Partyflock

Forumonderwerp · 1070317
Terminators zijn terug

In The Sarah Connor Chronicles gaan we een stukje terug in de Terminator-geschiedenis. Naar 1999 om precies te zijn, de tijd waarin de vijftienjarige John Connor naar school gaat en zijn moeder nog een gezonde jonge vrouw is. Ze proberen in een stadje in de Verenigde Staten een zo anoniem mogelijk leven te leiden. John is namelijk voorbestemd om een toekomstig verzetsleider te worden die de mensheid redt van uitroeiing door Terminators.

Twee sterke vrouwen
Deze kwaadaardige robots zien eruit als mensen, maar zijn niet kapot te krijgen. Ze zijn uit de toekomst naar 1999 gereisd om het toekomstig gevaar John Connor om zeep te helpen, zodat hij ze later niet meer dwars kan zitten. Gelukkig heeft de jonge John twee sterke vrouwen die hem beschermen. Sarah, die als een ware moederkloek over hem waakt en daarbij het nodige fysieke geweld niet schuwt en Cameron, een meisje dat hij op school ontmoet. Zij blijkt echter geen gewoon meisje te zijn, maar een robot die zijn latere ik ook teruggestuurd heeft naar het verleden om hem te beschermen. Wat volgt is een spectaculaire reeks avonturen vol heldendaden, tijdreizen en oude robots in nieuwe jasjes.

Een heleboel robots
Bij The Sarah Connor Chronicles zit je op het puntje van je stoel. Enige nadeel is dat er wel heel veel parate Terminator-kennis wordt verondersteld. Snel even die dvd's huren dus, of inlezen op de site. Anders zit je vol onbegrip naar een heleboel robots, achtervolgingen en spectaculaire vuurgevechten te kijken zonder enig idee te hebben waar de serie over gaat. En dat zou jammer zijn, want het plot zit goed in elkaar. Ook de hoofdrolspelers zijn goed gekozen. Lena Headey is een vastberaden en sexy Sarah en Thomas Dekker (bekend van Heroes) doet zijn werk goed. Een aanrader voor de sci-fi fans.

Veronica elke donderdag 2 afl.

:)
laatste aanpassing
Keek weer lekker weg:)

Alleen iets minder reclame mag de volgende keer! Zit ik net weer op me plek komt ongeveer de volgende reclame weer:S
Uitspraak van Oh Oh Gôôl op donderdag 20 augustus 2009 om 22:38:
Alleen iets minder reclame mag de volgende keer!

Had het opgenomen dus die spoel ik door ;) maarja het kijkt idd wel aardig weg maar niet super!

Een huisgenoot van me heeft het op dvd, heb een aflevering meegekeken, maar wat een slechte serie zeg.
Na 1 afl. al wel genoeg gezien.
Doe mij de films maar. (met name deel 1& 2)
Uitspraak van Hoax op zaterdag 15 augustus 2009 om 11:41:
Is geen reden om niet te kijken hoor. Tis natuurlijk jammer dat het gecancelled is maar absoluut nog wel het kijken waard. Persoonlijk ben ik geen fan van de Terminator films en waarschijnlijk daardoor vond ik de series wel leuk. Meeste die hard film fans vonden de serie een goedkope rip off, mij heeft het wel kunnen boeien.

Waarom het kijken waard als je het eindigt met een open eind? Een serie (tegenwoordig) moet een einde hebben, vooral als het draait om het verhaal.

Uitspraak van Hoax op woensdag 19 augustus 2009 om 13:57:
Ga fietsen.

Prisonbreak was geniaal tot het eind.

Prison Break was geniaal tot het einde van seizoen 1, daarna een trieste bende.

Uitspraak van Mr. Thompson op donderdag 20 augustus 2009 om 09:31:
Kan iemand mij uitleggen waarom je ineens moet stoppen met het kijken van een serie, als deze gewoon ophoudt na het 3e seizoen? Is dat zoiets raars?

Heel simpel, je gaat toch niet een film opzetten die je vet lijkt wetend dat hij halverwege stopt en je er (in Terminator zijn geval) er nooit achterkomt hoe het zal eindigen.
Uitspraak van Oh Oh Gôôl op donderdag 20 augustus 2009 om 22:38:
Keek weer lekker weg

Zeker als je kan doorspoelen.
Uitspraak van St33lo op vrijdag 21 augustus 2009 om 12:11:
Prison Break was geniaal tot het einde van seizoen 1, daarna een trieste bende.

Mee eens.
Uitspraak van St33lo op vrijdag 21 augustus 2009 om 12:11:
Uitspraak van Hoax op zaterdag 15 augustus 2009 om 11:41:
Is geen reden om niet te kijken hoor. Tis natuurlijk jammer dat het gecancelled is maar absoluut nog wel het kijken waard. Persoonlijk ben ik geen fan van de Terminator films en waarschijnlijk daardoor vond ik de series wel leuk. Meeste die hard film fans vonden de serie een goedkope rip off, mij heeft het wel kunnen boeien.

Waarom het kijken waard als je het eindigt met een open eind? Een serie (tegenwoordig) moet een einde hebben, vooral als het draait om het verhaal.

Ok, dus alleen als de serie een gesloten eind heeft is de serie het kijken waard. Gaat er bij mij niet in, sorry.

kansloze serie, ze hadden na T2 er mee moeten stoppen. alles wat er na kwam is bagger :/
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 augustus 2009 om 07:40:
kansloze serie, ze hadden na T2 er mee moeten stoppen. alles wat er na kwam is bagger :/

true

heb em gezien maar

Uitspraak van Mike E op donderdag 13 augustus 2009 om 20:55:
Thomas Dekker

fiets zomaar het beeld uit :S