Partyflock

Forumonderwerp · 1076186
12523x bekeken
Betreft: evenement: Qountdown, donderdag 31 december 2009 om 20:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 9727, 6675, 9726}
Waarschuw beheerder
Het aftellen kan beginnen, want op 31 december a.s. vindt voor de tweede keer Qountdown plaats. Net als vorig jaar zullen we terugkijken op een geweldig Q-dance jaar, waarbij onze events als In Qontrol, Defqon.1, X-Qlusive en Q-BASE de revue zullen passeren. Aandacht is er ook voor de Q-dance World Tour en onze hostings op Mystery Land en Tomorrowland. Degenen die na een uitbundig festivalseizoen helaas geen geld meer hadden voor een ticket (en dus de allereerste Defqon.1 in Australië moesten missen) zullen op oudejaarsavond zien en horen wat ze gemist hebben.

Met Houseqlassics en Qlimax nog op het programma, zal de tijd tot Qountdown in ieder geval op aangename wijze voorbij vliegen.

Tijdens deze tweede editie van Qountdown gaan we de Q-dance awards uitreiken en het is natuurlijk aan jullie wie de gelukkige winnaars zullen zijn. Binnenkort wordt bekend gemaakt op welke categorieën de awards betrekking hebben en wie de genomineerden zijn.

Zonder jullie natuurlijk geen feest en daarom nodigen wij iedereen uit in de Heineken Music Hall, om samen met ons op oudejaarsavond het glas te heffen op een geslaagd 2009 en... vooruit te blikken op een bijzonder jaar: het 10-jarig bestaan van Q-dance.

Kaarten zijn verkrijgbaar vanaf zaterdag 24 oktober via Ticketonline.nl. Let op, alle Oud & Nieuw evenementen van Q-dance zijn ruim van tevoren uitverkocht gegaan, dus zorg dat je op tijd bent.

Champagne!

Waarschuw beheerder
Heeft er iemand nog kaarten over? :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MAQ op vrijdag 4 december 2009 om 19:21:
@ primetime draait en je er niet aan ontkomt..

zo te zien komt er een flinke Q-show
met al die awards enzo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MAQ op zaterdag 5 december 2009 om 13:37:
zal wel een mooi statement zijn :D

idd dat is de perfecte statement die je als gast kan maken, gewoon met z'n allen naar boven vertrekken... al is het maar voor ff... of als boven vol is gewoon in de hal en 2e verdieping op de tribune...

als de main maar gewoon leeg lijkt... wedden dat ze dat merken, en dan maar hopen dat Q het een keer in ze botte kop krijg om te luisteren naar de mensen...

top idee...
miss topic openen en petitie maken, iedereen die post in dat topic doet mee...
speciale pf meeting maken in qountdown feest op pf... meeting @ 1e/2e verdieping wanneer gostosa draait :)

klinkt miss beetje farfetched maar heeft wel daadkracht, kijk maar naar rob gee @ black...
en dan bedoel ik niet die knurft die het podium op klom... maar de helft van de arena die spontaan op de grond ging zitten met ze allen... eendracht maakt macht zeggen ze hier in eindhoven... want het jaar erop was het weer een normale black, en je kan natuurlijk hier over in discussie gaan of je openminded moet zijn voor wat rob-gee deed op black... maar dat is niet mijn punt... mensen protesteerde gezamelijk en ID&T luisterde... ok ook mede door die dude die op podium klom, maar jullie snappen mijn punt :)

just a thought, omdat veel mensen het met me eens waren in mijn vorige post bij het qountdown newsbericht van 1 dec...

ik denk dat dat de enige manier is om gezamelijk te laten zien wat men van dit soort acties vind
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mee eens !!

alleen bij rob gee was het andere koek omdat je daar ook met heel andere muziek te maken had, dat gaat bij gostosa niet op.. dus denk niet dat het werkt

maar zo maak je het ze wel duidelijk idd :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van << Malvin >> op zondag 6 december 2009 om 03:06:
ok ook mede door die dude die op podium klom

dus hebben we ook nog zo'n dude nodig :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van raketje op zondag 6 december 2009 om 17:40:
dus hebben we ook nog zo'n dude nodig

die dude werd toen behoorlijk afgerost, denk niet dat je snel vrijwillegers kan vinden :rot:
Waarschuw beheerder
Goed idee Malvin :)
Ik doe mee :)
laatste aanpassing
Artiest Audio-D
Waarschuw beheerder
heb er al wel zin aan gaat leuk het nieuwe jaar in knallen daar (L)
Waarschuw beheerder
idd dat is de perfecte statement die je als gast kan maken, gewoon met z'n allen naar boven vertrekken... al is het maar voor ff... of als boven vol is gewoon in de hal en 2e verdieping op de tribune...

als de main maar gewoon leeg lijkt... wedden dat ze dat merken, en dan maar hopen dat Q het een keer in ze botte kop krijg om te luisteren naar de mensen...

top idee...
miss topic openen en petitie maken, iedereen die post in dat topic doet mee...
speciale pf meeting maken in qountdown feest op pf... meeting @ 1e/2e verdieping wanneer gostosa draait

klinkt miss beetje farfetched maar heeft wel daadkracht, kijk maar naar rob gee @ black...
en dan bedoel ik niet die knurft die het podium op klom... maar de helft van de arena die spontaan op de grond ging zitten met ze allen... eendracht maakt macht zeggen ze hier in eindhoven... want het jaar erop was het weer een normale black, en je kan natuurlijk hier over in discussie gaan of je openminded moet zijn voor wat rob-gee deed op black... maar dat is niet mijn punt... mensen protesteerde gezamelijk en ID&T luisterde... ok ook mede door die dude die op podium klom, maar jullie snappen mijn punt

just a thought, omdat veel mensen het met me eens waren in mijn vorige post bij het qountdown newsbericht van 1 dec...

ik denk dat dat de enige manier is om gezamelijk te laten zien wat men van dit soort acties vind

Gaat toch niet werken, er zijn mensen die gewoon helemaal losoe willen gaan op Sutra en Never Say Never.
Waarschuw beheerder

:lol: Briljant! Mens is een kuddedier, als een paar inzetten volgt de rest.. ;) Ben benieuwd! :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van roomsterr' op dinsdag 8 december 2009 om 15:31:
Briljant! Mens is een kuddedier, als een paar inzetten volgt de rest.. Ben benieuwd!

:lol: Ik denk haast dat het niet gaat werken.
Maar er zijn zeker wel DJ's die het meer verdienen om op qountdown te staan. een paar naar voren geschoven meiden met dikke support omdat ze een leuk koppie en dikke tieten hebben noem ik ook geen talent :nee:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Robbie M op dinsdag 8 december 2009 om 17:01:
:frusty:

Nou okay, miss een beetje talent. Maar ze moeten het zeker niet hebben van hun muziekale gaven alleen, als ze lelijk, krom en klein waren geweest hadden ze met hetzelfde muziekale talent het niet gehaald.

Uitspraak van Robbie M op dinsdag 8 december 2009 om 17:01:
Dit is toch ook talent?

Nee da's gewoon een beetje geluk hebben wat betreft je genenpakket wat je van je ouders mee krijgt :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 8 december 2009 om 17:05:
als ze lelijk, krom en klein waren geweest hadden ze met hetzelfde muziekale talent het niet gehaald

Miss als Willem's smaak anders was geweest ;)
Waarschuw beheerder
maar de helft van de arena die spontaan op de grond ging zitten met ze allen..

nou ik ga echt niet op die smerige bagger vloer zitten in de HMH

maar voor de rest :P
Uitspraak van Belab op maandag 7 december 2009 om 16:40:
Goed idee Malvin :)
Ik doe mee :)

even de TT afwachten, en dan kunnen we een meeting regelen :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb er zin innnnn :cheer: can't wait
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LF op dinsdag 8 december 2009 om 17:21:
nou ik ga echt niet op die smerige bagger vloer zitten in de HMH

gewoon met ze alle naar de kleine zaal8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van roomsterr' op dinsdag 8 december 2009 om 15:31:
:lol: Briljant! Mens is een kuddedier, als een paar inzetten volgt de rest.. ;) Ben benieuwd! :9

knune we geen shirts printe.. met iets protesterends erop.. of de gostosa website hacke ofzo..:|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van L-Nino op dinsdag 8 december 2009 om 22:09:
gewoon met ze alle naar de kleine zaal

ja, maar moet het wel qua timetable goed zitten :$
Waarschuw beheerder
LF: _O_ voor jouw forumpic :D
Waarschuw beheerder
kunnen we niet, net als bij een voetbal wedstrijd, met witte zak doekjses gaan zwaaien als gostasa gaat draaien!! komt denk ik ook wel aan.:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LF op woensdag 9 december 2009 om 01:45:
ja, maar moet het wel qua timetable goed zitten :$

zal je net zien, door mijn post hier en op qountdown news bericht, komt de timetable pas op feest zelf :P

Uitspraak van friempie op woensdag 9 december 2009 om 12:06:
kunnen we niet, net als bij een voetbal wedstrijd, met witte zak doekjses gaan zwaaien als gostasa gaat draaien!! komt denk ik ook wel aan.:D

kijk en dat is dus weer DE perfecte oplossing voor het probleem hierboven :)
puik plan... gewoon met ze alle fluitconcert en zakdoekjes idd...
Waarschuw beheerder
+1
dit is allemaal leuk en aardig maar al laten ze der om 4u draaien is iedereen zo ver naar de klote dat niemand het meer ene fuck kan schele ngewoon :lol:
Waarschuw beheerder
daar ben ik ook wel bang voor :P
maarja, als je het een paar gekken ziet doen weet je het zelf toch ook wel weer ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MAQ op woensdag 9 december 2009 om 21:21:
dit is allemaal leuk en aardig maar al laten ze der om 4u draaien is iedereen zo ver naar de klote dat niemand het meer ene fuck kan schele ngewoon

:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MAQ op woensdag 9 december 2009 om 21:21:
dit is allemaal leuk en aardig maar al laten ze der om 4u draaien is iedereen zo ver naar de klote dat niemand het meer ene fuck kan schele ngewoon :lol:

:lol:

ik heb dan ook geen kracht en zin om te fluite en te schreeuwe.. idee is leuk.. ik zal mn best doen:P
Waarschuw beheerder
omdat we toch maar hebben besloten om bij iemand thuis nieuwjaar te vieren, heb ik vijf kaarten over! tickets zijn gekocht bij free record shop, bon en legitimatie kan ik laten zien
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. P. op donderdag 10 december 2009 om 07:38:
omdat we toch maar hebben besloten om bij iemand thuis nieuwjaar te vieren

:X
Waarschuw beheerder
Door omstandigheden 1 kaartje te koop.
Stuur maar een bericht :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PartyStartert :facepalm: op dinsdag 8 december 2009 om 10:43:
Never Say Never

Kvind het echt een toffe track. Ik snap je statement, maar dat gaat idd toch niet werken.

Kvind het wel jammer dat heel veel mensen hun best doen om in de scene te komen maarja je houd het toch niet tegen helaas:(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kickass! op donderdag 10 december 2009 om 13:27:
Kvind het echt een toffe track

haha ik ook.. kan me eigenlijk ook vrij weinig interesseren wie er straks staat zolang de set maar tof is. Zal wel gewoon een Prophet(/hhz)-achtige set worden en daar kan ik i.c.m. de HMH best naar uitkijken :jaja:

Waarschuw beheerder
Zin iiiiinnnnnnnnnnnnnn :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Re-1st op vrijdag 11 december 2009 om 19:16:
haha ik ook.. kan me eigenlijk ook vrij weinig interesseren wie er straks staat zolang de set maar tof is. Zal wel gewoon een Prophet(/hhz)-achtige set worden en daar kan ik i.c.m. de HMH best naar uitkijken

afgelopen keer in outland was simpel weg gewoon slecht... daarna kwam het feest ook pas op gang

Waarschuw beheerder
Is het al bijna de 31ste? 8) Zinnn :woop:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 december 2009 om 20:42:
Is het al bijna de 31ste? Zinnn

even volhouden nog :cheer:
Waarschuw beheerder
Ik heb nog 1 E-Ticket over voor degene die nog eentje zoekt...

Waarschuw beheerder
wie gaat er allemaal naar de nieuw jaarsduik in scheveningen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 december 2009 om 17:08:
wie gaat er allemaal naar de nieuw jaarsduik in scheveningen :D

het is buiten al koud genoeg:D
Waarschuw beheerder
Nog 2 kaartjes gezocht! :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hompi op dinsdag 15 december 2009 om 17:10:
het is buiten al koud genoeg:D

ja het sneeuwt hier nu al klein beetje :/
Waarschuw beheerder
nog 3 kaarten gezocht ! heb je er nog 3 over laat dan wat weten via p.m.
Waarschuw beheerder
Ik heb er nog 1 over normale prijs laat maar wat weten