Partyflock

Forumonderwerp · 1074775

Waarschuw beheerder
Vorige week beetje opschudding over geweest.
Metz en homies hebben er ook een filmpje over gemaakt

En hier de meest objectieve versie (Metz had natuurlijk ook n beetje geknipt) ;-)

-------------------------

Die Giel had een paar goeie beuken verdient. Was niet meer dan terecht geweest.
M`n handen beginnen te jeuken door dat omhooggevallen eikeltje.
Wat je ook vindt van (wannabee) rappers of hangjongeren, die Metz benadert Giel met respect maar krijgt arrogantie terug.
Ik hoop dat Giel binnenkort een ongelukje krijgt :-)

Bron:
http://www.dumpert.nl/mediabase/648221/e1c5509d/metz_bedreigd_giel_beelen_de_waarheid_.html
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Alle 2 verdienen ze flinke beuken (Y)
En dat filmpje van ze is helemaal nep :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
giel :respect:
Waarschuw beheerder
lastig om partij te kiezen, maar giel gaat ook zeker niet vrijuit.
Waarschuw beheerder
Misschien is dit weer net zo'n verhaal als Kwibus en BengBeng en die Gaylerio
Waarschuw beheerder
allebei best triest en ja metz is wack maar giel had gewoon meer zijn project moeten belichten inplaats van hem uitnodigen en hem voor gek te zetten
Waarschuw beheerder
donateur
bij die 1e film is volgens mij wel het een en ander uitgeknipt, als dat niet zo is dan is giel een vieze rat, maar lijkt me sterk dat die filmpjes beide 100% waar zijn
Waarschuw beheerder
nou dit geeft idd een heel andere kijk op het verhaal en die metz bleef erg
lang goed vond ik! ik had ook geflipt als ze mij zoiets hadden geflikt.
maar ik steel geen horloges e.d. maar toch 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 september 2009 om 20:37:
Metz heeft gewoon gelijk. Hij lokt niks uit, blijft zich inhouden maar iedereen heeft een grens. En hij houdt zich nog in uiteindelijk.
Een beetje iemand gaan uitnodigen met als doel rappertje-pesten, en je daarna schijnheilig als slachtoffertje opstellen is gewoon achterbaks. Zulk gedrag verdient gewoon klappen.

Ik weet niet hoor, maar die metz zal vast wel ergens ooit iets over giel hebben geroepen ... verder er is dan filmpje van metz ook geknipt... daarnaast als je naar giel gaat weet je dat het geen normaal gesprek wordt en dat er flauwe en makkelijke grapjes komen .... en als je je dan zo gemakkelijk laat kennen...

tja

Waarschuw beheerder
donateur
belediging :cry:
Waarschuw beheerder
heb dat stukje gehoord en die metz is een aansteller! zo moeilijk doen om een paar grapjes!
Waarschuw beheerder
Giel mag blij wezen dat ie geen beuk op zijn door gesnoven neus (check maar eens hoe vaak hij er aan zit tijdens het filmpje) moeten krijgen van Metz.

Metz word uitgenodigd om zijn project te promoten en krijgt totaal geen spreek tijd en belediging na belediging aan zijn adres terwijl Giel de klootzak er bijzit alsof hij god zelf is. Vond het al een overschatte 'radio maker' maar een nog groter stuk stront dan ik al dacht. Menig Marokaan had hem wel over die houten bali had getrokken en hem een totalos geslagen hadden, snap Metz wel dat ie zich nog een beetje in hield aangezien hij waarschijnlijk zijn subsidie niet kwijt wilt raken als hij die ongewassen kwee zou klappen.
Waarschuw beheerder
Dat zijn geen grapjes, dat is puur een gebrek aan respect wat giel daar laat zien.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Jaapieee op dinsdag 29 september 2009 om 20:23:
dat filmpje van ze is helemaal nep

de tering

Waarschuw beheerder
Uitspraak van se7en op dinsdag 29 september 2009 om 21:20:
heb dat stukje gehoord en die metz is een aansteller! zo moeilijk doen om een paar grapjes!

Het is maar hoe je het bekijkt. Giel nodigt die jongen om wat positiefs te vertellen over dat project, en dan komt ie naar de studio en wordt ie vanaf het moment van binnenkomst afgezeken met goedkope stigmatiserende grappen. (Het ergste is nog dat het ook slechte grappen zijn). Hij blijft bezig. Die Giel lacht ook gewoon te hard om zichzelf, hij vindt zichzelf zo geweldig. En het dan in de media brengen alsof een enge, rappende Marokkaan je heeft bedreigt. Bah.

Is toch terecht dat ie niet over zich heen laat lopen? Of zou jij dat allemaal pikken, een beetje schaapachtig meelachen onder het mom van "Zo is Giel nou eenmaal, dat kan je verwachten". Hou toch op man.
Een radioshowtje met slechte muziek en een (miniscule) BN`er status geeft nog geen vrijbrief om je zo te gedragen.

Mooie uitspraak op youtube:

Giel beelen, ik vind je een ongepast en een afschuwelijke individu,jij bent een perfecte voorbeeld, hoe het zou zijn, als wilders zou regeren. Wie past zich nou niet aan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 september 2009 om 20:21:
Die Giel had een paar goeie beuken verdient.

Waarschuw beheerder
lijkt op een hype om aandacht te krijgen voor metz z'n project, zoals toen met bang bang en steen.....dan zou ik t wel een hele toffe actie vinden :roflol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Metz had natuurlijk ook n beetje geknipt

Een beetje????????? Hij is in "het objectieve filmpje" 5 minuten aan het ratelen over z'n project :roflol:

Maar ook:
Uitspraak van Tic Tac Hooligan op dinsdag 29 september 2009 om 21:26:
Giel de klootzak

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op dinsdag 29 september 2009 om 21:46:
Uitspraak van Aah Natuurlijk op dinsdag 29 september 2009 om 20:21:

Waarschuw beheerder
giel rulez

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op dinsdag 29 september 2009 om 21:46:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Danny4G63 op dinsdag 29 september 2009 om 22:38:
dat volk kan niet tegen geintjes :/
belediging of niet,dat dominante apengedrag slaat helemaal nerges op :gaap:

geintjes?
de enige dominante aap die denigrerende opmerkingen maakt is Giel... de uiteindelijke reactie van Metz is menselijk.

trieste actie van pedogiel

Waarschuw beheerder
Metz :respect:

Giel :dood:

Lekker de bijdehante debiel uithangen vanaf seconde 1!
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Waarschuw beheerder
Met uitzondering van Giel deze week, i.v.m. 90'ies request, zou ik ze allebei normaal nooit een seconde microfoontijd gunnen. :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 september 2009 om 22:11:
metz z'n project

:gaap:
Nog meer van die 13 in een dozijn straatrattenrappers.

Die Giel is te vaak een naar mannetje om tof te kunnen zijn, dat laat hij hier wel zien.
Maar die reactie van die gast, hoor hem doorgaan dan met dat achterlijke geschreeuw van hem. :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SuB Bass op dinsdag 29 september 2009 om 23:49:
hoor hem doorgaan dan met dat achterlijke geschreeuw van hem.

Ik weet het niet hoor, maar ik denk dat hij zich nog zeker goed heeft ingehouden aangezien het alleen bij schreeuwen is gebleven.
Je moet je eens voorstellen, dat je stad en land afreisd om daar naar die studio te gaan om je verhaal te doen.
Er is afgesproken dat je je project ( ookal is het een kutproject ) waar je lang mee bezig bent geweest mag promoten.
Dan komt zo'n pedo als giel ff vanaf het moment dat je binnen komt alles wat je aan en bij je hebt afzeiken. Daarna ga je je verhaal doen, begin je net met serieus uitleggen van hoe of wat, kaptie het af.
Dan ga je nog rustig een gesprek met Giel aan waarom hij zo doet, doet hij net alsof je net z'n moeder hebt gedaan.

Wat een mongool is hij zeg die Giel.. Kan er met m'n kop niet bij

Moet zeggen dat ik die MetZ ook maar een knuppel vind, maar Giel spand/t? toch wel de kroon hierzo.
Waarschuw beheerder
nog geen minuut gekeken, maar wat een aap die metz zeg...
elke opmerking ziet tie een belediging in enzo, volgens mij was deze rel juist zn bedoeling, negatieve aandacht is ook aandacht enzo...
anders neem je ook niet zelf een camera mee toch?
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Ik heb dus wel gekeken en volgens mij is er iets dat wij niet weten....er speelt al iets langer dan vandaag, waarom iemand uitnodigen en hem vervolgens niet zijn ding laten doen?
Beide filmpjes vertonen een ander scenario, kan haast niet anders of hier wordt doorgegaan op iets wat zich al eerder heeft afgespeelt....too bad dat Giel nu een hoop van zijn fans kan wegkrassen...:cry:
Zielig dat Giel zich zo , publiekelijk, laat kennen.....ik 'ken' hem uit het uitgaansleven en in de omgang is hij veel cooler dan hij zich voordoet hiero....
Waarschuw beheerder
mja, ik heb niets tegen giel, integendeel, maar idd, dit had hij beter anders kunnen doen, en goed mogelijk idd dat er al meer speelt...
dat verklaard ook die cam die metz bij zich heeft en de manier waarop beiden dit aanpakken...
Waarschuw beheerder
Snap je...;p

Waarschuw beheerder
Zo had ik 'm nog niet gezien... In de uitzending zelf leek het allemaal heel normaal, maar hoorde je Metz ook verder haast niet. Het klonk precies zo dat het allemaal wel klopte of zo op dat moment. Maar nu ik dit zie is duidelijk te zien wat voor een zwaar misselijke houding die Giel Beelen hier aannam. Die Metz heeft 100% gelijk, en is hier zekere de betere partij. Aan het einde laat ie zich iets te veel overmeesteren door kwaadheid, maar goed, kan ik me ergens ook wel voorstellen. Niet verstandig, maar wel begrijpelijk.
Waarschuw beheerder
Kijk, dit is nou precies waar het die metz om te doen is.
Opeens kent iedereen hem, is op tv geweest enzo.
Heeft er ooit wel eens iemand van hem gehoord voor dit incident?
Afgesproken.
Heeft giel ook al eens gedaan voor die radiozender van geenstijl. zogenaamd ingebroken

Waarschuw beheerder
Het is een beetje te hopen, want anders laat die Giel een paar hele slechte eigenschappen van 'm zien.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van <')(((< op woensdag 30 september 2009 om 00:06:
volgens mij was deze rel juist zn bedoeling, negatieve aandacht is ook aandacht enzo...
anders neem je ook niet zelf een camera mee toch?

Uitspraak van Billy Bigbillus op woensdag 30 september 2009 om 01:34:
Kijk, dit is nou precies waar het die metz om te doen is.
Opeens kent iedereen hem, is op tv geweest enzo.
Heeft er ooit wel eens iemand van hem gehoord voor dit incident?

Waarschuw beheerder
Ik zeg:

Tijd voor een verklaring van beide, op de vraag of er al iets heeft voorgevallen.

Zo niet, dan is Giel een nare zak tegenover Metz. Metz behandeld hem met respect, alsof het zn vriend is. Giel misbruikt zijn positie, waar half Nederland schaapachtig om lacht.

Vind je de muziek/persoon niets, nodig hem dan niet uit.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TL87 op woensdag 30 september 2009 om 01:51:
Metz behandeld hem alsof het zn vriend is.

altijd eng als een fin dat doet...
Waarschuw beheerder
Giel is sowieso een sarcastische eikel, als hij de kans krijgt om iemand belachelijk te maken grijpt hij die.
Is ook wel vermaak.

Maar denk nog steeds aan publiciteitsstunt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Billy Bigbillus op woensdag 30 september 2009 om 02:04:
Giel is sowieso een sarcastische eikel, als hij de kans krijgt om iemand belachelijk te maken grijpt hij die.

ik zou het ook doen
Waarschuw beheerder
Giel homofiel, hihi.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Hawaiiaan op woensdag 30 september 2009 om 00:02:
Dan komt zo'n pedo als giel ff vanaf het moment dat je binnen komt alles wat je aan en bij je hebt afzeiken. Daarna ga je je verhaal doen, begin je net met serieus uitleggen van hoe of wat, kaptie het af.

Hoezo kapt Giel het af??? Metz staat 4 a 5 minuten lang te blaten over dat project, toch? Of kijk je alleen het 1e filmpje waarin "een beetje" geknipt is?
Waarschuw beheerder
Er is afgesproken dat je je project ( ookal is het een kutproject ) waar je lang mee bezig bent geweest mag promoten.

Uitspraak van DanM op woensdag 30 september 2009 om 00:18:
waarom iemand uitnodigen en hem vervolgens niet zijn ding laten doen?

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 30 september 2009 om 08:02:
Metz staat 4 a 5 minuten lang te blaten over dat project, toch? Of kijk je alleen het 1e filmpje waarin "een beetje" geknipt is?

Geloof dat het zelfs 6 minuten waren dat hij over zijn "project" heeft mogen blaten.
Waarschuw beheerder
beide filmpjes zwaar geknipt en geplakt
Waarschuw beheerder
donateur
beide partijen hebben schuld maar Giel speelt een smerig spelletje :D

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Giel is lijertje in dit filmpje
Waarschuw beheerder
meestal hebben die marrokaantjes altijd een grote smoel zijn bijdehand, en nu loopt giel zo'n mannetje is ff te fucken
en iedereen hier gaat een beetje lopen janken!!

giel is echt een mannetje in dit filmpie!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van d-russo op dinsdag 29 september 2009 om 20:38:
giel een vieze rat

Uitspraak van Tic Tac Hooligan op dinsdag 29 september 2009 om 21:26:
Giel de klootzak

Uitspraak van ouwe rammer op woensdag 30 september 2009 om 09:37:
giel is echt een mannetje

Uitspraak van Trancepim op woensdag 30 september 2009 om 09:31:
Giel is lijertje

Uitspraak van Don Yayo op woensdag 30 september 2009 om 04:49:
Giel homofiel

Uitspraak van Billy Bigbillus op woensdag 30 september 2009 om 02:04:
Giel is sowieso een sarcastische eikel

Uitspraak van TL87 op woensdag 30 september 2009 om 01:51:
Giel een nare zak

Wat een mongool is hij zeg die Giel

Uitspraak van SuB Bass op dinsdag 29 september 2009 om 23:49:
Die Giel is te vaak een naar mannetje

Uitspraak van mooimangz op dinsdag 29 september 2009 om 22:47:
pedogiel

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 september 2009 om 22:27:
giel rulez

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 september 2009 om 21:38:
Giel beelen, ik vind je een ongepast en een afschuwelijke individu

Polletje doen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jezus wat een jankert die rappert!!
Je weet toch waar je naartoe gaat?? Als je een fijn meelul gesprek wil hebben, dan moet je een promotiefilmpje opnemen en op Youtube zetten.
Dit is hetzelfde als Bonnie St.Claire gaat janken omdat Jensen een loopje met haar neemt....waarom denk je dat je uitgenodigt bent trut!!
Waarschuw beheerder
donateur

De meeste handen jeuken vaak bij mocro acties.

Uitspraak van bonobo op woensdag 30 september 2009 om 10:23:
Je weet toch waar je naartoe gaat?? Als je een fijn meelul gesprek wil hebben, dan moet je een promotiefilmpje opnemen en op Youtube zetten.
Dit is hetzelfde als Bonnie St.Claire gaat janken omdat Jensen een loopje met haar neemt....waarom denk je dat je uitgenodigt bent trut!!

:respect:

Goed geschreven (L)
Waarschuw beheerder

:respect:
Waarschuw beheerder
als het je niet zint wat giel zegt, gewoon weggaan.
het is het toch niet waard dat je gaat staan schreeuwen.
Maar goed hji heeft wel zijn zin die metz, want hij heeft nu wel zijn project gepromoot.
(zeg altijd aandacht, is aandacht ook al is het negatieve aandacht ;))

Artiest n00b
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

onzin

die gast komt om fokking 5 uur ze nest uit om op UITNODIGING OVER ZIJN PROJECT TE PRATEN

als iemand mij dan zo zou behandelen dan had ik ze bril van ze tiefuskop afgerost

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wat je ook vindt van (wannabee) rappers of hangjongeren, die Metz benadert Giel met respect maar krijgt arrogantie terug.

pcies

vond ik dus ook

ben geen Anti Diederik (want zo heet giel)
en geen pro kansjongeren

maar diederik is als zijn naam bezig
als een sukkel dus
Waarschuw beheerder
Jensen nodigde mensen zeker ook uit voor een goed gesprek :P

Dan had die gast zijn huiswerk maar goed moeten doen, dan had ie geweten dat ie voor lul kwam te zitten bij Giel ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van bonobo op woensdag 30 september 2009 om 11:55:
Jensen nodigde mensen zeker ook uit voor een goed gesprek

geen idee
maar als diederk iemand uitnodigd om ergens over te praten en diegene krijgt daar niet de gelegenheid voor en word ronduit beledigd keer op keer

eej

ik trek je kop d'raf ouwe :|

zo ga je niet met mensen om
Artiest {SHOWLIST artist 65701, 129028, 75193, 65637}
Waarschuw beheerder
donateur
lekker belangrijk. Het zijn allebei sukkels

Waarschuw beheerder
lekker belangrijk. Het zijn allebei sukkels

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van bonobo op woensdag 30 september 2009 om 11:55:
Dan had die gast zijn huiswerk maar goed moeten doen, dan had ie geweten dat ie voor lul kwam te zitten bij Giel

dat is klinkklare onzin

Giel heeft zat gasten waar ie wel normaal mee omgaat :)
die wél hun ding ,mogen doen en waar ie lirisch over is

maar hij wilt gewoon punten scoren met 'een kansjongere afbranden'

vind het publiek leuk ofzo

giel moet gewoon beukkies krijgen

vond hem wel koel
maar na dit ben ik klaar met die puistenkop

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Giel rules idd maar hij is de laatste tijd een beetje een stakker aan het worden...

Waarschuw beheerder
t scheelt ze krijgen beide nu veel publiciteit, misschien blijkt het later nog wel dat het afgesproken is:p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Blauw-Groen '54 Casual op dinsdag 29 september 2009 om 21:27:
Dat zijn geen grapjes, dat is puur een gebrek aan respect wat giel daar laat zien.

Tsja... rappers die respect claimen en intussen de maatschappij terroriseren, uitzuigen en verkrachten :/
Ik vind het altijd een beetje de omgekeerde wereld met die criminele rappers met strafblad die als ze voor lul staan de moraalridder gaan uithangen stelletje homo's :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
metz vieze talentloze pauper
giel vieze talentloze pauper

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 september 2009 om 13:10:
metz vieze talentloze pauper
giel vieze talentloze pauper

hee
we zijn het eens :d
Waarschuw beheerder
Metz zegt toch dat hij over vrolijke dingen rept..
En dan zo schelden, moet dat voor de huisboiis thuis ofzo?

Vind het een beetje laffe marketing actie.. Vond die van de Belgische sterretjes leuker :banana:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
goed en dan nu het origineel zonder geknip van zeilige Metz...

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MARCOS op woensdag 30 september 2009 om 14:00:

die staat in de openingspost
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Terug naar die zandbakWoestijn met die gensterrepper als hij zich hier niet wil aanpassen :bye:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 30 september 2009 om 12:10:

vind het publiek leuk ofzo

Eens (y)
Waarschuw beheerder
Mensen, het is raaaadio hoor :bye: Als we saai willen doen, kijken we maar naar MAX

Waarschuw beheerder
of naar Beelen natuurlijk
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 30 september 2009 om 12:10:

Wat is een kansjongere???
EEn marokaan die z'n school niet afmaakt en een grote bek heb en het dan vindt dat ie gediscriminineerd wordt als ie geen baan krijgt?? :aai:
Waarschuw beheerder
en iedereen trapt er gewoon in :roflol: dit was allemaal van te voren al gepland als het echt was geweest dit allemaal dan zat die giel echt niet te glimlachen de hele tijd maar was die meteen bang onder de tafel gekropen ;) d'r wordt een paar keer een koptelefoon naar hem togegooit naar heem geschreeuwd en bedreigt en hij kijkt hem lief en glimlachend aan kom op man dit geloof je toch niet :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 30 september 2009 om 12:33:
Giel rules idd maar hij is de laatste tijd een beetje een stakker aan het worden...

een jaartje of 7 geleden kon je hem nog wel hebben maar nu is het gewoon een mongool aan het worden.
Uitspraak van triple-x op donderdag 1 oktober 2009 om 12:00:
en iedereen trapt er gewoon in dit was allemaal van te voren al gepland als het echt was geweest dit allemaal dan zat die giel echt niet te glimlachen de hele tijd maar was die meteen bang onder de tafel gekropen d'r wordt een paar keer een koptelefoon naar hem togegooit naar heem geschreeuwd en bedreigt en hij kijkt hem lief en glimlachend aan kom op man dit geloof je toch niet

Zal me niks verbazen, maar hij blijft een halvegare die met de dag debieler word.
Waarschuw beheerder
doet die expres denk ik gewoon voor de luisteraars beetje spanning houden en voor een mooie naamsbekendheid :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 oktober 2009 om 12:20:
maar nu is het gewoon een mongool aan het worden.

Heerlijk zo'n mongool smorgens vroeg.
Beter dan dat stomme gelul op 538, die blijven lachen om hun eigen grappen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik hoop dat Giel binnenkort een ongelukje krijgt :-)

Metz benadert Giel met respect.. haha. Ik weet zeker dat als het niet ging over de promotie van z'n nieuwe faal album dat ie 0,0 respect voor Giel zou hebben. Maakt niet uit, zit in het bloed :aai:
Wat een gelul man.. als jij naar Giel gaat dan weet je toch dat je dit soort dingen kan verwachten.
En als afsluiter is de stereotype-marrokkaan alweer bereikt, want vervolgens scheld hij Giel uit en bedreigt hem, terwijl Giel em in zn bek uitlacht :lol:

Waarschuw beheerder
beetje triest van beelen om m niks te laten vertellen over z'n jongeren project, waar ie dus voor naar die studio kwam en niet voor een eigen album dus

maar dat maakt metz geen goeie rapper :lol:

2 zonder talent in 1 studio dan krijg je dat soort dingen :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 oktober 2009 om 12:46:
beetje triest van beelen om m niks te laten vertellen over z'n jongeren project, waar ie dus voor naar die studio kwam en niet voor een eigen album dus

Check het filmpje ff die als laatste gepost werdt...:)
Metz mocht dus wél gewoon zijn verhaal doen....Metz heeft geknipt in het filmpje, dat is nu wel duidelijk....:s
:looser:
Uitspraak van MARCOS op woensdag 30 september 2009 om 14:00:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op donderdag 1 oktober 2009 om 13:23:
Metz mocht dus wél gewoon zijn verhaal doen....Metz heeft geknipt in het filmpje, dat is nu wel duidelijk....:s

heeft er 3 zinnen over kunnen vertellen en beelen zat er weer eens tussen met z'n grote bek

maar ja je weet van te voren wat voor kansloos figuur beelen is dus moet je ook niet janken achteraf :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 oktober 2009 om 13:29:
heeft er 3 zinnen over kunnen vertellen en beelen zat er weer eens tussen met z'n grote bek

Kijk dat filpmje dan eens, dan zie je dat ie wel 5 minuten heeft uitgelegd wat het 'project' inhoud....:s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op donderdag 1 oktober 2009 om 13:32:
Kijk dat filpmje dan eens, dan zie je dat ie wel 5 minuten heeft uitgelegd wat het 'project' inhoud....:s

heb t gezien, beelen blijft gewoon een triest figuur wat maar bepaalde stukken wil uitzenden (N)
Waarschuw beheerder
Niet waar, dit is allemaal live te volgen geweest op 101Tv, dus niks knippen/plakken....dit is , zoals je ziet in de rechterbovenhoek, door 101Tv uitgezonden en op youtube gezet....:s

Waarschuw beheerder
heb t over wat je hoort, t blijft in eerste instantie radio, en 101tv kom op :lol: kut zender

dat hij normaal met beelen wil praten hoorde je niet :nee: maar als ie begint te kankeren laten ze dan weer wel horen

maar goed, t zijn 2 kansloze figuren als daar maar geen twijfel over bestaat b)
Waarschuw beheerder
Giel doet bijdehand en lokt m uit, maar die Metz 'rapt' ook wel idd bedroevend slecht
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
giel is zowiezo irritant :/

Waarschuw beheerder
giel is de mist ingegaan toen hij interesse begon te vertonen voor hiphop rap en urban troep

Waarschuw beheerder
:roflol:
Waarschuw beheerder
giel verdient echt wel klappen:D pedo is t
Waarschuw beheerder
aaaah nep rapper je weet toch klik klak :bye:
Waarschuw beheerder
donateur
Metz benadert Giel met respect maar krijgt arrogantie terug.

Giel had een paar goeie beuken verdient

Waarschuw beheerder
Uitspraak van triple-x op donderdag 1 oktober 2009 om 12:00:
en iedereen trapt er gewoon in :roflol: dit was allemaal van te voren al gepland

bron?
Is namelijk niet de eerste keer dat ie te bijdehand doet... ken toevallig een bandje waar hij minstens zo triest en tof tegen deed.

gewoon neppe actie van giel, klaar stoppen genoeg

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=403 height=269]http://www.thegift-metz.nl/website/thegift_files/blocks_image_0_1.png[/img]

Waarschuw beheerder
Vind dat eerste filmpje wel leuk met giel (y) zo zou ik die neprepperts ook aanpakken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 oktober 2009 om 12:40:
Metz benadert Giel met respect.. haha. Ik weet zeker dat als het niet ging over de promotie van z'n nieuwe faal album dat ie 0,0 respect voor Giel zou hebben. Maakt niet uit, zit in het bloed Wat een gelul man.. als jij naar Giel gaat dan weet je toch dat je dit soort dingen kan verwachten. En als afsluiter is de stereotype-marrokkaan alweer bereikt, want vervolgens scheld hij Giel uit en bedreigt hem, terwijl Giel em in zn bek uitlacht

Als als, daar gaat het toch helemaal niet om. Het gaat om het gedrag dat Giel nu laat zien. Arrogant, neerbuigend kwalletjesgedrag, met een popi jopie houding kijk mij eens ff tof dat domme marokkaantje voor lul zetten veilig achter me microfoontje. Kijk, jij kan je blijkbaar niet voorstellen dat een Marokkaan iemand gewoon met respect kan benaderen, je beeld van dat volk is vast helemaal verneukt doordat je jarenlang te maken hebt gehad met teringjochies in de Schilderswijk enzo, maar goed niemand zou dit pikken toch? Ik zou me in ieder geval niet zo laten afzeiken, ook al is het meneertje Giel Beelen.
Lekker boeiend dat ie bekend staat om z`n grote bek, dan moet het allemaal maar kunnen ofzo. Zijn de sociale normen en waarden voor Giel anders omdat ie een radioshowtje presenteert? Dikke vette onzin.
Dat Metz daar van flipt vind ik normaal, is niks stereotype aan. De woorden die die gebruikt wel, dat is dan weer een beetje jammer.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
filmpje 2 ten eerste Giel Beelen ontvangt iedereen met flauwe grapjes als je daar niet tegenkunt niet komen :bye:
Ten tweede filmpje 1 laat nadat ik filmpje 2 heb gezien wel een heel bekrompen versie zien, net alsof hij niks mocht doen, hij heeft verdommem promo gehad voor zijn cd project en alles(6 minuten lang).

En dan begint hij wel heel erg slecht te reppen (n)(ben geen fan van lange frans integendeel, maar die doet het nog echt iedere week veel beter) en giel beelen breekt het gelukkig af hij promoot ook nog netjes zijn site en dan begint die metz moeilijk te doen omdat hij 6 minuten niet genoeg vind voor zijn slechte rep en zijn promo voor mensen zonder talent.

Groot gelijk heeft die Beelen is mijn mening. Niks met sociale normen en waarden te maken zo is Giel Beelen en dat weet je als je daar komt, hij kraakt vaak genoeg dingen af die hij niet leuk vind en zegt het idd gewoon zoals hij het vind tis immers zijn radioshow.

Die grappen aan het begin doet hij altijd, niks met respect te maken, die gast is idd op zijn kleine pikje getrapt

Waarschuw beheerder
wat je in t filmpje ziet is niet altijd wat je op de radio hoort (Y) en Beelen is gewoon een vies ventje wat alleen zichzelf de hemel in wil prijzen

als je nog enigszins zo 'echt' bent dan had je sowieso als niet bij 3fm en Beelen je shit moeten promoten b)

Artiest Synthopia
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 oktober 2009 om 17:39:
hij heeft verdommem promo gehad voor zijn cd project en alles(6 minuten lang).

Daar hoor je inderdaad ook niemand over. :lol:
Waarschuw beheerder
Wat als de Fakkelbrigade nou langskwam.

Tot hier en niet verder...? :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 oktober 2009 om 17:19:
jij kan je blijkbaar niet voorstellen dat een Marokkaan iemand gewoon met respect kan benaderen

Hoe zou dat komen denk je???
Omdat ze zo lekker vak positief in het nieuws zijn zeker??
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 oktober 2009 om 13:35:
beelen blijft gewoon een triest figuur wat maar bepaalde stukken wil uitzenden

Wat moet ie dan, lekker naar iedereen z'n pijpen dansen net als al die andere mongolen :no:

Die huilmarrokaan moet niet zo janken :aai:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 oktober 2009 om 17:43:
wat je in t filmpje ziet is niet altijd wat je op de radio hoort en Beelen is gewoon een vies ventje wat alleen zichzelf de hemel in wil prijzen

Nr 1 en 2 niet zoveel verschil, alleen datgeen wat die reppert zelf heeft weggeknipt, zo lijkt het alsof hij niets mocht zeggen en dat is geen waar hij is 5 minuten aan het woord geweest en mocht ook nog zijn slechte rep doen, waarna beelen ook nog even die website promote en terecht zijn slechte rep even nadoen. toen stond die repper met zijn bek vol tanden omdat hij waarschijnlijk nog iets wou doen (slecht reppen zeker) en daar was hij pissed over dat dat niet mocht dus daar maakte beelen een lullige opmerking over :bye: Gel zijn programma dus die jongen moet dan gewoon moven als hij zijn eer wou redden, dat deed hij niet en maakte zichzelf belachelijk.

Giel Beelen daarintegen is altijd belachelijk maar dat weten we ondertussen wel, daarom is hij 1 van nederlands meest populaire radio dj's.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van brainless op donderdag 1 oktober 2009 om 17:50:
Hoe zou dat komen denk je???
Omdat ze zo lekker vak positief in het nieuws zijn zeker??

dat is idd een reden om je dan zo stereotiep te gedragen(Y)

:lol:

Waarschuw beheerder
Giel is geniaal.
gewoon een strakke actie!

Waarschuw beheerder
Hoe zou dat komen denk je??? Omdat ze zo lekker vak positief in het nieuws zijn zeker??

Nee ze zijn niet vaak positief in het nieuws, eigenlijk nooit.
Maar ik beoordeel mensen niet op basis van nieuwsberichten. Ik heb het vermogen om zelf mensen te beoordelen, en ben gelukkig niet zo simpel dat ik media dat voor me moet laten doen. Ik kijk naar de manier waarop iemand met mij omgaat en dan pas ga ik oordelen.
Ik ben in me leven best wat Marokkanen tegengekomen. Daar zaten ontzettende teringlijers tussen maar ook gasten die ik zonder twijfel de sleutels van me huis zou geven.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 oktober 2009 om 18:28:
Nee ze zijn niet vaak positief in het nieuws, eigenlijk nooit.
Maar ik beoordeel mensen niet op basis van nieuwsberichten. Ik heb het vermogen om zelf mensen te beoordelen, en ben gelukkig niet zo simpel dat ik media dat voor me moet laten doen. Ik kijk naar de manier waarop iemand met mij omgaat en dan pas ga ik oordelen.
Ik ben in me leven best wat Marokkanen tegengekomen. Daar zaten ontzettende teringlijers tussen maar ook gasten die ik zonder twijfel de sleutels van me huis zou geven.

jawel toch? die voorbeeldmarokkaan die uiteindelijk geen marokkaan bleek te zijn? :lol:

Waarschuw beheerder
Wat moet ie dan, lekker naar iedereen z'n pijpen dansen net als al die andere mongolen :no:

ook laten zien of beter gezegd laten horen dat die gast gewoon vraagt waarom hij niet fatsoenlijk iets kan zeggen zonder dat Beelen er over heen gaat lullen en probeert weer s grappig te doen, maar als hij kwaad word t schuifje wel weer open zodat ze dat wel weer wel kunnen horen, selectief dat ie is en zo een verkeerd beeld gaat scheppen vind ik triest en al helemaal als je iemand daar heen haalt om een jongeren project te promoten waar hij zelf niet eens wat aan wil verdienen (N) triest van Beelen

Waarschuw beheerder
hij had toch ook op een hele andere manier kunnen reageren ipv kanker dit dat, ik maak je af etc.

goed voorbeeld voor het jongerenproject ben je dan:S

Waarschuw beheerder
als Beelen eens gewoon antwoord zou geven zou die gast ook niet zo zijn doorgeslagen maar dat kan ie niet want hij moet zo overkomen op de radio als de persoon die overal schijt aan heeft, als hij die metz af zat te zeiken als hij een singletje van zichzelf kwam promoten who gives a fuck maar hij komt daar niet voor

wat zou Beelen doen als hij zich ergens voor in zet en zodra hij iets wil vertellen begint er eentje domme opmerkingen te maken en m af te kappen, dan is ie binnen 5 minuten weer weg en is t wel schandalig etc. maar als hij t doet is het maar voor de grap en weet ik veel wat, mensen belachelijk maken kan ik zeker om lachen maar vind het zwak als je dat doet als iemand iets goeds wil promoten(of het nu wel of niet kut is is even wat anders b))

dat metz zulke dingen zegt hoort zeker niet zo :nee:

Waarschuw beheerder
de intentie van die show is gewoon dat er af en toe een grap over gemaakt wordt. Zelfde als je met een idee of actie bij Paul de Leeuw in zijn show komt, dan moet je niet zeuren als je afgezeken wordt.

Zelfde hier, als metz hier gewoon luchtig op gereageerd had was het allemaal heel anders gelopen. Hij had toch ook kunnen zeggen boeiend wat je vindt Giel ik doe dit voor die jongeren? waarom meteen zo op je pik getrapt voelen?

wil je serieus over je jongerenproject praten dan moet je maar bij de wereld draait door gaan zitten ofzo....
Waarschuw beheerder
Komt er in ieder geval op neer dat beiden hun aandacht nu wel hebben gekregen. Zowel Beelen als Metz.
Voor hetzelfde geldt zitten die twee nu gezellig een biertje te drinken en te lachen om wat er is gebeurd. :P
Waarschuw beheerder
Die Giel was, en is nu helemaal niks meer.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
mja ik vind het zwak iemand naar je studio halen omdat hij een goed project heeft en het daarna afzeiken, als hij daar voor zichzelf zou zijn was t wat anders geweest imo
je hebt zeker gelijk dat Beelen gewoon zo is maar vind het niet kunnen als je iemand daarvoor speciaal naar je studio laat komen

maar goed 90% die m hier afzeikt had het wel schitterend gevonden als iemand als Steen daar door het lint zou gaan maar goed dit is een 'buitenlander' he

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DeMeester op donderdag 1 oktober 2009 om 19:46:
Heb je het filmpje wel gezien?
Dit heeft niks te maken met wat Giel vind, maar gewoon om het feit dat hij voor Jan Lul naar de studio komt, en daar wel heel erg vreemd wordt behandeld.

gebeurd wel vaker in die show nietwaar? heb nog niemand verder zo zien reageren daarop. en hoezo voor jan lul? hij mocht 5 minuten over zijn project praten? wat denk je hoeveel tijd je in een ander programma krijgt? dit soort zaken worden allemaal vantevoren afgesproken, dus dit is echt geen argument.

dat hij erna met een waardeloze rap komt tjaaaa..... niet zo heel vreemd dat Giel daarover doorgaat, is toch ook vreselijk slecht.

Waarschuw beheerder
daar werd ie ook niet pissig over, je hoort m meerdere keren vragen waarom hij m niet gewoon fatsoenlijk liet uitpraten maar daar wil hij geen antwoord opgeven

hoe dan ook beide zijn waardeloos b)
Waarschuw beheerder
En hij moet daarmee een talentenjacht promoten? :')
Sorry hoor maar dat soort gigs zou ik dan ook niet bepaald serieus kunnen nemen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 oktober 2009 om 20:02:
daar werd ie ook niet pissig over, je hoort m meerdere keren vragen waarom hij m niet gewoon fatsoenlijk liet uitpraten maar daar wil hij geen antwoord opgeven

hoe dan ook beide zijn waardeloos

hehe mee eens:)
Waarschuw beheerder
giel is goed

Waarschuw beheerder
pff bij paul de leeuw wordt ook alles en iedereen afgezeken, daar hoor je ook niemand over :gaap: gewoon enn jankerd die metz typisch gedrag is dat.

Bij bbc show nevermind the buzzcocks worden bekende britse artiesten ook afgezeken door de presentator op stereotyperingen, kunst van de kandidaten is daarop goed te reageren zodat het publiek nog harder moet lachen.
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 52485, 55752}
Waarschuw beheerder
na dat eerste filmpje te hebben gezien dacht ik ''jemig wat een eikel die giel'' vervolgens zie ik staan dat het onderste filmpje 2 keer zo lang duurt zie ik dat hij heus ze zegje heeft mogen doen en ook al is hij afgezeken, hij heeft kunnen vertellen waar die voor kwam en als hij een interview van anderhalf uur had verwacht, had ie maar beter moeten informeren voor je instemt om naar die show te gaan toch?

maar ik snap de woede van Metz wel zoals hij zegt ''ik ging hier openminded heen'' en dan word je zo afgezeken en die giel zit er wel heel ongeintereseerd bij...

Waarschuw beheerder
tja giel ziet wekelijks tig betere repperts voorbij komen...

Waarschuw beheerder
Die Metz, dat is toch ook 3x niks... die raps man, om te huilen.
Waarschuw beheerder
Wat is die giel een misselijke tiefes gast ja :S bah bah klappe moet ti krijgen!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Who the fuck is Giel Beelen?

Artiest Sjonny M
Waarschuw beheerder
hahaha wat een gezeik!
ga Giel niet goedpraten maar..

je weet dat ie iedereen in de zeik neemt!
en dat filmpje van die Metz is behoorlijk bewerkt!
maar duurt altijd maar even had ie maar beter moeten navragen hoe het er aan toe ging!

hij moet niet zeuren heeft 5 minuten tijd gehad!

Waarschuw beheerder
Die Giel had een paar goeie beuken verdient. Was niet meer dan terecht geweest.

Inderdaad, die gast draait zo'n kutmuziek joh :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 oktober 2009 om 15:34:
Metz

Is een stad in Frankrijk.