Partyflock

Forumonderwerp · 1075236
Waarschuw beheerder
29 mei 2010 vindt weer het jaarlijkse IT'S SHOWTIME-gala plaats in de Amsterdam ArenA. Voor de achtste keer op rij organiseert European Fighting Network dit spectaculaire gala, dat met 20.000 bezoekers inmiddels is uitgegroeid tot grootste kickboksevenement ter wereld!

De komende periode zullen hier wedstrijden uit de matchmaking worden aangekondigd. De partijen die op het programma staan, zijn ook dit jaar waanzinnig spectaculair!

De eerste aankondiging gaat om een partij waar kickboksliefhebbers over de hele wereld al lange tijd op wachten: MELVIN MANHOEF vs TYRONE SPONG!

Iedereen die Manhoef wel eens heeft zien knokken, weet over welke ongelofelijke explosiviteit hij beschikt. Als eerste vechter ter wereld wist hij voormalig K-1-kampioen Mark Hunt KO te slaan. Deze Hunt heeft stoten op het hoofd van 'heavy hitters' als Ray Sefo en Jerome Le Banner bijna lachend geincasseerd, maar Manhoef kreeg Hunt in slechts 18 seconden naar het canvas!

Tyrone Spong heeft in het middengewicht zo goed als iedereen verslagen en was de absolute koning in dat gewicht. Na een overgang naar de zwaargewichten heeft hij inmiddels 4-voudig K-1-kampioen Ernesto Hoost als trainer.

Deze partij wordt een clash tussen een absolute technicus (Spong) en een brok dynamiet (Manhoef).

Hou dit topic in de gaten voor verdere updates (waarschijnlijk komt vandaag al de volgende knalpartij naar buiten).

1 december begint de voorverkoop van dit gala vol show en entertainment.

Check voor de voorverkoopadressen: www.fight.nl
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
MMA4LIFE:roflol:

Waarschuw beheerder
donateur
joepie
Waarschuw beheerder
Zoals ik al zei, vandaag de 2de partij die bekendgemaakt wordt:

De 2e partij die nu is vastgelegd voor ons IT'S SHOWTIME-evenement van 29 mei 2010 in de Amsterdam ArenA is die tussen K-1 Max-topper Arthur Kyshenko en Murat Direkçi.

De partijen die tot nu toe vast staan zijn:

Melvin Manhoef vs Tyrone Spong
(It's Showtime wereldtitel 95 max)

Arthur Kyshenko vs Murat Direkçi

www.fight.nl
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MMA4Life op maandag 5 oktober 2009 om 17:51:
De partijen die tot nu toe vast staan zijn:

Als de rest van de partijen ook zulke namen zullen zijn hebben ze aan 20.000 kaarten niet genoeg...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dave'79 op maandag 5 oktober 2009 om 18:03:
Als de rest van de partijen ook zulke namen zullen zijn hebben ze aan 20.000 kaarten niet genoeg...

Op papier zal er wel weer een geweldige lineup zijn. Helaas slaat vaak het noodlot bij veel vechters toe vlak voor dat gala. blessures etc..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 oktober 2009 om 18:25:
Op papier zal er wel weer een geweldige lineup zijn. Helaas slaat vaak het noodlot bij veel vechters toe vlak voor dat gala. blessures etc..

tjah de uiteindelijke matchmaking verschilt vaak wel maja uiteindelijk staat er altijd wereldtop in de arena
en spong manhoef komt zeker!!!!!!!!!!!! en alleen dat is al een reden om te gaan

manhoef all the way!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MMA4Life op maandag 5 oktober 2009 om 17:51:

2 top partijen!

Jammer dat Hoost het toch niet nog een keer probeert om tegen hari uit te komen... Helaas...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BASTARDO! op woensdag 7 oktober 2009 om 08:35:
Jammer dat Hoost het toch niet nog een keer probeert om tegen hari uit te komen... Helaas...

is dat zo jammer?? beter blijft hij gewoon die legende die hij nu is
zou levens gevaarlijk voor hem zijn om nu tegen badr te vechten
gelukkig waren ze daar zelf al achter.....

:respect:hoost:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van michael doet geen moesje meer:D op woensdag 7 oktober 2009 om 09:01:
is dat zo jammer?? beter blijft hij gewoon die legende die hij nu is
zou levens gevaarlijk voor hem zijn om nu tegen badr te vechten
gelukkig waren ze daar zelf al achter.....

:respect:hoost:respect:

Nou ik had hem wel graag tegen hoost zien vechten, als ie dat niveau had van 3 a 4 jaar geleden, dan was het zeker een mooie pot geworden!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BASTARDO! op woensdag 7 oktober 2009 om 09:20:
3 a 4 jaar geleden

das best een aardige tijd en dan tegen badr... beetje teveel van het goede en gelukkig zagen ze dat zelf ook in en dat zegt genoeg lijkt me.
Waarschuw beheerder
De derde is bekend!

De derde partij die wij met trots bekend kunnen maken voor ons IT'S SHOWTIME-evenement van 29 mei 2010 in de Amsterdam ArenA is die tussen tweevoudig K-1 Max-kampioen Buakaw Por Pramuk en 'The Pitbull' Chahid Oulad El Hadj.

De drie partijen die nu definitief rond zijn:

(IT'S SHOWTIME wereldtitel 95 Max)

Buakaw Por Pramuk vs Chahid Oulad El Hadj

De voorverkoop start op 1 december. Info hierover vind je op www.fight.nl
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van michael doet geen moesje meer:D op maandag 12 oktober 2009 om 18:04:
word ook een knaller!!!!

Dat denk ik ook ja! Buakaw zal wel wat beelden van Chahid moeten bekijken, anders kan ie nog wel eens lelijk verrast worden. Die Chahid is echt een beuker, en heeft een kop van beton! Een van de vele vechters met de bijnaam 'The Pitbull' maar een van de weinigen die die naam ook echt verdient.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MMA4Life op maandag 12 oktober 2009 om 20:42:
Buakaw zal wel wat beelden van Chahid moeten bekijken

Ik vraag me af of hij daar de moeite voor neemt, heerlijk arrogant altijd die gast.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dave'79 op woensdag 14 oktober 2009 om 17:35:
Ik vraag me af of hij daar de moeite voor neemt, heerlijk arrogant altijd die gast.

Vraag ik me ook af. Kan wel eens informeren of ie uberhaupt specifiek op een tegenstander voorbereidt of dat ie gewoon van zijn eigen kracht uitgaat.
Een vriend van me heeft hem destijds hier in NL op sleeptouw genomen. Koninginnedag, karaoke-bar, enz. Daar was ie totaal niet arrogant, eerder grappig haha.
Waarschuw beheerder
De vierde partij die nu definitief is voor de Amsterdam ArenA is die tussen William Diender en Dzhabar Askerov.
Tevens zal Gago Drago het opnemen tegen Leroy Kaestner. Beide partijen zullen garant staat voor topspektakel.
Ook kunnen wij met trots mededelen dat niemand minder dan Badr Hari zal vechten in de Amsterdam ArenA. Zijn tegenstander is nog niet bekend maar zal na de K-1-finale in Tokyo bekend gemaakt worden.

De matchmaking tot nu toe voor het IT'S SHOWTIME-evenement van 29 mei in de Amsterdam ArenA:

Badr Hari vs TBA

(IT'S SHOWTIME-wereldtitel 95 max)

Gago Drago vs Leroy Kaestner

William Diender vs Dzhabar Askerov

Start voorverkoop: 1 december 2009
Voor het laatste nieuws: www.fight.nl
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MMA4Life op dinsdag 27 oktober 2009 om 01:09:

Partij van de avond vind ik zelf.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van De te kloppen man op woensdag 28 oktober 2009 om 20:43:

Uitspraak van Ibu op woensdag 28 oktober 2009 om 20:01:
Partij van de avond vind ik zelf.

dat gaat ook knallen worden!!

dan zeg je niks teveel!!!! wacht al zolang op die partij
hele matchmaking ziet er trouwens goed uit tot mu toe
maja 1st maar eens kijken hoeveel partijen er werkelijk doorgaan
Waarschuw beheerder
Er zijn weer twee nieuwe wedstijden voor ons IT'S SHOWTIME-evenement van 29 mei in de Amsterdam ArenA bekend, namelijk Daniel Ghita vs Hesdy Gerges en Andy Souwer vs Pajonsuk.

De matchmaking tot nu toe voor het IT'S SHOWTIME-evenement van 29 mei in de Amsterdam ArenA:

Badr Hari vs TBA

(IT'S SHOWTIME-wereldtitel 95 max)

Daniel Ghita vs Hesdy Gerges

Andy Souwer vs Pajonsuk

Voorverkoop start: 1 december 2009
voor het laatste nieuws: www.fight.nl

Een van de allergrootste kickboxers ter wereld allertijden, Rayen Simson, vecht op 29 mei 2010 in de Amsterdam ArenA de allerlaatste partij uit zijn carrière. Rayen heeft als laatste tegenstander niet de allermakkelijkste uitgezocht, want hij gaat het opnemen tegen de in topvorm verkerende Khalid Bourdif.

Rayen Simson is niet alleen in de ring, maar zeer zeker ook buiten de ring, een boegbeeld voor onze sport. Rayen heeft voor zijn laatste wedstrijd gekozen voor de Amsterdam ArenA, omdat hij voor IT'S SHOWTIME in zijn allerbeste dagen de meest sensationele partijen heeft gevochten en uiteraard omdat deze locatie prachtig is. Vele liefhebbers, uit binnen- en buitenland, kunnen dus nog eenmaal deze wereldtopper in levenden lijve, in een wedstrijd op het allerhoogste niveau, meemaken.

Tevens zal Mourad Bouzidi, die afgelopen jaar in de Amsterdam ArenA Errol Zimmerman versloeg, het opnemen tegen 'Braddock' Silva die op zijn beurt weer twee weken geleden Stefan Leko KO sloeg. Dit gevecht tussen deze twee vechters van de nieuwe topgeneratie zal het nodige vuurwerk opleveren.

De matchmaking van 29 mei in de Amsterdam ArenA tot nu toe:

Badr Hari vs nog niet bekend

(IT'S SHOWTIME-wereldtitel 95 kg max)

Artur Khysenko vs Murat Direkçi

Andy Souwer vs Pajonsuk

Rayen Simson vs Khalid Bourdif

(afscheidswedstrijd Rayen Simson)

Mourad Bouzidi vs 'Braddock' Silva

Kaartverkoop start 1 december.
Voor het laatste nieuws www.fight.nl
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MMA4Life op donderdag 29 oktober 2009 om 14:28:
(afscheidswedstrijd Rayen Simson)

hoop niet voor rayen dat dit uitloopt op een deceptie want bourdif is op dit moment niet te verslaan....kijk maar naar ze record die liegt er niet om

Mourad Bouzidi vs 'Braddock' Silva

nog meer vuurwerk in de arena!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Andy Souwer vs Pajonsuk

Ik weet 't niet bij deze partij. Een thai zie je meestal het liefst op muay thai regels vechten, anders wordt t snel saai. Clinchen, werpen, ellebogen... Maar zet je een thai op normale regels (buakaw uitzondering) dan is t toch wat minder.
Weinig beweging etc. vooral als je 'm tegen Andy Souwer zet. voor de rest allemaal toppartijen met veel explosiviteit.
Waarschuw beheerder
Koike, heb je Pajunsuk wel eens in het echt zien vechten? Niks saais aan hoor ;)

Tussen zijn laatste partij en nu heeft ie in het Thaise leger heel veel gebokst en is zelfs voor Thailand naar de Olympische Spelen gegaan, dus zijn boksen is enorm verbeterd. Trappen kon ie al erg hard, maar ook dat is toegenomen. Hoofdtrainer Charoon (o.a. ook trainer van Gago Drago en Sahin 'Kaas' Yakut) van Superpro Samui zei dat Pajunsuk trapt als een zwaargewicht.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MMA4Life op vrijdag 30 oktober 2009 om 14:24:
Koike, heb je Pajunsuk wel eens in het echt zien vechten? Niks saais aan hoor ;)

Hij heeft ook gevochten bij Slamm, dat was een redelijk saaie partij. Verder heb ik eigenlijk niks van hem gezien.
Waarschuw beheerder
Zeker weten dat het Pajunsuk was en niet een andere Thai?

De keren dat ik hem heb zien vechten was echt puur genieten!
Waarschuw beheerder
Nu je het zegt kan het ook een ander zijn geweest, maar de naam is wel blijven hangen. Waarschijnlijk een vergissing van mijn kant dus dan toch.:)
Waarschuw beheerder
Update Matchmaking IT'S SHOWTIME Amsterdam ArenA 29 mei 2010:

Badr Hari vs TBA

IT`S SHOWTIME WERELDTITEL 95 MAX

Giorgio Petrosyan vs Chahid Oulad El Hadj
Artur Kyshenko vs Murat Direkci
Andy Souwer vs Pajonsuk
Mourad Bouzidi vs Anderson 'Braddock' Silva

IT`S SHOWTIME WERELDTITEL 65 MAX
Orono vor Petchpoon vs Atty Gol

Rico Verhoeven vs Dzevad Poturak
Tomas Hron vs Rustemi Kreshnik
Sem Braan vs Lhoucine”Aussie” Ouzgni
Anthony Nekrui vs Nog niet bekend

AFSCHEIDSWEDSTRIJD RAYEN SIMSON

In vergelijking met onze laatste vrijgegeven matchmaking zijn er 5 partijen nieuw bijgekomen en is Buakaw Por Pramuk vervangen door K-1 Max-winnaar Giorgio Petrosyan. De reden dat wij deze wisseling hebben toegepast is omdat wij er als organisatie zeker van willen zijn dat de door ons gepresenteerde vechters ook daadwerkelijk aan zullen treden, en dat was ondanks een reeds gesloten contract met het management van Buakaw niet zeker. Omdat de voorverkoop nog niet was gestart vonden wij het beter om deze wisseling nu al door te voeren dan op het allerlaatste moment.

Bijzonder trots zijn we dat we kersverse winnaar van de K-1 Max, Giorgio Petrosyan, aan u kunnen presenteren. Tevens zal Rico Verhoeven een grote kluif krijgen aan Dzevad Poturak, want deze 125kg wegende vechter uit Bosnië heeft zowel Melvin Manhoef als Daniel Ghita verslagen.

De tegenstander van Badr Hari wordt na de K-1-finale in december bekendgemaakt!

Kaartverkoop start 1 december en voor het allerlaatste nieuws www.fight.nl
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MMA4Life op maandag 16 november 2009 om 12:30:
Giorgio Petrosyan vs Chahid Oulad El Hadj
Artur Kyshenko vs Murat Direkci

Had ik liever andersom gezien. Murat die een pak slaag van Giorgio krijgt en Chahid tegen Kyshenko vind ik een mooie match.

Uitspraak van MMA4Life op maandag 5 oktober 2009 om 15:44:
20.000 bezoekers inmiddels is uitgegroeid tot grootste kickboksevenement ter wereld!

Klopt dat trouwens wel? Bij de grote dingen in Japan komen 60.000+ bezoekers heb ik gehoord. Of dat waar is weet ik niet, want ik was er niet bij en heb het niet geteld maar het lijkt me aannemelijk.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Giorgio en Murat zouden eigenlijk aanstaande zaterdag in Barneveld tegenover elkaar staan, dus daarom staan ze niet gematcht in de ArenA. Helaas heeft Petrosyan geblesseerd af moeten melden dus staat Diender zaterdag tegen Murat.

Die grote gala's in Japan: die bezoekersaantallen waren vroeger ;)
Nu is IT'S SHOWTIME de grootste.
Waarschuw beheerder
De poster:

[img width=875 height=1241 cacheid=0011fbe0002e1d4971bf95cb1a02984ae2]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/11/17/1258461144-810.jpg[/img]

[img width=875 height=1241 cacheid=0011fbe0002e1d4b23a035cd1a02984ae2]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/11/17/1258461203-910.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MMA4Life op woensdag 14 oktober 2009 om 23:43:
Vraag ik me ook af. Kan wel eens informeren of ie uberhaupt specifiek op een tegenstander voorbereidt of dat ie gewoon van zijn eigen kracht uitgaat.
Een vriend van me heeft hem destijds hier in NL op sleeptouw genomen. Koninginnedag, karaoke-bar, enz. Daar was ie totaal niet arrogant, eerder grappig haha.

Buakaw in amsterdam? :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 november 2009 om 19:40:
Buakaw in amsterdam?

Yep! Volgens mij zijn daar filmpjes van te vinden op Youtube.
Waarschuw beheerder
Helaas is er gister een foutje gemaakt, en is de verkeerde achterkant geplaatst. Dat was een oude versie met, zoals jullie zien, niet de hele matchmaking.

Bij deze de juiste versie met daarop de meest recente matchmaking:

[img width=420 height=596 cacheid=0010e652002e1e630e26a8b01a0298700e]http://img685.imageshack.us/img685/7343/flyerarenaa5lrpagina2.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
plattegrond beetje onduidelijk... waar ong staat de ring ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Renegade master! op woensdag 18 november 2009 om 15:23:
plattegrond beetje onduidelijk... waar ong staat de ring ?

Even grofweg voor de beeldvorming: de ring staat ongeveer ter hoogte van het gele blokje en het woordje "vip".

Uitspraak van michael doet geen moesje meer:D op woensdag 18 november 2009 om 15:56:
word een mooie avond

Echt wel! Wat een wereldmatchmaking!
Waarschuw beheerder
Misschien aanwezig (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op maandag 16 november 2009 om 22:25:
Klopt dat trouwens wel? Bij de grote dingen in Japan komen 60.000+ bezoekers heb ik gehoord. Of dat waar is weet ik niet, want ik was er niet bij en heb het niet geteld maar het lijkt me aannemelijk

je hebt gelijk hoor, 3 jaar terug ofzo in de tokiodome konden 60000 mensen in, laatste jaren zijn ze uitgeweken naar een andere "hal" en dat was ongeveer even groot als de arena (20000)
Waarschuw beheerder
K-1 kampt al wel een tijdje met teruglopende bezoekersaantallen. En de laatste venues zijn niet zo groot als de ArenA. Officieel is IT'S SHOWTIME ArenA op het moment het grootste kickboksevenement ter wereld.
Waarschuw beheerder
Nieky Holzken vs Giorgio Petrosyan in de Amsterdam ArenA!

Wij van IT’S SHOWTIME hebben besloten om Chahid Oulad El Hadj niet te laten vechten tegen K-1 Max-winnaar Giorgio Petrosyan op het IT’S SHOWTIME-evenement in de Amsterdam ArenA. Wij vinden dat het niet goed en verantwoord is om na 4 nederlagen (Nieky Holzken, Andy Souwer, Murat Direkçi en Chris Ngimbi) Chahid te laten vechten tegen de allersterkste vechter ter wereld van dit moment. Chahid is pas 21 jaar oud en heeft nog een zeer lange toekomst voor zich en zal zijn kansen dus zeer zeker nog krijgen.
Chahid zal 29 mei gewoon in de Amsterdam ArenA vechten, maar zijn tegenstander zal pas later bekendgemaakt worden.

Als vervanger voor Chahid hebben wij een absolute wereldtopper terug, namelijk: Nieky Holzken.

Ook is de tegenstander van Anthony Nekrui bekend, namelijk: Chris Ngimbi.

De matchmaking voor de Amsterdam ArenA is nu als volgt:

Badr Hari vs tegenstander na 5 december bekend
Melvin Manhoef vs Tyrone Spong (IT’S SHOWTIME-wereldtitel 95 max)
Giorgio Petrosyan vs Nieky Holzken
Artur Kyshenko vs Murat Direkçi
Andy Souwer vs Pajonsuk
Mourad Bouzidi vs Anderson ‘Braddock’ Silva
Rico Verhoeven vs Dzevad Poturak
Tomas Hron vs Rustemi Kreshnik
Anthony Nekrui vs Chris Ngimbi
Orono Vor Petchpoon vs Atty Gol (IT’S SHOWTIME-wereldtitel 65 max)
Sem Braan vs Lhoucine ‘Aussie’ Ouzgni
Rayen Simson vs Khalid Bourdif (Afscheidswedstrijd van Rayen Simson)

Chahid Oulad El Hadj krijgt later een tegenstander toegewezen.

Kaartverkoop start: 1 december
Voor het laatste nieuws: www.fight.nl
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MMA4Life op vrijdag 27 november 2009 om 00:24:
Chahid is pas 21 jaar oud en heeft nog een zeer lange toekomst voor zich en zal zijn kansen dus zeer zeker nog krijgen.

idd beter voor die jongen, word gelukkig in bescherming genomen
en met holzken een zeer goede vervanger hopleijk gaat ie het petrosyan moeilijk maken....
Waarschuw beheerder
Jammer voor Chahid. Zijn verliezen, tsja. Hij zette wel geweldige partijen neer. Ik denk dat hij een mooiere tegenstander voor Petrosyan zou zijn dan Holzken. Maargoed, laat ze maar doen ze hebben er een betere kijk op lijkt me.
Waarschuw beheerder
Chahid heeft nog tijd zat, hij komt Petrosyan vast nog wel een keer tegen want ook Petrosyan is nog jong.
Waarschuw beheerder
KAARTEN AMSTERDAM ARENA

Op dit moment zijn er nog slechts 6600 tickets te verkrijgen voor het IT’S SHOWTIME-evenement in de Amsterdam ArenA.
Waarschuw beheerder
TEGENSTANDER BADR HARI VOOR IT’S SHOWTIME ARENA

Na vele vragen over wie de tegenstander van Badr Hari in de Amsterdam ArenA zal worden, geven wij even een tussenstandje. Op dit moment zijn wij in volle onderhandeling met de mogelijke tegenstander, dus wij vragen nog even geduld.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gabriel Batistuta op vrijdag 29 januari 2010 om 01:03:
Toch wel mijn favorietje hoor!

Andy is ook een van mijn absolute favorieten!
Hier een uitgebreid interview met hem: http://www.chief108.com/showthread.php?t=3318

Waarschuw beheerder
Ben erbij :d

Spong is mijn favoriet :d

Waarschuw beheerder
Zitten hele dikke partijen tussen, jammer da ik er nie bij kan zijn :(
Andy Souwer en Petrosyan allebei erg leuk om naar te kijken (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tegenstander van Badr zal spoedig bekend worden gemaakt. Gaat wel een leuke pot worden, denk ik!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MMA4Life op donderdag 11 februari 2010 om 23:31:
Gaat wel een leuke pot worden, denk ik!

Jij weet al meer dus...
Waarschuw beheerder
Nou Badr had een makkie met Bouzidi zaterdag.

Waarschuw beheerder
Vink niet zo heel raar, ben niet zo onder de indruk van die Bouzidi.....
Waarschuw beheerder
het word badr hari vs hesdy gerges
jammer had hesdy liever tegen fghita gezien maar word een mooie pot die badr dan wel weer winnend afsluit
Waarschuw beheerder
6000 euro als je 1e rij VIP wil zitten? WTF :s
Waarschuw beheerder
vond 90euro al veel......
Weet je in iedergeval wel wat voor types op de 1ste rij zitten.......
Waarschuw beheerder
Uitspraak van michael doet geen moesje meer:D op zondag 21 februari 2010 om 18:14:
Weet je in iedergeval wel wat voor types op de 1ste rij zitten.......

Gasten die hard gewerkt hebben voor die 6000 euro...vooral veel nachtdiensten gedraaid denk ik.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dave'79 op zondag 21 februari 2010 om 18:19:
vooral veel nachtdiensten gedraaid denk ik.

:lol:

Overdag beton storten en s,nachts dumpen? ;)

Waarschuw beheerder
dat gaat ook knallen worden!!

was vorig jaar echt een saaie wedstrijd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 18:31:
was vorig jaar echt een saaie wedstrijd

Het stukje dat jij quote, gaat over Spong vs Manhoef. Was die wedstrijd er vorig jaar ook dan? ;)

Overigens, Khalid Bourdif vecht niet tegen Rayen Simson.

Hier de verklaring op de site van IT'S SHOWTIME:

Rayen Simson krijgt andere tegenstander in de ArenA!

Rayen Simson krijgt een andere tegenstander in de Amsterdam ArenA. De reden is dat zijn geplande tegenstander, Khalid Bourdif, 4 weken voor zijn wedstrijd in de Amsterdam ArenA een wedstrijd heeft aangenomen in Utrecht. Wij van IT’S SHOWTIME komen altijd overeen dat een vechter minimaal 5 tot 6 weken voor het ArenA-evenement niet op een ander evenement kan/mag vechten, dit in verband met het voorkomen van blessures. Uitzonderingen voor K-1-vechters worden wel gemaakt, maar dit wordt dan altijd keurig van te voren met elkaar besproken en contractueel vastgelegd. Wij van IT’S SHOWTIME vinden dit managementtechnisch van hun kant niet professioneel en hebben kenbaar gemaakt om geen gebruik meer te maken van de diensten van Khalid Bourdif. Wie de nieuwe tegenstander wordt in de afscheidswedstrijd van Rayen Simson in de Amsterdam ArenA wordt binnenkort bekend gemaakt.
Waarschuw beheerder
Over Badr Hari vs Hesdy Gerges:

Tegenstander Badr Hari in de Amsterdam Arena bekend.

De geruchten gingen al een tijdje in het rond, maar nu is het dan toch echt definitief: Hesdy Gerges is op 29 mei de tegenstander van Badr Hari in de Amsterdam ArenA. Hesdy heeft in het jaar 2009 een topjaar achter de rug, waarin hij 1 dag van tevoren in Japan een partij aannam tegen Sem Schilt (verlies na drie ronden op punten) en daarna Ruslan Karaev declasseerde als vechter en hem echt kickboksles gaf. Tevens versloeg Hesdy nog Paul Slowinski.
Ondanks dat het grote publiek hem nu nog niet zo goed kent, is Hesdy de ‘upcoming man’ in de zwaargewichtdivisie. Pikant detail aan dit gevecht is dat de huidige trainer van Hesdy Gerges, Thom Harinck, 5 jaar geleden nog de trainer was van Badr Hari.
Zowel Badr Hari als Hesdy Gerges hebben er ontzettend veel zin in om er 29 mei een knalgevecht van te maken. Hesdy Gerges stond eerst op de matchmaking tegen Daniel Ghita maar voor deze laatste vechter wordt nu een andere vechter gezocht.

Bron: www.fight.nl

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MMA4Life op donderdag 25 februari 2010 om 14:01:
Het stukje dat jij quote, gaat over Spong vs Manhoef. Was die wedstrijd er vorig jaar ook dan?

ja als ik me kan herinneren was dat vorig jaar ook een partij. veel aftasten weinig knallen, volgens mij Manhoef gewonnen op punten
Waarschuw beheerder
mij te duur om het vervolgens nog via een scherm te moeten volgen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 februari 2010 om 14:30:
ja als ik me kan herinneren was dat vorig jaar ook een partij. veel aftasten weinig knallen, volgens mij Manhoef gewonnen op punten

Mijn vraag was eigenlijk meer bedoeld om te peilen of je het nou wel echt over die partij had, want die heeft nog nooit plaatsgevonden, dus ook niet vorig jaar in de ArenA.

Tyrone Spong vs Melvin Manhoef is juist een partij waar erg veel kickboksliefhebbers van hebben aangegeven dat ze er echt heel erg op zitten te wachten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Onitsuka op zondag 21 februari 2010 om 18:23:
Overdag beton storten en s,nachts dumpen?

dat is een onderdeel ;-)
Waarschuw beheerder
verheug me op gago drago.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vicente14 op woensdag 3 maart 2010 om 02:58:

Ik ook! Hier is een interview met zijn tegenstander van 29 mei, Leroy Kaestner: http://www.chief108.com/showthread.php?t=5235

Waarschuw beheerder
Heb er zo'n zin in vandaag een kaartje gekregen!!! Andy souwer en Badr Hari my favorites!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MMA4Life op dinsdag 9 maart 2010 om 15:04:
Leroy Kaestner

Das ook wel een bikkel (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MMA4Life op zaterdag 27 februari 2010 om 00:01:
Tyrone Spong vs Melvin Manhoef is juist een partij waar erg veel kickboksliefhebbers van hebben aangegeven dat ze er echt heel erg op zitten te wachten.

helaas moeten we daar nog langer op gaan wachten spong heb ze hand gebroken op die botte kop van lebanner.....

manhoef vs saki ook leuk, maar had liever manhoef spong gezien

souwer vecht ook niet en word vervangen door sato
Waarschuw beheerder
[quote element=message id=44520424]{element is niet toegankelijk}2 kaarten voor €25,00 , kan nog een keer![/quote

lekker als je al het volle ponmd heb betaalt word je gestraft omdat je vroeg een kaartje haalt.........
Waarschuw beheerder
Uitspraak van michael doet geen moesje meer:D op dinsdag 13 april 2010 om 17:48:
lekker als je al het volle ponmd heb betaalt word je gestraft omdat je vroeg een kaartje haalt.........

ja dat is zuur ouwe, maar kaartverkoop zal wel hebben tegengevallen ofzo.

ben in ieder geval happy met mn kaart die 45 euro goedkoper is ofzo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vicente14 op woensdag 3 maart 2010 om 02:58:

Hij laat denk ik niks over van Kaestner.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van michael doet geen moesje meer:D op woensdag 14 april 2010 om 17:19:
9tientjes:P

9 tientjes neergelegt voor kaartje ?

Ik vind K1 en MMA enz leuk.. maar als het niet zo goedkoop was geweest ging ik niet!

Maar wie weet in de toekomst vaker na 29 mei!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mattieeebattieee op woensdag 14 april 2010 om 19:57:
Ik vind K1 en MMA enz leuk..

hahahaha ik vind het de BOM ouwe dus vandaar dat me die 9tientjes niet zo heel veel schelen
en spaar kosten door er naar toe te lopen:D

Uitspraak van Mattieeebattieee op woensdag 14 april 2010 om 19:57:
Maar wie weet in de toekomst vaker na 29 mei!

jij kan het in iedergeval goedkoop proberen:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op dinsdag 20 april 2010 om 12:20:
Zie je wel een beetje wat vanaf daar?

Voor die prijs zit je in de parkeergarage en mag je naar auto's kijken. :)
Waarschuw beheerder
:gaap:

't zijn die groene vakken op de poster.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mattieeebattieee op woensdag 21 april 2010 om 10:07:
welke wedstrijd word het vetste denk jij ?

tjah.... er zit geen slechte wedstrijd tussen
maar ben groot fan van manhoef dus ja die partij is voor mij de partij en nog tegen saki ook dat word wel oorlog :D
Waarschuw beheerder
Vandaag kaartjes binnen gekregen & leuk boekkie met interviews met de vechters!

:D
Waarschuw beheerder
Zijn geen topplaatsen. Verder ga ik helaas niet, maar die 25euro per kaartje was echt een topdeal geweest van metro.

Giorgio Petrosyan is vervangen door Cosmo Alexandre, voor de mensen die 't nog niet wisten.
Ik zelf kijk uit naar Drago tegne Kaestner en Saki - Manhoef. De rest is natuulijk ook top maar dit lijken mij de mooiste partijen worden. De rest is ook niet echt beladen.

//Dan vergeet ik natuurlijk Mootje Khamal tegen Chahid. Al vind ik zelf de k1 regels jammer. Ik zou het liever zien op aangepaste of volledige Muay Thai regels. Met clinchen en evt. ellebogen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op zondag 25 april 2010 om 12:06:
maar die 25euro per kaartje

Per twee kaarten he :D

Maar ik kan ws ook niet. :'(

Mootje Khamal tegen Chahid

Die wou ik graag zien idd :jaja:
Waarschuw beheerder
Ik had ze besteld, maar toen kreeg ik een mailtje dat ik geld over wilde maken. Tegelijkertijd kreeg ik te horen of ik dan niet zelf evt. een partij kon draaien dus keus was snel gemaakt.:)
Waarschuw beheerder
Is inderdaad wat belangrijker. :D Waar?
Waarschuw beheerder
rust hier...

zijn jullie allemaal zenuwachtig ofzo;)
Waarschuw beheerder
Ik heb 4 kaartjes te koop. Stuur een PM als je interesse hebt :D
laatste aanpassing
//Dan vergeet ik natuurlijk Mootje Khamal tegen Chahid. Al vind ik zelf de k1 regels jammer. Ik zou het liever zien op aangepaste of volledige Muay Thai regels. Met clinchen en evt. ellebogen

tjah maar de massa wil nou eenmaal k-1 regels.... zal steeds meer en meer verdwijnen het muay thai wat erg jammer is voor de liefhebber
denk na manhoef vs saki dat dit wel de partij is om naar uit te kijken

Uitspraak van * Bianca * op maandag 10 mei 2010 om 09:48:
Ik heb 4 kaartjes te koop. Stuur een PM als je interesse hebt

a 12.50 per stuk...:??? want zoveel zijn ze waard :P

Waarschuw beheerder
:@ Baal dat spong niet aanwezig zal zijn :@
Waarschuw beheerder
Jaa zijn meerdere niet aanwezig hoorde ik afgelopen maandag?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 mei 2010 om 19:07:
Baal dat spong niet aanwezig zal zijn

idd zit echt te wachten tot hij het gaat maken
Uitspraak van Mattieeebattieee op donderdag 20 mei 2010 om 09:17:
Jaa zijn meerdere niet aanwezig hoorde ik afgelopen maandag?

dat is niks raars hoor bij its showtime...:P
elk jaar vallen er top partijen uit
maar eerlijk is eerlijk meestal word er wel een waardig vervanger gezocht
Waarschuw beheerder
Uitspraak van michael doet geen moesje meer:D op zondag 23 mei 2010 om 07:59:
dat is niks raars hoor bij its showtime...
elk jaar vallen er top partijen uit

tja als vechters geblesseerd raken, kunnen ze daar weinig aan doen natuurlijk maar toch jammer
Waarschuw beheerder
Waarschijnlijk dat je hetzelfde denkt als je saki ziet trainen ;)
Waarschuw beheerder
Spong laatst nog gezien/gesproken maar z'n arm zat toen nog in 't gips/verband.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op vrijdag 28 mei 2010 om 17:50:
Spong laatst nog gezien/gesproken maar z'n arm zat toen nog in 't gips/verband.

wijffie is et ook

;)
Waarschuw beheerder
Badr weer aan 't natrappen?

Komoptan met die filmpjes!

Geen zin om zelf te zoeken, dus verwacht ze hier morgen 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op zondag 30 mei 2010 om 00:02:
Komoptan met die filmpjes!

http://fightnext.com/video/A9XROYY768R6/Badr-Hari-vs-Hesdy-Gerges

Alste (Y)
Waarschuw beheerder
Lindaatje

www.fightnext.com

http://fightnext.com/video/A9XROYY768R6/Badr-Hari-vs-Hesdy-Gerges

Badr doet het opnieuw. Wat een walgelijke actie.
Waarschuw beheerder
badr badr... zit fking 8 uur te wachten in het stadion voor dat gevecht.. verpest ie mongool et.. zonde zonde :*(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mattieeebattieee op zondag 30 mei 2010 om 01:40:
badr badr... zit fking 8 uur te wachten in het stadion voor dat gevecht.. verpest ie mongool et.. zonde zonde :*(

het is iedere keer hetzelfde met die gozer

hij is de beste van de wereld maar verpest het iedere keer voor zichzelf
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Silver Corvette. op zondag 30 mei 2010 om 01:42:
beste van de wereld

schijnbaar niet
k1 heeftie nooit gewonnen en zn it's showtime titel issie sinds vnvnd kwijt :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van --=ruffryder=-- op zondag 30 mei 2010 om 01:43:
schijnbaar niet
k1 heeftie nooit gewonnen en zn it's showtime titel issie sinds vnvnd kwijt

tja omdat het in zijn koppie nie klopt :D

Waarschuw beheerder
reken maar dat zijn sponsor hem wel op zijn flikker geeft :lol: domme kneuze actie.Als ie gewoon had gevochten had ie waarschijnlijk wel gewonnen.
Waarschuw beheerder

wat een gast:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Onbegrijpelijk. Schorsen voor zijn leven.

Waarschuw beheerder
Op het filmpje vechten ze veel sneller als in het echt :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 mei 2010 om 11:03:
Op het filmpje vechten ze veel sneller als in het echt :P

Is altijd zo. Komt omdat je het eerst van veraf bekijkt en later van dichtbij.
Waarschuw beheerder
Serieus.. wat een teleurstelling.

zowiezo vond ik de gevechten weinig spectaculair.
Gevecht van manhoef was wel gruwelijk. jammer dat ie verloor maar was er eindelijk beetje actie!

En hulde voor die kleine indo scheidsrechter. Hahah wat zat iedereen te lachen op de tribune als die kleine man BREAK BREAK riep en dr maar niet tussen kwam haha

Al met al topdag gehad! Maar ben blij dat ik maar 12,50 voor mn kaartje had betaald en niet 6000 euro haha
Waarschuw beheerder
Tafels waren 6000, niet zesduizend pp.

Dit wordt volgens mij in delen uitgezonden op RTL7 of 5. Zij hebben de rechten helaas, dus mag het weer lang gaan duren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mattieeebattieee op zondag 30 mei 2010 om 12:39:
met al topdag gehad! Maar ben blij dat ik maar 12,50 voor mn kaartje had betaald en niet 6000 euro haha

wij kregen kaarten :/ zware kutplek,later zijn we ergens anders gaan zitten :P

toch is zo'n vip wel super relax :kwijl:
Waarschuw beheerder

Iemand die van Mootje tegen Chahid?

Fightnext ligt redelijk plat volgensmij...
Waarschuw beheerder
Wij kwamen pas om 18:55 aan, perfecte tijd. Om 7 gingen ze alcohol schenken in de Vip. We hadden wel een goeie tafel.
Redelijk saaie partijen. `t was wachten op de knock outs.

Melvin ging hard af. Mooi gevecht om naar te kijken. Saki was super bezig.

Wij sponsoren Hesdy. Dus meer dan blij met de 'overwinning'. Al had ik liever gezien dat de pot op een normale manier werd afgemaakt. Badr kon slecht tegen het feit dat Hesdy z`n mannetje stond. Jammer!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Ibu op zondag 30 mei 2010 om 13:10:
Tafels waren 6000, niet zesduizend pp.

Pfff, ik zie het weer voor me...
Wat voor menscheng waren dat aan die tafels??? :p
Lui van een mindere alloy??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 30 mei 2010 om 14:53:
Lui van een mindere alloy??

hoezo? jaloers? :lol:

zullen voornamelijk sponsors zijn en gasten die idd niet op een paar euro hoeven te kijken :P

wou dat ik het kon betalen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 mei 2010 om 15:29:
hoezo? jaloers?

Snap best dat je daar jaloers op kan worden O:) Totaal geen straf om daar te zitten, goed eten, onbeperkt baco`ssss! :vaag:

zullen voornamelijk sponsors zijn en gasten die idd niet op een paar euro hoeven te kijken

Sponsors moeten ook gewoon de prijs van de tafel betalen.
De "belangrijkere" vechters krijgen altijd tafels die ze kunnen verkopen voor eigen winst. Die ze dan natuurlijk verkopen aan vrienden, familie en sponsoren.

wou dat ik het kon betalen

Al zou ik 6000euro kunnen missen, had ik het nog niet betaald voor een tafel. Ik mag gelukkig altijd gratis mee, dus dan hoor je me niet. Maar ik zou er geen eurocent voor neerleggen. Wat een geld :rot:

Waarschuw beheerder
en genoeg vrouwelijk schoon daar :kwijl:

6ruggen zou ik er nooit voor betalen,maar iets van 1500 en dan met 6man is nog wel te doen :d avondje stappen kost dan bijna hetzelfde in amsterdam

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Ridin Solo* op zondag 30 mei 2010 om 14:51:
Wij sponsoren Hesdy. Dus meer dan blij met de 'overwinning'. Al had ik liever gezien dat de pot op een normale manier werd afgemaakt. Badr kon slecht tegen het feit dat Hesdy z`n mannetje stond. Jammer!

+1
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Ridin Solo* op zondag 30 mei 2010 om 17:49:
Sponsors moeten ook gewoon de prijs van de tafel betalen.

Daar zijn 't sponsoren voor. Vaak nemen die juist de tafels af volgens overeenkomsten of koppelen ze kaartverkoop aan een overeenkomst oid.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Mattieeebattieee op zondag 30 mei 2010 om 18:23:
Jammer dat zoiets niet vaker is hier in adam

Volgens mij is de sport nu juist 'booming'
Ik zag gisteren zelfs vaders met hun kinderen naar het vechteng gaan, dus ik denk dat er binnenkort wel meer grote toernooien (ArenA, Gelredome, Ahoy) georganiseerd zulleng wrodeng :yes:
Volgens mij was de wedstrijd gisteren uitverkocht :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 30 mei 2010 om 21:46:
Volgens mij was de wedstrijd gisteren uitverkocht :yes:

ja klopt maar waren nog plekken zat vrij!

Maar in december 2011 is er een toernooi in ziggodome. Maar duurt allemaal nog zo lang.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hoezo?

Lui van mindere alloy, omdat Jan met de pet zo'n tafel van zijn salaris in de bouw nooit kan betaleng :yes:
En tijdens het vorige toernooi zag ik aan die tafels allemaal van die opgetutte viswijven schreeuwen en gasten met een zonnebankbruinesmoel en gouden kettinkie aanmoedigen enzo :p

jaloers?

Lees hierboveng: nee

gasten die idd niet op een paar euro hoeven te kijken

Is Willem Holleeder nu al vrij?? :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mattieeebattieee op zondag 30 mei 2010 om 18:23:
Jammer dat zoiets niet vaker is hier in adam

Vaak zat. Zonnehuis, Powerzone, Marcanti, The Sand zijn voorbeelden. Maar in september/oktober heb je in Sporthallen Zuid een ontzettend vet/groot gala.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op zondag 30 mei 2010 om 21:52:
Maar in september/oktober heb je in Sporthallen Zuid een ontzettend vet/groot gala.

jaa zag ik op die schermen voorbij komen. Zeker interessant:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 30 mei 2010 om 21:51:
Lui van mindere alloy, omdat Jan met de pet zo'n tafel van zijn salaris in de bouw nooit kan betaleng
En tijdens het vorige toernooi zag ik aan die tafels allemaal van die opgetutte viswijven schreeuwen en gasten met een zonnebankbruinesmoel en gouden kettinkie aanmoedigen enzo

Je vergeet alleen dat er een hoop in rond ga kwa sponsors,en als je een sponsor ben zal je ook een product moeten hebben die verkocht word.Zaken dus.Dit zullen idd wat "gepimpte" gasten zijn,denk dat de directeur van Intertoys niks te zoeken heb bij een K1 gala :lol:
Waarschuw beheerder
http://www.spitsnieuws.nl/archives/sport/2010/05/badr_hari_stopt_na_trap_in_gez.html

Niet meer als terecht! agressief ventje... Badjas harrie (N)

Waarschuw beheerder
Ja jammer van Badr.. Heethoofd is het:vaag::rot:
Ik vond het verder wel een grappig gala, erg gezellig hihi..
Wij hadden nog op de 1ste rij waar wij zaten een dubbel gevecht.. Paar gasten die gek werden omdat er andere jochies op hun stoetjes zaten dus knokken werd dat. Dat was wel grappig(y)
Idd weinig spectaculaire partijen maar wij kwamen natuurlijk voor Aussie en die had Semtex een pak rammel gegeven.. 12Sept staat hij tegen The Natural, kan niet wachten:D:D:D En dan zitten wij ook weer gezellig aan een tafel..
En in de garage na afloop, kwam ik Hesdy tegen dus hem ff een handje gegeven en gefeliciteerd. Lijkt me een hele sympathieke gozer.. Daar gaan we meer van horen(y)
Helemaal leuk avondje gehad dus!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 mei 2010 om 18:21:
Wij hadden nog op de 1ste rij waar wij zaten een dubbel gevecht.. Paar gasten die gek werden omdat er andere jochies op hun stoetjes zaten dus knokken werd dat. Dat was wel grappig(y)

haha ja dat zag ik nog. was spannender dan het gevecht in de ring ;) haha

Waarschuw beheerder
Ja haha :D:D Idd!! Sensatie! Leuk leuk

Waarschuw beheerder
Die badr hari toch... moeten ze nooit meer een wedstrijd laten vechten, ik dacht na Bonjaski dat het gewoon een "incident" was, maar nu ben ik toch echt van mening dat het "het aard van het beestje" is en dat hoort niet thuis in de ring....
Waarschuw beheerder
Paar gasten die gek werden omdat er andere jochies op hun stoetjes zaten dus knokken werd dat. Dat was wel grappig

Whehe, is te begrijpen!
Hadden wij ook in Utrecht. Komen we aan, zit er een kerel aan onze Tafel, beetje vreten en drinken van onze tafel. Mafkees. En nog moeilijk kijken als ie vriendelijk word verzocht op te rotten.

kwam ik Hesdy tegen dus hem ff een handje gegeven en gefeliciteerd. Lijkt me een hele sympathieke gozer.. Daar gaan we meer van horen

Is het ook. Zit geen kwaad in heel die jongen niet! :) Voor het mooie moet hij zichzelf wat aggresiever neerzetten.
Waarschuw beheerder
En dan komt er alleen deze reactie op twitter : Badr1Hari I am very disappointed, and I owe all of my fans an apology.

:loser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Ridin Solo* op dinsdag 1 juni 2010 om 12:43:
Hadden wij ook in Utrecht. Komen we aan, zit er een kerel aan onze Tafel, beetje vreten en drinken van onze tafel. Mafkees. En nog moeilijk kijken als ie vriendelijk word verzocht op te rotten.

Ach ja dan kom je wat later aan en dan heb je dat, van die moeilijke mensjes:gaap:.. Bah:rot:

Weet je volgens mij (correct me if i am wrong) maar ik denk zomaar dat Hesdy teveel respect heeft voor zijn tegenstander..
Hoe Badr deed daar in de Arena en Hes werd tot winnaar uitgeroepen, liep hij naar Badr toe om hem nog een hand te geven.. Zo respectvol heel sympathiek. Goeie gozer dus.. Verder kan ik niet zeggen hoe hij zich moet neerzetten in de ring, ik sla zelf nog geen deuk in een pakje boter dus geen recht van spreken :X Fightersheart(y)

Artiest System
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Mary-e op dinsdag 1 juni 2010 om 12:53:
Badr1Hari I am very disappointed

Hij is teleurgesteld!! Waarom dan?? Omdat ze hem niet z'n gang lieten gaan? Het zal wel weer iedereen z'n schuld zijn behalve die van hemzelf. :rot:
Waarschuw beheerder
Doe anders dat Badr-gezanik even in dat andere topic :[

Kon zaterdag zelf niet, dus ben wel benieuwd naar hoe 't was.
Waren die goedkope kaarten echt heel ver weg?

En nog steeds op zoek naar beelden:
Uitspraak van lindaaatje op zondag 30 mei 2010 om 14:16:
Iemand die van Mootje tegen Chahid?

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van lindaaatje op dinsdag 1 juni 2010 om 18:13:
Doe anders dat Badr-gezanik even in dat andere topic :[

Bemoei jij je lekker even met je eigen moestuin. 8)
Waarschuw beheerder
Badr-gezanik

zonde dat dan weer die trap moet geven als die hem normaal had op laten staan had die hem gewoon gegrepen
Waarschuw beheerder
Waren die goedkope kaarten echt heel ver weg?

betaalde 12,50 voor kaartje en was perfect. zat in uitvak ( 2e ring dus aan de zijkant van de ring)

Maar was groot scherm vlak voor onze neus en kon ook prima alles zien inde ring!

Waarschuw beheerder
welk vak zat je? :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mattieeebattieee op dinsdag 1 juni 2010 om 20:32:
betaalde 12,50 voor kaartje en was perfect. zat in uitvak ( 2e ring dus aan de zijkant van de ring)

Maar was groot scherm vlak voor onze neus en kon ook prima alles zien inde ring!

dus je hebt het alsnog op een tv gekeken :lol: