Partyflock

Forumonderwerp · 1075709
Waarschuw beheerder
Hoe was X-Qlusive Holland ?

Voor mij een Dikke 10 met een Griffel.

Waarom ?

Alles klopte,

Bij binnenkomst als je vroeg was werd je getrakteerd op een typisch hollandse versnapering, Pepernoten, stukjes kaas,stukjes kaas, snijworst en bitterballen werden geserveerd door zeer goed uitziende dames gekleed in delfsblauwe kledij.

Tegen de klok van 23.00 uur kwam "hare Majesteit de Koningin Beatrix, ten tonele. Zij verklaarde deze editie van X--Qlusive Holland voor geopend door middel van het knippen van een lint. Op de achtergrond klonk het Wilhelmus wat door de hele zaal werd meegezongen.

Daarna was het tijd voor de beste komiek van ons land, Andre van Duin.

Ook hier was weer perfect op ingespeeld want de balletjes van de Koningin klonk luid uit de spiekers. Ondanks dat het publiek gekomen was voor Hardstyle en Hardcore zong ze luidkeels mee.

Daarna was het de beurt aan de Dj's om het feest een Hoofdletter F te gaan geven en een G van Geweldig !

Geluid was goed, Sfeer helemaal Goud, Aankleding van het publiek GEWELDIG, Aankleding van de HMH Magnefiek Artiesten verkleed als Hollandse Helden als Peppie en Kokkie, Bassie en Adriaan, Michiel de Ruiter, de Toppers, Peter Post de Postbode en Ko de Boswachter en natuurlijk niet te vergeten Gabbertje in zijn trainingspak.
Ook de donkey rollers waren aanwezig, het brabantse trio ging gekleed als prins carneval met een steek op het hoofd.
Natuurlijk konden sinterklaas en Zwarte piet niet ontbreken, die waren boven "flink bomen aan het zagen"

Ook de visuals zorgden voor prettige herinneringen aan ons geweldige Kikkerland.

En een geweldige afsluiting van Andre Hazes, " het is tijd de hoogste tijd, bedankt voor uw aanwezigheid, Dag mevrouw en dag meneer" super om te zien dat iedereen wel iets heeft met wijlen Andre Hazes,

Aankleding van de HMH

De Dj booth was gemaakt rondom een SUPER GROTE LEEUW !

Het plafond was versierd met rood, wit en blauwe linten, verder een aantal vette lasers,

Aan weerszijden van de dj booth 2 grote schermen waar gedurende de hele avond leuke filmpjes te zien waren van dingen die echt nederlands zijn, wat te denken Sinterklaas, de wallen, de elfsteden tocht, de nieuwjaarsduik te scheveningen, de wonderschone omhaal van Marco van Basten tegen Fc Den Bosch in de Meer, chriet Titulaer de onderzoeksgoeroe uit het zuiden van het land, iets minder prettige herinnering de overstroming van 1953 te Zeeland, maar daar hebben we de DELTA WERKEN voor terug gekregen dus dat is ook weer opgelost, Cora van Mora, Eerlijk is heerlijk van Unox, petje pitamientje van Calve Pindakaas, de film van Ome willem, met August, toon en Teun, het orkest onder leiding van wijlen: Harrie Bannink, Harrie Mooten en Frank Noya, Baantjer, de serie met de Cock met C O C K, de treinkaping bij de punt maar ook onze lieve kijkbuiskinderen waren niet vergeten, Ook meneer de Uil kwam voorbij.

Aankleding van het publiek, GEWELDIG !

Wat heb ik wel niet allemaal gezien ?

Personen gekleed in carnevals kostuum, veel mensen met delfsblauwe schortjes, barkeepers met schorten van Bavaria, ( de trots van Lieshout), Volendammer kleding, Koeien, een heuse Leeuw, Meneer de Uil, en natuurlijk heel veel mensen die een voetbalshirs aan houden van het Nederlands elftal,

Een shirt is me echt bijgebleven

100 % naar de Qlote

Geweldige verzonnen.

Waar mogen we allemaal wel niet trots op zijn

Onze Kaas, bijv Milner, Calve Pindakaas, Holleeder, de snorkels, Bassie en Adriaan en die vervelende boeven. Barba papa, Tulpen uit ...................., Bolletje, Brinta, Mars, Goud Kuipje van Eru, Mona, Douwe Egberts, en

NATUURLIJK ONS EIGEN Q DANCE

Nog zoveel merken te noemen waar wij NEDERLANDERS TROTS OP KUNNEN ZIJN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het enthousiasme van het publiek was echt SUPER !!!!!!!!!!!!!!!

Bedankt iedereen voor een perfecte avond.

Tot HouseQlassics en anders Qlimax of ............ tot ooit.

PS: Super Leuk om een groot aantal mensen weer gezien te hebben die naar Defqon Australie zijn geweest !!!!

De bende van Den Bosch, Thijs mr Mokum, Mijn gappie Jacco.

En niet te vergeten mijn vrienden uit Parijs, die toch wel heel vaak Nederland aandoen voor een feestje. Gregg en consorte en Raphael mijn Zwitserse gappie uit omgeving Zurich.

Grtzzzz

Erik Blokland
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja moet zeggen 1 van mij betere feesten dit jaar. Q-base blijft toch wel nummer 1. Maar jezus wat een beuk setjes heb ik gehoord.

Enige nadeel beetje erg glad:P Heb er wel stuk of 20 flink onderuit zien gaan:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nickelson35 op zondag 11 oktober 2009 om 09:22:
Aan weerszijden van de dj booth 2 grote schermen waar gedurende de hele avond leuke filmpjes te zien waren van dingen die echt nederlands zijn, wat te denken Sinterklaas, de wallen, de elfsteden tocht, de nieuwjaarsduik te scheveningen, iets minder prettige herinnering de overstroming van 1953 te Zeeland, maar daar hebben we de DELTA WERKEN voor terug gekregen dus dat is ook weer opgelost, maar ook onze lieve kijkbuiskinderen waren niet vergeten, Ook meneer de Uil kwam voorbij.

Niet te vergeten, Joran vander Sloot :lol:

Echt een superdik feessie mensen!! Bedankt :respect:
Dikke GEWELDIG
Waarschuw beheerder
donateur
Ga ik helemaal naar Rotterdam naar een feestje terwijl 5 minuten lopen van mijn huis zo een vet feestje wordt gegeven
helaas niet de juiste keus gemaakt :-)
Ik hoor goeie berichten over Xqlusive.

Waarschuw beheerder
Wilde eigenlijk al iets zeggen van klote feest!! :O
Ben zelf meerdere malen naar X-Qlusive geweest, maar vind het niet echt leuke feesten..

Maar wat er in de openingspost staat klinkt wel erg goed!!
Goed dat ze hier zoveel aandacht aan hebben besteed (Y) Zou het bijna jammer vinden niet te zijn gegaan.. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van koekiemonsta op zondag 11 oktober 2009 om 09:26:
Enige nadeel beetje erg glad

HMH he!! Vind dit ook geen goede locatie voor feesten..
Terwijl ooit hier op het forum bleek dat veel mensen dit de beste locatie vinden.
Waarschuw beheerder
echt een superdik feest. perfect geluid. goed thema. en laatstte uur was echt lekkeerrrr

chapeau
Waarschuw beheerder
Bassie & Adriaan, Meneer de Uil en de Toppers hebben mijn nacht toch wel gemaakt :respect:
Non-stop lope knalle :D
Waarschuw beheerder
:p
laatste aanpassing

Artiest Storage
Waarschuw beheerder
donateur
Donkey Rollers & Zany :respect: helden zijn t!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 oktober 2009 om 11:08:
Donkey Rollers & Zany :respect: helden zijn t!

Altijd !!

Waarschuw beheerder
wat een feest:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
SO-DE-FUCKING-MIETERS!

wat een heldig feest :respect: compleet met topicstarter eens!
Artiest The Jackal
Waarschuw beheerder
donateur
veel mensen die een voetbalshirs aan houden van het Nederlands elftal

vond ruud gullit toch wel het vetste :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TB op zondag 11 oktober 2009 om 13:47:
vond ruud gullit toch wel het vetste

Haha mocht ie ff op het podium :P
Waarschuw beheerder
Polonaise en jeugdsentiment :respect: (L)

Voor mij een Dikke 10 met een Griffel.

+1

Q Dance heeft zichzelf wéér overtroffen, je kunt je dan ook amper voorstellen dat er ooit nog een feest komt dat nog beter kan zijn als XQ afgelopen nacht :o :d

Uitspraak van Hark. op zondag 11 oktober 2009 om 12:46:
SO-DE-FUCKING-MIETERS!

Amen :lol:
Waarschuw beheerder
Fette Party :cheer: Alpha Twins *the best* and Noisecontrollers :-P

See You next Time, i think Houseqlassics *I Love Holland*
Waarschuw beheerder
donateur

Outro Lownoise intro brennan heart vs wildstylez @ X-qlusive holland 10-10-2009

:respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Helaas moeten missen :(

Alleen maar positieve reacties (Y)
Waarschuw beheerder
Toch het gevoel dat ik wat gemist heb. Damn, lekkere hollandse sfeer zo te zien.
Waarschuw beheerder
donateur
Goed, ook maar ff een reactie dan...
Was jaren geleden dat ik voor het laatst een hardstyle feest heb meegepikt, had me al ingesteld op een nacht met lauwe muziek en veel gezelligheid, maar dit feest heeft me verwachtingen meer dan voldaan! :respect:

Vond zelfs de nieuwe hardstyle te pruimen :$ Na een uur of 4 was ik echter wel toe aan iets anders :p

Desondanks dikke pluim voor de show, intro's en last but not least, het publiek (y) Beste sfeer die ik dit jaar heb meegemaakt op een feest :jaja:

Beste set vond ik beneden Zany vs. Donkey Rollers, en boven Dailucia.. Wat een lekkere meid, met een minstens zo lekkere performance! :k

Ga na vannacht toch maar weer eens vaker naar hardstyle feesten denk ik :d Alleen jammer van de beperkte afwisseling in hardheid/tempo van muziek ;) Maar das mijn beperking gezien hetgene wat ik normaliter gewend ben! (f)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Fantastisch :D, geweldig vermaakt!!! Noisecontrollers :respect:, A-lusion&Luna :bounce:, Brennan Heart&Wildstyles :D!!
HMH (L) houseqlassics weer :D
Waarschuw beheerder
donateur
Samen met Qountdown het beste indoorfeest ooit voor mij:lief:
Echt van half 10 tot 7 genoten:D
Een sfeer waar je u tegen zegt, zo zou die altijd moeten zijn:lief:
Een geluid waarvan je al je ingewanden voelt zitten:respect:

Heerlijke sets, met als uitschieters B-front & Frontliner:respect: en A2 & Ran-D:respect:
Ook veel complimenten gehad over mn Zwarte Pietenpak:D(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RanDyJ op zondag 11 oktober 2009 om 15:19:
Damn, lekkere hollandse sfeer zo te zien.

Inclusief de bijbehorende saamhorigheid :yes: (L)

Viva la Hollandia :cheer:
Waarschuw beheerder
Die verkleedpartij was echt maximaal! Ongelofelijk creatieve creaties voorbij zien komen!! :respect:
Waarschuw beheerder
Echt het allerrrrrrrgaafste feestje dat ik heb meegemaakt in de HMH! (L)

Q-Dance, DJ's, HMH, Q-Dancers, allemaal bedanQt!!!

Waarschuw beheerder
Op de filmpjes op youtube en reacties te zien was het een top feeest!
Zeer vet gedaan door Q-Dance!
Waarschuw beheerder
Alleen een hoop mensen afgevoerd zien worde of ze waren gesnapt met drugs of ze gingen out.

Echt heel slecht om dat te zien, maar verder was het echt een gruwelijk vet feestje :D

Ik heb me af en toe echt kapot gelache met de show.!!
Waarschuw beheerder
was natuurlijk weer te laat met een kaart te kopen.
en had de hoop bijna opgegeven.
maar uiteindelijk toch een kaart voor de normale prijs gekocht.
en heb daar zeker geen spijt van gehad.

want fucking helll wat een vette party gisteren :BOUNCE:
echt als vanouds losss gegaan samen met naomie:LIEF:

sluit me bij de topic starter aan,alles klopte gewoon(Y)
veel mensen hadden zich aan de dress code gehouden(Y),maar had toch wel medelijden met sommige mensen.
sommige pakjes zagen er erg warm uit, en het was al zo warm :LOL:.

ja voor mij is dit er 1 voor in de boeken.
ben bijna geneigd, om een paar feesten in mn archief,naar zeer goed te zetten:LOL:
want zoals gisteren,zo moet de sfeer zijn op feesten.:RESPECT:

en wat een sound toch in de hmh :KWIJL: blijft heerlijk gewoon:LIEF:
miss moeten mensen hun oren een laten na kijken :LOL: hoorde nog mensen zeggen dat het geluid zacht stond:P
nou vind ik het in de hmh ook nog wel eens verschillen,maar gisteren beukte het gewoon vond ik :BOUNCE:
voor aan zeker:D

mensen bedankt(Y)
Waarschuw beheerder
Wat een gruwelijk feest zeg!! :respect:

De show (dikke respect voor alle intro's), de sfeer, de heerlijke hardstyle in combinatie met de HMH (L); alles was super!

Zo'n feest moet er vaker zijn. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Belab op zondag 11 oktober 2009 om 09:55:
Niet te vergeten, Joran vander Sloot

volgens mij zag ik die pedofiel van de ochtend gymnastiek op ned 1 ook voorbij kome op het scherm :|

wat een feest, elke wissel was erg leuk! lekker meezingen met de ned. liedjes en kijke hoe de dj's ware verkleed :LOL: polonaise door de zaal :LOL:

Uitspraak van [ InnerVision ] Waveblaster op zondag 11 oktober 2009 om 16:30:
Ik heb me af en toe echt kapot gelache met de show.!!

je haalt de woorden uit me mond :LOL:

ik vond het erg gaaf!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Één van de mooiste feesten die ik ooit heb meegemaakt, alles klopte gewoon!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van QQ op zondag 11 oktober 2009 om 15:59:
Echt het allerrrrrrrgaafste feestje dat ik heb meegemaakt in de HMH!

die conclusie had ik met jou idd ook al getrokken bij het ophalen van de jassen.

Er is werkelijk geen woord gelogen in de openingspost. Wat een briljantheid op een stokje was dat zeg. Er was zo ongelooflijk veel gedaan om het thema goed uit te werken. Het publiek had er enorm veel zin erin volgens mij en ging los als een malle. Geluid was natuurlijk echt om van te kwijlen. tja en als je dan een plaat zoals shiverz door de HMH hoort knallen dan schiet iedere uitleg tekort. Dat moet je gewoon echt mee maken.
Respect voor alles wat bij heerft gedragen aan deze vomaakt perfect nacht. Dit was echt een klasse apart naar mijn mening. Ook qua muziek mochten we echt niet klagen. Er was haast geen mogelijkheid om de dansvloer te verlaten :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Super feest sfeer, geluid, show en de setjes waren allemaal prima in orde.. Kan niet wachten tot de volgende keer.:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 11 oktober 2009 om 17:50:
Er was haast geen mogelijkheid om de dansvloer te verlaten

:LOL zeker niet:P hehehehehhehe :LOL: vond het al klote als ik moest pissen :P
Waarschuw beheerder
inderdaad vooral het geluid stond in wederom van te kijken. ben geen hardstyle man. met heb deze avond wel echt lekkere krakende kicks gehoord en mooie heldere hoge tonen. goeie shit
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TrAceR op zondag 11 oktober 2009 om 17:58:
LOL zeker niet hehehehehhehe vond het al klote als ik moest pissen

Ja idd. Dat kwam mede omdat de klatenkeus gewoon goed was van alle artiesten. Heb maar een paar platen gehoord die ik maar "matigjes" vond. De rest was gewoon knallen knallen en nog eens knallen :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een feest, echt een top sfeer.
En zoals alrijd in de HMH, Knallend goed geluid.
Van 23.00 tot 07.00 vooraan gestaan, top sfeer daar, En echt iedereen los :respect:
Werkzaam bij Cyndium
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 11 oktober 2009 om 15:13:
Helaas moeten missen

Alleen maar positieve reacties

:(

Waarschuw beheerder
Wat n super vet feest weer:kwijl: damn!!
Werd super gedraaid, leuke mensen, goede sfeer(L)

Echt nothing but :respect: voor dit feestje!:woep: :cheer: :woep:

Waarschuw beheerder
[img width=500 height=333 cacheid=000063e60000bc270f9fdbc91a0293b544]http://farm3.static.flickr.com/2649/4001019227_ec1fe8869a.jpg[/img]

[img width=500 height=333 cacheid=000063e70000bc28c77ae7591a0293b544]http://farm4.static.flickr.com/3443/4001800250_d759b7e57a.jpg[/img]

[img width=500 height=333 cacheid=000063e80000bc29143394041a0293b544]http://farm3.static.flickr.com/2549/4001043511_c7993c53ce.jpg[/img]

[img width=500 height=333 cacheid=000063e90000bc2a420596a61a0293b544]http://farm3.static.flickr.com/2622/4001048865_e87bb1df56.jpg[/img]

[img width=333 height=500 cacheid=000063ea0000bc2b1dc13c531a0293b544]http://farm4.static.flickr.com/3518/4001024765_aac6c9ede6.jpg[/img]

[img width=333 height=500 cacheid=000063eb0000bc2c76f0b8251a0293b544]http://farm3.static.flickr.com/2612/4001030691_2ee4569e30.jpg[/img]

[img width=500 height=333 cacheid=000063e70000bc28c77ae7591a0293b544]http://farm4.static.flickr.com/3443/4001800250_d759b7e57a.jpg[/img]

[img width=500 height=333 cacheid=000063ec0000bc2d04d16fef1a0293b544]http://farm4.static.flickr.com/3532/4001038639_808649de1a.jpg[/img]

[img width=500 height=333 cacheid=000063ed0000bc2e22bc97081a0293b544]http://farm3.static.flickr.com/2657/4001039861_6bbabf1256.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Wat een geweldig feest !
Sfeer show geluid alles was gewoon top !
Waarschuw beheerder
super feest !!! alleen de vloer was op sommige stukken aardig glad..
Waarschuw beheerder
Sow, al die positieve reacties hier (Y)Het lijkt erop alsof ik een super feest heb gemist:( Als ik dat allemaal zo lees hier en zie ging het er flink hard aan toe daar! Jezus, wat baal ik achteraf dat ik hier niet naar toe ben gegaan:(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van _-paul-_ op zondag 11 oktober 2009 om 17:24:
Zo'n feest moet er vaker zijn

Niet doen... dan wordt het weer te gewoon.

Das de kracht van X-Qlusive.

X-Qlusive feesten zijn toch wel goed te doen over het algemeen.

Technoboy was een goeie editie.

Holland vs Italy ook!

Aan Q-Dance het verzinnen van een geheel vernieuwend concept weer...

Waarschuw beheerder
donateur
te heldig feest en al die lieve en of gezellige mensen man man man PERFECT :respect:
Waarschuw beheerder
Ja inderdaad Q-DANCE heeft het gewoon WEER GEFLIKT!!
Ik heb alle X-QLUSIVE feesten meegemaakt vanaf 2002!!
En toch was deze ook weer BIJZONDER!!
En dat zoveel mensen zich aan de dresscode hebben gehouden ECHT TOP!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quiet_Wildcard ™ op zondag 11 oktober 2009 om 22:55:

Precies, vaarwel "xqlusiviteit" :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Quiet_Wildcard ™ op zondag 11 oktober 2009 om 22:55:

Das de kracht van X-Qlusive.

Idd. Nou kan bijv een XQ- Holland of een XQ Italy of een XQ holland VS Italy wel eens in de 4 a 5 jaar wel eens op de herhaling. Maar jaarlijks moet het idd niet worden.
Wat dat betreft vind ik het best om een uniek feest zoals deze mee te maken :d. Het is zeker wel het beste indoor feest wat ik tot nu toe mee heb gemaakt dit jaar. En ik denk ook niet dat hij nog gaat worden overtroffen :nee: :d
Waarschuw beheerder
Ik dacht vorig jaar deze tijd dat Q-Dance presents: Scantraxx nooit overtroffen zou worden. Tis dus toch gebeurt, wat een helden feest :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Wat ook heldig was: Dat charley Lownoise o.a. Derb - Derb draaide. :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb me nog nooit zo goed vermaakt op een hardstyle feest :D Sfeer was echt super, er ware leuke extraatjes / verrasingkjes, en de muziek was beter te doen dan verwacht :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 12 oktober 2009 om 11:16:
Wat ook heldig was: Dat charley Lownoise o.a. Derb - Derb draaide.

Heel de set van Charly gemist volgens mij :nocheer:
Waren pas om 00:30 binnen :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Belab op maandag 12 oktober 2009 om 11:39:
Heel de set van Charly gemist volgens mij
Waren pas om 00:30 binnen

charly draaide later hoor
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Silver Corvette. op maandag 12 oktober 2009 om 11:45:
charly draaide later hoor

Hij draaide van 00:00 tot 01:00 zie ik net. Denk dat ik de laatste 10 minuten van zn set gehoord heb ;)(Y)
Waarschuw beheerder
heel vet feest !! heb echt staan genieten van de intros, de heerlijke sfeer, leuke en bekende mensen, lekker geluid (mocht wel iets harder nog), de heerlijk ronde met een driehoek :)(dacht ff dat ik een rolstoel zag die er niet was :roflol: ), mooie meisjes, vage kostuums, B-Frontliner, Donkeys, A2 - Ran-D, Noisecontrollers, hardcore op t laatst :bounce: :D
moest wel een kwartier in de rij staan voor een biertje maar dat was ook t enige minpunt :)
Q :respect:
Waarschuw beheerder
Wat een GEWELDIG feestje was dit zeg! Geniaal!:D:respect: Hopelijk volgend jaar nog een keer mja dat zal wel niet!

Zany & Donkey Rollers:D - Wat een intro polonaise en carnaval muziek haha schitterend!:D
Frontliner & B-Front:respect:
Alpha² & Ran-D:D:respect:
Noisecontrollers:D:respect::D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat een HELDIG feest was dit :O:respect: Hele avond volop staan te genieten van de geweldige sfeer, lekkere setjes (beste set was toch wel van B-Front & Fronliner), lachwekkende show :D (en de mooie vrouwtjes :))!!
Kan op dit moment maar 1 ding zeggen: HEIMWEE:(!!!
Waarschuw beheerder
Onvergetelijk en heel opvallend allemaal
alleen jammer dak mijn feestje er nie van heb kunnen maken maar ondanks wel vermaakt
mja we waren iig wel lekker bezig ;) whehehe door naar de volgende dimensionale ervaring ofzo :D
Waarschuw beheerder
Bassie en adriaan gingen hard zeg! Dat zou ik graag nog een keer aan de binnenkant van mijn ogen willen terugkijken :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mart'n op maandag 12 oktober 2009 om 15:26:
Bassie en adriaan gingen hard zeg! Dat zou ik graag nog een keer aan de binnenkant van mijn ogen willen terugkijken

Waarschuw beheerder
donateur
fakking briljant feest :kwijl:
Hier praten we over jaren nog over.. Zoals iedereen bij het horen van Holland - Italy ook nog steeds zegt "jaaaa wat een fukking vet feest was dat!"
XQ Holland was dezelfde categorie van briljantheid :kwijl:

Dikke complimenten aan Q voor de uitwerking van het thema overigens! De website, outfits van de dj's, plakjes worst, beatrix, de intro's, enz enz :respect:

Waarschuw beheerder
Iedereen die de hele nacht linksvooraan heeft gestaan; bedankt voor dit tering vette feest!!:respect:

(ben alleen nog steeds op zoek naar een schoonmoeder uit Volendam:P)
Waarschuw beheerder
Ik heb nog nooit zo gruwelijk genoten van Bassie & Adriaan en De Toppers!!

Wat een monsterlijk feest :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 oktober 2009 om 16:34:
Iedereen die de hele nacht linksvooraan heeft gestaan; bedankt voor dit tering vette feest!!

Ik vatn dit dan op als een half bedankje omdat ik er vanaf 03:00 tot het einde daar bent geweest :lol:

Uitspraak van Stoux op maandag 12 oktober 2009 om 16:44:
Ik heb nog nooit zo gruwelijk genoten van Bassie & Adriaan en De Toppers!!

Ja ongekende klasse van die gasten (Y) ;p

Uitspraak van Stefanovic b) op maandag 12 oktober 2009 om 15:49:
fakking briljant feest
Hier praten we over jaren nog over.. Zoals iedereen bij het horen van Holland - Italy ook nog steeds zegt "jaaaa wat een fukking vet feest was dat!"
XQ Holland was dezelfde categorie van briljantheid

Dat dacht ik al op het moment dat het feest tegen het einde liep. Heb nog nooit zoiets briljants meegemaakt in de HMH. En mijn trauma-tje dat ik XQ Holland vs Italy heb moeten missen is gelijk weer een beetje verzacht 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen die de hele nacht linksvooraan heeft gestaan; bedankt voor dit tering vette feest!!

Links vooraan is zo ie zo de meest geniale plek in de HMH.
Altijd 1 groot feest daar:respect:
Waarschuw beheerder

Geen dank ;)(Y)

Uitspraak van Thijs-BK op maandag 12 oktober 2009 om 16:55:
Ik vatn dit dan op als een half bedankje omdat ik er vanaf 03:00 tot het einde daar bent geweest

Echt waar?? Niet gezien daar :nee:
Dacht dat jullie meer naar t midden stonden :)
Waarschuw beheerder

Graag gedaan ;)

Maar woehoeeee wat een super feest was dit! :D Denk wel een van mn beste indoorfeesten ooit... Filmpjes waren gaaf, dikke complimenten voor de maker. Voor de rest vette muziek, mooie aankleding en het was weer gezellig met alle bekenden.

Waarschuw beheerder
wat een heerlijk feestje(L)

Waarschuw beheerder
Meesterlijk feestje, geen andere woorden voor!
Waarschuw beheerder
donateur
beste feesje ooit voor mij, damm.. alles klopte gewoon!

Waarschuw beheerder
Dit feest was gewoon zo geniaal :love:
Linkerbar was iets te druk om een drankje te halen, maar de bar rechts was goed te doen (Y). Dit is alleen wel vaak in de HMH :D
Verder van 1:00 tot 6:45 los staan gaan, heerlijk feest geweest. Voor in het plakboek.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Belab op maandag 12 oktober 2009 om 17:42:
Echt waar?? Niet gezien daar
Dacht dat jullie meer naar t midden stonden

Nee man. we stonden links voor zo ongeveer recht voor de line-array/Geluid :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dik feest!! Goed vermaakt, zeker goede sfeer.. TOP

Waarschuw beheerder
Whe k wil trug :'(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 oktober 2009 om 20:01:
Whe k wil trug

je bent niet de enige:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Andy op maandag 12 oktober 2009 om 16:57:
Links vooraan is zo ie zo de meest geniale plek in de HMH.
Altijd 1 groot feest daar

klopt.. bij mij en mijn maten is het volgens mij ook een aangeboren afwijking om op feesten links vooraan te staan :lol:
Waarschuw beheerder
Was een toppertje, op naar x-qlusive in januari 2010:D DJ Isaac??????
Waarschuw beheerder
AVIO LIVE act compilatie :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Badass B.U.D. op maandag 12 oktober 2009 om 22:13:
Was een toppertje, op naar x-qlusive in januari 2010:D DJ Isaac??????

:nee:

DA TWINS!!

Waarschuw beheerder
Was een supervet feest, een van de betere van dit jaar vond ik :)
Alles was gewoon top :D
Waarschuw beheerder
Top avond gehad, lekker gedraaid & gezellige sfeer! Helemaal los gegaan :D

Waarschuw beheerder
Ben je op de foto gezet door tilllate.com en stampgasten.nl, staat je foto er niet tussen:S
Waarschuw beheerder
Opening van X-Qlusive B)
Waarschuw beheerder
Wat een geweldig feest!!!!!!!!!! Alles klopte, heerlijke muziek met fantastische gasten!!

Waarschuw beheerder
was vet

Artiest The Element
Waarschuw beheerder
Het was waanzinnig gewoon.. Ze gruwelijk..
echt een top feest van Q-Dance..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Was weer een knalfuif (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Was echt gruwelijk!
HMH wat een top lokatie :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Belab op maandag 12 oktober 2009 om 11:16:
Ik dacht vorig jaar deze tijd dat Q-Dance presents: Scantraxx nooit overtroffen zou worden. Tis dus toch gebeurt, wat een helden feest :respect:

Ik had precies dezelfde gedachte! Maar het is wel gelukt! Het thema hielp echt mee aan de sfeer. En komop! de polonaise in de HMH :D dat is toch grappig haha. Ik wist niet echt wat ik moest verwachten qua setjes, maar wtf! zo goed had ik het echt niet verwacht! het beukte allemaal lekker door en daar was iedereen duidelijk van aan het genieten!

Duidelijk mijn lekkerste feest van 2009, misschien wel van alle feestjes
Waarschuw beheerder
Dit was zeer waarschijnlijk mijn beste feest ooit (L)
Waarschuw beheerder
Dit kwam de sfeer ook ten goede :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RanDyJ op zondag 11 oktober 2009 om 15:19:
Toch het gevoel dat ik wat gemist heb. Damn, lekkere hollandse sfeer zo te zien

meer filmpjes!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 oktober 2009 om 17:22:
meer filmpjes!

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
gruwelijk fijn feestje
tering jantje wat heb ik gelachen geniale sfeer.
zo iets heb ik nog nooit mee gemaakt
vond het alleen jammer dat het 1 keer knipogen is en dan is het alweer voorbij:(
wanneer is de volgende XQ kan haast niet wachten thema maakt me geen zak uit ik kom toch wel
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Piede op dinsdag 13 oktober 2009 om 13:32:
Dit was zeer waarschijnlijk mijn beste feest ooit

Zo ie zo het beste Indoorfeest:lief:

Samen met Q-Base 2009 mn 2 beste feesten ooit:respect:
Waarschuw beheerder
echt zo bummer dat ik de rest van me vrienden groep niet zo ver kreeg!! zoiets zullen ze niet nog eens organiseren! hopelijk wordt de volgende weer ook zo'n vet thema!
Waarschuw beheerder
Sfeer , locatie & show geweldig , alleen de nummers die gedraaid werder waren niet de hele tijd super.
Alsnog een dikke 8 ;)
Waarschuw beheerder
Zo'n set a la Alpha Twins & Ran-D. Zo zou hardstyle moeten zijn. Geen gepingel en saaie breaks, gewoon beuken en goan! :yes:(Y)
Waarschuw beheerder
Er is maar 1 monster gevaarlijk, en dat is koekiemonster. En dat is een homo :lol:

Waarschuw beheerder
Klinkt als een top feest, volgende x voor mij ook X-Qlusive :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 oktober 2009 om 16:01:
Klinkt als een top feest, volgende x voor mij ook X-Qlusive

Zo vet als ie nu was ga je nooit meer een XQ krijgen gok ik:D
Waarschuw beheerder
Voor de mensen die niet kunnen wachten op de officiële aftermovie heb ik even wat in mekaar geknutseld:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Andy op woensdag 14 oktober 2009 om 16:57:
Zo vet als ie nu was ga je nooit meer een XQ krijgen gok ik

Nope, dit was een once in a lifetime experience :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Andy op woensdag 14 oktober 2009 om 16:57:

zien we dan wel weer :P
Waarschuw beheerder
Bazen feest van de bovenste plank _O_ .
Artiest Audio-D
Waarschuw beheerder
was echt super super super vet !
1e keer hmh zeker niet de laatste keer :D
qountdown volgende hehe :)
nu op naar qlimax
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Reez op woensdag 14 oktober 2009 om 17:28:
Voor de mensen die niet kunnen wachten op de officiële aftermovie heb ik even wat in mekaar geknutseld:

Jezus wat wil ik het graag nog een keer overdoen:lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 oktober 2009 om 23:48:
Ben je op de foto gezet door tilllate.com, staat je foto er niet tussen

Ik sta er ook niet bij:S!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 11 oktober 2009 om 17:50:
Uitspraak van QQ op zondag 11 oktober 2009 om 15:59:
Echt het allerrrrrrrgaafste feestje dat ik heb meegemaakt in de HMH!

die conclusie had ik met jou idd ook al getrokken bij het ophalen van de jassen.

Er is werkelijk geen woord gelogen in de openingspost. Wat een briljantheid op een stokje was dat zeg. Er was zo ongelooflijk veel gedaan om het thema goed uit te werken. Het publiek had er enorm veel zin erin volgens mij en ging los als een malle. Geluid was natuurlijk echt om van te kwijlen. tja en als je dan een plaat zoals shiverz door de HMH hoort knallen dan schiet iedere uitleg tekort. Dat moet je gewoon echt mee maken.
Respect voor alles wat bij heerft gedragen aan deze vomaakt perfect nacht. Dit was echt een klasse apart naar mijn mening. Ook qua muziek mochten we echt niet klagen. Er was haast geen mogelijkheid om de dansvloer te verlaten :d

Ja toch? :P Man, dit was ZO vet, alles was top, de sfeer, show, aankleding, dat hele Holland gebeuren 8) van de grote schermen met die mooie beelden tot verklede DJ's, tot de Q-dancers int oranje (L)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !-marij-! op woensdag 14 oktober 2009 om 23:10:
Ik sta er ook niet bij!

Vrij irritant als je het mij vraagt..:frusty:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Piede op woensdag 14 oktober 2009 om 14:46:
Er is maar 1 monster gevaarlijk, en dat is koekiemonster. En dat is een homo

die is mij ook bijgebleven,
monsterlijke tekst!

Waarschuw beheerder
As zaterdag weer aub!!:bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Partyscene Report online
Geniet ervan! Volgens mij is 'ie erg leuk geworden :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stefanovic b) op donderdag 15 oktober 2009 om 11:22:
Geniet ervan! Volgens mij is 'ie erg leuk geworden

Zeker,, Alleen vond ik het setje van zany en donkey rollers tog egt wel heel lekker.. :kwijl:

Waarschuw beheerder
Wat een feest, onvergetelijk:respect:
Waarschuw beheerder
Q-Base was ook vet idd, 2 erg goede feesten :D
Waarschuw beheerder

wie kan me helpen ? :)
wie weet welke nummers dit zijn ? 1:48
5:40
en op ongv 7:00
:kwijl:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TrAceR op donderdag 15 oktober 2009 om 22:17:
wie weet welke nummers dit zijn ? 1:48

Proppie & Headdy - summer of hardstyle ( the prophet & headhunterz - summer of hardstyle)

5:40

wildstylez - single sound dacht ik

en op ongv 7:00

volgens mij Southstylers – Pounding Senses (Zany & Noisecontrollers Remix)
Waarschuw beheerder
donateur
Het was : Geweldig,leuk,super,knallen,gek,gezellig,heerlijke sfeer en gewoon keihard feesten :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [Dylan op donderdag 15 oktober 2009 om 23:06:
Proppie & Headdy - summer of hardstyle ( the prophet & headhunterz - summer of hardstyle)

thnks gozer:D :BOUNCE:

moet zeggen,single sound echt vet nummer.......begin beetje op de oldskool tour:)
en dan later zwaar :BOUNCE: vette bass:D heerlijk :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Klopt :)

Waarschuw beheerder
Is "The Fusion of Sound" trouwens nog voorbij gekomen? Die plaat, damn! (L)

Trouwens ook jammer dat ik "Headhunterz - The Sacrifice (Blademasterz Remix) voorbij hoor komen maar dat deze nog steeds niet uit is :(...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 16 oktober 2009 om 09:21:
Headhunterz - The Sacrifice (Blademasterz Remix)

Bijna hetzelfde als het origineel man :cry:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TrAceR op vrijdag 16 oktober 2009 om 08:38:
thnks gozer

np (Y) :D

Is "The Fusion of Sound" trouwens nog voorbij gekomen

ik had die volgens mij wel ergens gehoord weet niet zeker 8) :vaag:
Waarschuw beheerder
The Fusion of Sound

heb hem niet gehoord:D maar die plaat doet het ook altijd goed :D

vorige keer op reset in de hemkade, iedereen voll gass losss op die plaat:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 oktober 2009 om 23:48:
Ben je op de foto gezet door tilllate.com en stampgasten.nl, staat je foto er niet tussen

Had ik precies hetzelfde maar dan met www.be-dance.be :rot:

Voor de rest idd een superVET feestje!!! Alles was perfect!!!!Van begin tot het einde!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van a.k.a - Q @ BettyFord op woensdag 14 oktober 2009 om 17:30:

Nope, dit was een once in a lifetime experience

nou, XQ TBY en XQ presents SCNTRXX waren ook pareltjes,

mischien niet hetzelfde maar zal er wel aardig in de buurt komen

volgens mij zijn de meeste XQ's wel goed in de smaak gevallen bij de bezoekers
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Echt een heerlijke avond gehad, zeker 1 van me betere feesten. Kwam aardig in de buurt van X-Qlusive Hallnd vs Italy! Kijk uit naar de volgende X-Qlusive! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van #81 -[D.K]- op vrijdag 16 oktober 2009 om 12:28:
nou, XQ TBY en XQ presents SCNTRXX waren ook pareltjes,

mischien niet hetzelfde maar zal er wel aardig in de buurt komen

Jij bent er vast niet bij geweest ;) :flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van #81 -[D.K]- op vrijdag 16 oktober 2009 om 12:28:
Q presents SCNTRXX

Was ook een briljant feest!! Maar ik moet toch bekenen dat ik XQ Holland vetter vond. Heel veel onbekende KEIHARDE platen werden er gedraaid. Zucht, wat kijk ik weer uit naar het winterseizoen!!! Op naar Thrillogy..:D
Waarschuw beheerder

boers hakken :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Unicorn Jelly op vrijdag 16 oktober 2009 om 16:21:
outube filmpje plaatsen

(movie)(/movie) en dan de haakjes vervangen door [ en ]
Waarschuw beheerder
donateur

Southstylers - Nok Joe Down;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Andy op vrijdag 16 oktober 2009 om 17:05:
Southstylers - Nok Joe Down;)

oeps :$ haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reez op vrijdag 16 oktober 2009 om 16:47:
(movie)(/movie) en dan de haakjes vervangen door [ en ]

thanx!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Belab op woensdag 14 oktober 2009 om 11:52:
Zo'n set a la Alpha Twins & Ran-D. Zo zou hardstyle moeten zijn. Geen gepingel en saaie breaks, gewoon beuken en goan!

helemaal mee eens!!

lekkere harde rauwe hardstyle :bounce:

maar dit was zeker 1 van mijn betere feesten ooit!!

echt heerlijk genoten heel de avond :D :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer:PaRtY-VrOuWtJe:cheer: op vrijdag 16 oktober 2009 om 11:45:
Had ik precies hetzelfde maar dan met www.be-dance.be

Vrij irritant als je het mij vraagt..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 oktober 2009 om 23:29:
Vrij irritant als je het mij vraagt..

Wbt Tillate; ben je door mij of door mijn collega geflitst? Verder niet zo zeuren joh, er mislukt wel eens een fotootje en dat gezeur is slecht voor je hart...
Waarschuw beheerder
was een top feestje 10+

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 18 oktober 2009 om 13:13:
Verder niet zo zeuren joh, er mislukt wel eens een fotootje en dat gezeur is slecht voor je hart...

Ik zeur niet, ik wil alleen een leuke herinnering aan misschien wel m'n beste indoorfeest van 2009
Waarschuw beheerder
Dik feest:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 18 oktober 2009 om 13:13:
Wbt Tillate; ben je door mij of door mijn collega geflitst? Verder niet zo zeuren joh, er mislukt wel eens een fotootje en dat gezeur is slecht voor je hart...

Jonge
Waarschuw beheerder
Vanavond komt de aftermovie online! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Monique. op vrijdag 23 oktober 2009 om 20:37:
Vanavond komt de aftermovie online! :D

hoe weet je dat?
Waarschuw beheerder
Hij heeft gelijk ;)

edit: zij :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 oktober 2009 om 22:09:
hoe weet je dat?

http://events.q-dance.nl/2009-10_10-oktober_x-qlusive-holland/video/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Foek op vrijdag 23 oktober 2009 om 22:42:
Hij heeft gelijk

edit: zij

Dank u :lol:

Waarschuw beheerder
dit feest krijgt van mij een dikke 10. alles klopte. muziek, show, aankleding, thema, sfeer. en echt met name de sfeer ook hoor.. nog nooit zo iets meegemaakt. hulde voor iedereen die aanwezig was:D
Waarschuw beheerder
Geweldige aftermovie weer!!!:lol:

Op naar de volgende fuif!!:D
Waarschuw beheerder
Wederom een hele vette Aftermovie van X-Qlusive Holland.
Waarschuw beheerder
wat een feest was x qlusive ik praat er nog elke dag over en als ik de filmpjes zie oeh dan krijg ik echt kippenvel:D ik ben naar vele feesten geweest maar dit vond ik het mooiste feest beter zelfs als defqon dit jaar

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ankie op maandag 26 oktober 2009 om 09:52:
als ik de filmpjes zie oeh dan krijg ik echt kippenvel

Ik ken dr nog 1;)