw beheerder
Mensen die ingeent zijn.. Al spijt van die keuze?

nee hoor,..waarom??
Of nog steeds een goed gevoel?

:yes: goed genoeg:)
Uitspraak van Britt (F) op zaterdag 28 november 2009 om 16:51:
Waar ze die prik had gehad ook helemaal blauw..

hm..hebben ze niet goed geprikt:/
Waarschuw beheerder
Al spijt van die keuze?

nope :d
Of nog steeds een goed gevoel?

voel me nog steeds hetzelfde :d

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik ben zelf wel blij met mijn eigenwijze keuze om niet te enten..

idd :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op zondag 29 november 2009 om 15:52:
Nog dooien gevallen

:yes:....

en doorgespoelt door de toilet(Y)

dikke spin:S :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
:lol:

Daar hebben wij hier katten voor b)

Waarschuw beheerder
Nu.nl censureert vaccinproblemen

Met behulp van screenshots is duidelijk dat Nu.nl inhoudelijk censureert. Dat het griepvaccin toch wat nare uitwerkingen kan hebben is blijkbaar iets dat niet al teveel mag geweten zijn. Kijk en vergelijk:

[img width=700 height=202 cacheid=0010eb43002e2609cf6592811a0299b0e4]http://www.grenswetenschap.nl/images/artikelfoto/nu-nl-griep-censuur.jpg[/img]

Bovenstaande screenshot is misschien onduidelijk en sowieso onvolledig voor uw beeldvorming. Hieronder krijgt u het integrale artikel, vóór en ná. Wilt u het in de huidige versie nalezen, dan kan dat op de site van nu.nl zelf.

Nu.nl vóór censureren:
http://www.grenswetenschap.nl/images/artikelfoto/nunl-censuur-voor.jpg

Nu.nl ná censureren:
http://www.grenswetenschap.nl/images/artikelfoto/nunl-censuur-na.jpg

Jewwy:
http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?grens=3520

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 november 2009 om 16:09:
en doorgespoelt door de toilet

dikke spin

hahaha :lol:

Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op zondag 29 november 2009 om 16:11:
Daar hebben wij hier katten voor

me2 B) en anders de vliegenmepper 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 november 2009 om 17:25:
Met behulp van screenshots is duidelijk dat Nu.nl inhoudelijk censureert. Dat het griepvaccin toch wat nare uitwerkingen kan hebben is blijkbaar iets dat niet al teveel mag geweten zijn. Kijk en vergelijk:

inderdaad heb het ook al gelezen, wat verder in het artikel word ook nog belangrijke info plots verwijderd of ingekort.
Waarschuw beheerder
http://www.grenswetenschap.nl/
Laatste nieuws:

* 29-11-2009 - Jaarvoorspellingen 2010 van Jan van der Heide
* 29-11-2009 - UFO-Vloot boven Korea?
* 29-11-2009 - UFO-Vloot boven Peru?
* 29-11-2009 - google censuur
* 29-11-2009 - Australische schapen moeten minder boeren
* 29-11-2009 - Broeikaseffectontkenner naar Kopenhagen
* 29-11-2009 - Are humans really beings of light?
* 29-11-2009 - Google censureert 'climategate'
* 28-11-2009 - PBL meldt scherpe versnelling uitstoot
* 28-11-2009 - UFO-DISCUSSIE MET STICHTING SKEPSIS - 2009

:cry:
Waarschuw beheerder
ieder zen interesses, het is niet omdat jij dit onzin vind dat het onzin is.

Ik ben dan ook lid van dat forum :cheer: allemaal rare mensen zoals ik ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja nee ja nee op zondag 29 november 2009 om 21:49:
Laatste nieuws:

* 29-11-2009 - Jaarvoorspellingen 2010 van Jan van der Heide
* 29-11-2009 - UFO-Vloot boven Korea?
* 29-11-2009 - UFO-Vloot boven Peru?
* 29-11-2009 - google censuur
* 29-11-2009 - Australische schapen moeten minder boeren
* 29-11-2009 - Broeikaseffectontkenner naar Kopenhagen
* 29-11-2009 - Are humans really beings of light?
* 29-11-2009 - Google censureert 'climategate'
* 28-11-2009 - PBL meldt scherpe versnelling uitstoot
* 28-11-2009 - UFO-DISCUSSIE MET STICHTING SKEPSIS - 2009

Daar ben ik het dan idd weer niet mee eens ;)
Iets te hoog Niburu.nl gehalte. Maar af en toe hebben ze wel goede items.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 november 2009 om 22:09:
Maar af en toe hebben ze wel goede items.

zeer zeker, maar zoals we allemaal weten zien mensen wat ze willen zien, en heeft hij waarschijnlijk het stuk er uit gehaald die hij het meest toepasselijk vond om te zeggen dat het onzin is, had hij even wat naar beneden gegaan had hij een lijst actuele berichten gezien die over vanalles gaan en niet enkel ufo's enzo.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

We zijn deze docu aan het kijken, aardig shocking eigenlijk :|