Partyflock

Forumonderwerp · 1074972
Waarschuw beheerder
Het moest er een keer van komen! Nu ze zo dichtbij elkaar in de wereldtop staan gaan Armin van Buuren en Markus Schulz op 5 december samenwerken om datgene te doen waar vele fans al lange tijd om vragen. Een avondvullend programma waarin Armin en Markus centraal staan en beide heren in hun eigen kenmerkende stijl het publiek zullen betoveren en het beste van zichzelf geven. Is er een toepasselijkere titel denkbaar dan ‘The Best of Both Worlds'?

De diehard fan is natuurlijk deze zomer op Ibiza geweest en heeft daar kunnen beleven hoe Armin en Markus elke keer Amnesia volledig afbraken als ze samen op het programma stonden. Nederlanders zijn altijd geneigd om te denken dat het in het buitenland beter is maar wat in Ibiza kan moet natuurlijk in eigen land minstens zo goed uit de verf komen. Zeker wanneer dit in een locatie gebeurt die vele malen meer mogelijkheden biedt dan de legendarische maar toch ook wel beperkte nachttempel op het partyeiland.

Plaats van handeling is namelijk de Heineken Music Hall in Amsterdam. Op 5 december is deze, speciaal voor concerten gebouwde hypermoderne zaal, negen uur lang het domein van onvervalste Trance, welke je nergens harder en zuiverder zal horen. De Heineken Music Hall is tenslotte de locatie met de beste akoestiek van Nederland en misschien zelfs wel Europa!

De volgorde en hoe de twee wereldtoppers elkaar zullen gaan vinden wordt binnenkort bekend gemaakt, maar zeker is dat ‘The Best of Both Worlds' niet mag ontbreken in de agenda van fans van Armin en Markus en iedereen die van Trance houdt. Organisatie bewees eerder dat het hen is toevertrouwd om een grote hal sfeervol aan te kleden waarbij niet wordt bespaard op visuals, decoratie en natuurlijk geluid!

Verwacht dus niets minder dan een heerlijke nacht met de uplifting Trance zoals je die van Armin en Markus gewend bent. Dat de DJ's elkaar zullen opzwepen tot grote hoogten staat nu al vast. Daphne de Wachter van Alda Events kijkt er nu al naar uit: "Armin vs Markus wordt een unieke show waar veel op het spel staat. Het blijft natuurlijk een vriendelijke competitie maar wel met een serieuze ondertoon want de DJ's willen uiteraard geen van beiden voor de ander onder doen. Armin is al twee jaar de nummer 1 van de wereld, maar Markus is als een komeet omhoog geschoten de afgelopen jaren en heeft inmiddels net zo'n drukke agenda. Er is dus een gezonde spanning waarbij er sowieso al 1 winnaar bekend is en dat is het publiek!"

Kaarten kosten € 38,50 (excl. service kosten) en daarvoor krijg je een negen uur durende totaalshow in de Heineken Music Hall met twee van de beste Trance-DJ's ter wereld waarbij niets te gek is als het gaat om visueel spektakel. Met recht ‘ The Best of Both Worlds' want je komt ogen en oren tekort!

De kaartverkoop start zaterdag 3 oktober a.s.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 6 oktober 2009 om 22:46:
maar toch uren lang Markus en Armin

tis niet eens op dezelfde dag

sja, ik zei al: ik moet een keuze maken. Ik doe ook liefs beide zaterdagen...
donateur
Uitspraak van bloesem op dinsdag 6 oktober 2009 om 22:57:
nah jaaaa, dan kan je beter Awake doen!!!

Heb al zoveel Awake's gemist, deze kan er ook nog wel bij.
Echter nog geen cub r_AW...dus dat kan echt niet :P ;P
Uitspraak van Cicatrix op dinsdag 6 oktober 2009 om 22:48:
verandering van spijs doet eten :P

;)

Jij vindt het niks, I like ;) :cheer: :yes:
donateur
Uitspraak van Cicatrix op dinsdag 6 oktober 2009 om 23:14:
ben juist een groot Awakenings-liefhebber!

club r_AW ging het over ;)

Ik quote meer jouw zin richting bloesem..sorry, dat was niet duidelijk zo :)
Had er @ bloesem bij moeten zetten ;)

Uitspraak van bloesem op dinsdag 6 oktober 2009 om 23:19:
... ik zie in je archief, dat er zelden een "geweldig" bij zit... dus... ;)

die zit er wel af en toe tussen hoor. Na 22 edities kan niet alles geweldig zijn he ;) Zeer goed is ook goed genoeg. Anders ben je ook niet echt kritisch ;P Een Awakenings gaat ook niet standaard een geweldig scoren ofzo hier, dus daarop gaat de balans niet naar de andere kant ;)

Geweldig is een beoordeling die ik nu nog maar weinig gebruik :) Maar na 5 dec...zou er best eens eentje meer in m'n archief kunnen staan ;)

Wat spijs betreft, club r_AW is wel heel ander spijs dan The Best Of Both Worlds :)
donateur
Mwoah wat ik zeg, een "geweldig" gebruik ik niet zo vaak meer; eerder stond er zo al gauw een rijtje "geweldig" achter elkaar...nu geef ik zo ongeveer een "zeer goed" waar ik vroeger een "geweldig" voor zou geven. Die laatste rating blijft over voor dat wat echt overal bovenuit steekt, voor de echte sublimiteit...genialiteit :) Van die instant legendarische feestjes waar alles aan klopt; een stukje house-geschiedenis.
Naar mijn smaak wordt dat iig niet meer elke party geschreven, dus zodoende :)

Niet superkritisch ofzo, maar er kan vaak nog wel wat beter..jij zal nog wel meer feesten achter de rug hebben dan ik (zonder je bezochte- feesten-counter te checken, wetende dat je ong. wekelijks gaat) dan moet toch óók niet meer alles geweldig zijn...denk ik zo?

Vlakt hier iig een beetje af hoor :P Net zoals dat het echt zin hebben zoals "vroegah" in een feest..echt niet meer zo is bij mij als in 2002 bijvoorbeeld..dat je weken naar iets uitkijkt..spanning een aantal dagen te voren.
Dát komt nu in de rij bij de ingang wel goed :D Is ook nog op tijd ;)

Vorig jaar toch wel 5 feesten een "geweldig", dat is ook nog wel meer dan 10%..wat best een aardige score is.
Ter vergelijking; in mijn opleiding wordt <5% met een 9 gewaardeerd ;)
donateur
Ghehe, maar daar kan ik dan wel weer in komen.

Weg uit eigen land, sowieso, house eiland bij uitstek (nooit geweest, maar lijkt me nu al geweldig), zomer, zon, geen werk, vakantie-roesje/rush..tja dan zou het ook wel gauw naar geweldig gaan..gewoon om hoe je je toch al voelt :D
Is dan niet meer veel voor nodig.

Tenminste, zo zou het bij mij werken :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
totaal nu op 235, maar dat is sinds 2003 :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op woensdag 7 oktober 2009 om 00:11:
totaal nu op 235, maar dat is sinds 2003

Ik zou in de agenda moeten terugzoeken waar ik allemaal geweest ben. Ik tel pas sinds juli 2004 en dat zijn er 216 (excl. de buitenlandfeesten die niet in de agenda staan), maar ik stap al sinds 2002 regelmatig (daarvoor slechts af en toe) ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 7 oktober 2009 om 00:00:
Net zoals dat het echt zin hebben zoals "vroegah" in een feest..echt niet meer zo is bij mij als in 2002 bijvoorbeeld..dat je weken naar iets uitkijkt..spanning een aantal dagen te voren.

Heb ik ook hoewel ik naar een stuk minder feesten ben geweest. Ik ga sinds 2000(de eerste sensation).

Er zijn nu weinig feesten waar ik weken van te voren al naar uit kijk. Binnenkort naar soundtropolis waar ik dat gevoel wel weer heb, maar dat is dan ook in duitsland, wat toch weer wat anders is. Verder kijk ik uit naar 5-12 in de hmh.

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 7 oktober 2009 om 00:00:
Die laatste rating blijft over voor dat wat echt overal bovenuit steekt, voor de echte sublimiteit...genialiteit

Geef tegenwoordig ook minder vaak de beoordeling geweldig. Dit jaar alleen tiesto in de marcanti en luminosity (2 dagen) :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quick op woensdag 7 oktober 2009 om 09:41:
Dit jaar alleen tiesto in de marcanti

Same here! Geweldig geef ik alleen als echt alles klopt. Als het one of those magical moments is geweest. Wellicht dat 5 december of 22 oktober hiervoor in aanmerking gaan komen, wie zal het zeggen.

Uitspraak van Cicatrix op woensdag 7 oktober 2009 om 00:08:
Full On Ferry wordt #60 dit jaar

Hoe doe je het ? Ik zit nu aan 18 dit jaar en vind het wel beetje welletjes geweest zo. Nog 3 feestjes dit jaar en ik ben er klaar mee. 60 in een jaar trek ik echt niet (in meerdere opzichten).
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 oktober 2009 om 12:29:
Wellicht dat 5 december of 22 oktober hiervoor in aanmerking gaan komen, wie zal het zeggen.

Grootste kanshebbers misschien, dat wel!
Uitspraak van Scamp op woensdag 7 oktober 2009 om 07:33:
(excl. de buitenlandfeesten die niet in de agenda staan), maar ik stap al sinds 2002 regelmatig

Ik hou naast het "zeker heen" in de partyflock agenda, ook gewoon een eigen archief bij (zie profiel - eigen tekst)
gewoon om dat ik dat zelf leuk vind..zo vergeet ik iig niet waar ik heel "vroegah" allemaal ben geweest ;)
Toen ik begon met die lijst moest ik ook nogal terug zoeken, met name in 2002 waar ik wel of niet heen was geweest...dat jaar ging ik echt vaak (maar kwam nog maar net op 31 feesten :lol: als 17-jarige knul en nog lang niet op 60 :lol: :respect: )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
60 in een jaar trek ik echt niet (in meerdere opzichten).

vanaf 14 juli 04 (toen begonnen met tellen) tot einde 2004 had ik er 28 die op PF aangemeld waren, in 2005 waren dat er 63.

Heb diezelfde tijd dus ook wel gehad, maar wat langer geleden ;)

Daarna schommelde het drie jaar lang tussen de 30-40 stuks.

Zit tot nu toe dit jaar op 27 en staan er nog 6 op zeker in de planning. Had eind vorig jaar besloten om te minderen, want ik had zoveel tegenvallende feestjes gehad in 2008. Vermaakte me dan wel met alle bekenden, maar tis z'n geld gewoon niet waard.

In het begin lukte dat ook aardig, maar de zomermaanden hebben het gemiddelde weer aardig omhoog getrokken :lol:

vind het wel beetje welletjes geweest zo.

Vind de festivals als Dance Valley e.d. nog steeds heerlijk en ook de ADE ben ik present, maar verder heb ik t meeste wel een beetje gezien. Daarom wil ik tegenwoordig meer buitenlandse feestjes.
En na 2x Ministry of Sound, een keer Godskitchen, 5 clubs op Ibiza (Space, Eden, Amnesia, Privilege en Pacha), een weekend Nature One en over een weekje Soundtropolis is de doelstelling voor dit jaar best gelukt volgens mij o:)

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 7 oktober 2009 om 12:35:
Ik hou naast het "zeker heen" in de partyflock agenda, ook gewoon een eigen archief bij (zie profiel - eigen tekst)

Ik ben in die tijd ook naar veel feesten geweest die niet in PF-agenda gestaan hebben, dus die vind ik nooit meer terug :lol:
Hou sinds dit jaar wel de buitenlandse feestjes bij in m'n eigen tekst.
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van Scamp op woensdag 7 oktober 2009 om 13:06:
dus die vind ik nooit meer terug :lol:

zeg nooit nooit ;) Waar een wil is is een weg. Als je nog een beetje weet waar..wanneer en wie er draaide, Google is je vriend ;)
Uitspraak van Scamp op woensdag 7 oktober 2009 om 13:06:
5 clubs op Ibiza (Space, Eden, Amnesia, Privilege en Pacha),

:K:K:K
Waarschuw beheerder
Zal dit uitverkocht raken? :O

Ik kan namelijk nog geen kaartjes kopen (nog geen zekerheid van gezelschap)
Waarschuw beheerder
Durf ik niet te zeggen. Is natuurlijk wel 5 dec wat misschien toch wat mensen (met kinderen) weerhoudt. :)
Maar aan de andere kant: zijn wel armin en markus :respect:
Waarschuw beheerder
ga je toch alleen..? Doe ik ook ivm ontbreken medegangers, maar liever alleen dan niet...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van roberto__online op woensdag 7 oktober 2009 om 18:42:
maar liever alleen dan niet...

Zo ben ik ook ooit begonnen. Woonde in t oosten (Achterhoek) waar de meesten Hardstyle fan waren, dus er ging zelden iemand mee. Op een gegeven moment was ik het zat om feesten te skippen, dus ging ik alleen (zonder daar dus bekenden te hebben). Je legt juist dan ontzettend makkelijk contact met mensen. De helft van m'n huidige partymaatjes heb ik zo leren kennen ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kaarten in de pocket! :) :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quick op woensdag 7 oktober 2009 om 18:06:
Is natuurlijk wel 5 dec wat misschien toch wat mensen (met kinderen) weerhoudt.

Maar ookmijn verjaardagsfeest! :D
Hoewel ik de 7e pas jarig ben..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van roberto__online op woensdag 7 oktober 2009 om 18:42:
Doe ik ook ivm ontbreken medegangers, maar liever alleen dan niet...

Daar zat ik ook al aan te denken..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WM op woensdag 7 oktober 2009 om 20:36:

+1.....hier ook weinig medegangers helaas....maar niet gaan is nog veel erger....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WM op woensdag 7 oktober 2009 om 20:36:
Hoewel ik de 7e pas jarig ben..

Ik om middernacht ;)

Uitspraak van robbie1 op woensdag 7 oktober 2009 om 21:35:
Uitspraak van Wendes op woensdag 7 oktober 2009 om 20:36:

+1.....hier ook weinig medegangers helaas

Joh..Join the club linksvoor :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Scamp op woensdag 7 oktober 2009 om 22:39:
Join the club linksvoor

De plek voor einzelgangers? ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WM op donderdag 8 oktober 2009 om 10:06:
De plek voor einzelgangers?

De plek voor the best partypeople ;-)
Flockers-verzamelplek :woop: :lol:
Waarschuw beheerder
Met evolution duurde het me verdomme een half uur voordat ik 'linksvoor' had gevonden. :(

:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quick op donderdag 8 oktober 2009 om 11:43:
Met evolution duurde het me verdomme een half uur voordat ik 'linksvoor' had gevonden.

Das dan nog snel :lol:
Wij hebben echt een paar rondjes gelopen, echt werkelijk waar GEEN 1 bekende tegengekomen :o
Toen we de eerste vonden, was de rest ook zo gevonden :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Scamp op donderdag 8 oktober 2009 om 11:12:
De plek voor the best partypeople
Flockers-verzamelplek

B)
Waarschuw beheerder
Flockers-verzamelplek

I'll be there ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WM op donderdag 8 oktober 2009 om 13:17:
I'll be there

.gezellieeeeeeee...zal er zijn!!!
Waarschuw beheerder
Spamhoeren Flockers-verzamelplek

O:) b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WM op donderdag 8 oktober 2009 om 13:17:
I'll be there

Uitspraak van robbie1 op donderdag 8 oktober 2009 om 17:28:
gezellieeeeeeee...zal er zijn!!!

nou, dan zal ik me ook maar richting daar begeven..:)
als er trouwens nog mensen vanuit het oosten komen en willen kijken naar mogelijkheden qua carpoolen of zo...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Monique. op donderdag 8 oktober 2009 om 18:07:
Spamhoeren Flockers-verzamelplek

Haha +1 O:)

Uitspraak van roberto__online op donderdag 8 oktober 2009 om 18:23:
nog mensen vanuit het oosten

Zuid oost,Brabo.

Linksvoor the place to be,al jaaaaaaaren:jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Maffe! op donderdag 8 oktober 2009 om 12:12:
Wij hebben echt een paar rondjes gelopen, echt werkelijk waar GEEN 1 bekende tegengekomen

Misschien omdat we als één van de eerste binnen waren?! ;)

Uitspraak van actief op donderdag 8 oktober 2009 om 19:44:
Linksvoor the place to be,al jaaaaaaaren

Zelfs in het buitenland :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Scamp op donderdag 8 oktober 2009 om 20:32:
Zelfs in het buitenland

:jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WM op donderdag 8 oktober 2009 om 19:33:
Hoi

hmm, denekamp, das idd wel dichtbij...kunnen misschien wel wat regelen, als je interesse hebt...pm anders maar ff...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Scamp op donderdag 8 oktober 2009 om 20:32:
Misschien omdat we als één van de eerste binnen waren?!

:lol:

Er maar zoeken :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quick op donderdag 8 oktober 2009 om 22:02:
Er maar zoeken

:$
kreeg bijna t idee dat ik in een draaimolen zat van t aantal rondjes dat ik om die booth gelopen heb :rot:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Scamp op donderdag 8 oktober 2009 om 22:45:
kreeg bijna t idee dat ik in een draaimolen zat van t aantal rondjes dat ik om die booth gelopen heb

Jij ben toch niet degene van dit filmpje :lol: