Partyflock

Forumonderwerp · 1074203
28 volgers · 165932x bekeken

Waarschuw beheerder
+10-6
Wat vinden jullie ervan?

Hoevaak gebruik je het?

En hoeveel ml gebruik je per keer?

Enne natuurlijk is dit forum gewoon voor de fans :-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ben een stuk creativer dan jij. Is al tijden bekent dat gbl niet nodig is. Mompelt iets over 1
4 butanediol
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ruwepit op vrijdag 27 september 2013 om 10:32:
Hier weer zo'n achterlijke stelregel. Geen enkel idee wat alcohol inmiddels allemaal kapot heeft gemaakt. Gewoon legaal verkrijgbaar.
Ga als moraalridder gewoon met je touringcar naar een supermarkt of bar en ga daar je evangelie verkondigen.
We vergiftigen als ouders onze kinderen massaal met veel te veel vet en suiker en dan komt er een randdebiel hier een feestje houden omdat er verantwoordelijke mensen niet meer bv eens in de 2 of 4 weken 5 ml GHB (voorbeeld) kunnen gebruiken.....

Helemaal mee eens.......Drank maakt meer kapot dan je lief is
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 oktober 2013 om 16:37:
Gijt allen zijt zondig! Zondig volk! Sodom & Gamorrah-praktijken, dat drugsgebruik van jullie. Allemaal satanische middelen jullie gebruiken. Westerse ontspoorde volk!!

Amen
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Q-kele-Q op vrijdag 27 september 2013 om 08:12:
Mensen moeten afstappen van het idee, dat GHB een onschuldig middel is. GHB is zeker een middel, waarbij je heel goed moet weten waar je mee bezig bent. Dit geldt natuurlijk niet ALLEEN voor GHB, maar elk middel kan in de handen van een persoon, die gevoelig is voor de postieve/geestelijke eigenschappen, een hele nare verslaving opleveren!

wisten mensen dit nog niet ofzo? en zoals je zegt; het KAN........t hoeft niet!
Waarschuw beheerder
Had t toevallig gelezen. Je kunt van 1.4.butanediol ghb maken. Sodium hydroxide ofzo
Waarschuw beheerder
Hoezo ghb crisis ? Niet iedereen kan gbl meer zomaar bestellen dat klopt, dat gaat nu een stuk lastiger worden idd , maar als je de juiste mensen kent is het helemaal geen probleem hoor :-) hier gelukkig nog genoeg te krijgen
Waarschuw beheerder
Hier in het oosten nauwelijks tot niet meer te krijgen.. helaas net nu ik zoekende ben. Zal idd wel te maken hebben met dat je niet zomaar meer aan de grondstof gbl kunt komen.. wat kost dat spul nu ongeveer nog dan?
Waarschuw beheerder
hoe komen jullie , zonder gezeik van justitie enz aan jullie gbl?
Waarschuw beheerder
-1
Ja wel fucked up dat ze GBL als illegaal bestempeld hebben ! Wordt het een hoop moeilijker om eraan te geraken..... GHB to the bone ! 8) Ach ja het was en is zo heerlijk nou is het weer zuipen en snuiven maar niks ken op tegen een GHB rush ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hier ook crisis.......
Waarschuw beheerder
hier ook een dringende vraag , kunnen jullie allemaal nog aan ghb komen aangezien alle dealers er mee gestopt zijn ? ik zeg tegen ze dat de prijs me niet kan schelen maar niemand verkoopt nog ?
Waarschuw beheerder
+1
Was vanavond op Nederland twee een heel stuk over g,
Blijkt dat hier in de omgeving de meeste t verslaafden, gebruikers zitten van heel nederland, sick :LOL:
Waarschuw beheerder
Dan kom je dus uit fryslan
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van zeropulse op vrijdag 15 november 2013 om 01:10:

Jupp, heb de term, gezellig heerenveens borrelen, ook al es gehoord hier :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van itsmagic' op donderdag 14 november 2013 om 23:43:
Was vanavond op Nederland twee een heel stuk over g,
Blijkt dat hier in de omgeving de meeste t verslaafden, gebruikers zitten van heel nederland, sick :LOL:

Welke programma was dat?
Waarschuw beheerder
Haha, wordt weinig meer geborrelt daar hahha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van zeropulse op vrijdag 15 november 2013 om 01:10:

Had niet anders verwacht van zo'n naam
Waarschuw beheerder
Het is hier ook echt een probleem, niet meer te krijgen dus ook zoeken zoeken zoeken..
Maatregel heeft dus wel effect gehad.
Waarschuw beheerder
Perfect gedaan door de overheid dus!!
Waarschuw beheerder
Waar vraag is is aanbod
dus er komt vanzelf weer g op de markt
Of de kwaliteit goed is.. . ..merken we vanzelf
Waarschuw beheerder
Ach tis jammer maar helaas,
zo erg is het ook allemaal niet
Waarschuw beheerder
+4
Uitspraak van zeropulse op vrijdag 15 november 2013 om 18:03:
Perfect gedaan door de overheid dus!!

Je roept dus veel te vroeg en onterecht.
Afwachten waar mensen nu weer na gaan grijpen. Tot nu toe heeft alles verbieden totaal niks geholpen.
Stop verbieden maar ga nu eens voorlichting geven...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ruwepit op maandag 18 november 2013 om 19:16:
Je roept dus veel te vroeg en onterecht.
Afwachten waar mensen nu weer na gaan grijpen. Tot nu toe heeft alles verbieden totaal niks geholpen.
Stop verbieden maar ga nu eens voorlichting geven...

Amen..!
Waarschuw beheerder
Ben het met je eens ruwepit hoor. Moet veeeeeeel meer over voorlichten voorkomen is altijd beter dan genezen! Echter kunnen ze naar mijn mening beter naar iets anders grijpen dan naar ghb. Aangezien je met ghb nagenoeg geen crash/paar kut dagen na gebruik heb is het makkelijk om weer te nemen. Als ik een avondje ga feesten met bijv. Speed ben ik direct genezen voor tig maanden. Dagen erna ben ik 5 dubbel brandhoud. Dit geld echter voor mij er zullen ongetwijveld mensen zijn niet nergens last van hebben( wat ik me niet kan voorstellen). Dit is mij mening!!
Waarschuw beheerder
Genoeg te vinden hoor, maar ik raak het niet aan. Gevaarlijk spul.
Waarschuw beheerder
Ondanks dat ik het spul nu een jaar of 6 recreatief gebruik, zo'n 1x per maand max 2x 3,5 ml, ben ik toch erg geschrokken van de uitzending van deze week.
Het enige wat ik mij echt afvraag is of dat men ook niet verslaafd zou zijn geraakt aan andere drugs als GHB niet bestaan had? Ze gebruikte namelijk niet alleen GHB maar ook oa. Coke.
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Ruwepit op dinsdag 19 november 2013 om 15:53:
en GHB maar ook oa. Coke.

Daar heb je je antwoord al, gewoon geboren & getogen zwakzinnige junks :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LPM. op dinsdag 19 november 2013 om 15:54:
gewoon geboren & getogen zwakzinnige junks

Sorry, mij te serieus onderwerp om er zo lacherig over te doen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ruwepit op dinsdag 19 november 2013 om 16:00:
Sorry, mij te serieus onderwerp om er zo lacherig over te doen.

Het is gewoon een antwoord op je vraag.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ruwepit op dinsdag 19 november 2013 om 15:53:
erg geschrokken

Moet toegeven dat ik na het kijken ook wel een echte afkeer van G heb gekregen. Vooral omdat het gaat om relatief jonge mensen die er hun hele leven (en dat van hun ouders) mee verneuken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 november 2013 om 16:27:
Moet toegeven dat ik na het kijken ook wel een echte afkeer van G heb gekregen

Ik heb er geen afkeer van gekregen hoor ;-)
Ze verneuken hun eigen leven en dat van hun ouders vanwege een verslaving. Nogmaals, ben van mening dat ze wellicht anders waarschijnlijk wel van ander spul verslaafd zouden zijn geraakt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ruwepit op dinsdag 19 november 2013 om 16:31:
Nogmaals, ben van mening dat ze wellicht anders waarschijnlijk wel van ander spul verslaafd zouden zijn geraakt.

Maar G is net een hele makkelijke stof om aan verslaafd te geraken. Een dosering kost bijna niets, het heeft een korte werkingsduur en je houd en bijna geen kater aan over. Daarnaast gaat dit gepaard met zware ontwenningsverschijnselen wanneer men stopt met gebruiken. Dit zijn factoren die G in mijn ogen een pak verslavender maken dan de meeste andere partydrugs.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 november 2013 om 16:42:
Een dosering kost bijna niets

klopt maar als ik hoor dat ze zo'n 500 ml per dag gebruiken dan begint het toch aardig in de papieren te lopen op maandbasis.
Kartonnetje bier bij de Aldi is toch wat cheaper...
Waarschuw beheerder
Een halve liter per dag? Dat lijkt me eerlijk gezegd wel heeeel erg veel. Dat zou bijvoorbeeld neerkomen op 100 dosissen van 5 milliliter.. Dat is elk uur meer dan 5 dosissen. En volgens mij is 5 milliliter al een flinke dosis, of zie ik dat verkeerd?
Waarschuw beheerder
-1
Zaterdag op qlimax maar is g proberen.. wat is goede dosis en is het te combineren met m??
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van coenn op dinsdag 19 november 2013 om 18:13:
wat is goede dosis en is het te combineren met m??

Google, en ja is best te combineren... mits in redelijke dosis van beide.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 november 2013 om 16:27:
Moet toegeven dat ik na het kijken ook wel een echte afkeer van G heb gekregen.

Lekker informatieve bron ook om een afkeer van G van te krijgen: laat me raden, je hebt het nooit gebruikt zeker? Ja het is gevaarlijk voor zwakzinnigen, maar als je je met een gezond verstand gewoon inleest en pauzes respecteert is er vrijwel niets aan de hand.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van LPM. op dinsdag 19 november 2013 om 18:22:
laat me raden, je hebt het nooit gebruikt zeker?

Dik fout dus :-) , heb het meerdere keren gebruikt (daarmee bedoel ik dus meer als 10 keer). Daarnaast besef ik ook wel dat er met G respectvol omgegaan kan worden maar uit deze uitzending (die ik overigens informatief best ok vindt, het is logisch dat ze extreme gevallen nemen en deze dramatiseren het is dan ook TV) echter vind ik dat deze mensen kampen met een zwaardere en moeilijkere verslaving dan wanneer je kijkt naar mensen die andere partydrugs zoals XTC,speed of coke misbruiken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 november 2013 om 18:38:
echter vind ik dat deze mensen kampen met een zwaardere en moeilijkere verslaving dan wanneer je kijkt naar mensen die andere partydrugs zoals XTC,speed of coke misbruiken.

Ja dat klopt, maar waarom zou ik er dan een persoonlijke afkeer tegen moeten krijgen? Ik vind het nogsteeds een tof middel en heb er ook geen moeite mee het te laten liggen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van coenn op dinsdag 19 november 2013 om 18:13:
Zaterdag op qlimax maar is g proberen.. wat is goede dosis en is het te combineren met m??

Zeker weten coentje?
Eerder g gedaan? Zo niet zou ik het toch niet meteen op qlimax doen man ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TimmY-NL op dinsdag 19 november 2013 om 18:51:
Eerder g gedaan? Zo niet zou ik het toch niet meteen op qlimax doen man

Moet kunnen mits ie zich prima inleest :)
Waarschuw beheerder
Haha ik probeer het gewoon 3'5 ml erin en dat werkt het wel
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van coenn op dinsdag 19 november 2013 om 19:08:
Haha ik probeer het gewoon 3'5 ml erin en dat werkt het wel

:')
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van LPM. op dinsdag 19 november 2013 om 19:13:
:')

Hahaha dat bedoel ik dus xD