Partyflock

Forumonderwerp · 1075603
Waarschuw beheerder
een vriend van mij beweerd dat als je mdma in je thee gooit dat dan de werking ervan minder wordt ivm de temperatuur. ik weet niet of dat wel klopt. want ik had laatst een feestje en toen ging er per persoon 1,5 gr doorheen wat normaal wel veel voor mij is (kan ook aan kwaliteit liggen natuurlijk). heeft er iemand meer verstand van?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van festini1989 op maandag 19 oktober 2009 om 16:18:
ik had zelf iets van 1,5 gram die dag... maar wel verdeeld over 12 uur

Dan geloof ik echt niet dat het op 81% getest is, ik heb zelf zulke goeie Mdma nog in kristalvorm gehad (kristallen ftw _O_) Maar dan werk je echt geen 1,5 gram in 12 uur weg. Mijn beste xtc ervaring was met die kristallen (beter dan blauwe mitsu's en gele AP's)...begindosis van 100 mg, op t juiste moment nog 100 mg bijgenomen en daar ben ik in totaal zo'n 7 uur HEEL zoet mee geweest.

Of doe je het gewoon heel vaak ofzo? dan kan 't maybe wel... maar dan vind ik t zonde van die 1,5 gram :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik doe het ongeveer 1 of 2 keer per jaar, de vorige keer was geloof ik 2 jaar geleden ongeveer. en die van mij waren ook kristallen trouwens.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van festini1989 op maandag 19 oktober 2009 om 22:30:
ik doe het ongeveer 1 of 2 keer per jaar, de vorige keer was geloof ik 2 jaar geleden ongeveer. en die van mij waren ook kristallen trouwens.

Als je het 1 of 2x per jaar doet en dan een gram naar binnen werkt, heb je echt geen 81% zooi hoor :rot:

Waarschuw beheerder
Mag ik vragen hoe jullie dat spul testen? Kan me moeilijk voorstellen dat jullie elk een gaschromatograaf in de kamer hebben staan :P
Waarschuw beheerder
ik ga naar alkmaar om het te laten testen, je krijgt binnen een paar weken uitslag
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 oktober 2009 om 03:42:
Mag ik vragen hoe jullie dat spul testen?

Daar heb je inleverpunten voor he..16 als het goed is in Nederland.
Uitspraak van festini1989 op dinsdag 20 oktober 2009 om 11:53:
je krijgt er binnen een paar weken de uitslag

Waarschuw beheerder
Uitspraak van festini1989 op maandag 19 oktober 2009 om 22:30:
ik doe het ongeveer 1 of 2 keer per jaar, de vorige keer was geloof ik 2 jaar geleden

:roflol: