Op zondag was toch altijd herhaling??
Heb gister rondgekeken maar kon t niet vinden
Waarschijnlijk gewoon RTL 5, lijkt mij althans
Haha, daar vraag je me wat.. Waarschijnlijk gewoon RTL 5, lijkt mij althans. Heb geen idee of RTL nog steeds een groot deel van alle herhalingen op dezelfde zender uitzendt of dat dat tegenwoordig op dezelfde zender van de normale uitzending geschiedt.
Is het niet op RTL 8 dan? Volgens mij was dat toch de algemene RTL zender waar alle herhalingen uitgezonden worden?
Al zoveel wijven die janken dat ze eruit willen
Waarom doen die stomme kutten in godsnaam mee!!
Laat ze eerst ff 2 weken proefdraaien op texel ofzo, heimwee en dat gelul.
Ben op één van de mooiste plekken op aarde en ze lopen alleen maar te janken, flikker lekker naar huis
en neem die pislul van een igor meteen maar mee, wat een mongool
al dat gezeik en gezanik...
weer gemist
zondag maar ff kijken
of www.uitzendinggemist.nl
vrouwen meer bezig zijn met het tutten
RTL 5
16:25 Expeditie Robinson 2009
Mooi dan is net me appeltaart klaar
Hoe doen ze dat eigenlijk met de maandelijkse perikelen en één bikinibroekje
Hebben ze het andere seizoenen wel allemaal gewoon in hun tas zitten dan?
pil door slikken ofzo????
?????????? hebben/ hadden wat bedoel je??
Hoorde een van de vrouwen aan een van het andere eiland vragen 'en hoeveel zijn er bij jullie ongesteld?', antwoord: allemaal!
Zet vrouwen bij elkaar op een eiland (of in een huis of whatever) en ze worden allemaal tegelijk ongesteld. Alleen niet wanneer je de pil slikt natuurlijk
Schone spullen weet ik het wat allemaal..
Toch niet na 5 dagen al
Hebben ze wel mee, maar hun rugtas waar dat inzit hebben we nu nog niet.
En hoe zou dat nou dan zitten met scheermesjes? Kan me niet voorstellen dat ze die zelfs ook niet mee hebben... Laatste aflevering kon je onder de oksel kijken van een van de dames en het zag eruit alsof ze pas 1 dag niet geschoren had, echt maar kleine stoppeltjes!
![[img width=180 height=82]http://chimera.kaumann.org/weblog/81209eth.jpg[/img]](http://chimera.kaumann.org/weblog/81209eth.jpg)
zal wel weer vanavond
Ah heel slim bedacht en dan gebruiken ze kokosmelk als scheerschuim zeker
Ah heel slim bedacht en dan gebruiken ze kokosmelk als scheerschuim zeker