Partyflock

Forumonderwerp · 1075236
Waarschuw beheerder
29 mei 2010 vindt weer het jaarlijkse IT'S SHOWTIME-gala plaats in de Amsterdam ArenA. Voor de achtste keer op rij organiseert European Fighting Network dit spectaculaire gala, dat met 20.000 bezoekers inmiddels is uitgegroeid tot grootste kickboksevenement ter wereld!

De komende periode zullen hier wedstrijden uit de matchmaking worden aangekondigd. De partijen die op het programma staan, zijn ook dit jaar waanzinnig spectaculair!

De eerste aankondiging gaat om een partij waar kickboksliefhebbers over de hele wereld al lange tijd op wachten: MELVIN MANHOEF vs TYRONE SPONG!

Iedereen die Manhoef wel eens heeft zien knokken, weet over welke ongelofelijke explosiviteit hij beschikt. Als eerste vechter ter wereld wist hij voormalig K-1-kampioen Mark Hunt KO te slaan. Deze Hunt heeft stoten op het hoofd van 'heavy hitters' als Ray Sefo en Jerome Le Banner bijna lachend geincasseerd, maar Manhoef kreeg Hunt in slechts 18 seconden naar het canvas!

Tyrone Spong heeft in het middengewicht zo goed als iedereen verslagen en was de absolute koning in dat gewicht. Na een overgang naar de zwaargewichten heeft hij inmiddels 4-voudig K-1-kampioen Ernesto Hoost als trainer.

Deze partij wordt een clash tussen een absolute technicus (Spong) en een brok dynamiet (Manhoef).

Hou dit topic in de gaten voor verdere updates (waarschijnlijk komt vandaag al de volgende knalpartij naar buiten).

1 december begint de voorverkoop van dit gala vol show en entertainment.

Check voor de voorverkoopadressen: www.fight.nl
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gabriel Batistuta op vrijdag 29 januari 2010 om 01:03:
Toch wel mijn favorietje hoor!

Andy is ook een van mijn absolute favorieten!
Hier een uitgebreid interview met hem: http://www.chief108.com/showthread.php?t=3318

Waarschuw beheerder
Ben erbij :d

Spong is mijn favoriet :d

Waarschuw beheerder
Zitten hele dikke partijen tussen, jammer da ik er nie bij kan zijn :(
Andy Souwer en Petrosyan allebei erg leuk om naar te kijken (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tegenstander van Badr zal spoedig bekend worden gemaakt. Gaat wel een leuke pot worden, denk ik!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MMA4Life op donderdag 11 februari 2010 om 23:31:
Gaat wel een leuke pot worden, denk ik!

Jij weet al meer dus...
Waarschuw beheerder
Nou Badr had een makkie met Bouzidi zaterdag.

Waarschuw beheerder
Vink niet zo heel raar, ben niet zo onder de indruk van die Bouzidi.....
Waarschuw beheerder
het word badr hari vs hesdy gerges
jammer had hesdy liever tegen fghita gezien maar word een mooie pot die badr dan wel weer winnend afsluit
Waarschuw beheerder
6000 euro als je 1e rij VIP wil zitten? WTF :s
Waarschuw beheerder
vond 90euro al veel......
Weet je in iedergeval wel wat voor types op de 1ste rij zitten.......
Waarschuw beheerder
Uitspraak van michael doet geen moesje meer:D op zondag 21 februari 2010 om 18:14:
Weet je in iedergeval wel wat voor types op de 1ste rij zitten.......

Gasten die hard gewerkt hebben voor die 6000 euro...vooral veel nachtdiensten gedraaid denk ik.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dave'79 op zondag 21 februari 2010 om 18:19:
vooral veel nachtdiensten gedraaid denk ik.

:lol:

Overdag beton storten en s,nachts dumpen? ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van De te kloppen man op woensdag 28 oktober 2009 om 20:43:
dat gaat ook knallen worden!!

was vorig jaar echt een saaie wedstrijd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 18:31:
was vorig jaar echt een saaie wedstrijd

Het stukje dat jij quote, gaat over Spong vs Manhoef. Was die wedstrijd er vorig jaar ook dan? ;)

Overigens, Khalid Bourdif vecht niet tegen Rayen Simson.

Hier de verklaring op de site van IT'S SHOWTIME:

Rayen Simson krijgt andere tegenstander in de ArenA!

Rayen Simson krijgt een andere tegenstander in de Amsterdam ArenA. De reden is dat zijn geplande tegenstander, Khalid Bourdif, 4 weken voor zijn wedstrijd in de Amsterdam ArenA een wedstrijd heeft aangenomen in Utrecht. Wij van IT’S SHOWTIME komen altijd overeen dat een vechter minimaal 5 tot 6 weken voor het ArenA-evenement niet op een ander evenement kan/mag vechten, dit in verband met het voorkomen van blessures. Uitzonderingen voor K-1-vechters worden wel gemaakt, maar dit wordt dan altijd keurig van te voren met elkaar besproken en contractueel vastgelegd. Wij van IT’S SHOWTIME vinden dit managementtechnisch van hun kant niet professioneel en hebben kenbaar gemaakt om geen gebruik meer te maken van de diensten van Khalid Bourdif. Wie de nieuwe tegenstander wordt in de afscheidswedstrijd van Rayen Simson in de Amsterdam ArenA wordt binnenkort bekend gemaakt.
Waarschuw beheerder
Over Badr Hari vs Hesdy Gerges:

Tegenstander Badr Hari in de Amsterdam Arena bekend.

De geruchten gingen al een tijdje in het rond, maar nu is het dan toch echt definitief: Hesdy Gerges is op 29 mei de tegenstander van Badr Hari in de Amsterdam ArenA. Hesdy heeft in het jaar 2009 een topjaar achter de rug, waarin hij 1 dag van tevoren in Japan een partij aannam tegen Sem Schilt (verlies na drie ronden op punten) en daarna Ruslan Karaev declasseerde als vechter en hem echt kickboksles gaf. Tevens versloeg Hesdy nog Paul Slowinski.
Ondanks dat het grote publiek hem nu nog niet zo goed kent, is Hesdy de ‘upcoming man’ in de zwaargewichtdivisie. Pikant detail aan dit gevecht is dat de huidige trainer van Hesdy Gerges, Thom Harinck, 5 jaar geleden nog de trainer was van Badr Hari.
Zowel Badr Hari als Hesdy Gerges hebben er ontzettend veel zin in om er 29 mei een knalgevecht van te maken. Hesdy Gerges stond eerst op de matchmaking tegen Daniel Ghita maar voor deze laatste vechter wordt nu een andere vechter gezocht.

Bron: www.fight.nl

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MMA4Life op donderdag 25 februari 2010 om 14:01:
Het stukje dat jij quote, gaat over Spong vs Manhoef. Was die wedstrijd er vorig jaar ook dan?

ja als ik me kan herinneren was dat vorig jaar ook een partij. veel aftasten weinig knallen, volgens mij Manhoef gewonnen op punten
Waarschuw beheerder
mij te duur om het vervolgens nog via een scherm te moeten volgen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 februari 2010 om 14:30:
ja als ik me kan herinneren was dat vorig jaar ook een partij. veel aftasten weinig knallen, volgens mij Manhoef gewonnen op punten

Mijn vraag was eigenlijk meer bedoeld om te peilen of je het nou wel echt over die partij had, want die heeft nog nooit plaatsgevonden, dus ook niet vorig jaar in de ArenA.

Tyrone Spong vs Melvin Manhoef is juist een partij waar erg veel kickboksliefhebbers van hebben aangegeven dat ze er echt heel erg op zitten te wachten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Onitsuka op zondag 21 februari 2010 om 18:23:
Overdag beton storten en s,nachts dumpen?

dat is een onderdeel ;-)
Waarschuw beheerder
verheug me op gago drago.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vicente14 op woensdag 3 maart 2010 om 02:58:

Ik ook! Hier is een interview met zijn tegenstander van 29 mei, Leroy Kaestner: http://www.chief108.com/showthread.php?t=5235

Waarschuw beheerder
Heb er zo'n zin in vandaag een kaartje gekregen!!! Andy souwer en Badr Hari my favorites!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MMA4Life op dinsdag 9 maart 2010 om 15:04:
Leroy Kaestner

Das ook wel een bikkel (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MMA4Life op zaterdag 27 februari 2010 om 00:01:
Tyrone Spong vs Melvin Manhoef is juist een partij waar erg veel kickboksliefhebbers van hebben aangegeven dat ze er echt heel erg op zitten te wachten.

helaas moeten we daar nog langer op gaan wachten spong heb ze hand gebroken op die botte kop van lebanner.....

manhoef vs saki ook leuk, maar had liever manhoef spong gezien

souwer vecht ook niet en word vervangen door sato
Waarschuw beheerder
[quote element=message id=44520424]{element is niet toegankelijk}2 kaarten voor €25,00 , kan nog een keer![/quote

lekker als je al het volle ponmd heb betaalt word je gestraft omdat je vroeg een kaartje haalt.........
Waarschuw beheerder
Uitspraak van michael doet geen moesje meer:D op dinsdag 13 april 2010 om 17:48:
lekker als je al het volle ponmd heb betaalt word je gestraft omdat je vroeg een kaartje haalt.........

ja dat is zuur ouwe, maar kaartverkoop zal wel hebben tegengevallen ofzo.

ben in ieder geval happy met mn kaart die 45 euro goedkoper is ofzo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vicente14 op woensdag 3 maart 2010 om 02:58:

Hij laat denk ik niks over van Kaestner.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van michael doet geen moesje meer:D op woensdag 14 april 2010 om 17:19:
9tientjes:P

9 tientjes neergelegt voor kaartje ?

Ik vind K1 en MMA enz leuk.. maar als het niet zo goedkoop was geweest ging ik niet!

Maar wie weet in de toekomst vaker na 29 mei!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mattieeebattieee op woensdag 14 april 2010 om 19:57:
Ik vind K1 en MMA enz leuk..

hahahaha ik vind het de BOM ouwe dus vandaar dat me die 9tientjes niet zo heel veel schelen
en spaar kosten door er naar toe te lopen:D

Uitspraak van Mattieeebattieee op woensdag 14 april 2010 om 19:57:
Maar wie weet in de toekomst vaker na 29 mei!

jij kan het in iedergeval goedkoop proberen:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op dinsdag 20 april 2010 om 12:20:
Zie je wel een beetje wat vanaf daar?

Voor die prijs zit je in de parkeergarage en mag je naar auto's kijken. :)
Waarschuw beheerder
:gaap:

't zijn die groene vakken op de poster.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mattieeebattieee op woensdag 21 april 2010 om 10:07:
welke wedstrijd word het vetste denk jij ?

tjah.... er zit geen slechte wedstrijd tussen
maar ben groot fan van manhoef dus ja die partij is voor mij de partij en nog tegen saki ook dat word wel oorlog :D
Waarschuw beheerder
Vandaag kaartjes binnen gekregen & leuk boekkie met interviews met de vechters!

:D
Waarschuw beheerder
Zijn geen topplaatsen. Verder ga ik helaas niet, maar die 25euro per kaartje was echt een topdeal geweest van metro.

Giorgio Petrosyan is vervangen door Cosmo Alexandre, voor de mensen die 't nog niet wisten.
Ik zelf kijk uit naar Drago tegne Kaestner en Saki - Manhoef. De rest is natuulijk ook top maar dit lijken mij de mooiste partijen worden. De rest is ook niet echt beladen.

//Dan vergeet ik natuurlijk Mootje Khamal tegen Chahid. Al vind ik zelf de k1 regels jammer. Ik zou het liever zien op aangepaste of volledige Muay Thai regels. Met clinchen en evt. ellebogen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op zondag 25 april 2010 om 12:06:
maar die 25euro per kaartje

Per twee kaarten he :D

Maar ik kan ws ook niet. :'(

Mootje Khamal tegen Chahid

Die wou ik graag zien idd :jaja:
Waarschuw beheerder
Ik had ze besteld, maar toen kreeg ik een mailtje dat ik geld over wilde maken. Tegelijkertijd kreeg ik te horen of ik dan niet zelf evt. een partij kon draaien dus keus was snel gemaakt.:)
Waarschuw beheerder
Is inderdaad wat belangrijker. :D Waar?
Waarschuw beheerder
rust hier...

zijn jullie allemaal zenuwachtig ofzo;)
Waarschuw beheerder
Ik heb 4 kaartjes te koop. Stuur een PM als je interesse hebt :D
laatste aanpassing
//Dan vergeet ik natuurlijk Mootje Khamal tegen Chahid. Al vind ik zelf de k1 regels jammer. Ik zou het liever zien op aangepaste of volledige Muay Thai regels. Met clinchen en evt. ellebogen

tjah maar de massa wil nou eenmaal k-1 regels.... zal steeds meer en meer verdwijnen het muay thai wat erg jammer is voor de liefhebber
denk na manhoef vs saki dat dit wel de partij is om naar uit te kijken

Uitspraak van * Bianca * op maandag 10 mei 2010 om 09:48:
Ik heb 4 kaartjes te koop. Stuur een PM als je interesse hebt

a 12.50 per stuk...:??? want zoveel zijn ze waard :P

Waarschuw beheerder
:@ Baal dat spong niet aanwezig zal zijn :@