Uitspraak van permanent verbannen op maandag 31 augustus 2009 om 17:05:alle rascistische grappen moet ik nooit om lachen
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 augustus 2009 om 17:07:dan heb je gewoon geen humor
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 augustus 2009 om 18:43:Hoe gaat de deurbel van een lingeriewinkel...
Hoe gaat die van een dom blondje?
Domding
Waarom heeft een Belg lege flessen in de koelkast?
Voor degene die niks willen drinken8)
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 augustus 2009 om 21:34:komt een marokaan bij de kassa..
Waarom moet je nooit lachen als een ****** met de fiets onder de auto komt?
Kan jouw fiets zijn
Waarom sluit een ****** zijn fiets nooit af?
Blijft toch in de familie
laatste aanpassing
Uitspraak van Fuck The System! op maandag 31 augustus 2009 om 22:03:Waarom moet je nooit lachen als een ****** met de fiets onder de auto komt?
Kan jouw fiets zijn
waarom rent een ***** achter de vuilniswagen aan
vindt jij het leuk als je huis wordt weggereden
het is blauw en komt uit turkije?
een smurk
een smurk
Uitspraak van Edgar gheghe op maandag 31 augustus 2009 om 18:33:Om de week eh door midden eh om die zaag eh ghig, om de week op te delen gheghe sjeesses
elke mop die mijn pa vertelt, hij kan er gewoon niks van en lacht zelf het hardst
Herkenbaar
Uitspraak van Mystic_Dumm¥ op maandag 31 augustus 2009 om 22:28:waarom rent een ***** achter de vuilniswagen aan
vindt jij het leuk als je huis wordt weggereden
Hoe zie je dat het in ***** moederdag is?
Zijn de scheermesjes in de uitverkoop
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 augustus 2009 om 21:35:verschil tussen een xtc pil en een buitenlander?
xtc pil werkt..
laatste aanpassing
Uitspraak van opie | optjenkere op maandag 31 augustus 2009 om 23:58:het is blauw en komt uit turkije?
een smurk
die heb je van mij gejat prada!!
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 augustus 2009 om 17:38:Ik ken een mop...
hier heb je een dikke grote
Deze toch echt wel eigenlijk.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 september 2009 om 21:57:Toppunt van geduldigheid.? Kut op de muur tekenen en wachten tot er haar op groeit.!
Een vis op de muur tekenen en wachten tot die weg zwemt8)
Wat is het toppunt van hardheid?
Een dove van de trap afduwen en zeggen: Wie niet horen wil moet maar voelen8)
Uitspraak van Fuck The System! op woensdag 2 september 2009 om 19:10:Wat is het toppunt van hardheid?
Een dove van de trap afduwen en zeggen: Wie niet horen wil moet maar voelen8)
haha xD
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 september 2009 om 22:40:hoe krijg je 10 joden in een bus? zeggen dat hitler buiten staat
hoe krijg je ze uit de bus? zegge dat de bus op gas loopt xD
Hoe vliegt een **** de lucht in?
Vol gas
Uitspraak van Fuck The System! op donderdag 3 september 2009 om 18:48:Hoe vliegt een **** de lucht in?
Vol gas
die doet me denken aan de vuurwerkramp in enschede
toendertijd:
hoe vindt je de weg naar enschede?
volg de pijlen
Uitspraak van kruispiloot op donderdag 3 september 2009 om 18:51:hoe vindt je de weg naar enschede?
volg de pijlen
Uitspraak van kruispiloot op donderdag 3 september 2009 om 18:51:hoe vindt je de weg naar enschede?
volg de pijlen
Hahahaha ja klopt
Uitspraak van kruispiloot op zondag 6 september 2009 om 23:13:Komt een man bij de bakker...
Man: HAHAHAHA, IK HEB JE MOEDER GENEUKT!!!
Bakker: Rot op pa, ik ben aan het werk
Hahahahahah
Uitspraak van Edgar gheghe op maandag 31 augustus 2009 om 18:33:Om de week eh door midden eh om die zaag eh ghig, om de week op te delen gheghe sjeesses
Uitspraak van opie | optjenkere op maandag 31 augustus 2009 om 17:38:ik vond het vrij racistisch
waarom?
is gewoon een feit
proest
Uitspraak van Fuck The System! op woensdag 2 september 2009 om 19:10:Wat is het toppunt van hardheid?
een blinde een slag voor z'n harses geven en zeggen, zag je niet aankomen he
voor een weeshuis gaan staan en zingen: is je moeder niet thuis
Loopt een kip over straat en komt andere kip tegen. tok
andere kip zegt i am not tokking 2 u
het is rood en springt door de wei?
volbloed tampony