Partyflock

Forumonderwerp · 1070863

Artiest The Carcass
Waarschuw beheerder
donateur
De brandweer in Kampen is uitgerukt om de brand te bestrijden waarbij vier kinderen uit een gezin om het leven zijn gekomen. ANP

KAMPEN - Vier broertjes zijn de afgelopen nacht omgekomen bij een fel uitslaande woningbrand in de wijk Cellesbroek/Midden-wetering in Kampen. De kinderen - een, vier, zes en acht jaar oud - sliepen op zolder. De moeder en de tien overige kinderen konden ontkomen. Voor hen is direct opvang geregeld.

Zie ook:
School slachtoffers brand gewoon open
Persconferentie brand kampen
Condoleanceregister op Mensenlinq

De oorzaak van de brand is nog onbekend. Volgens de brandweer is het vuur omstreeks half drie ontstaan tussen de eerste en tweede verdieping, bij de trapopgang. De vier overleden kinderen zijn liggend in bed aangetroffen. Verondersteld wordt dat ze in hun slaap zijn overleden, aldus burgemeester Oosterhof tijdens een persconferentie.

Volgens brandweercommandant Arjan Schepers hebben de oudere kinderen eerst geprobeerd het vuur zelf te blussen. Later werd hulp gezocht bij de buren. Toen de brandweer arriveerde was er al sprake van een felle uitslaande brand.

De vader van het gezin was niet thuis. De binnenvaartschipper zat in Düsseldorf en is met hulp van de Duitse en Nederlandse politie naar Kampen gebracht. Het gezin met veertien kinderen woonde nog maar een jaar in Kampen. Volgens onbevestigde bronnen zou het gezin daarvoor in Israel hebben gewoond. De kinderen dragen allen bijbelse namen

Bron:

http://www.destentor.nl/regio/kampen/5397995/Vier-broers-dood-bij-brand-Kampen.ece
Waarschuw beheerder
Uitspraak van okkez op dinsdag 1 september 2009 om 13:06:
mijn oom en tante zijn de buren van dit gezin.. zij werden 's nachts gewekt en mijn oom is naar binnen gegaan in dat brandende huis.. op de overloop bleek dat de trap naar de zolder al volledig in brand stond.. ze konden dus niet meer naar boven om die kinderen te redden.. de 4 kinderen zijn gestikt door de brand en niet levend verbrand.. in de media werd gesproken over een uitspraak van de moeder waarin ze uitgebreid vroeg om hulp van haar god.. dit is behoorlijk overtrokken.. mijn tante had haar vast en ze fluisterde 'oh jesus, help'.. dit is door een journalist die vlakbij stond overgenomen..

Echt triest voor dat gezin. Vraag me af hoe het nu met ze gaat. Ik denk dat ik in een gekkenhuis terecht zou komen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van JaapieB12 op woensdag 2 september 2009 om 10:00:
Ik denk dat ik in een gekkenhuis terecht zou komen.

Hoe zo zou komen? Wat is PF dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 2 september 2009 om 10:04:
Hoe zo zou komen? Wat is PF dan?

:lol: pf is hel.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van JaapieB12 op woensdag 2 september 2009 om 10:14:
pf is hel.

Ja maar ik bedoel als Jewwy vrij is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 augustus 2009 om 12:16:
De moeder en de tien overige kinderen

:/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [SF] SperSIZEboon :bier: op donderdag 20 augustus 2009 om 08:08:
ja ze liep ook naar buiten, " jezus red mijn kinderen "

:lol:
alsof hij kan helpen in zijn lichtontvlambare jurk en zijn inmiddels goed droge houten kruis waar hij aan vastgenageld zit.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 september 2009 om 12:05:
alsof hij kan helpen in zijn lichtontvlambare jurk en zijn inmiddels goed droge houten kruis waar hij aan vastgenageld zit.

Ja lekker zal Jezus gedacht hebben. Ik hang hier goddomme al 2000 jaar vastgespijkert
aan een kruis en niemand die mij helpt?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 2 september 2009 om 12:58:
Ja lekker zal Jezus gedacht hebben. Ik hang hier goddomme al 2000 jaar vastgespijkert
aan een kruis en niemand die mij helpt?

tja...iedereen vraagt zijn hulp maar hem helpen en van dat kruis afhalen ho maar...sadisten!
laatste aanpassing