Partyflock

Forumonderwerp · 1074775

Waarschuw beheerder
Vorige week beetje opschudding over geweest.
Metz en homies hebben er ook een filmpje over gemaakt

En hier de meest objectieve versie (Metz had natuurlijk ook n beetje geknipt) ;-)

-------------------------

Die Giel had een paar goeie beuken verdient. Was niet meer dan terecht geweest.
M`n handen beginnen te jeuken door dat omhooggevallen eikeltje.
Wat je ook vindt van (wannabee) rappers of hangjongeren, die Metz benadert Giel met respect maar krijgt arrogantie terug.
Ik hoop dat Giel binnenkort een ongelukje krijgt :-)

Bron:
http://www.dumpert.nl/mediabase/648221/e1c5509d/metz_bedreigd_giel_beelen_de_waarheid_.html
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van triple-x op donderdag 1 oktober 2009 om 12:00:
en iedereen trapt er gewoon in :roflol: dit was allemaal van te voren al gepland

bron?
Is namelijk niet de eerste keer dat ie te bijdehand doet... ken toevallig een bandje waar hij minstens zo triest en tof tegen deed.

gewoon neppe actie van giel, klaar stoppen genoeg

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=403 height=269]http://www.thegift-metz.nl/website/thegift_files/blocks_image_0_1.png[/img]

Waarschuw beheerder
Vind dat eerste filmpje wel leuk met giel (y) zo zou ik die neprepperts ook aanpakken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 oktober 2009 om 12:40:
Metz benadert Giel met respect.. haha. Ik weet zeker dat als het niet ging over de promotie van z'n nieuwe faal album dat ie 0,0 respect voor Giel zou hebben. Maakt niet uit, zit in het bloed Wat een gelul man.. als jij naar Giel gaat dan weet je toch dat je dit soort dingen kan verwachten. En als afsluiter is de stereotype-marrokkaan alweer bereikt, want vervolgens scheld hij Giel uit en bedreigt hem, terwijl Giel em in zn bek uitlacht

Als als, daar gaat het toch helemaal niet om. Het gaat om het gedrag dat Giel nu laat zien. Arrogant, neerbuigend kwalletjesgedrag, met een popi jopie houding kijk mij eens ff tof dat domme marokkaantje voor lul zetten veilig achter me microfoontje. Kijk, jij kan je blijkbaar niet voorstellen dat een Marokkaan iemand gewoon met respect kan benaderen, je beeld van dat volk is vast helemaal verneukt doordat je jarenlang te maken hebt gehad met teringjochies in de Schilderswijk enzo, maar goed niemand zou dit pikken toch? Ik zou me in ieder geval niet zo laten afzeiken, ook al is het meneertje Giel Beelen.
Lekker boeiend dat ie bekend staat om z`n grote bek, dan moet het allemaal maar kunnen ofzo. Zijn de sociale normen en waarden voor Giel anders omdat ie een radioshowtje presenteert? Dikke vette onzin.
Dat Metz daar van flipt vind ik normaal, is niks stereotype aan. De woorden die die gebruikt wel, dat is dan weer een beetje jammer.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
filmpje 2 ten eerste Giel Beelen ontvangt iedereen met flauwe grapjes als je daar niet tegenkunt niet komen :bye:
Ten tweede filmpje 1 laat nadat ik filmpje 2 heb gezien wel een heel bekrompen versie zien, net alsof hij niks mocht doen, hij heeft verdommem promo gehad voor zijn cd project en alles(6 minuten lang).

En dan begint hij wel heel erg slecht te reppen (n)(ben geen fan van lange frans integendeel, maar die doet het nog echt iedere week veel beter) en giel beelen breekt het gelukkig af hij promoot ook nog netjes zijn site en dan begint die metz moeilijk te doen omdat hij 6 minuten niet genoeg vind voor zijn slechte rep en zijn promo voor mensen zonder talent.

Groot gelijk heeft die Beelen is mijn mening. Niks met sociale normen en waarden te maken zo is Giel Beelen en dat weet je als je daar komt, hij kraakt vaak genoeg dingen af die hij niet leuk vind en zegt het idd gewoon zoals hij het vind tis immers zijn radioshow.

Die grappen aan het begin doet hij altijd, niks met respect te maken, die gast is idd op zijn kleine pikje getrapt

Waarschuw beheerder
wat je in t filmpje ziet is niet altijd wat je op de radio hoort (Y) en Beelen is gewoon een vies ventje wat alleen zichzelf de hemel in wil prijzen

als je nog enigszins zo 'echt' bent dan had je sowieso als niet bij 3fm en Beelen je shit moeten promoten b)

Artiest Synthopia
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 oktober 2009 om 17:39:
hij heeft verdommem promo gehad voor zijn cd project en alles(6 minuten lang).

Daar hoor je inderdaad ook niemand over. :lol:
Waarschuw beheerder
Wat als de Fakkelbrigade nou langskwam.

Tot hier en niet verder...? :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 oktober 2009 om 17:19:
jij kan je blijkbaar niet voorstellen dat een Marokkaan iemand gewoon met respect kan benaderen

Hoe zou dat komen denk je???
Omdat ze zo lekker vak positief in het nieuws zijn zeker??
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 oktober 2009 om 13:35:
beelen blijft gewoon een triest figuur wat maar bepaalde stukken wil uitzenden

Wat moet ie dan, lekker naar iedereen z'n pijpen dansen net als al die andere mongolen :no:

Die huilmarrokaan moet niet zo janken :aai:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 oktober 2009 om 17:43:
wat je in t filmpje ziet is niet altijd wat je op de radio hoort en Beelen is gewoon een vies ventje wat alleen zichzelf de hemel in wil prijzen

Nr 1 en 2 niet zoveel verschil, alleen datgeen wat die reppert zelf heeft weggeknipt, zo lijkt het alsof hij niets mocht zeggen en dat is geen waar hij is 5 minuten aan het woord geweest en mocht ook nog zijn slechte rep doen, waarna beelen ook nog even die website promote en terecht zijn slechte rep even nadoen. toen stond die repper met zijn bek vol tanden omdat hij waarschijnlijk nog iets wou doen (slecht reppen zeker) en daar was hij pissed over dat dat niet mocht dus daar maakte beelen een lullige opmerking over :bye: Gel zijn programma dus die jongen moet dan gewoon moven als hij zijn eer wou redden, dat deed hij niet en maakte zichzelf belachelijk.

Giel Beelen daarintegen is altijd belachelijk maar dat weten we ondertussen wel, daarom is hij 1 van nederlands meest populaire radio dj's.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van brainless op donderdag 1 oktober 2009 om 17:50:
Hoe zou dat komen denk je???
Omdat ze zo lekker vak positief in het nieuws zijn zeker??

dat is idd een reden om je dan zo stereotiep te gedragen(Y)

:lol:

Waarschuw beheerder
Giel is geniaal.
gewoon een strakke actie!

Waarschuw beheerder
Hoe zou dat komen denk je??? Omdat ze zo lekker vak positief in het nieuws zijn zeker??

Nee ze zijn niet vaak positief in het nieuws, eigenlijk nooit.
Maar ik beoordeel mensen niet op basis van nieuwsberichten. Ik heb het vermogen om zelf mensen te beoordelen, en ben gelukkig niet zo simpel dat ik media dat voor me moet laten doen. Ik kijk naar de manier waarop iemand met mij omgaat en dan pas ga ik oordelen.
Ik ben in me leven best wat Marokkanen tegengekomen. Daar zaten ontzettende teringlijers tussen maar ook gasten die ik zonder twijfel de sleutels van me huis zou geven.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 oktober 2009 om 18:28:
Nee ze zijn niet vaak positief in het nieuws, eigenlijk nooit.
Maar ik beoordeel mensen niet op basis van nieuwsberichten. Ik heb het vermogen om zelf mensen te beoordelen, en ben gelukkig niet zo simpel dat ik media dat voor me moet laten doen. Ik kijk naar de manier waarop iemand met mij omgaat en dan pas ga ik oordelen.
Ik ben in me leven best wat Marokkanen tegengekomen. Daar zaten ontzettende teringlijers tussen maar ook gasten die ik zonder twijfel de sleutels van me huis zou geven.

jawel toch? die voorbeeldmarokkaan die uiteindelijk geen marokkaan bleek te zijn? :lol:

Waarschuw beheerder
Wat moet ie dan, lekker naar iedereen z'n pijpen dansen net als al die andere mongolen :no:

ook laten zien of beter gezegd laten horen dat die gast gewoon vraagt waarom hij niet fatsoenlijk iets kan zeggen zonder dat Beelen er over heen gaat lullen en probeert weer s grappig te doen, maar als hij kwaad word t schuifje wel weer open zodat ze dat wel weer wel kunnen horen, selectief dat ie is en zo een verkeerd beeld gaat scheppen vind ik triest en al helemaal als je iemand daar heen haalt om een jongeren project te promoten waar hij zelf niet eens wat aan wil verdienen (N) triest van Beelen

Waarschuw beheerder
hij had toch ook op een hele andere manier kunnen reageren ipv kanker dit dat, ik maak je af etc.

goed voorbeeld voor het jongerenproject ben je dan:S

Waarschuw beheerder
als Beelen eens gewoon antwoord zou geven zou die gast ook niet zo zijn doorgeslagen maar dat kan ie niet want hij moet zo overkomen op de radio als de persoon die overal schijt aan heeft, als hij die metz af zat te zeiken als hij een singletje van zichzelf kwam promoten who gives a fuck maar hij komt daar niet voor

wat zou Beelen doen als hij zich ergens voor in zet en zodra hij iets wil vertellen begint er eentje domme opmerkingen te maken en m af te kappen, dan is ie binnen 5 minuten weer weg en is t wel schandalig etc. maar als hij t doet is het maar voor de grap en weet ik veel wat, mensen belachelijk maken kan ik zeker om lachen maar vind het zwak als je dat doet als iemand iets goeds wil promoten(of het nu wel of niet kut is is even wat anders b))

dat metz zulke dingen zegt hoort zeker niet zo :nee:

Waarschuw beheerder
de intentie van die show is gewoon dat er af en toe een grap over gemaakt wordt. Zelfde als je met een idee of actie bij Paul de Leeuw in zijn show komt, dan moet je niet zeuren als je afgezeken wordt.

Zelfde hier, als metz hier gewoon luchtig op gereageerd had was het allemaal heel anders gelopen. Hij had toch ook kunnen zeggen boeiend wat je vindt Giel ik doe dit voor die jongeren? waarom meteen zo op je pik getrapt voelen?

wil je serieus over je jongerenproject praten dan moet je maar bij de wereld draait door gaan zitten ofzo....
Waarschuw beheerder
Komt er in ieder geval op neer dat beiden hun aandacht nu wel hebben gekregen. Zowel Beelen als Metz.
Voor hetzelfde geldt zitten die twee nu gezellig een biertje te drinken en te lachen om wat er is gebeurd. :P
Waarschuw beheerder
Die Giel was, en is nu helemaal niks meer.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
mja ik vind het zwak iemand naar je studio halen omdat hij een goed project heeft en het daarna afzeiken, als hij daar voor zichzelf zou zijn was t wat anders geweest imo
je hebt zeker gelijk dat Beelen gewoon zo is maar vind het niet kunnen als je iemand daarvoor speciaal naar je studio laat komen

maar goed 90% die m hier afzeikt had het wel schitterend gevonden als iemand als Steen daar door het lint zou gaan maar goed dit is een 'buitenlander' he

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DeMeester op donderdag 1 oktober 2009 om 19:46:
Heb je het filmpje wel gezien?
Dit heeft niks te maken met wat Giel vind, maar gewoon om het feit dat hij voor Jan Lul naar de studio komt, en daar wel heel erg vreemd wordt behandeld.

gebeurd wel vaker in die show nietwaar? heb nog niemand verder zo zien reageren daarop. en hoezo voor jan lul? hij mocht 5 minuten over zijn project praten? wat denk je hoeveel tijd je in een ander programma krijgt? dit soort zaken worden allemaal vantevoren afgesproken, dus dit is echt geen argument.

dat hij erna met een waardeloze rap komt tjaaaa..... niet zo heel vreemd dat Giel daarover doorgaat, is toch ook vreselijk slecht.

Waarschuw beheerder
daar werd ie ook niet pissig over, je hoort m meerdere keren vragen waarom hij m niet gewoon fatsoenlijk liet uitpraten maar daar wil hij geen antwoord opgeven

hoe dan ook beide zijn waardeloos b)
Waarschuw beheerder
En hij moet daarmee een talentenjacht promoten? :')
Sorry hoor maar dat soort gigs zou ik dan ook niet bepaald serieus kunnen nemen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 oktober 2009 om 20:02:
daar werd ie ook niet pissig over, je hoort m meerdere keren vragen waarom hij m niet gewoon fatsoenlijk liet uitpraten maar daar wil hij geen antwoord opgeven

hoe dan ook beide zijn waardeloos

hehe mee eens:)
Waarschuw beheerder
giel is goed

Waarschuw beheerder
pff bij paul de leeuw wordt ook alles en iedereen afgezeken, daar hoor je ook niemand over :gaap: gewoon enn jankerd die metz typisch gedrag is dat.

Bij bbc show nevermind the buzzcocks worden bekende britse artiesten ook afgezeken door de presentator op stereotyperingen, kunst van de kandidaten is daarop goed te reageren zodat het publiek nog harder moet lachen.
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 52485, 55752}
Waarschuw beheerder
na dat eerste filmpje te hebben gezien dacht ik ''jemig wat een eikel die giel'' vervolgens zie ik staan dat het onderste filmpje 2 keer zo lang duurt zie ik dat hij heus ze zegje heeft mogen doen en ook al is hij afgezeken, hij heeft kunnen vertellen waar die voor kwam en als hij een interview van anderhalf uur had verwacht, had ie maar beter moeten informeren voor je instemt om naar die show te gaan toch?

maar ik snap de woede van Metz wel zoals hij zegt ''ik ging hier openminded heen'' en dan word je zo afgezeken en die giel zit er wel heel ongeintereseerd bij...

Waarschuw beheerder
tja giel ziet wekelijks tig betere repperts voorbij komen...

Waarschuw beheerder
Die Metz, dat is toch ook 3x niks... die raps man, om te huilen.
Waarschuw beheerder
Wat is die giel een misselijke tiefes gast ja :S bah bah klappe moet ti krijgen!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Who the fuck is Giel Beelen?

Artiest Sjonny M
Waarschuw beheerder
hahaha wat een gezeik!
ga Giel niet goedpraten maar..

je weet dat ie iedereen in de zeik neemt!
en dat filmpje van die Metz is behoorlijk bewerkt!
maar duurt altijd maar even had ie maar beter moeten navragen hoe het er aan toe ging!

hij moet niet zeuren heeft 5 minuten tijd gehad!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 september 2009 om 20:21:
Die Giel had een paar goeie beuken verdient. Was niet meer dan terecht geweest.

Inderdaad, die gast draait zo'n kutmuziek joh :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 oktober 2009 om 15:34:
Metz

Is een stad in Frankrijk.