Partyflock

Forumonderwerp · 1074203
28 volgers · 165843x bekeken

Waarschuw beheerder
+10-6
Wat vinden jullie ervan?

Hoevaak gebruik je het?

En hoeveel ml gebruik je per keer?

Enne natuurlijk is dit forum gewoon voor de fans :-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Haha is dat zoveel dn 3'5ml ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LPM. op dinsdag 19 november 2013 om 19:20:
Ontneem die kerel zn G, aub :lol:

Haha ik heb hem al gewaarschuwt, maar heb zelf nooit g gebruikt dus raad hem eens een dosis aan icm mdma :)
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van coenn op dinsdag 19 november 2013 om 18:13:
Zaterdag op qlimax maar is g proberen.. wat is goede dosis en is het te combineren met m??

zou dat pas doen nadat je wat ervaring hebt met g,
ging op qbase bij mij bijna fout toen mn pil begon te werken,

en sowieso zou ik eerst een x thuis gebruiken om je dosis een klein beetje uit te vinden
Waarschuw beheerder
Oke oke dan maar verstandig luisteren en qlimax maar gwn op de pep eb m .. wellicht op de after dan maar wat was jullie eerste dosis dan??
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van coenn op dinsdag 19 november 2013 om 19:47:
Oke oke dan maar verstandig luisteren en qlimax maar gwn op de pep eb m .. wellicht op de after dan maar wat was jullie eerste dosis dan??

lijkt me wel het verstandigst, je hebt geen idee wat je ken hebben,
en je wil echt niet fout gaan op een feessie

mijn eerste dosis weet ik niet precies, maatje had t voor me gemaakt, denk iets minder dan een half buisje
anyways, dit was na een behoorlijke klap drank, daarom had ie voorzichtig gedoseerd voor me,
voelde vrij weinig, werd alleen beetje moe,

keer erop iets minder dan 3 kwart genomen, ging fijn
en dan na zon 3uur bijgenomen met een half,

nu begin ik meestel met iets meer dan 3 kwart, en dan bij nemen met een zelfde dosis of een halve, maar net hoe ik me voel

ml's enzo heb ik niet echt een idee van hehe, :P
Waarschuw beheerder
Oke dankje jaa iedereen neemt verschillende dosissen die ik ken dus dacht vraag het hier maar ik pas er mee op geen zin om in slaap te gaan vallen
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van coenn op dinsdag 19 november 2013 om 20:00:
jaa iedereen neemt verschillende dosissen die ik ken

precies, ligt aan je g, en aan wat je kan hebben,
dus is moeilijk te zeggen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van coenn op dinsdag 19 november 2013 om 20:00:
geen zin om in slaap te gaan vallen

Met 3,5 heb je daar wel een grote kans op..

Je kan het best proberen, maar gebruik niet teveel MDMA..

Je kan met 2ml beginnen en dan na een uur nog 1-1,5ml G bijpakken als de startdosis te zwak is, dat is nog redelijk veilig.

Waarschuw beheerder
Wat is tegenwoordig een 'normale' prijs voor 1L?
Waarschuw beheerder
Ik kom eigenlijk nooit boven de 2,6 ml
En altijd in combi met snoepjes
Waarschuw beheerder
Ik zou G zeker nooit testen (of überhaupt nemen) op een feest, t kan zo fout gaan en dan krijgt de G de slechte naam. Testen doe je thuis in een vertrouwde omgeving met vrienden die je in de gaten kunnen houden, en je noteerd alles. Begin laag, bijnemen kan altijd. G is elke keer anders, daarom is t zo veradelijk. Neem je altijd bv 3ml, een volgende x kan dat te veel zijn en ga je out.
Ik neem t nooit tegelijk met M want dan komt t veels te hard binnen. Ideaal voor mij is G 1uur na de M nemen maar ook dat is voor iedereen anders.
Waarschuw beheerder
Oke oke bedankt voor de info

Waarschuw beheerder
+5
Uitspraak van LPM. op dinsdag 19 november 2013 om 18:41:
waarom zou ik er dan een persoonlijke afkeer tegen moeten krijgen?

Waar zie je mij zeggen dat jij er een persoonlijke afkeer van moet krijgen ? Ik zei gewoon dat die beelden mij troffen en dat ik daardoor een andere kijk op G heb gekregen, dat de beelden jou weinig doen omdat het toch maar om "geboren & getogen zwakzinnige junks'" gaat kan best zijn maar vergeet niet dat verslaving iedereen kan treffen ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 november 2013 om 20:30:

Waarschuw beheerder
Het viel me trouwens in de Zembla-aflevering op dat een van die verslaafden spreekt over 'twee dopjes'. Hoeveel volume heeft één zo'n dopje ongeveer denken jullie?
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van TheRedman op woensdag 20 november 2013 om 10:47:
Het viel me trouwens in de Zembla-aflevering op dat een van die verslaafden spreekt over 'twee dopjes'. Hoeveel volume heeft één zo'n dopje ongeveer denken jullie?

Dopje Spa Blauw? Ik verwacht zo'n 10-15 ml
Waarschuw beheerder
+1-1
GHB ? Dikke troep inhoud alleen al... maarja wat je niet kan laten moet je gwn doen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ThRiLLsEeKaH op dinsdag 26 november 2013 om 15:32:
5 ml

Jup, zelfde als de meeste buisjes zijn :)
Waarschuw beheerder
-1

Ik gebruik zelf al sinds april niet meer ,maar toen koste een halve liter 50, tegenwoordig betaal je er 90 voor hier in de buurt. Dealers maken nu gebruik van het feit dat gbl verkoop aan banden is gelegd. Terwijl je in belgie nog wel particulier kan bestelle mar dan moet je her zelf ophalen
Waarschuw beheerder

Uitspraak van **d@vy** op woensdag 27 november 2013 om 12:39:
k gebruik zelf al sinds april niet meer ,maar toen koste een halve liter 50, tegenwoordig betaal je er 90 voor hier in de buurt. Dealers maken nu gebruik van het feit dat gbl verkoop aan banden is gelegd.

ja klopt de prijzen zijn wel iets omhoog gegaan vanwege de crisis , dat is wel logisch natuurlijk ! hier in de buurt betaal je voor een liter 180 a 200eu , me dealer zei iig dat hij nog genoeg had liggen , die had geen last van de crisis haha

ik moet zeggen dat de kwaliteit wel super goed was ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-2
Hier in de buurt eindelijk ook weer iemand met G gevonden.. heeft ff geduurd, prijzen zijn gestegen idd.. Maar ben er al met al erg tevreden mee
Waarschuw beheerder
-5
donateur
2e getraumatiseerde patiente dit jaar die verkracht was doordat iemand het in haar drank heeft gedaan in een bar. Ik voel me zo kwaad op die schoften die dat doen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-1
99% doet het zelf in het drinken en schuift het af op het feit dat het bekent staat als rape drug
Waarschuw beheerder
-1
Lijkt mij sowieso niet meetbaar, ongeacht of het nou 0% of 100% is. Heb het* zelf trouwens meegemaakt bij een vriend die - en daar kwamen we pas onderweg naar huis achter - behoorlijk begon weg te vallen van de ghb na het stappen. Zeker niet bewust gedaan maar gewoon (figuurlijk) genaaid door iemand. Al kan ik mij zelf totaal niet voorstellen waarom iemand dat zou doen. Een vriend naar huis rijden in een kruiwagen was geen pretje.

*het = ongemerkt ghb in je drankje gegooid krijgen
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Moontje75 op dinsdag 19 november 2013 om 21:44:
Ideaal voor mij is G 1uur na de M nemen maar ook dat is voor iedereen anders.

Of nog veel later misschien beter nog. Denk dat de meeste na een uur M er nog dik in zitten.
coming down vind ik ook minder als dit neemt ook niet onaardig. En ja op een feest blijft lastig, ene keer top spul maar stond ook wel eens gekke bekken te trekken en proberen wakker te blijven
Waarschuw beheerder
+4-2
Uitspraak van Dancin Queen op donderdag 5 december 2013 om 12:47:
2e getraumatiseerde patiente dit jaar die verkracht was doordat iemand het in haar drank heeft gedaan in een bar. Ik voel me zo kwaad op die schoften die dat doen!

Ik vind dat altijd zo enorm lastig te geloven. Het spul is gewoon zo ontzettend ranzig dat je het volgens mij altijd moet merken als je het door slikt. Dan is het uiteraard al te laat maar dat je dat niet merkt maak je mij niet wijs...
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Ruwepit op donderdag 5 december 2013 om 22:56:
Ik vind dat altijd zo enorm lastig te geloven. Het spul is gewoon zo ontzettend ranzig dat je het volgens mij altijd moet merken als je het door slikt. Dan is het uiteraard al te laat maar dat je dat niet merkt maak je mij niet wijs...

Inderdaad, ik doe altijd mijn best de smaak te drukken maar dat is nog erg lastig :lol:

Kun je nagaan hoe dat gaat als je het in een willekeurig drankje gooit, de kans dat je dan net iets treft waardoor je het bijna niet proeft is vrijwel nihil :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Dan is het uiteraard al te laat maar dat je dat niet merkt maak je mij niet wijs...

Ja heb je wel een punt. voordat je dan in slaap valt duurt ook nog ff
Waarschuw beheerder
+1-5

ik heb t echt eens niet geproeft, was ook mn eerste keer dat ik in aanraking kwam met ghb
was dan ookal een beetje van het pad van de pillen, mn smaak was een beetje verdwenen.
doordat de prik ineens uit mn cola was vond ik het wat vreemd,
na 3 slokken heb ik toch maar besloten het weg te zetten,
maar ik vond het verder echt niet anders proeven
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van itsmagic' op zaterdag 7 december 2013 om 11:35:
ik heb t echt eens niet geproeft, was ook mn eerste keer dat ik in aanraking kwam met ghb

Toch niet dit hoop ik

Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van gerrit2 op zaterdag 7 december 2013 om 21:07:
och niet dit hoop ik

hahaha nee gelukkig niet, maar wel een klote ervaring
naar mn maatjes gegaan, en t gemeld,
vervolgens een ijsje gaan halen, maar zover kwam ik niet,
flink hard over mn nek gegaan naast de bar,
toen ben ik in een oft ander vaag hok gestopt, waar een brancardding stond,
daar heb ik 3 uur lang gelegen,
continu wegvallen, maatjes me knijpen om me bij te houden
Waarschuw beheerder
-1

En nog steeds niets proeven dus?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Spacepiraat op woensdag 4 december 2013 om 12:33:
Hier in de buurt eindelijk ook weer iemand met G gevonden.. heeft ff geduurd, prijzen zijn gestegen idd.. Maar ben er al met al erg tevreden mee

En waar is hier in de buurt ergens . ?

Waarschuw beheerder
-2
(permanent verbannen)
Gelukkig weer n beetje g gevonden!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The.Matrix op dinsdag 10 december 2013 om 17:59:
En waar is hier in de buurt ergens .

The Matrix? Nijmegen....

Waarschuw beheerder
-1
hier in de buurt nog op elke hoek van de straat te krijgen gelukkig, maar de prijzen zijn idd wel iets omhoog gegaan.
Waarschuw beheerder
-1
Wie heeft er verstand van uitslag resultaten van GHB. Ik heb een testbuisje ingeleverd en krijg als uitslag dat ie niet meer verder te verdunnen is.
475 Mg/ML of ook wel 2,4 Mg per ghb buisje.
Ze vertelden dat het sterk is.

Heeft iemand een betere uitleg?

Waarschuw beheerder
-1
Wat gek. Ivm ondercapaciteit/drukte op het lab, wordt tegenwoordig niet meer % getest van GHB/GBL. Alleen een zuurtest en een analyse of het ghb danwel gbll is. Maar de puurheid wordt niet meer gedaan...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Franky076 op vrijdag 20 december 2013 om 15:29:
Heeft iemand een betere uitleg?

Ik ben bang van niet. Je hebt het spul daar gebracht ;-)
Maar met welk doel heb je het weggebracht? Zelf gemaakt? geen vertrouwen in de verdor of ff gezond verstand gebruik en gecheckt wat je in je giegel gooit?

Als ik het zo lees hoef je in ieder geval niet bang te zijn dat een of andere klojo nog ff wat water bij het spul heeft gedaan om het spul te verdunnen en zodoende meer aan te verdienen.
Waarschuw beheerder
-1
Heb het niet zelf gemaakt. Maar waar ik normaal altijd mijn G haal is er mee gestopt. Dus nieuwe leverancier. Gezond verstand zou zijn, niet gebruiken, maar het is zo lekker( de smaak niet hoor ;-) )

Maar inderdaad meer zoiets van, is het verdund, dus niet :-d
Dan morgen maar ff een klein buisje proberen.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Ruwepit op vrijdag 20 december 2013 om 16:03:
Als ik het zo lees hoef je in ieder geval niet bang te zijn dat een of andere klojo nog ff wat water bij het spul heeft gedaan om het spul te verdunnen en zodoende meer aan te verdienen.

Maar wat houdt dat 475 Mg/ML nou precies in?
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van Franky076 op vrijdag 20 december 2013 om 19:14:
Maar wat houdt dat 475 Mg/ML nou precies in?

De concentratie. Per ML is er 475 mg opgeloste stof aanwezig. Wilde je dat weten of?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van xlady26 op zaterdag 21 december 2013 om 19:04:
De concentratie. Per ML is er 475 mg opgeloste stof aanwezig. Wilde je dat weten of?

Ja. En die opgeloste stof is dan zeker gbl?
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Franky076 op zaterdag 21 december 2013 om 19:59:
Ja. En die opgeloste stof is dan zeker gbl?

Ik neem aan dat ze dat bedoelen ja... 1 gram = 1000 mg (dit weet je vast wel, maar om even aan te geven) Overigens, alle stoffen kun je toch nog verder verdunnen? Ik heb vaak op school een oplossing moeten verdunnen... Waarom kan dit niet met jouw GHB?

Waarschuw beheerder
hoe is het om GHB te gebruiken? ik heb weleens wiet gerookt, en heb gehoord dat het daar een beetje op lijkt. Is het gevaarlijker om gbl te gebruiken dan ghb?