Hier weer zo'n achterlijke stelregel. Geen enkel idee wat alcohol inmiddels allemaal kapot heeft gemaakt. Gewoon legaal verkrijgbaar.
Ga als moraalridder gewoon met je touringcar naar een supermarkt of bar en ga daar je evangelie verkondigen.
We vergiftigen als ouders onze kinderen massaal met veel te veel vet en suiker en dan komt er een randdebiel hier een feestje houden omdat er verantwoordelijke mensen niet meer bv eens in de 2 of 4 weken 5 ml GHB (voorbeeld) kunnen gebruiken.....
Mensen moeten afstappen van het idee, dat GHB een onschuldig middel is. GHB is zeker een middel, waarbij je heel goed moet weten waar je mee bezig bent. Dit geldt natuurlijk niet ALLEEN voor GHB, maar elk middel kan in de handen van een persoon, die gevoelig is voor de postieve/geestelijke eigenschappen, een hele nare verslaving opleveren!
Mompelt iets over 1.4 butanediol
Moet toegeven dat ik na het kijken ook wel een echte afkeer van G heb gekregen
Nogmaals, ben van mening dat ze wellicht anders waarschijnlijk wel van ander spul verslaafd zouden zijn geraakt.
wat is goede dosis en is het te combineren met m??
Moet toegeven dat ik na het kijken ook wel een echte afkeer van G heb gekregen.
laat me raden, je hebt het nooit gebruikt zeker?
echter vind ik dat deze mensen kampen met een zwaardere en moeilijkere verslaving dan wanneer je kijkt naar mensen die andere partydrugs zoals XTC,speed of coke misbruiken.