Dat Uncharted 2: Among Thieves ook een erg tof is in de online multiplayer concludeerde Gerard eerder deze week al, maar Naughty Dog hoopt de ervaring nog een stukje beter te maken door de eerste title update voor de game uit te brengen. Deze patch zorgt onder andere ervoor dat verbindingsproblemen tot de verleden tijd behoren en dat spelers een waarschuwing te zien krijgen wanneer ze vroegtijdig het spel verlaten.
Om deze update en het Amerikaanse volksfeest Halloween te vieren wordt iedereen die tussen vrijdag 30 oktober en maandag 2 november online aan de slag gaat getrakteerd op het dubbele aantal virtuele dollars dan gebruikelijk. Op die manier kun je lekker snel in Rank stijgen. Om het feest helemaal af te maken doet het team van Naughty Dog ook gezellig mee tijdens de online knalfestijnen, geheel in Halloween-stijl, als wandelende skeletten.
Super spel!
kreeg 1 toen bij me ps3.. net uit met vriendin.. blij dat ik nu Uncharted 2 in huis heb!
echt super spel! denk dat ik er maar ff een betere tv voor ga kope
Ja, je krijgt 90 seconde penalty, dus stop je, dan keer je pas na 90 seconde terug naar het menu. En 40.000 dollar in minderheid.. Dus je verliest steeds rangen
Allemaal sinds die kut update
Ik vond die mensen die tijdens een deathmatch ofzo kappen wel irritant maar dit is een beetje overdreven.
Uncharted 1 nu bijna uitgespeeld
maar wat zonde van de game dat er opeens zombies tevoorschijn komen, naar mijn idee een beetje bederf van het spel
binnenkort deel 2 dus maar eens aanschaffen
Uitspraak van actief op zaterdag 14 november 2009 om 15:18:
maar wat zonde van de game dat er opeens zombies tevoorschijn komen
wéér één die er geen reet van heeft begrepen..
Als je van ''realisme'' houdt is het gewoon best wel pauper als er ineens zombies door je scherm heen hollen. Ik weet dat jij dat niet snapt omdat je geen eigen mening hebt en blind afgaat op reviews en wat je verteld wordt in de game, maar sommige mensen hebben ook gewoon, zoals dat formeel heet, ''voorkeuren'' voor bepaalde zaken.
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 oktober 2009 om 10:43:
Gemuteerde soldaten waren het volgens mij. Kwam iig door dat beeld. Het is al vrij lang geleden dat ik het gespeeld heb.
Vond het iig jammer voor de gameplay. En dat heeft niets met begrijpen te maken.
pas één keer doorlopen? ..vind de tweede run áltijd toffer.. met welke game dan ook ..ben zelf begonnen op Hard ..CM binnenkort effe voltooien... vink gwn vet