Partyflock

Forumonderwerp · 1071967
3182x bekeken

Waarschuw beheerder
Waarom hangt er nou taboe op racistisch humor?
Waarom, krijg je hier een punt als je een grap over een Turk of een Negert maakt?
Beetje racisme(in humor vorm) vind ik wel gezond. Er zou gewoon over vooroordelen gelachen moeten worden. In plaats van binnen gehouden worden. :jaja:
En af en toe k*t homo roepen mag ook trouwens. :$
Waarschuw beheerder
Hoeft ook geen taboe op te liggen,tis maar net wat je daadwerkelijke bedoeling is van de grap,wil je iemand kwetsen of gewoon plagen?dat verschilt nogal
Waarschuw beheerder
Zelfspot = beter! B)

Waarschuw beheerder
Jammer. Ik dacht dat dit topic over racistische moppen ging.
Valt me weer tegen.:'(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 augustus 2009 om 17:13:
Waarom, krijg je hier een punt als je een grap over een Turk of een Negert maakt?
Beetje racisme(in humor vorm) vind ik wel gezond. Er zou gewoon over vooroordelen gelachen moeten worden. In plaats van binnen gehouden worden.
En af en toe k*t homo roepen mag ook trouwens.

Rassenhumor is iets anders als racistische humor..
Je hoeft in een grap niet persee te driscrimineren..

& K*THOMO ROEPEN vind ik maar een lage actie..
Wat bereik je daar nou mee?! Helemaal niks..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van N[ii]entje op dinsdag 8 september 2009 om 18:27:

Van dat soort humor zijn de admins hier niet gediend :no:

:nosmile:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
& K*THOMO ROEPEN vind ik maar een lage actie..

(Y)(Y):jaja::jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 september 2009 om 11:47:
Racistische grappen moeten kunnen, net als dat je grappen maakt over je 'eigen' volk/cultuur.

Waarschuw beheerder
donateur

omdat hier de meeste dingen niet in een grappige context worden gezegd.. maar 9 van de 10x is het gewoon racistisch bedoeld.. én stiekem menen ze het vaak ook dus ik begrijp het goed dat ze punten hiervoor geven! maar goed ook! :)

Waarschuw beheerder
Rassenhumor is iets anders als racistische humor..

Dit moet je even uitleggen?
Uitspraak van KS op dinsdag 8 september 2009 om 20:32:
aar 9 van de 10x is het gewoon racistisch bedoeld.. én stiekem menen ze het vaak ook dus ik begrijp het goed dat ze punten hiervoor geven!

En hoe weet jij dat nou weer allemaal? :S
K*THOMO ROEPEN vind ik maar een lage actie..

Ach, wel als je tegen je mattie hebt die heumeux is, kan ie lekker kut buitenlander terug roepen O:)

Waarschuw beheerder

Omdat de meeste mensen schijnheilig en DOM zijn.

Ben wel racist maar doe er niks mee (ik snap dat t fout is dus negeer ik mijn racistische gevoelens), maar ik maak wel graag racistische grappen. Niks mis mee, is een onschuldige uitlaatklep.

Laatst nog bij de Kruidvat, had ik n pak watjes gehaald, zeg ik tegen die negerin achter de toonbank: ey die katoen waar die van gemaakt zijn heeft je oma voor mij geplukt. Lief van haar he?

Waarschuw beheerder
Moet kunnen binnen de juiste context.
Waarschuw beheerder
Ik vind dat rasictische/neger moppen niet kunnen omdat ik zelf surinaams bloed heb....

Op de bumper van mijn auto (haha)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van KS op dinsdag 8 september 2009 om 20:32:
mdat hier de meeste dingen niet in een grappige context worden gezegd.. maar 9 van de 10x is het gewoon racistisch bedoeld.. én stiekem menen ze het vaak ook dus ik begrijp het goed dat ze punten hiervoor geven! maar goed ook! :)

Ach, racistische grappen maken is gewoon een uitlaatklep voor vreemdelingenangst en racistische gevoelens. Die heeft vrijwel iedereen, zo geeft 90% van de mensen te kennen dat ze alleen een partner van hun eigen kleur willen. Geldt voor negers en voor bleekscheten, dus dat is nog het beste bewijs.

Racistische gevoelens opkroppen zijn veel erger, dat leidt uiteindelijk tot nog meer haat, en ALS het er al uit komt, kan je net zo goed meteen stukken land met prikkeldraad gaan omheinen, wachttorens bouwen, en bepaalde 'geheimzinnige' gebouwtjes in het midden, vlakbij een perron waar treinen aan komen.

Als iedereen het eruit gooit op n niet agressieve manier, dwz met (foute) grappen, blijft het daar meestal bij, en wordt het niet van kwaad tot erger.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sonny B. Good op zaterdag 10 oktober 2009 om 20:01:
Op de bumper van mijn auto (haha)

:lol: