Partyflock

Forumonderwerp · 1074972
Waarschuw beheerder
Het moest er een keer van komen! Nu ze zo dichtbij elkaar in de wereldtop staan gaan Armin van Buuren en Markus Schulz op 5 december samenwerken om datgene te doen waar vele fans al lange tijd om vragen. Een avondvullend programma waarin Armin en Markus centraal staan en beide heren in hun eigen kenmerkende stijl het publiek zullen betoveren en het beste van zichzelf geven. Is er een toepasselijkere titel denkbaar dan ‘The Best of Both Worlds'?

De diehard fan is natuurlijk deze zomer op Ibiza geweest en heeft daar kunnen beleven hoe Armin en Markus elke keer Amnesia volledig afbraken als ze samen op het programma stonden. Nederlanders zijn altijd geneigd om te denken dat het in het buitenland beter is maar wat in Ibiza kan moet natuurlijk in eigen land minstens zo goed uit de verf komen. Zeker wanneer dit in een locatie gebeurt die vele malen meer mogelijkheden biedt dan de legendarische maar toch ook wel beperkte nachttempel op het partyeiland.

Plaats van handeling is namelijk de Heineken Music Hall in Amsterdam. Op 5 december is deze, speciaal voor concerten gebouwde hypermoderne zaal, negen uur lang het domein van onvervalste Trance, welke je nergens harder en zuiverder zal horen. De Heineken Music Hall is tenslotte de locatie met de beste akoestiek van Nederland en misschien zelfs wel Europa!

De volgorde en hoe de twee wereldtoppers elkaar zullen gaan vinden wordt binnenkort bekend gemaakt, maar zeker is dat ‘The Best of Both Worlds' niet mag ontbreken in de agenda van fans van Armin en Markus en iedereen die van Trance houdt. Organisatie bewees eerder dat het hen is toevertrouwd om een grote hal sfeervol aan te kleden waarbij niet wordt bespaard op visuals, decoratie en natuurlijk geluid!

Verwacht dus niets minder dan een heerlijke nacht met de uplifting Trance zoals je die van Armin en Markus gewend bent. Dat de DJ's elkaar zullen opzwepen tot grote hoogten staat nu al vast. Daphne de Wachter van Alda Events kijkt er nu al naar uit: "Armin vs Markus wordt een unieke show waar veel op het spel staat. Het blijft natuurlijk een vriendelijke competitie maar wel met een serieuze ondertoon want de DJ's willen uiteraard geen van beiden voor de ander onder doen. Armin is al twee jaar de nummer 1 van de wereld, maar Markus is als een komeet omhoog geschoten de afgelopen jaren en heeft inmiddels net zo'n drukke agenda. Er is dus een gezonde spanning waarbij er sowieso al 1 winnaar bekend is en dat is het publiek!"

Kaarten kosten € 38,50 (excl. service kosten) en daarvoor krijg je een negen uur durende totaalshow in de Heineken Music Hall met twee van de beste Trance-DJ's ter wereld waarbij niets te gek is als het gaat om visueel spektakel. Met recht ‘ The Best of Both Worlds' want je komt ogen en oren tekort!

De kaartverkoop start zaterdag 3 oktober a.s.
Waarschuw beheerder
Zeker geen upgrade, zijn ze wel helemaal lekker!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TinyFaeryGirl op maandag 9 november 2009 om 22:36:
Daar kan ene heer M. Helsloot je ongetwijfeld meer over vertellen.

:lol:

Uitspraak van Thijs-BK op maandag 9 november 2009 om 23:15:
Maar voor de echte ie-hard fans is dit natuurlijk een niet te verspmaden kans om je held(en) van dichtbij te zien

Dan had je beter een rondje op de Ocean Diva kunnen wandelen dan hier een ticket kopen ;)

Uitspraak van verwijderd op maandag 9 november 2009 om 23:33:
Maar ja, ik ben dan weer zo een eikel die wel een upgrade koopt omdat ik bang ben anders iets te missen.

Same here. Ben meestal wel van de principes, maar nu even niet :$
Waarschuw beheerder
Maar eigenlijk zouden we het gewoon allemaal moeten boycotten

idd ;-)

Artiest John Sane
Waarschuw beheerder
Bij het uitkomen van het bericht heb ik meteen twee upgrade kaartjes besteld. Gewoon omdat ik bang ben dat we wat missen. Hopelijk wordt de hele actie teruggedraaid maar daar geloof ik eerlijk gezegd niks van.

Bij Tiesto in Londen was die Gold circle echt heel erg relaxed, maar in de HMH slaat het helemaal nergens op natuurlijk.
Waarschuw beheerder
Maar eigenlijk zouden we het gewoon allemaal moeten boycotten

Inderdaad, ik vond dat bier gooien ( ook al drink ik het niet ) op zich wel een goed idee, dan heb je letterlijk en figuurlijk een Gold-area :devil:
Alleen dan is dat wel weer zielig voor de 'echte fans' :aai:

Op een of andere manier weten ze bij Alda wel vaak de voorpret te bederven.. :rot:

Werkzaam bij Afterhours.fm
Waarschuw beheerder
Ik ging er eigenlijk van uit dat wij ''de flockers'' allemaal gewoon regular tickets zouden hebben. Maar ik hoor al een aantal verhalen dat sommigen een upgrade of gold ticket gekocht hebben. wat ons SCHIJDTDTD!!! van elkaar. :(

Oproep:Behoud gewoon je regular ticket, ik denk dat meeste dat nog hebben? Verwacht anders een brak restje bier :lol: ...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Scamp op dinsdag 10 november 2009 om 07:16:
Same here.

Op die manier stimuleer je Alda en haar dubieuze praktijken :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 10 november 2009 om 09:16:
Verwacht anders een brak restje bier

Dat vind ik overigens nog kanslozer dan die actie van Alda zelf. Laat iedereen lekker zelf beslissen of hij/zij die upgrade wel of niet wil. Aan welke kant van het hek je ook staat, het gaat erom dat je er samen een leuk feestje van maakt. Diegene die menen andermans plezier te moeten vergallen worden door mij hoogstpersoonlijk naar buiten gemikt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 november 2009 om 09:30:
Diegene die menen andermans plezier te moeten vergallen worden door mij hoogstpersoonlijk naar buiten gemikt.

Denk je nou echt dat ik met bier ga gooien? Dat was de ''grap''die al een tijd speelt in het topic. Zo erg ben ik nou ook weer niet :P De mensen in de Gold Area zijn niets minder of meer dan de anderen en er staan vriendjes en vriendinnetjes van me in. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 10 november 2009 om 09:49:
Denk je nou echt dat ik met bier ga gooien?

Jij niet, anderen zie ik er wel toe in staat.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Scamp op dinsdag 10 november 2009 om 07:16:
Dan had je beter een rondje op de Ocean Diva kunnen wandelen dan hier een ticket kopen

Ja okay maar ik ben dan geen echte die-hard fan dus dat wist ik dan ook weer niet ;p
Op 5 december sta ik gewoon als 2de rangs fan gewoon te genieten ;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 10 november 2009 om 09:51:
2de rangs

Niemand is 2e rangs fan.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 november 2009 om 09:52:
Niemand is 2e rangs fan.

Nee okay maar dat gevoel krijg ik nu wel een beetje.
Maar ik schik mij in mijn lot. Ik koop absoluut geen upgrade.
Voordeel: De lasers en show (indien goed verzorgd) kan je juist veel beter zien als je een stukje naar achteren staat.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 10 november 2009 om 09:59:
Nee okay maar dat gevoel krijg ik nu wel een beetje

Thanks to Alda... en dat is nou precies mijn probleem met die klote GOLD tickets.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 10 november 2009 om 09:59:
De lasers en show

Daar komt nog een apart ticket voor.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 november 2009 om 09:30:
Diegene die menen andermans plezier te moeten vergallen worden door mij hoogstpersoonlijk naar buiten gemikt.

Nu is de apartheid echt compleet :cheer:
Krijg je nu ook i.p.v een polsbandje een rood lintje om je bovenarm??
Waarschuw beheerder
nou, tot zover het relaxed kunnen rondlopen op een feest...en worden het dan grote hekken, zodat we allemaal als een stelletje strafkamp bewoners de show achter tralies mogen aanschouwen? Belachelijk dit, maak het dan meteen bekend, en niet wanneer mensen al een kaartje hebben gekocht. echt niet dat er een upgrade komt hiero. Stelletje bloedzuigers.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 november 2009 om 09:52:
Niemand is 2e rangs fan.

+1:D
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Gaat het dit worden dan?

[img width=678 height=453 cacheid=000066d9000fb50af07d13961a02976d92]https://album.partyflock.nl/73270318.jpg[/img]
Met dank aan --Muk-- voor het plaatje.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nou, mijn mailtje is gestuurd, wie neemt nog meer ff de moeite..? Ze kunnen makkelijk de upgrade kaartjes vergoeden voor de mensen die dit al hebben gedaan, dus het kan zeker nog wel weer teruggedraaid worden.

lize@aldaevents.nl
info@aldaevents.com

mailen maar:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Niet UPGRADEN iedereeen whaha als vak leeg is hebben ze geen vak
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van =Peter= op dinsdag 10 november 2009 om 10:52:
Gaat het dit worden dan?

Knap stukje knutselwerk :roflol:

Uitspraak van schwingg op dinsdag 10 november 2009 om 10:16:

:lol: Dat zou helemaal wat zijn zeg 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van =Peter= op dinsdag 10 november 2009 om 10:52:
Gaat het dit worden dan?

gheghe, lol...maar je gaat er dus nog wel van uit dat er bij het tweederangs gedeelte lampen hangen..?Ik verwacht er weinig meer van
Waarschuw beheerder
Schitterend Peter!! :d
Waarschuw beheerder

:roflol:
Uitspraak van roberto__online op dinsdag 10 november 2009 om 11:06:
mijn mailtje is gestuurd, wie neemt nog meer ff de moeite..?

al gedaan ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van roberto__online op dinsdag 10 november 2009 om 11:06:
mijn mailtje is gestuurd, wie neemt nog meer ff de moeite..?

Ik heb de betreffende dame een PB gestuurd. Zal mij benieuwen.

Uitspraak van Quick op dinsdag 10 november 2009 om 11:32:
Schitterend Peter!! :d

Plaatje gepikt uit de berichten onder het agenda-item. Ene --Muk-- heeft het gemaakt volgens mij, maar wel grappig gedaan! :D
Waarschuw beheerder
Tjah... had het er gisteren nog met Laantje over en als je zou willen heb je een grond om je geld terug te vragen. Maar ja... dit wil je ook niet missen natuurlijk. Zelfs al is het op een afstandje.

:roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TinyFaeryGirl op dinsdag 10 november 2009 om 13:14:
Tjah... had het er gisteren nog met Laantje over en als je zou willen heb je een grond om je geld terug te vragen. Maar ja... dit wil je ook niet missen natuurlijk. Zelfs al is het op een afstandje.

Denk het niet :nee:
Op de site staat héél duidelijk vermeld dat Alda ten aller tijden gerechtig is om dingen te veranderen en dat ze niet aansprakelijk te stellen zijn (of zo..). Dus (n)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Maffe! op dinsdag 10 november 2009 om 16:23:
Op de site staat héél duidelijk vermeld dat Alda ten aller tijden gerechtig is om dingen te veranderen en dat ze niet aansprakelijk te stellen zijn (of zo..). Dus

dat is ook niet helemaal waar, dan zouden ze de dj's ook zo kunnen veranderen..
Alda komt dr afspraken niet na die ze van te voren hebben afgesproken, als je er een groot probleem van ga maken ( bijv. een rechtzaak ) zouden ze je geld wel terug geven hor.. alleen de kosten van een rechtzaak wegen niet op tegen die 38,50 die betaald voor een kaartje :flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Maffe! op dinsdag 10 november 2009 om 16:23:
Denk het niet
Op de site staat héél duidelijk vermeld dat Alda ten aller tijden gerechtig is om dingen te veranderen en dat ze niet aansprakelijk te stellen zijn (of zo..). Dus

Dat mogen ze er best neer zetten, maar zo'n beding is niet redelijk en dan zou je dus best een kans maken. Maar wat Gert al zegt.... niemand begint voor dat bedrag een zaak.
Waarschuw beheerder
hebben we gisteren gvd gevierd dat de muur 20 jaar geleden viel...worden we 20 jaar later geconfronteerd met een scheidingsgrens op feesten....gaan ze me trouwens neerschieten als ik erover heen klim???

anyway kvind t gewoon een achterlijk iets dat ze dit nu pas aankondigen...deden ze dit gelijk in het begin dan had ik er absoluut geen moeite mee...maar nu hun voor mij gaan bepalen waar ik wel en niet mag gaan staan dat steekt mij.

Ben benieuwd wat hun echte reden hiervoor is....en niet die slappe kut redenen in hun 'persbericht' hierover. Als ze dan zo'n hart hebben voor de (wat hun noemen) echte FANS waarom moeten die dan bij jullie meer betalen Dit is niks anders dan de echte fans uitmelken omdat jullie weten dat ze toch betalen :yes:
Als je de echte fans wilt belonen kun je beter zeggen 'de 1e xxx aantal bezoekers (capaciteit voor dat vak) die krijgen bij binnenkomst een bandje waarmee ze in dat vak kunnen'. Dan hou je het eerlijk en zorg je als echte fan gewoon dat je vroeg aanwezig bent....Zo doen ze het ook bij grote concerten en festivals als Lowlands.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van COÑO op dinsdag 10 november 2009 om 21:16:
anyway kvind t gewoon een achterlijk iets dat ze dit nu pas aankondigen...deden ze dit gelijk in het begin dan had ik er absoluut geen moeite mee

Helemaal mee eens!
Artiest SOK
Waarschuw beheerder
'de 1e xxx aantal bezoekers (capaciteit voor dat vak) die krijgen bij binnenkomst een bandje waarmee ze in dat vak kunnen'

Bij armin only 2008 in de jaarbeurs. Waren ik met 3 vrienden vroeg binnen zoals altijd en toen kwam er een meisje op ons af die ons de vip armbandjes gaf en daarmee mochten we achter de dj booth. Dat was wel een vette ervaring. Maar dat zijn leuk acties en niet nu op het laatste moment 17.50 extra betalen.
Waarschuw beheerder
donateur
de 1e xxx aantal bezoekers (capaciteit voor dat vak) die krijgen bij binnenkomst een bandje waarmee ze in dat vak kunnen'.

zou idd een betere optie zijn geweest dan deze..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PDV op dinsdag 10 november 2009 om 21:48:
kwam er een meisje op ons af die ons de vip armbandjes gaf en daarmee mochten we achter de dj booth.

lekkere actie :D
Uitspraak van Cicatrix op dinsdag 10 november 2009 om 22:27:
zou idd een betere optie zijn geweest dan deze..

mee eens ja :)

Waarschuw beheerder
Ticket in de pocket :P :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Alda Events Communicatie & PR - Lize citeer 11 november 2009 11:48
Beste partyflockers!

We merken verder dat er nogal wat onduidelijkheid bestaat over de GOLD tickets. Om enkele misverstanden uit de wereld te helpen bij deze dan ook meer uitleg.

De mensen zonder upgrade ticket of Gold ticket hoeven absoluut niet bang te zijn voor minder uitzicht. Het Gold vak wordt NIET verhoogd zoals velen van jullie vrezen, en van hoge hekken is eveneens geen sprake. Het is een exclusieve ruimte die we bewust klein zullen houden: het gaat om maximaal 200 tickets. Het GOLD vak zal tegen het podium komen, maar voor de bezoekers met een regulier ticket is er nog genoeg ruimte om dichtbij Armin en Markus te staan! Met een Gold ticket ben je verzekerd van een plek vooraan (natuurlijk kun je in- en uitlopen wanneer je wilt..), snelle entree en een exclusieve verrassing als je naar huis gaat.

Bij nieuwe dingen uitproberen stuit je vaak op weerstand en dat is natuurlijk te begrijpen, zeker als de timing hiervan niet goed is. Daarvoor willen we dan ook onze excuses aanbieden. Alda Events wil vernieuwend zijn, maar de bezoeker is voor ons het belangrijkst. Daarom zullen we onze uiterste best doen om er voor zorgen dat niemand teleurgesteld wordt, welke kaart je ook hebt!

Wij hopen dat jullie ons het voordeel van de twijfel geven en tot slot: het is absoluut niet de bedoeling om een onderscheid in fans te maken, laat dat duidelijk zijn!

Dit staat nu onder het feest en is door een medewerker van ALda erop gezet
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
(y)

Lijkt me dus duidelijk nu..:)
Waarschuw beheerder
donateur
Okay duidelijk. Dat lijkt me nog enigzins redelijk.
Door schade en schande wijs denk ik dan maar.
Waarschuw beheerder
Ik denk dat een regular kaart er dus eigenlijk gewoon "niets" op achteruit gaat (of maak ik nu een gevaarlijke uitspraak :x)..
Je zult misschien een paar meter moeten inleveren, maar deze afstand heb je op genoeg andere feesten ook tussen djbooth/publiek
Waarschuw beheerder
okee, dat ziet er netjes uit (y)
Alleen snap ik niet waarom Stan & Debby dit bericht plaats ( waarvoor toch bedankt ) en niet een medewerker van Alda?? :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vfreaky op woensdag 11 november 2009 om 12:16:
Alleen snap ik niet waarom Stan & Debby dit bericht plaats ( waarvoor toch bedankt ) en niet een medewerker van Alda??

Het bericht heeft alda bij 2 andere topics geplaats, behalve deze(f)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vfreaky op woensdag 11 november 2009 om 12:16:
Alleen snap ik niet waarom Stan & Debby dit bericht plaats ( waarvoor toch bedankt ) en niet een medewerker van Alda??

gewoon gekopieerd vanuit het forum onder het nieuwsbericht :-P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Venusss op woensdag 11 november 2009 om 12:55:
gewoon gekopieerd vanuit het forum onder het nieuwsbericht

dat was de vraag niet :lol: :p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Alda Events - Lize op woensdag 11 november 2009 om 11:48:
De mensen zonder upgrade ticket of Gold ticket hoeven absoluut niet bang te zijn voor minder uitzicht.

Dat gebeurt dus wel.

Het GOLD vak zal tegen het podium komen, maar voor de bezoekers met een regulier ticket is er nog genoeg ruimte om dichtbij Armin en Markus te staan!

Met 200 man voor je :/

Met een Gold ticket ben je verzekerd van een plek vooraan

Dat waren we al met een regulier ticket als je op tijd binnen was, nu dus niet meer!!

Bij nieuwe dingen uitproberen stuit je vaak op weerstand en dat is natuurlijk te begrijpen, zeker als de timing hiervan niet goed is

Stel zoiets dan uit tot een volgend feest.

maar de bezoeker is voor ons het belangrijkst

Als dit echt zo is wordt dit hersenspinsel z.s.m. teruggedraaid.

Daarom zullen we onze uiterste best doen om er voor te zorgen dat niemand teleurgesteld wordt

Is al gebeurt.

het is absoluut niet de bedoeling om een onderscheid in fans te maken, laat dat duidelijk zijn!

Gaat ook al gebeuren, laat dat ook duidelijk zijn!

Wij hopen dat jullie ons het voordeel van de twijfel geven

Gaat niet gebeuren :no: