Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 september 2009 om 17:20:Zolang ik er niet naar hoef te kijken
Tja dat moet je zelf weten of je er naar kijkt of niet
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 september 2009 om 17:18:Tssss, tegenwoordig moet ineens allemaal maar kunnen. Waar zijn de normen & waarden toch gebleven in de wereld... Losbandige maffe wereld. Maar ja, dat was al voorspeld in hele vroege tijden dit (de eindtijd)
Juist in deze tijd moet het gewoon kunnen. Vroeger (de hele vroege tijd) toen kwamen de mensen er gewoon nog niet voor uit, bang voor reacties van andere. Helaas komt dit nog steeds voor in andere landen, waar mensen er nog niet vooruit gekomen zijn omdat ze bang zijn. Dit zijn juist onze normen en waarden!!! Mensen accepteren zoals ze zijn!!!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 september 2009 om 19:13:Tja dat moet je zelf weten of je er naar kijkt of niet.
Ik hoef ook geen hetero's te zien tongen op straat
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 september 2009 om 19:19:Ik hoef ook geen hetero's te zien tongen op straat Heeft ook met waarden & normen te maken
Ja, daar heb je ook een punt!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 september 2009 om 19:15:Juist in deze tijd moet het gewoon kunnen. Vroeger (de hele vroege tijd) toen kwamen de mensen er gewoon nog niet voor uit, bang voor reacties van andere. Helaas komt dit nog steeds voor in andere landen, waar mensen er nog niet vooruit gekomen zijn omdat ze bang zijn. Dit zijn juist onze normen en waarden!!! Mensen accepteren zoals ze zijn!!!
acj joh iok lulfr o0k m@@r wAt
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 september 2009 om 19:36:acj joh iok lulfr o0k m@@r wAt
Ja, inderdaad
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 september 2009 om 19:39:Ja, inderdaad, maar je snap wat ik bedoel toch?? ik kan je zin bijna niet lezen
hij zegt ach joh ik lul ook maar wat
Ik irriteer me al zolang aan alle 'zolang ik er maar geen last van heb' commentaren...
Laten we het eens hebben over waar homosexuelen last van hebben: In elkaar geslagen worden als je met je partner hand in hand loopt, ontslagen worden, getreiterd worden door buurtgenoten...
Dan heb je ergens last van.
Mensen die er 'last' van hebben dat er twee mannen of vrouwen hand in hand lopen of elkaar een zoen geven, moeten misschien even bedenken of ze er nou ECHT last van hebben.
daar zit wat in ja
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 september 2009 om 11:33:Misschien, maar dan vind ik het nog altijd ONZIN dat hij zo'n cursus heeft gevolgd om van die gevoelens af te komen.
Geloof je dat echt? Kop op en wees niet zo goedgelovig
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 augustus 2009 om 19:05:Dat motten hetero's ook niet doen...
ja dat geklef voor je neus.. bah
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 september 2009 om 22:27:a dat geklef voor je neus.. bah
Heerlijk
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 september 2009 om 19:19:Ik hoef ook geen hetero's te zien tongen op straatHeeft ook met waarden & normen te maken
Uitspraak van ZoNietDanToch op woensdag 2 september 2009 om 08:58:ik word eerlijkwaar misselijk van die nichten
En ik wordt misselijk van mensen die misselijk worden van homo's, lesbiennes en bisexuele mensen!!!
Uitspraak van ZoNietDanToch op woensdag 2 september 2009 om 08:58:ik word eerlijkwaar misselijk van die nichten
Ik word misselijk van jou.....sukkel!
wel jammer dat mensen als jou nog kinderen mogen krijgen sukkel.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 september 2009 om 13:16:En ik wordt misselijk van mensen die misselijk worden van homo's, lesbiennes en bisexuele mensen!!!
lesbiennes enzo geen moeite mee, maar die "mannen" nee dank je
Ik word misselijk van jou.....sukkel!
ga toch fietsen joh kutje
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 september 2009 om 14:55:wel jammer dat mensen als jou nog kinderen mogen krijgen sukkel.
wel jammer dat je dat nie recht in mn bek zegt, kon ik je onderkaak van je kop af trekken
Uitspraak van ZoNietDanToch op woensdag 2 september 2009 om 15:31:lesbiennes enzo geen moeite mee, maar die "mannen" nee dank je
Hallo, die lesbiennes en bisexuelen zijn gelijke mensen net als homo's hoor!
Uitspraak van ZoNietDanToch op woensdag 2 september 2009 om 15:37:ik zeg nie dat ze ongelijk zijn, ik zeg dat ik er misselijk van word als ik er naar moet kijken, ken het nie helpen
KIJK DAN OOK NIET ALS HET JE TOCH NIET AANSTAAT!
Uitspraak van ZoNietDanToch op woensdag 2 september 2009 om 15:41:geloof me dat doe ik ook echt niet
Blijkbaar kijk je er wel naar anders zou je er ook niet misselijk van worden!
Uitspraak van ZoNietDanToch op woensdag 2 september 2009 om 15:31:ga toch fietsen joh kutje
Ik zal eens over die kop van je fietsen en daarna pek en veren over je heen
laatste aanpassing
Uitspraak van ZoNietDanToch op woensdag 2 september 2009 om 15:46:iedereen krijgt zoiets weleens te zien, maar dan ga ik er niet naar blijven kijken ;/ duh
Hoop dat jou nageslacht homo of lesbi is kijken wat je er dan van vind.....
Uitspraak van ZoNietDanToch op woensdag 2 september 2009 om 15:49:daar zou ik waarschijnlijk heel erg aan moeten wennen
Wen er dan maar aan vast, zou ik zeggen!
Mocht het zover komen...homo's, lesbiënnes en bisexuele mensen zijn ook maar mensen!
Uitspraak van ZoNietDanToch op woensdag 2 september 2009 om 15:49:daar zou ik waarschijnlijk heel erg aan moeten wennen
En dan opeens kan je er wel aan wennen,hoe bedoel je hypocriet
Je kan mij niet bozer krijgen dan onrecht en iemand op sexualiteit af te keuren dan ben je echt van mij!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 augustus 2009 om 22:12:Barst maar los!!! Wat vinden jullie van homo's, lesbiennes en bisexuele mensen???
geen moeite mee.
Uitspraak van ZoNietDanToch op woensdag 2 september 2009 om 15:31:wel jammer dat je dat nie recht in mn bek zegt, kon ik je onderkaak van je kop af trekken
Je kan mij niet bozer krijgen dan onrecht en iemand op sexualiteit af te keuren dan ben je echt van mij!
Ik heb hetzelfde!
Ik wordt echt laaiend als iemand iemand anders gaat beoordelen op zijn/haar geaardheid!
Dan ben je van mij!
Als er iemand aan homo's, lesbiënnes en bisexuele mensen komen, dan komen ze aan mij!
Kijk dan maar uit voor me, want dan heb je me echt en heb je de verkeerde voor je!
Mijn beste vriend is homo, SO WHAT?!
Ga ik ook gewoon mee om, nou en?!
Hij is homo, ik ben bisexueel.
Ik heb zelfs een paar familieleden die homo en bisexueel zijn.
Nou en, helemaal niks mis mee!!!
Ik wordt alleen pisnijdig als er mensen zijn die hun gaan bekritiseren omdat ze ''anders'' zijn dan andere mensen!
ROT OP!
En leer een beetje respect te hebben voor die mensen!
Vuile droogkloot!
je bent geen kinderen waard.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 september 2009 om 16:03:je bent geen kinderen waard.
Idd...!!!
Als iemand zó doet over homo's, lesbiënnes en bisexuele mensen, dan is diegene geen kinderen waard...!!!
Kan hij beter zijn kind laten adopteren, als hij zegt dat hij er aan moet wennen.
Ja, hij zal er dan aan moeten wennen misschien, maar dan moet hij dat maar!!!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 september 2009 om 15:51:Wen er dan maar aan vast, zou ik zeggen!
die glazenbol doet het wel erg goed he
dan opeens kan je er wel aan wennen,hoe bedoel je hypocriet
je probeert slim te doen maar dat is echt dom gelul,je laat toch nooit ooit zomaar je kinderen vallen
gefeliciteerd en ben in je dromen nog niet van jou.kijk, ik zou geen vriendschap met zo iemand sluiten of een lang gesprek mee willen voeren,maar als ik ermee te maken krijg (werk,uitgaansgelegenheid of wat dan ook) ga ik er niet lullig tegen doen ofzo
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 september 2009 om 16:05:Idd...!!! Als iemand zó doet over homo's, lesbiënnes en bisexuele mensen, dan is diegene geen kinderen waard...!!! Kan hij beter zijn kind laten adopteren, als hij zegt dat hij er aan moet wennen. Ja, hij zal er dan aan moeten wennen misschien, maar dan moet hij dat maar!!!
Dat slaat dan ook weer helemaal nergens op he, jij kan niet veel anders dan onzin uitkramen of niet?????
Uitspraak van ZoNietDanToch op woensdag 2 september 2009 om 16:06:gefeliciteerd en ben in je dromen nog niet van jou.kijk, ik zou geen vriendschap met zo iemand sluiten of een lang gesprek mee willen voeren,maar als ik ermee te maken krijg (werk,uitgaansgelegenheid of wat dan ook) ga ik er niet lullig tegen doen ofzo
kijk aan je wordt milder was het net alleen stoer praatje maken ofzo snap het even niet meer hoor... zelf meschien rare gevoelens gehad ofzo
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 september 2009 om 16:05:als hij zegt dat hij er aan moet wennen.
Moet die mee doen met puberruil. Dat is toch van de EO?
Als je het zo brengt komt het wel zo over natuurlijk