Partyflock

Forumonderwerp · 1075709
Waarschuw beheerder
Hoe was X-Qlusive Holland ?

Voor mij een Dikke 10 met een Griffel.

Waarom ?

Alles klopte,

Bij binnenkomst als je vroeg was werd je getrakteerd op een typisch hollandse versnapering, Pepernoten, stukjes kaas,stukjes kaas, snijworst en bitterballen werden geserveerd door zeer goed uitziende dames gekleed in delfsblauwe kledij.

Tegen de klok van 23.00 uur kwam "hare Majesteit de Koningin Beatrix, ten tonele. Zij verklaarde deze editie van X--Qlusive Holland voor geopend door middel van het knippen van een lint. Op de achtergrond klonk het Wilhelmus wat door de hele zaal werd meegezongen.

Daarna was het tijd voor de beste komiek van ons land, Andre van Duin.

Ook hier was weer perfect op ingespeeld want de balletjes van de Koningin klonk luid uit de spiekers. Ondanks dat het publiek gekomen was voor Hardstyle en Hardcore zong ze luidkeels mee.

Daarna was het de beurt aan de Dj's om het feest een Hoofdletter F te gaan geven en een G van Geweldig !

Geluid was goed, Sfeer helemaal Goud, Aankleding van het publiek GEWELDIG, Aankleding van de HMH Magnefiek Artiesten verkleed als Hollandse Helden als Peppie en Kokkie, Bassie en Adriaan, Michiel de Ruiter, de Toppers, Peter Post de Postbode en Ko de Boswachter en natuurlijk niet te vergeten Gabbertje in zijn trainingspak.
Ook de donkey rollers waren aanwezig, het brabantse trio ging gekleed als prins carneval met een steek op het hoofd.
Natuurlijk konden sinterklaas en Zwarte piet niet ontbreken, die waren boven "flink bomen aan het zagen"

Ook de visuals zorgden voor prettige herinneringen aan ons geweldige Kikkerland.

En een geweldige afsluiting van Andre Hazes, " het is tijd de hoogste tijd, bedankt voor uw aanwezigheid, Dag mevrouw en dag meneer" super om te zien dat iedereen wel iets heeft met wijlen Andre Hazes,

Aankleding van de HMH

De Dj booth was gemaakt rondom een SUPER GROTE LEEUW !

Het plafond was versierd met rood, wit en blauwe linten, verder een aantal vette lasers,

Aan weerszijden van de dj booth 2 grote schermen waar gedurende de hele avond leuke filmpjes te zien waren van dingen die echt nederlands zijn, wat te denken Sinterklaas, de wallen, de elfsteden tocht, de nieuwjaarsduik te scheveningen, de wonderschone omhaal van Marco van Basten tegen Fc Den Bosch in de Meer, chriet Titulaer de onderzoeksgoeroe uit het zuiden van het land, iets minder prettige herinnering de overstroming van 1953 te Zeeland, maar daar hebben we de DELTA WERKEN voor terug gekregen dus dat is ook weer opgelost, Cora van Mora, Eerlijk is heerlijk van Unox, petje pitamientje van Calve Pindakaas, de film van Ome willem, met August, toon en Teun, het orkest onder leiding van wijlen: Harrie Bannink, Harrie Mooten en Frank Noya, Baantjer, de serie met de Cock met C O C K, de treinkaping bij de punt maar ook onze lieve kijkbuiskinderen waren niet vergeten, Ook meneer de Uil kwam voorbij.

Aankleding van het publiek, GEWELDIG !

Wat heb ik wel niet allemaal gezien ?

Personen gekleed in carnevals kostuum, veel mensen met delfsblauwe schortjes, barkeepers met schorten van Bavaria, ( de trots van Lieshout), Volendammer kleding, Koeien, een heuse Leeuw, Meneer de Uil, en natuurlijk heel veel mensen die een voetbalshirs aan houden van het Nederlands elftal,

Een shirt is me echt bijgebleven

100 % naar de Qlote

Geweldige verzonnen.

Waar mogen we allemaal wel niet trots op zijn

Onze Kaas, bijv Milner, Calve Pindakaas, Holleeder, de snorkels, Bassie en Adriaan en die vervelende boeven. Barba papa, Tulpen uit ...................., Bolletje, Brinta, Mars, Goud Kuipje van Eru, Mona, Douwe Egberts, en

NATUURLIJK ONS EIGEN Q DANCE

Nog zoveel merken te noemen waar wij NEDERLANDERS TROTS OP KUNNEN ZIJN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het enthousiasme van het publiek was echt SUPER !!!!!!!!!!!!!!!

Bedankt iedereen voor een perfecte avond.

Tot HouseQlassics en anders Qlimax of ............ tot ooit.

PS: Super Leuk om een groot aantal mensen weer gezien te hebben die naar Defqon Australie zijn geweest !!!!

De bende van Den Bosch, Thijs mr Mokum, Mijn gappie Jacco.

En niet te vergeten mijn vrienden uit Parijs, die toch wel heel vaak Nederland aandoen voor een feestje. Gregg en consorte en Raphael mijn Zwitserse gappie uit omgeving Zurich.

Grtzzzz

Erik Blokland
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik dacht vorig jaar deze tijd dat Q-Dance presents: Scantraxx nooit overtroffen zou worden. Tis dus toch gebeurt, wat een helden feest :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Wat ook heldig was: Dat charley Lownoise o.a. Derb - Derb draaide. :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb me nog nooit zo goed vermaakt op een hardstyle feest :D Sfeer was echt super, er ware leuke extraatjes / verrasingkjes, en de muziek was beter te doen dan verwacht :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 12 oktober 2009 om 11:16:
Wat ook heldig was: Dat charley Lownoise o.a. Derb - Derb draaide.

Heel de set van Charly gemist volgens mij :nocheer:
Waren pas om 00:30 binnen :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Belab op maandag 12 oktober 2009 om 11:39:
Heel de set van Charly gemist volgens mij
Waren pas om 00:30 binnen

charly draaide later hoor
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Silver Corvette. op maandag 12 oktober 2009 om 11:45:
charly draaide later hoor

Hij draaide van 00:00 tot 01:00 zie ik net. Denk dat ik de laatste 10 minuten van zn set gehoord heb ;)(Y)
Waarschuw beheerder
heel vet feest !! heb echt staan genieten van de intros, de heerlijke sfeer, leuke en bekende mensen, lekker geluid (mocht wel iets harder nog), de heerlijk ronde met een driehoek :)(dacht ff dat ik een rolstoel zag die er niet was :roflol: ), mooie meisjes, vage kostuums, B-Frontliner, Donkeys, A2 - Ran-D, Noisecontrollers, hardcore op t laatst :bounce: :D
moest wel een kwartier in de rij staan voor een biertje maar dat was ook t enige minpunt :)
Q :respect:
Waarschuw beheerder
Wat een GEWELDIG feestje was dit zeg! Geniaal!:D:respect: Hopelijk volgend jaar nog een keer mja dat zal wel niet!

Zany & Donkey Rollers:D - Wat een intro polonaise en carnaval muziek haha schitterend!:D
Frontliner & B-Front:respect:
Alpha² & Ran-D:D:respect:
Noisecontrollers:D:respect::D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat een HELDIG feest was dit :O:respect: Hele avond volop staan te genieten van de geweldige sfeer, lekkere setjes (beste set was toch wel van B-Front & Fronliner), lachwekkende show :D (en de mooie vrouwtjes :))!!
Kan op dit moment maar 1 ding zeggen: HEIMWEE:(!!!
Waarschuw beheerder
Onvergetelijk en heel opvallend allemaal
alleen jammer dak mijn feestje er nie van heb kunnen maken maar ondanks wel vermaakt
mja we waren iig wel lekker bezig ;) whehehe door naar de volgende dimensionale ervaring ofzo :D
Waarschuw beheerder
Bassie en adriaan gingen hard zeg! Dat zou ik graag nog een keer aan de binnenkant van mijn ogen willen terugkijken :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mart'n op maandag 12 oktober 2009 om 15:26:
Bassie en adriaan gingen hard zeg! Dat zou ik graag nog een keer aan de binnenkant van mijn ogen willen terugkijken

:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
fakking briljant feest :kwijl:
Hier praten we over jaren nog over.. Zoals iedereen bij het horen van Holland - Italy ook nog steeds zegt "jaaaa wat een fukking vet feest was dat!"
XQ Holland was dezelfde categorie van briljantheid :kwijl:

Dikke complimenten aan Q voor de uitwerking van het thema overigens! De website, outfits van de dj's, plakjes worst, beatrix, de intro's, enz enz :respect:

Waarschuw beheerder
Iedereen die de hele nacht linksvooraan heeft gestaan; bedankt voor dit tering vette feest!!:respect:

(ben alleen nog steeds op zoek naar een schoonmoeder uit Volendam:P)
Waarschuw beheerder
Ik heb nog nooit zo gruwelijk genoten van Bassie & Adriaan en De Toppers!!

Wat een monsterlijk feest :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 oktober 2009 om 16:34:
Iedereen die de hele nacht linksvooraan heeft gestaan; bedankt voor dit tering vette feest!!

Ik vatn dit dan op als een half bedankje omdat ik er vanaf 03:00 tot het einde daar bent geweest :lol:

Uitspraak van Stoux op maandag 12 oktober 2009 om 16:44:
Ik heb nog nooit zo gruwelijk genoten van Bassie & Adriaan en De Toppers!!

Ja ongekende klasse van die gasten (Y) ;p

Uitspraak van Stefanovic b) op maandag 12 oktober 2009 om 15:49:
fakking briljant feest
Hier praten we over jaren nog over.. Zoals iedereen bij het horen van Holland - Italy ook nog steeds zegt "jaaaa wat een fukking vet feest was dat!"
XQ Holland was dezelfde categorie van briljantheid

Dat dacht ik al op het moment dat het feest tegen het einde liep. Heb nog nooit zoiets briljants meegemaakt in de HMH. En mijn trauma-tje dat ik XQ Holland vs Italy heb moeten missen is gelijk weer een beetje verzacht 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen die de hele nacht linksvooraan heeft gestaan; bedankt voor dit tering vette feest!!

Links vooraan is zo ie zo de meest geniale plek in de HMH.
Altijd 1 groot feest daar:respect:
Waarschuw beheerder

Geen dank ;)(Y)

Uitspraak van Thijs-BK op maandag 12 oktober 2009 om 16:55:
Ik vatn dit dan op als een half bedankje omdat ik er vanaf 03:00 tot het einde daar bent geweest

Echt waar?? Niet gezien daar :nee:
Dacht dat jullie meer naar t midden stonden :)
Waarschuw beheerder

Graag gedaan ;)

Maar woehoeeee wat een super feest was dit! :D Denk wel een van mn beste indoorfeesten ooit... Filmpjes waren gaaf, dikke complimenten voor de maker. Voor de rest vette muziek, mooie aankleding en het was weer gezellig met alle bekenden.

Waarschuw beheerder
wat een heerlijk feestje(L)

Waarschuw beheerder
Meesterlijk feestje, geen andere woorden voor!
Waarschuw beheerder
donateur
beste feesje ooit voor mij, damm.. alles klopte gewoon!

Waarschuw beheerder
Dit feest was gewoon zo geniaal :love:
Linkerbar was iets te druk om een drankje te halen, maar de bar rechts was goed te doen (Y). Dit is alleen wel vaak in de HMH :D
Verder van 1:00 tot 6:45 los staan gaan, heerlijk feest geweest. Voor in het plakboek.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Belab op maandag 12 oktober 2009 om 17:42:
Echt waar?? Niet gezien daar
Dacht dat jullie meer naar t midden stonden

Nee man. we stonden links voor zo ongeveer recht voor de line-array/Geluid :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dik feest!! Goed vermaakt, zeker goede sfeer.. TOP

Waarschuw beheerder
Whe k wil trug :'(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 oktober 2009 om 20:01:
Whe k wil trug

je bent niet de enige:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Andy op maandag 12 oktober 2009 om 16:57:
Links vooraan is zo ie zo de meest geniale plek in de HMH.
Altijd 1 groot feest daar

klopt.. bij mij en mijn maten is het volgens mij ook een aangeboren afwijking om op feesten links vooraan te staan :lol:
Waarschuw beheerder
Was een toppertje, op naar x-qlusive in januari 2010:D DJ Isaac??????
Waarschuw beheerder
AVIO LIVE act compilatie :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Badass B.U.D. op maandag 12 oktober 2009 om 22:13:
Was een toppertje, op naar x-qlusive in januari 2010:D DJ Isaac??????

:nee:

DA TWINS!!

Waarschuw beheerder
Was een supervet feest, een van de betere van dit jaar vond ik :)
Alles was gewoon top :D
Waarschuw beheerder
Top avond gehad, lekker gedraaid & gezellige sfeer! Helemaal los gegaan :D

Waarschuw beheerder
Ben je op de foto gezet door tilllate.com en stampgasten.nl, staat je foto er niet tussen:S
Waarschuw beheerder
Opening van X-Qlusive B)
Waarschuw beheerder
Wat een geweldig feest!!!!!!!!!! Alles klopte, heerlijke muziek met fantastische gasten!!

Waarschuw beheerder
was vet

Artiest The Element
Waarschuw beheerder
Het was waanzinnig gewoon.. Ze gruwelijk..
echt een top feest van Q-Dance..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Was weer een knalfuif (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Was echt gruwelijk!
HMH wat een top lokatie :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Belab op maandag 12 oktober 2009 om 11:16:
Ik dacht vorig jaar deze tijd dat Q-Dance presents: Scantraxx nooit overtroffen zou worden. Tis dus toch gebeurt, wat een helden feest :respect:

Ik had precies dezelfde gedachte! Maar het is wel gelukt! Het thema hielp echt mee aan de sfeer. En komop! de polonaise in de HMH :D dat is toch grappig haha. Ik wist niet echt wat ik moest verwachten qua setjes, maar wtf! zo goed had ik het echt niet verwacht! het beukte allemaal lekker door en daar was iedereen duidelijk van aan het genieten!

Duidelijk mijn lekkerste feest van 2009, misschien wel van alle feestjes
Waarschuw beheerder
Dit was zeer waarschijnlijk mijn beste feest ooit (L)
Waarschuw beheerder
Dit kwam de sfeer ook ten goede :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RanDyJ op zondag 11 oktober 2009 om 15:19:
Toch het gevoel dat ik wat gemist heb. Damn, lekkere hollandse sfeer zo te zien

meer filmpjes!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 oktober 2009 om 17:22:
meer filmpjes!

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
gruwelijk fijn feestje
tering jantje wat heb ik gelachen geniale sfeer.
zo iets heb ik nog nooit mee gemaakt
vond het alleen jammer dat het 1 keer knipogen is en dan is het alweer voorbij:(
wanneer is de volgende XQ kan haast niet wachten thema maakt me geen zak uit ik kom toch wel
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Piede op dinsdag 13 oktober 2009 om 13:32:
Dit was zeer waarschijnlijk mijn beste feest ooit

Zo ie zo het beste Indoorfeest:lief:

Samen met Q-Base 2009 mn 2 beste feesten ooit:respect:
Waarschuw beheerder
echt zo bummer dat ik de rest van me vrienden groep niet zo ver kreeg!! zoiets zullen ze niet nog eens organiseren! hopelijk wordt de volgende weer ook zo'n vet thema!