Partyflock

Forumonderwerp · 1070820
46 volgers · 309886x bekeken
Waarschuw beheerder
+4
vanwege de toename van ontevreden early - liefhebbers,en om het earlyhardcore/oldskool forum een beetje schoon te houden.

hier kan alles geplaatst worden,van verschrikkelijk voorspelbare hitjesparade`s tot het gevloek en getier als je voor de zoveelste x een xtc love raveworld of bad dreams voorbij heb horen komen.

er zal nog veel meer zijn waar over geklaagd moet worden dus barst maar los.

en nou maar hopen dat de dj`s die hier te spraken komen er wat mee doen.8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja, dat wordt een mooie documentaire, die Duitse docu vind ik ook een steengoed, geeft duidelijk een beeld van waar de scene voor stond en hoe deze verpest werd door het geld. In Duitsland door Mayday en in NL parallel daaraan ID&T.

Thumpa nieuwe mix!
'A mix dedicated to one of my favourite ever labels, EDM Records! Some of the records are absolutely fucked, and they are the hardest records in the world to mix but...fuck it. Enjoy!'
http://soundcloud.com/rebuild_music/thumpa-i-love-you-edm-records-edm-recs-tribute-mix
01. Slashing Fun Kids - Imagination
02. Paraphonatic - The Past...The Present...The Future (DJ Mellow-D's Pure NRG Mix)
03. YP Analyzer - Theme From YP Analyzer
04. DJ Mellow-D - X-Plosion
05. Plastic Enemy - No House
06. DJ Mellow-D - Symphony Of Brotherhood
07. DJ Manga - Its A Dream (DJ Mellow-D's Pure NRG-Remix)
08. Plastic Enemy - Bulldozer
09. Atomic Junkies - This Is It
10. Atomic Junkies - A.T.O.M.I.C. J.U.N.K.I.E.S.

Erg cool hoe divers hij draait & sets plaatst op internet, ik ken geen NL dj die zo'n insteek heeft en tegelijkertijd ook actief is in de scene (als label eigenaar bijv.). Van oude gabber, tekno, breakbeats, freeform tot oude hardtrance!
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 64189, 62107, 28441}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bossche Bol op dinsdag 26 oktober 2010 om 16:07:
mijn smaak is breed/divers maar D 'n B is 1 van de weinige dingen die ik totaal niet trek

drum & bass is zelf juist heel divers en breed, kan goed zijn dat je tot nu toe alleen maar de crappy varianten gehoord heb. ik heb gemerkt/merk dat veel mensen een verkeerd beeld bij deze stroming hebben
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Chatterer Cenobiteraver op dinsdag 26 oktober 2010 om 17:52:
Waar kan ik die terug vinden ??

Of is dat die wat op youtube in delen staat ?

Leandro plaatste laatst twee filmpjes ervan. Hij heet we call it techno! Even een torrent zoeken lijkt me.

Uitspraak van Wie? op dinsdag 26 oktober 2010 om 17:58:
drum & bass is zelf juist heel divers en breed, kan goed zijn dat je tot nu toe alleen maar de crappy varianten gehoord heb. ik heb gemerkt/merk dat veel mensen een verkeerd beeld bij deze stroming hebben

op zich goed te snappen, als je iets niet goed vind, ga je ook niet op zoek naar leuke dingen in zo'n genre

ik vind bijv. techtrance nog slechter dan waardeloos, dus ik zal nooit op zoek gaan, maar toch in onderkoffers mixen zit wel eens een plaat uit dat genre en dan valt het soms toch wel mee
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Love is the answer op dinsdag 26 oktober 2010 om 17:58:
op zich goed te snappen, als je iets niet goed vind, ga je ook niet op zoek naar leuke dingen in zo'n genre

zeer zeker ja, persoonlijk vind ik het dnb op dit moment één van de interessantere stromingen waar veel gebeurt, vandaar de opmerking
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wie? op dinsdag 26 oktober 2010 om 18:18:
persoonlijk vind ik het dnb op dit moment één van de interessantere stromingen waar veel gebeurt, vandaar de opmerking

okay, interessant om te horen, kan je er een aantal vb van geven?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Love is the answer op dinsdag 26 oktober 2010 om 18:28:
okay, interessant om te horen, kan je er een aantal vb van geven?

ja hoor.. ik zal vanavond of morgen eens wat youtube's posten van wat substromingen en uitschieters

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wie? op dinsdag 26 oktober 2010 om 18:18:
persoonlijk vind ik het dnb op dit moment één van de interessantere stromingen waar veel gebeurt

Ja vind jij dat goed joh?

:9
Waarschuw beheerder

veel breakbeat vink wel vet, heb ook best behoorlijk wat ouwe BB in mn collectie.
van de DnB van nu trek ik Penudlum enzo wel hoor (y)
heb er denk ik gewoon een hekel aan gekregen door feestjes waar techno constant werd afgewisseld met DnB, dus steeds na een half uur overschakelen :s
Ga je net lekker op techno :woop: knalden ze er weer DnD in...gelijk uit de vibe en dus de zaal dan maar weer uitvluchten.
Uitspraak van Love is the answer op dinsdag 26 oktober 2010 om 17:58:
ik vind bijv. techtrance nog slechter dan waardeloos

dat trek ik dan weer wel heel erg (y)
Uitspraak van onderkoffer. op dinsdag 26 oktober 2010 om 18:15:
een leuke lijst met linkkies voor docu`s

thanx 4 the tip, zal vd week eens kijken, op de D.O./Immortality video van augustus 96 sta ik nog ergens :vaag: op :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bossche Bol op dinsdag 26 oktober 2010 om 20:13:
heb er denk ik gewoon een hekel aan gekregen door feestjes waar techno constant werd afgewisseld met DnB, dus steeds na een half uur overschakelen :s
Ga je net lekker op techno :woop: knalden ze er weer DnD in...gelijk uit de vibe en dus de zaal dan maar weer uitvluchten

Panacea weleens gehoord? Die gast kan het geniaal combineren imo :)
Uitspraak van Bossche Bol op dinsdag 26 oktober 2010 om 16:07:
mijn smaak is breed/divers maar D 'n B is 1 van de weinige dingen die ik totaal niet trek.

Idd :)

Ik ben ook DnB-fan, maar vind zeker niet alles goed:) Vooral dat zinloze geram kan me weinig boeien, constante snare-drums die om je oren vliegen :x, paar nummertjes in een set is leuk maar niet een uur lang achter elkaar :)

Maar DnB van bijv. Spor, Audio, Panacea , Raiden, The Sect en Noisia bijvoorbeeld blijf ik erg vet vinden.. En denk dat Dhr WII daar ook wel goede voorbeelden van kan geven en er nog wat meer verstand van heeft dan ik, aangezien ik me er de laatste tijd niet veel meer mee bezig heb gehouden :)
Hieronder een kleine greep uit wat ik kan waarderen :) Over het algemeen wat oudere producties, maar de reden ervan is te lezen in voorgaande zin :)

En eentje van eerdere genoemde Pendulum :)

En een voorbeeldje wat het wat hardere "zinlozere" werk :) Dit nummer vind ik btw wel erg vet :)

Meteen het "bewijs" van hoe breed DnB is:) Er is voor ieder wat wils imo :)

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Deze vind ik nog steeds erg goed. Champion Sound (Total Science Remix) By Q Project
Check het geluid in de break
{argument 'id' ontbreekt}
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op dinsdag 26 oktober 2010 om 20:35:
Panacea weleens gehoord? Die gast kan het geniaal combineren imo

zeker, iemand die niet zo met hokjes bezig is

Die tarantula track is toch best bekend? Werd veel gedraaid. Ik vind dat ook echt zo'n nieuwe track (als je in de oude visie denkt; de anything goes gedachte) zou draaien.

& moeder van alle d&b tracks
{argument 'id' ontbreekt}

rond 95 was er even sprake van (in de media) dat d&B de nieuwe hit zou zijn in het house circuit maar echt doorgebroken is het nooit, blijkbaar toch te moeilijk, 'grote' djs pakte het niet op, hoewel gizmo, darkraver nog wel veel d&b-achtige tracks draaiden en veel oorspronkelijke happy uit de UK d&b invloeden hadden

Ruffneck had natuurlijk ook zo zijn breakbeats in hun tracks, maar toch veel minder dan in echte d&b.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Love is the answer op dinsdag 26 oktober 2010 om 20:58:
zeker, iemand die niet zo met hokjes bezig is

:jaja:

Draaide op club r_AW tijd geleden echt alles door elkaar, dnb, techno, house noem maar op :d

Die tarantula track is toch best bekend? Werd veel gedraaid

Was best wel een hitje volgens mij ja:)
Ben door pendulum in aanraking gekomen met DnB en dit nummer was ook een van de eerste die ik hoorde :)

Ruffneck had natuurlijk ook zo zijn breakbeats in hun tracks, maar toch veel minder dan in echte d&b.

Deze 2 vind ik 2 goede voorbeelden:) Al is dit natuurlijk geen DnB te noemen, de eerste heeft veel jungle-invloeden en de tweede is gewoon vieze oldschool breakbeat-shizzle :p

edit: er kwam opeens weer een mokum-plaat in me op die in dit straatje past:9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

ik snap wat je bedoelt maar helemaal waar is het ook weer niet
Ruffneck had ook D&B tracks af en toe op een b kantje
en bovendien is ie later helemaal over gegaan op D&B met het label wat ook veranderd werd in Ruff-Teck
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 oktober 2010 om 19:42:
Ja vind jij dat goed joh?

whehe

In dat lijstje van schnjoep zitten idd al een paar mooie voorbeelden.

Raiden - Sputnik is bvb een mooi voorbeeld van techno-dnb

is een soort remix van Robert Armani - Blow That Shit Out (Joey Beltram Mix)

een andere techno classic in de remix

''dnb+core+acid''

''technoid''

''diep en minimaal''

''jump-up''

''techstep''

''neurofunk''

''harde amens''

''snaredrumterror''

''liquid''

en dit is nog maar een kleine greep uit het assortiment eigenlijk.. er is nog zoveel meer (vind het zelf ook lang niet allemaal goed natuurlijk ;) )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wie? op dinsdag 26 oktober 2010 om 22:12:
In dat lijstje van schnjoep zitten idd al een paar mooie voorbeelden.

Danku :)
Zat al te wachten op je reactie :9 en jij hebt ook een paar mooie voorbeelden uit de kast getrokken (Y)
TOA - reality collapse _O_ In die track zit echt alles in verwerkt volgens mij heheh:p
Artiest Maynor
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op dinsdag 26 oktober 2010 om 20:35:
En eentje van eerdere genoemde Pendulum

Heb ik dit jaar live gezien in Duitsland. Was vet. :)

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat Pendulum doet is dan weer iets wat veel dnb lui verafschuwen hehe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wie? op dinsdag 26 oktober 2010 om 22:33:
Wat Pendulum doet is dan weer iets wat veel dnb lui verafschuwen hehe

Wheheh idd, heb een zooi commentaar op me af gekregen toen ik zei dat ik naar Pendulum was geweest en het vet vond :lol:
Waarschuw beheerder

Uitspraak van DJ HARDNOIZE op dinsdag 26 oktober 2010 om 22:02:
en bovendien is ie later helemaal over gegaan op D&B met het label wat ook veranderd werd in Ruff-Teck

Ruff-Teck
Ruff-Teck / labels ®
Profile: Drum 'n Bass label from The Netherlands.
Founded by Patrick van Kerckhoven (a.k.a. DJ Ruffneck)
Sublabel: Metrik

Discography:

RUFF 050 DJ Ruffneck - I Am The One / Responze Test (12")
RUFF 051 Edge Harmonics & Ancronix - Skin Deep / 9 Lines 2nd Fase (12")
RUFF 052 DJ Ruffneck / Edge Harmonics & Ancronix - Optic Nerve / Under Threat (12")
RUFF 053 DJ Hidden & Eye-D Ender - / Uridium (12")
RUFF 054 Unusual Incident - Static Implant / 1066 (12")
RUFF 055 Skinnah / Unusual Incident - Artificial Light / Superficial (12")
RUFF 056 Various - Analog Steroids (3x12")
RUFF 057 Various - Analog Steroids 🇨🇩
RUFF 058 Skinnah - Hyperbole / Metaphysical (12")
RUFF 059 Paul Blackout - Secret Research Facility / Launch Pad (12")
RUFF 060 Ancronix - Dark Thoughts / Check 6 (12")
RUFF 061 DJ Hidden - The Wrong Way / Anamnesia (12")
RUFF 062 Enda - Off The Grid / Halo Manoeuvres (12")
RUFF 063 Eye-D / DJ Hidden - James Brown / Station / Black Blood / Sonogrammar (2x12")
RUFF 064 Ancronix - Money & Power / Sweet Pepper (12")
RUFF 065 DJ Hidden / Unusual Incident - Wastelands / Drug In (12")
RUFF 066 Ancronix & DJ Fox (3) - Hook & Bling / Knuckle Shuffle (12")
RUFF LM 1 Ancronix / Skinnah - Shadow Force / Figurehead (12")
RUFF LM 2 Ancronix - Showtek / Crapshoot (12")
RUFF LM 3 Predator & DJ Ruffneck / DJ Hidden Paravison / Afterglow (12")
RUFF LM 4 Current Value - Herd Instinct / A.I. (12")
RUFF LM 5 Mindcontroller / Unusual Incident - Mindcontroller 2005 / Freakin' U (12", Cle)

http://www.megaupload.com/?d=9YWCX5SK

http://www.megaupload.com/?d=B6MPQSCA

kwam ik toevallig vorige week al tegen.:smoke:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als iemand de docu "we call it techno" wil zien, stuur maar een pb ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van onderkoffer. op woensdag 27 oktober 2010 om 10:33:
Uitspraak van DJ HARDNOIZE op dinsdag 26 oktober 2010 om 22:02:

ja je hebt gelijk
Artiest Manic
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 26 oktober 2010 om 00:40:
Als je gaat dan zal ik voor die €200,- een vriend van je meenemen

ja, maar dat is nooit genoeg toch, die vriend moet dan ook avondje in hotel blijven overnachten...

maarja ik kijk nog wel even duurt nog ff, laat hem eerst maar eens een datum vast stellen ;)
Waarschuw beheerder
Deze 2 vind ik ook erg lekker:

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 26 oktober 2010 om 15:55:
CENOBITE RECORDS MASTER MIX
34 tracks in 62min!!!!

Zo even een uurtje lekker knallen

Artiest Xim
Waarschuw beheerder
Ruff-Teck

Heel vette plaatjes:D

Uitspraak van Manic op woensdag 27 oktober 2010 om 12:45:
ja, maar dat is nooit genoeg toch, die vriend moet dan ook avondje in hotel blijven overnachten...

maarja ik kijk nog wel even duurt nog ff, laat hem eerst maar eens een datum vast stellen

Ik denk dat je een heel eind komt.
En mocht het zo wezen dat je tekort komt, dan is die vriend van je vast wel bereid om een paar euro's bij te leggen. Want een aanbod voor een paar daagies Italie + een feest heb je toch wel wat voor over.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 27 oktober 2010 om 13:34:
k denk dat je een heel eind komt.
En mocht het zo wezen dat je tekort komt, dan is die vriend van je vast wel bereid om een paar euro's bij te leggen. Want een aanbod voor een paar daagies Italie + een feest heb je toch wel wat voor over.

voor een Qlimax ben je al met al zo'n 130-150 euro kwijt, shit kwaliteit krijg je er voor terug en in dit geval naar Italie, land van Pizza's, Berlusconi & Maffia
Waarschuw beheerder
cool! krijg net weer bericht van die Ricky uit Italië, problem solved ^^

Daag Marteen!

My moeder was born in Holland (den haag) zo ik feel myself half-dutch....so i went in Holland to visit my oma,tante, many many time...
And in 1992 i went in Energihal in Rotterdam to Nightmare in Rotterdam II, and went in Parkzicht and Rotterdam Records in Binnenweg when paul Elstak and Panic work here!
I started to listen Hc from the beginning, i have many platen, but my favourite producers and label was Ruffneck,Ruffex,Cenobite,Mokum,h2oh, John Doe,Knor..

In March o Avril i think to organize in our little party, a tribute to Cenobite with you and Advanced Dealers (italians producer)
i can offer you 300 euro, a lowcost travel with ryanair from Eindhoven to Bergamo (25km near party) for you and your friend, we came to take you at wonderful 4**** hotel and pay 1 night for you & your friend, we go to eat together a pizza and we go to party, take to hotel and take to airport, because you will be our Special Guest, omdat i've told you, your music is shocked me (after 18 years of hardcore!!!!!!!!!)

toet zijns
Ricky

klinkt te mooi om waar te zijn :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ruff-Teck
Ruff-Teck / labels ®

en idd vette plaatjes ook:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Manic op woensdag 27 oktober 2010 om 17:47:
klinkt te mooi om waar te zijn

héél gaaf man!!! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Manic op woensdag 27 oktober 2010 om 17:47:
And in 1992 i went in Energihal in Rotterdam to Nightmare in Rotterdam II,

was 93
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[img width=200 height=200 cacheid=0001779900034f55289977af1a02b67516]https://www.recess.nl/resize/?i=C/L/CLDM2010095_12563756290780.jpg[/img]

Niet om het artwork, maar On da Edge komt op Best of Hardcore 2010 van Cloud9. :)

CD komt uit in November, waarschijnlijk niet echt een interessante cd voor de mensen in dit topic.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
apart je zou eerder words of 95 verwachten & lijkt me een mix? 2 cds nl.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 28 oktober 2010 om 00:17:
On da Edge komt op Best of Hardcore 2010

Nice. :) Gaaf dat je track nu al tot the best of 2010 behoord. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Love is the answer op donderdag 28 oktober 2010 om 12:08:
apart je zou eerder words of 95 verwachten

Dat was ook mijn eerste gedachte... :P

Waarschuw beheerder
Ruff-Teck
Ruff-Teck / labels ®

Discography:
(...)

http://www.megaupload.com/?d=9YWCX5SK

http://www.megaupload.com/?d=B6MPQSCA

kwam ik toevallig vorige week al tegen.:smoke:

Weet jij dat wachtwoord voor het uitpakken? :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 28 oktober 2010 om 13:31:
Dat was ook mijn eerste gedachte... :P

Ik blijf het wel wonderlijk vinden dat de 'beste' (meest aansprekende) track (zie comments bij recensie) niet voor cenobite in 1e instantie bestemd was en eigenlijk ook het verst af staat van de cenobite sound
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Klopt, toch is het wel vaker voorgekomen dat er muziek op cenobite is uitgebracht welke niet die typische sound heeft. Denk aan Shoot that MF, Totally Lost of de meer hardtrance-achtige tracks op The Revelation.

Ik ben stiekem al wat bezig met nieuwe tracks en geluiden, alhoewel het wel de cenobite sound zal bevatten(ik hou gewoon van de 303 sound en agressieve melodieen) ga ik nu anders te werk. Wat het resultaat gaat worden, geen idee... :P
Waarschuw beheerder
ik vind de melodie van words of 95 vrolijk en dat herken ik niet in andere cenobite producties

overigens vind ik dat prima, goede, nieuwe uptempo, happy tracks hoor je niet zo veel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 28 oktober 2010 om 14:36:
Weet jij dat wachtwoord voor het uitpakken?

Dat zal waarschijnlijk wezen:

- hardcoredomination.ru
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 28 oktober 2010 om 15:16:
Ik ben stiekem al wat bezig met nieuwe tracks en geluiden, alhoewel het wel de cenobite sound zal bevatten(ik hou gewoon van de 303 sound en agressieve melodieen) ga ik nu anders te werk. Wat het resultaat gaat worden, geen idee..

dat maakt natuurlijk nieuwsgierig, wat is er dan anders? andere manier van produceren?

Uitspraak van inactief op donderdag 28 oktober 2010 om 16:00:
hardcoredomination.ru

beste is om zelf even op die site te kijken, passwords kunnen nog wel eens verschillen, daarnaast rijke bron aan tracks
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Love is the answer op donderdag 28 oktober 2010 om 16:01:
wat is er dan anders? andere manier van produceren?

Als producer wil je toch ook 'groeien', ik denk het nog kritischere oog(of oor) naar mezelf toe.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 28 oktober 2010 om 16:41:
Als producer wil je toch ook 'groeien'

Precies, als je de goede inborst hebt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Love is the answer op donderdag 28 oktober 2010 om 16:01:
beste is om zelf even op die site te kijken, passwords kunnen nog wel eens verschillen, daarnaast rijke bron aan tracks

Russisch :D Snap er niets van, heb al gezocht op Ruff-teck maar kan ook niets vinden verder. Komen die links wel van die site dan onderkoffer.?