Uitspraak van ZoNietDanToch op woensdag 2 september 2009 om 16:11:ik word niet milder, ik word er nog steeds evengoed misselijk van. alleen iedereen heeft gelijk het idee dat ik niet besef dat het geen mensen zijn en bla bla bla
je vergeet een ding het is geen keus van iemand om het te zijn veel snappen niet dat het soms best wel lastig is om er voor uit te komen en dan helpen woorden die jij uitspreekt echt niet. die maken dan nogal kwaad.
Uitspraak van ZoNietDanToch op woensdag 2 september 2009 om 16:11:ik word niet milder, ik word er nog steeds evengoed misselijk van. alleen iedereen heeft gelijk het idee dat ik niet besef dat het geen mensen zijn en bla bla bla
ben je vroeger geslagen met kortzichtigheid ofzo?
Uitspraak van ZoNietDanToch op woensdag 2 september 2009 om 16:15:misschien geen politiek correct taalgebruik inderdaad lol, maarja ik bedoel ook echt die verwijfde types
Maar dan nog!!!
Uitspraak van ZoNietDanToch op woensdag 2 september 2009 om 16:15:misschien geen politiek correct taalgebruik inderdaad lol, maarja ik bedoel ook echt die verwijfde types
Dus andere woorden je hebt niets tegen homo's maar je kan er niet tegen als ze uitgebreid aan elkaar lopen te friemelen. kijk dat is al weer een heel ander antwoord
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 september 2009 om 16:16:je vergeet een ding het is geen keus van iemand om het te zijn veel snappen niet dat het soms best wel lastig is om er voor uit te komen en dan helpen woorden die jij uitspreekt echt niet. die maken dan nogal kwaad.
Geloof dat ie het niet zo bedoelt als het eruit komt
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 september 2009 om 16:13:Waar sláát die opmerking nou weer op, zeg?!
Denk ik ook vaak bij die van jou knurft
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 september 2009 om 16:16:je vergeet een ding het is geen keus van iemand om het te zijn veel snappen niet dat het soms best wel lastig is om er voor uit te komen en dan helpen woorden die jij uitspreekt echt niet. die maken dan nogal kwaad.
Mee eens!
Ik ben er ook voor uitgekomen dat ik bi ben!
Zolang ik maar gelukkig ben werd er gezegd!
Kijk, en zo hoort het ook!!!
Geen probleem. Als homo's maar uit mijn buurt blijven, bisexuele mannen ook. Voor de rest, doe wa je nie late kan is nie mijn leven !
Wat is er mis met homosexuele en bisexuele mannen dan?
Je hebt ook lesbiënnes en bisexuele vrouwen!
Mogen die dan wél in je buurt komen of ook al niet?!
Wat is het verschil dan tussen hun?
GEEN ENKELE!
Ze zijn van vlees en bloed, net als hetero mensen!
Hebben wij toch ook geen problemen mee?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 september 2009 om 16:23:Wat is er mis met homosexuele en bisexuele mannen dan?
GEEN ENKELE!
meisje toch... maak je niet zo druk
ik snap ook wel dat dit soort opmerkingen het bloed onder je nagels vandaan halen, maar daar sta je toch boven?
ik heb de afgelopen jaren ook vanalles naar mn hoofd gehad, lekker boeiend toch?!
bedenk maar zo dat dat vaak mensen zijn met een gebrek aan opvoeding en respect voor je medemens.
Geen probleem. Als homo's maar uit mijn buurt blijven
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 september 2009 om 16:26:ik heb de afgelopen jaren ook vanalles naar mn hoofd gehad, lekker boeiend toch?!
dat snap ik niet
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 september 2009 om 16:23:Wat is er mis met homosexuele en bisexuele mannen dan?
GEEN ENKELE!
Hahaha
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 september 2009 om 16:32:lekker lekker... bijna op vakantie naar Ibiza
en met jou?
ook erg lekker
Hahaha wat ik bedoel is dat ik hetero ben en dus niet op mannen val. Bisexuele manne of homo's vallen op manne. Zolang ze nie voor mij vallen vin ik het allemaal best, als hun daar blij van worden. Ik zeg ook niet dat ik ze ontwijk of niet met ze praat, het gaat nu om de geaardheid en nie over de omgang met mensen. Op dat opzicht is iedereen gelijk en maak ik gewoon een praatje, feest samen met ze en noem maar op, maar op intiem gebied om het zomaar te noeme, moet ik niks van homo's of bisexuele mannen hebben, want ik val op vrouwen... Zo duidelijk genoeg !? Wees nie gelijk op je tene getrapt !
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 september 2009 om 16:41:beetje druk met werken enzo vakantie was dat? ken ik niet
hahaha... moet je tijd voor maken!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 september 2009 om 16:44:wow, eindelijk iemand die wel normaal kan reageren
ja wat is die schatig he
nee toppie die reactie zit maar te dollen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 september 2009 om 16:44:hahaha... moet je tijd voor maken!
ja ja tijd maken ik weet het is niet altijd mogelijk heur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 september 2009 om 16:47:Bisexuele mannen vallen NIET ALLEEN op mannen, maar OOK op vrouwen!
Homosexuele mannen alleen op mannen.
hmmzzz hoe zit het dan als iemand vrouwen wel leuk vind somige dan maar er niet mee wil wonen omdat die met een jongen woont?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 september 2009 om 16:49:hmmzzz hoe zit het dan als iemand vrouwen wel leuk vind somige dan maar er niet mee wil wonen omdat die met een jongen woont?
Kan toch?
En bisexuele vrouwen valleen niet alleen op vrouwen maar ook op mannen!
Dus hetzelfde als bisexuele mannen
Dan kan diegene bi zijn of hetero
OF wat mij het meest logische lijkt...diegene wil niet tussen die twee mensen zitten snap je?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 augustus 2009 om 22:12:Barst maar los!!! Wat vinden jullie van homo's, lesbiennes en bisexuele mensen???
ik geloof dat je hier een zééér gevoelige snaar heb geraakt!!
wat ik ben is mij gewoon overkomen en kiezen kan ik niet and that's it!!
moet je dan je leven lang kaal blijven omdat je je kleur haar niet mooi vind??
ga je ook naar de slager omdat je je oren kleiner wilt hebben ofzo??
pppffffff wat wordt er weer een drukte van gemmakt zeg...................
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 september 2009 om 16:52:Kan toch?
En bisexuele vrouwen valleen niet alleen op vrouwen maar ook op mannen!
Dus hetzelfde als bisexuele mannen
Dan kan diegene bi zijn of hetero
OF wat mij het meest logische lijkt...diegene wil niet tussen die twee mensen zitten snap je?
hmzzz ik snap hem niet
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 september 2009 om 16:53:hmzzz ik snap hem niet
Als ik het maar snap!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 september 2009 om 16:53:meschien ben ik gewoon mens en mezelf pas niet in het standaard hokje
Ik ben ook gewoon mens en mezelf en druk mezelf ook niet in een bepaald hoekje.
Wil jij zeggen dat wij geen mensen zijn en niet onszelf?!
Jij hebt commentaar op mijn mening, dan leg ik mijn mening uit, dan heb je nog meer commentaar en ga je mij bijdehand noemen hahaha grapjas
Ja heb ik ook, maar jij hebt ook commentaar op MIJN mening!!!
Dus daarom vind ik dat commentaar terug mag geven omdat jij dat ook bij mij deed!
Vind je dat niet leuk, pech gehad dan!
Ik heb een mening en die uit ik waar en wanneer ik wil!
Staat die je niet aan, boeit mij niet, pech gehad dan!
Heb ik echt de schijt aan!
Je legt je mening maar uit zoveel je wilt, maar ik doe dat ook!
Of het je nou aanstaat of niet!
Dus ja ik heb commentaar op jou, omdat jij dat ook op MIJ hebt!
Dus mag ik dat terug geven, simpel zat!
En je lacht maar een eind heen!
Kan mij echt niks schelen dat je dat doet!
Je lacht je maar rot net zo lang totdat je tanden eruit vallen!
En ja ik zei het woord beidehand.
Omdat jij dat ook zei.
Jij begon met dat woord, dus mag ik het net zo goed terug zeggen!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 september 2009 om 17:40:Ja heb ik ook, maar jij hebt ook commentaar op MIJN mening!!!
Dus daarom vind ik dat commentaar terug mag geven omdat jij dat ook bij mij deed!
Vind je dat niet leuk, pech gehad dan!
Ik heb een mening en die uit ik waar en wanneer ik wil!
Staat die je niet aan, boeit mij niet, pech gehad dan!
Heb ik echt de schijt aan!
Je legt je mening maar uit zoveel je wilt, maar ik doe dat ook!
Of het je nou aanstaat of niet!
Dus ja ik heb commentaar op jou, omdat jij dat ook op MIJ hebt!
Dus mag ik dat terug geven, simpel zat!
En je lacht maar een eind heen!
Kan mij echt niks schelen dat je dat doet!
Je lacht je maar rot net zo lang totdat je tanden eruit vallen!
En ja ik zei het woord beidehand.
Omdat jij dat ook zei.
Jij begon met dat woord, dus mag ik het net zo goed terug zeggen!
wow, jij hebt echt issues
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 september 2009 om 17:42:wow, jij hebt echt issues
O ja?
Je kent me niet eens, dus hou je commentaar maar lekker voor je!
En jij bent een ENGERD!
Mijn God, ik heb nog nooit zo'n verrotte kop gezien als de jouwe!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 september 2009 om 16:00:Hij is homo, ik ben bisexueel.
Ik heb zelfs een paar familieleden die homo en bisexueel zijn.
Geile boel bij jullie
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 september 2009 om 17:44:e kent me niet eens,
en zo aan je opmerkingen te lezen wil ik dat graag zo houden.
aan de ene kant loop je te janken dat je geaccepteerd wilt worden en dat iedereen gelijk is en aan de andere kant loop je iedereen af te zeiken
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 september 2009 om 17:44:Mijn God, ik heb nog nooit zo'n verrotte kop gezien als de jouwe!
misschien moet je maar eens doorgepaalt worden door een dikke vette 25cm negerlul!
hopenlijk kan je daarna wel een normale discussie voeren.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 september 2009 om 17:54:aan de andere kant loop je iedereen af te zeiken
Ik loop alleen mensen af te blaffen als ze dat ook bij mij doen.
Anders NOOIT!
Leer mij eerst maar eens kennen ( als je je toch bedenkt ) IN HET ECHT!
Dan pas weet je hoe ik werkelijk ben!
NU dus niet!
En als je mij toch niet wilt kennen, waarom reageer je dan toch de hele tijd op me?!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 september 2009 om 17:54:je maakt jezelf alleen maar kanslozer
Moet jij nodig zeggen!
Oh mijn god, wat is dit toch om te lachen!
Ja, ik bedoel JOU hoor!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 september 2009 om 17:54:misschien moet je maar eens doorgepaalt worden door een dikke vette 25cm negerlul!
Slaat helemaal nergens op, die opmerking!
Misschien moet jijzelf maar eens genomen worden door 2 negers met een lul van 25cm!
1tje voor in je reet, en de ander voor in je mond!
Eens kijken hoe je dan piept!
En je spelling is ook om te janken!
Je zegt niet hopeNlijk, maar hopelijk!
ZONDER de N dus!
Leer eerst maar eens je spelling bij te werken!
Kan ik ook zeggen!
Werk je spelling eerst maar eens bij!
Sukkel!
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 2 september 2009 om 16:53:ik geloof dat je hier een zééér gevoelige snaar heb geraakt!!
wat ik ben is mij gewoon overkomen en kiezen kan ik niet and that's it!!
moet je dan je leven lang kaal blijven omdat je je kleur haar niet mooi vind??
ga je ook naar de slager omdat je je oren kleiner wilt hebben ofzo??
pppffffff wat wordt er weer een drukte van gemmakt zeg...................
Mee eens!
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 september 2009 om 18:03:Je zegt niet hopeNlijk, maar hopelijk!
ZONDER de N dus!
gut gut... ik maak een spelfoutje...
maar met jou valt toch geen discussie te voeren, het enige wat je doet is aanvallen.
dus veel succes met je kansloze leven verder!
achterlijke breezer kut
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 september 2009 om 17:27:Wil jij zeggen dat wij geen mensen zijn en niet onszelf?!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 september 2009 om 18:16:Dat zeg ik niet, dat maak jij er nu weer van.....
ga de discussie maar niet aan
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 september 2009 om 18:17:ga de discussie maar niet aan
Moet zo op bed, wekker begint weer om 3.45 te jengelen......
Hahaha wat ik bedoel is dat ik hetero ben en dus niet op mannen val. Bisexuele manne of homo's vallen op manne. Zolang ze nie voor mij vallen vin ik het allemaal best, als hun daar blij van worden. Ik zeg ook niet dat ik ze ontwijk of niet met ze praat, het gaat nu om de geaardheid en nie over de omgang met mensen. Op dat opzicht is iedereen gelijk en maak ik gewoon een praatje, feest samen met ze en noem maar op, maar op intiem gebied om het zomaar te noeme, moet ik niks van homo's of bisexuele mannen hebben, want ik val op vrouwen... Zo duidelijk genoeg !? Wees nie gelijk op je tene getrapt !
Even gewoon een vraag hoor, niet als aanval; je zegt 'zolang ze niet voor mij vallen vind ik het allemaal best'. Maar wat nou als een man op jou zou vallen, je dat zou vertellen maar ook goed zou beseffen dat jij hetero bent? En hij geeft aan dat hij nooit wat bij je zou proberen, maar wel verliefd op je is.
Wat zou je daarvan vinden?
Ik hoor mannen dat namelijk nogal vaak roepen, ten eerste zijn veel mannen die 'anti-homo' zijn nogal arrogant, ze schijnen namelijk te denken dat elke homo aan ze wil zitten of iets met ze wil
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 september 2009 om 17:44:O ja?
Je kent me niet eens, dus hou je commentaar maar lekker voor je!
En jij roept me iets te vaak dat je bi bent..alsof dat heel bijzonder is en jij daarom bijzonder bent. En tegelijkertijd wil je dat iedereen jou 'normaal' vindt. Je hoeft 't niet elke post te vermelden, het is bijzaak in deze discussie.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 september 2009 om 16:47:Bisexuele mannen vallen NIET ALLEEN op mannen, maar OOK op vrouwen! Homosexuele mannen alleen op mannen.
Joh je meent het
la me nie lache vrouwke ! Jij hebt commentaar op mijn mening, dan leg ik mijn mening uit, dan heb je nog meer commentaar en ga je mij bijdehand noemen hahaha grapjas
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 september 2009 om 17:42:wow, jij hebt echt issues
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 september 2009 om 18:03:Leer eerst maar eens je spelling bij te werken!
Zij kan het weten, zei was de beste van de klas op de basisschool
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 september 2009 om 18:10:maar met jou valt toch geen discussie te voeren, het enige wat je doet is aanvallen.
En jij roept me iets te vaak dat je bi bent..alsof dat heel bijzonder is en jij daarom bijzonder bent. En tegelijkertijd wil je dat iedereen jou 'normaal' vindt. Je hoeft 't niet elke post te vermelden, het is bijzaak in deze discussie.
Of ben je wel echt BI, volgens mij ben je weer een tienertje dat een meisje gekust heeft en nu DENKT dat ze bi is