1 volger · 4262x bekeken
Ik merk eerder op dat er gezeikt wordt om voor zichzelf te rechtvaardigen dat ze blij zijn dat z'm hebben gedownload ipv gekocht? Kom op zeg
Wat een onzin. Vergelijk de dvd van dit jaar met die van vorig jaar. Die van vorig jaar is prima. 2 uur registratie met een logisch verloop van de dag en 20 minuutjes slap geouwehoer met Tygo, prima. Dit jaar gaat het van de hak op de tak, 3 kwart is main en 40 min korter omdat er veel meer bonus materiaal op staat dat je mss 1 keer kijkt.
Waarom mag je geen kritiek hebben op een dvd als die tegenvalt? Ik ben ook blij dat er een dvd uitkomt, wil niet zeggen dat ik dan maar op mijn knietjes moet om q-dance te bedanken, ik betaal er toch ook voor.
laatste aanpassing
moet eerlijk zeggen had er veel meer van verwacht
je krijgt wel een redelijk goede impressie van de main
maar daar blijft het ook bij
word teweinig aandacht aan andere area's besteed
en vind dat er jammer wand lang niet iedereen gaat er voor de main area heen
ze hadden wel voor meer area's tijd mogen vrijmakken op de dvd
hoeft geen half uur maar 4 a 8 minuuten is niet teveel gevraag (per area) de grotere bedoel ik dan hardcore, hardstyle en oldschool zeg maar
de extras zijn wel lachen
maar toch wel een leuke dvd als je er geweest bent anders is het niet veel aan (naar mij mening)
maar het feest was supper
daar ben ik het helemaal niet mee eens
kijk de dvd van 2008 maar is word ook veel aandacht voor de oldschool gegeven en ook redelijk voor de hardcore en hardstyle en ook wel redelijk voor de ander
ja idd main area is op de dvd het meeste dat is bij elke maar bij deze dvd van defqon vind ik het veel te veel erg jammar
je krijgt wel een redelijk goede impressie van de main
maar daar blijft het ook bij
word teweinig aandacht aan andere area's besteed
en vind dat er jammer wand lang niet iedereen gaat er voor de main area heen
ze hadden wel voor meer area's tijd mogen vrijmakken op de dvd
hoeft geen half uur maar 4 a 8 minuuten is niet teveel gevraag (per area) de grotere bedoel ik dan hardcore, hardstyle en oldschool zeg maar
de extras zijn wel lachen
maar toch wel een leuke dvd als je er geweest bent anders is het niet veel aan (naar mij mening)
maar het feest was supper
kijk maar naar de decibel dvd's die zijn ook zo
daar ben ik het helemaal niet mee eens
kijk de dvd van 2008 maar is word ook veel aandacht voor de oldschool gegeven en ook redelijk voor de hardcore en hardstyle en ook wel redelijk voor de ander
ja idd main area is op de dvd het meeste dat is bij elke maar bij deze dvd van defqon vind ik het veel te veel erg jammar
Waarom mag je geen kritiek hebben op een dvd als die tegenvalt? Ik ben ook blij dat er een dvd uitkomt, wil niet zeggen dat ik dan maar op mijn knietjes moet om q-dance te bedanken, ik betaal er toch ook voor.
idd helemmaal mee eens
doe dan inplaats van een BONUS CD een bonus DVD met alle extras dan kan je er ook nog meer opzetten
dan doet dat ook niet onder voor het feest waar een dvd toch om draait en niet het vage gebuuren er omheen
mischien een ideen voor volgent jaar
Ik merk eerder op dat er gezeikt wordt om voor zichzelf te rechtvaardigen dat ze blij zijn dat z'm hebben gedownload ipv gekocht? Kom op zeg
Volgens mij kan kritiek ook goed opgevat worden, voor volgend jaar bijvoorbeeld. De compilatie van vorig jaar was ook wel een stuk beter/chronologischer opgezet, de DVD van dit jaar had daarentegen een shitload aan humor (Voornamelijk in die interviews te zien met die skippybal en die jongen met z'n jointje). Het gaat er ook om hoe jij het gezeur leest en vergeet niet dat veel mensen lang hebben gewacht op deze DVD (En daar waarschijnlijk meer van verwachtten).
Ik vind hem niet slecht, maar ook geen 20 euro waard, just my 2 cents!
Ehm, zo'n DVD monteren is even wat anders dan knippen en plakken met Windows Movie Maker, maar dat wist je waarschijnlijk al?
Hij heeft ergens wel een punt. Er is namelijk ook al een 4 dubbel cd van defqon, nu heb je er 5, beetje overkill. Een bonus dvd is niet zoveel extra werk. Het zijn allemaal korte fragmenten of je die nu of dezelfde dvd zet of op een 2de schijfje. Het enige extra werk is het maken van een 2de menu structuur.
Ehm, zo'n DVD monteren is even wat anders dan knippen en plakken met Windows Movie Maker
Nou lijkt wel alsof ze dat hebben gedaan bij defqon 2009 dvd,vind m echt slecht gemaakt vergeleken met de vorige..weet wel cker dat Decibel 2009 dvd beter wordt/is,als je na de dvd kijkt gelijk al vanaf begin heb je beetje wazige indruk alsof t allemaal snel snel moest ofzo...intro's verkeerd geplaatst + korte stukjes van de dj's,waarom duurde t dan zolang met releasen als t er nu zo uit is komen te zien?
In datzelfde blokje zijn ook twee personen weggevaagd, weet iemand waarom? Mocht het humor zijn; aparte humor aangezien de rest van de grapjes op de DVD wel leuk is.
Ja en waarom wordt de k*t van dat wijf die haar rokje optilt geblokt? Laat haar dan ook lekker voor lul staan voor heel Nederland of zet het er dan gewoon niet in. Ik persoonlijk prefereer het laatste iig. Aandachtrekkerij
Verder had ik ook wel wat meer van de DVD verwacht eerlijk gezegt. Ik zeg: volgend jaar beter!
Dat zal zeker wat kosten natuurlijk. Maar de waarde / opbrengst van een DVD gaat veel verder dan het aantal verkochte exemplaren. Het is vooral de naamsbekendheid van Q-dance/Defqon waarvoor een DVD ook zijn waarde heeft.
Zelf koop ik vaak orgineel. Zeker van feesten waar ik ben geweest.
Van de week hoop ik zelf mijn mening nog even te kunnen droppen hier
Ik ben het helemaal met je eens
Van de week hoop ik zelf mijn mening nog even te kunnen droppen hier
Hij is binnen.
vind het gewoon een vette DVD.
Maar idd wel eerst een groot stuk main, dan wat van de andere area's achter elkaar geplakt en dan weer de main/eindshow.
Persoonlijk vind ik het wel vetter als op chronologische volgorde wat van de andere area's tussendoor komt. Net zoals de DVD's van vorig jaar. Maar buiten dat heb ik maar weinig erover te klagen. T geeft een goed beeld van het feest met veel leuke muziek en veel leuke mensen in beeld en mooie shots van de dag zelf.
Cijfer zou uit komen op een 7. Vond die van vorig jaar iets beter.
De extra's zijn wel erg leuk erbij
Het feit dat er teveel main in zit, ok dat kan je verwachten van een feest als Defqon, waarbij alle aandacht naar de main uitgaat. Echter de volgorde vind ik zo lekker. Het is vaag gemonteerd en kijkt niet prettig, in het kort, ik viel er zowat van in slaap vanwege de weinig muziek en vele intro. Dat is toch niet de bedoeling van een dvd?
De DVD is echt geweldig !
Kheb hem nu al een stuk of 5 keer bekeken en telkens zie ik weer andere grappige dingen. Dat verhaal van Marijke met die 2 jongens over Duitsers is toch echt gaaf in elkaar gezet. En niet te vergeten die 2 jongens over drugs dat vind ik ook wel iets om je lachspieren aan het werk te zetten.
Natuurlijk blijven er altijd mensen die niet tevreden zijn met de kwaliteit van de dvd of wat erop gezet wordt, maar het gros toont aan dat het tevreden is met de kwaliteit. Immers zijn de dvd's van q-dance feesten altijd verkocht !
Voor mij is het altijd een leuke flashback van alle dingen die ik heb gemist heb.
Kheb hem nu al een stuk of 5 keer bekeken en telkens zie ik weer andere grappige dingen. Dat verhaal van Marijke met die 2 jongens over Duitsers is toch echt gaaf in elkaar gezet. En niet te vergeten die 2 jongens over drugs dat vind ik ook wel iets om je lachspieren aan het werk te zetten.
Natuurlijk blijven er altijd mensen die niet tevreden zijn met de kwaliteit van de dvd of wat erop gezet wordt, maar het gros toont aan dat het tevreden is met de kwaliteit. Immers zijn de dvd's van q-dance feesten altijd verkocht !
Voor mij is het altijd een leuke flashback van alle dingen die ik heb gemist heb.
maar het gros toont aan dat het tevreden is met de kwaliteit.
nouw vind van niet zie meer negative reactie dan goede
maar het gros toont aan dat het tevreden is met de kwaliteit.
Waar heb je dat gelezen? Bijna iedereen vind de dvd tegenvallen. Jij hebt het ook alleen over de interviews, dat boeit mij niet zoveel. Het gaat om de registratie en die is minder dan vorige jaren.
(permanent verbannen)
donateur