Partyflock

Forumonderwerp · 1074972
Waarschuw beheerder
Het moest er een keer van komen! Nu ze zo dichtbij elkaar in de wereldtop staan gaan Armin van Buuren en Markus Schulz op 5 december samenwerken om datgene te doen waar vele fans al lange tijd om vragen. Een avondvullend programma waarin Armin en Markus centraal staan en beide heren in hun eigen kenmerkende stijl het publiek zullen betoveren en het beste van zichzelf geven. Is er een toepasselijkere titel denkbaar dan ‘The Best of Both Worlds'?

De diehard fan is natuurlijk deze zomer op Ibiza geweest en heeft daar kunnen beleven hoe Armin en Markus elke keer Amnesia volledig afbraken als ze samen op het programma stonden. Nederlanders zijn altijd geneigd om te denken dat het in het buitenland beter is maar wat in Ibiza kan moet natuurlijk in eigen land minstens zo goed uit de verf komen. Zeker wanneer dit in een locatie gebeurt die vele malen meer mogelijkheden biedt dan de legendarische maar toch ook wel beperkte nachttempel op het partyeiland.

Plaats van handeling is namelijk de Heineken Music Hall in Amsterdam. Op 5 december is deze, speciaal voor concerten gebouwde hypermoderne zaal, negen uur lang het domein van onvervalste Trance, welke je nergens harder en zuiverder zal horen. De Heineken Music Hall is tenslotte de locatie met de beste akoestiek van Nederland en misschien zelfs wel Europa!

De volgorde en hoe de twee wereldtoppers elkaar zullen gaan vinden wordt binnenkort bekend gemaakt, maar zeker is dat ‘The Best of Both Worlds' niet mag ontbreken in de agenda van fans van Armin en Markus en iedereen die van Trance houdt. Organisatie bewees eerder dat het hen is toevertrouwd om een grote hal sfeervol aan te kleden waarbij niet wordt bespaard op visuals, decoratie en natuurlijk geluid!

Verwacht dus niets minder dan een heerlijke nacht met de uplifting Trance zoals je die van Armin en Markus gewend bent. Dat de DJ's elkaar zullen opzwepen tot grote hoogten staat nu al vast. Daphne de Wachter van Alda Events kijkt er nu al naar uit: "Armin vs Markus wordt een unieke show waar veel op het spel staat. Het blijft natuurlijk een vriendelijke competitie maar wel met een serieuze ondertoon want de DJ's willen uiteraard geen van beiden voor de ander onder doen. Armin is al twee jaar de nummer 1 van de wereld, maar Markus is als een komeet omhoog geschoten de afgelopen jaren en heeft inmiddels net zo'n drukke agenda. Er is dus een gezonde spanning waarbij er sowieso al 1 winnaar bekend is en dat is het publiek!"

Kaarten kosten € 38,50 (excl. service kosten) en daarvoor krijg je een negen uur durende totaalshow in de Heineken Music Hall met twee van de beste Trance-DJ's ter wereld waarbij niets te gek is als het gaat om visueel spektakel. Met recht ‘ The Best of Both Worlds' want je komt ogen en oren tekort!

De kaartverkoop start zaterdag 3 oktober a.s.
Waarschuw beheerder
wij hebben ook tickets se, nu nog wachten tot 5 december :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Scamp op zaterdag 14 november 2009 om 15:30:
Vrees dat er 5 dec wel de nodige zonden worden begaan

Dj slet..:[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Maffe! op zaterdag 14 november 2009 om 22:31:
Dj slet..

hahahaa.......;)

Ik ga me keurig gedragen, zoals dat hoort.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Maffe! op zaterdag 14 november 2009 om 22:31:
Dj slet..:[

plaats jij 'm of doe ik het? O:) ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op zaterdag 14 november 2009 om 22:46:
plaats jij 'm of doe ik het?

Weet niet wat JIJ bedoelt.. Plaats eens :o

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 november 2009 om 22:39:
hahahaa.......

Hahaha..:x

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 november 2009 om 22:39:
Ik ga me keurig gedragen, zoals dat hoort.

Precies.. Zoals het hoort.. Doet Maaike ook toch :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Maffe! op zaterdag 14 november 2009 om 22:49:
Weet niet wat JIJ bedoelt.. Plaats eens :o

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/72690666.jpg[/img]
;)
Waarschuw beheerder
:roflol:

NEEEEEEE Ilan,.... Dat is niet wat ik bedoelde..:x
Waarschuw beheerder
donateur
wat dan wel? ;)
Waarschuw beheerder
oeeeeeeeh vertél

De woede richting Alda om een slecht getimede actie, Gierigheid voor gold-members, nijd voor de rest, ijdelheid voor de enkele dagjesvolk-dames op de toiletten, luiheid om van de dansvloer naar een strategischer plekje te lopen om je snoepgoed te zoeken, vraatzucht naar de lekkere platen die voorgeschoteld worden en de laatste spreekt na zoveel G voor zichzelf :lol:

Dj slet..

:[ Doe ik anders nooit :x Volgens mij zat er gewoon wat in het water :o o:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op zaterdag 14 november 2009 om 22:59:
wat dan wel?

WTF..

SERIEUS ILAN ?!?!

Heb je het niet gehoord... Heb je het niet gezien...:| ????

SHIT :o

Uitspraak van Scamp op zaterdag 14 november 2009 om 23:07:
Doe ik anders nooit. Volgens mij zat er gewoon wat in het water

;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Maffe! op zaterdag 14 november 2009 om 23:10:
WTF..

SERIEUS ILAN ?!?!

Heb je het niet gehoord... Heb je het niet gezien...:| ????

SHIT :o

weet ECHT niet wat er is gebeurd..
maar msch handig om dit ff over de PB te doen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van =Peter= op vrijdag 13 november 2009 om 22:55:
Kuddedier... :lol:

Boe!!! ja zoiets :P
Waarschuw beheerder
En wat had er in kunnen zitten dan dat je niet proeft?

Heb ook niet gezegd dat ik niets proefde ;)
Maarja, als ik mijn water doorgeef wordt er gezegd..
Water smaakte niet anders dan anders...

:lol:

Weet niet of ze uberhaupt iets nodig heeft?

:o Nee, ik gedraag me altijd zo :rot: :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik zit eik een beetje te wachten tot Alda aankondigt dat de eerste 3 uur door een no-name warm-up dj worden gedraaid
Waarschuw beheerder
donateur
moest nog ff geheim blijven dat ik moest draaien O:)
Waarschuw beheerder
whooohooo! We staan in de golden circle!!
Echt supergaaf! Mooi vooraan staan, en superveel zicht op de dj's!!
Dit wordt de avond van ons leven haha!
Waarschuw beheerder
donateur
veel plezier.. wij vermaken ons erbuiten wel ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cicatrix op zondag 15 november 2009 om 15:55:
wij vermaken ons erbuiten wel

+2 ik heb nog nooit een gold ticket nodig gehad om dicht bij de dj te komen, dus nu ook niet :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Debby&Henk op zondag 15 november 2009 om 16:24:
ik heb nog nooit een gold ticket nodig gehad om dicht bij de dj te komen

hehe, jij!! ;)

Maarre, is het al 4 dec? Ik wil wel wat kriebeltjes gaan voelen om hier heen te gaan...

;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bloesem op zondag 15 november 2009 om 18:40:
hehe, jij!!

;) :lol:
Uitspraak van bloesem op zondag 15 november 2009 om 18:40:
Maarre, is het al 4 dec? Ik wil wel wat kriebeltjes gaan voelen om hier heen te gaan

we zullen nog geduldig moeten zijn, maar heb toch wel heel veel zin in dit feest :d
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb nog nooit een gold ticket nodig gehad om dicht bij de dj te komen

*boks* B) :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op zondag 15 november 2009 om 15:55:
wij vermaken ons erbuiten wel

denk dat ik me daar nog meer vermaak zelfs :lol:

ik heb nog nooit een gold ticket nodig gehad om dicht bij de dj te komen, dus nu ook niet

:lol: Touché!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Monique. op zondag 15 november 2009 om 20:00:
denk dat ik me daar nog meer vermaak zelfs :lol:

weet ik wel zeker!! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Laten we gewoon ff ophouden over dat Goldcircle gedoe... wie er wel voor kiest, wie niet... het wordt gewoon een mooi feestje, 2 toppertjes achter de decks, apart ánd together, just as the public... apart, in your own world ánd together!

I have spoken!

;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cicatrix op zondag 15 november 2009 om 14:21:
moest nog ff geheim blijven dat ik moest draaien

:lol: Ja natuurlijk.
tis dan opeens hard gegaan met je boekingen ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bloesem op zondag 15 november 2009 om 20:08:
het wordt gewoon een mooi feestje, 2 toppertjes achter de decks, apart ánd together

dat word het zeker, we kijken er echt zoooo naar uit :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bloesem op zondag 15 november 2009 om 20:08:
Laten we gewoon ff ophouden over dat Goldcircle gedoe... wie er wel voor kiest, wie niet... het wordt gewoon een mooi feestje, 2 toppertjes achter de decks, apart ánd together, just as the public... apart, in your own world ánd together!

I have spoken!

;)

Wel mooi gesproken (Y)
Waarschuw beheerder
Nog minder dan 2 weken, zin in! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
flinke week dan b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PuppetMaster op maandag 16 november 2009 om 08:00:
Nog minder dan een week, zin in!

Ik heb ook super veel zin in volgende week... ;)

Qlimax :bounce: :p
Waarschuw beheerder
donateur
kogel is door de kerk ik skip hem. Heb er geen 100% vertrouwen in dat Alda een perfectfeest neer kan zetten. Het feest zal verder goed zijn maar ik doe het toch niet. Hoe graag ik markus ook wil zien.

Iedereen veel plezier en ik zie de filmpjes wel verschijnen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vfreaky op maandag 16 november 2009 om 10:09:
Qlimax

:bounce:

Uitspraak van Debby&Henk op zondag 15 november 2009 om 21:28:
we kijken er echt zoooo naar uit

Ik ook wel. Maar eerst qlimax overleven. Daar kijk ik ook al heel erg naar uit :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sebastiaan™ op maandag 16 november 2009 om 10:13:
kogel is door de kerk ik skip hem. Heb er geen 100% vertrouwen in dat Alda een perfectfeest neer kan zetten.

Ik heb eigenlijk nog nooit een slecht feest meegemaakt in de HMH, ik heb geen idee in hoeverre hun inspraak hebben op de organisatie en welke garantie dat geeft voor de toekomstige feesten maar zo'n lange gig van Markus wil ik gewoon bij zijn :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CeLL op maandag 16 november 2009 om 08:40:
flinke week dan

was bedoeld voor een ander feest :s had de slaap nog niet uit :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PuppetMaster op maandag 16 november 2009 om 12:25:
was bedoeld voor een ander feest :s had de slaap nog niet uit :D

;)
Waarschuw beheerder
Kunnen we hier strenge (drugs)controle verwachten met hondjes of gewoon relaxed zoals bij normale concerten in de HMH?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Who Cares... op maandag 16 november 2009 om 16:35:
Kunnen we hier strenge (drugs)controle verwachten met hondjes of gewoon relaxed zoals bij normale concerten in de HMH?

Heb jij ooit wel eens drugshonden gezien bij feestjes waar minder dan 10.000 man op af kwamen? :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 16 november 2009 om 16:39:
Heb jij ooit wel eens drugshonden gezien bij feestjes waar minder dan 10.000 man op af kwamen?

Ach.. ALs de gemeente Arnhem zelfs bij het concert "Marco&Friends" drugshongen inzet, dan kijk ik er ook niet van op als dat ergens gebeurt bij feestje met minder dan 10.000 man..:lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sebastiaan™ op maandag 16 november 2009 om 10:13:
Heb er geen 100% vertrouwen in dat Alda een perfectfeest neer kan zetten.

Ik sluit mij hier bij aan (y)
En dat van die Goldticket ronduit belachelijk maar daar is genoeg over gezegt o:)
Ik heb nog geen ticket en die gaat ook niet komen ben ik bang :)
Vind het dan wel jammer dat ik Markus moet missen tis niet anders want Armin moet echt alles uit de kast halen
voor deze nacht en ik zie hem dat niet doen, Markus is gewoon echt veel te groot voor hem
:)
Waarschuw beheerder
Vooropgesteld: ik ben zelf ook totaal geen fan van die goldtickets. Maar je ziet dit fenomeen ook terug in tal van andere muziek en sport evenementen, dus zó gek is het nu ook weer niet.

Over Alda kun je ook veel zeggen maar als trance fan ben ik gewoon blij dat er een organisatie is die een feest als deze organiseert. Zó gemakkelijk is het nu ook weer niet om dit soort feesten te organiseren.
Dus wat mij betreft respect naar Alda dat ze dit feest met een top line-up in een top locatie organiseren. Blijft gewoon een prima alternatief op Essence!