Partyflock

Forumonderwerp · 1069798

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Duo zocht Feyenoordhooligan

ROTTERDAM/AMSTERDAM - Twee Amsterdammers (25 en 26 jaar) hebben in het wilde weg om zich heen geschoten in een Rotterdams café, waar ze volgens getuigen vroegen naar Feyenoordhooligan André H.

Na een wild west in de omliggende straten waarbij agenten een reeks waarschuwingsschoten losten, is het duo gearresteerd. Niemand raakte gewond.

Het is de vraag of de verdachten op zoek waren naar de Rotterdammer om een voetbalruzie uit te vechten of vanwege andere zaken. André H. kreeg begin jaren negentig vijf jaar celstraf uit voor het doodsteken van een FC Twente-supporter. Ook later verscheen hij nog voor de rechter, onder meer voor de handel in softdrugs.

De politie laat niets los over het onderzoek, de verdachten of het motief. Een woordvoerder wil ook niet bevestigen dat de naam van André H. is gevallen. Café ’t Kruispunt aan de Beijerlandselaan, in de buurt van De Kuip, staat bekend als Feyenoordkroeg maar niet perse als ontmoetingsplek van de harde kern. ,,Toen die mannen naar André nog iets vroegen, zeiden we dat we hem niet kenden. En dat was ook écht zo,’’ zegt de barvrouw.

Hierna werd uit het niets het eerste schot gelost door de mannen, waarvan eentje een tatoeage met ‘Amsterdam’ op zijn binnenarm had. Bij het schieten werd een Feyenoordbord aan de muur geraakt. Daarna vluchtte de bardame naar beneden, waar de eigenaar aan het werk was.

In de kelder hoorden de twee nog meer schoten. Ook zou met een kruk zijn gegooid. ,,Ik dacht dat mijn man, die samen met de glazenwasser nog boven was, was doodgeschoten en raakte volledig in paniek.’’

Niemand werd echter geraakt door de rondvliegende kogels. In het geweld sneuvelde wel een ruit. Eenmaal buiten renden de twee Amsterdammers richting een politiebusje, dat uit de tegengestelde richting kwam aanscheuren. Agenten schoten in de lucht om de vluchtende mannen te dwingen te stoppen. Eentje gaf zich gelijk over en gooide een tasje met een vuurwapen weg.

De andere verdachte rende enkele straten verder. Tijdens de vlucht vuurde politie nog enkele schoten af. Daarna staakte ook hij zijn vlucht. Waarschijnlijk gooide de man tijdens het rennen het vuurwapen weg, dat later werd gevonden.

Bron: http://www.ad.nl/rotterdam/3419931/Duo_zocht_Feyenoordhooligan.html

Gooi dat tuig allemaal op een weiland waar ze elkaar kunnen afmaken. Toch?

Hooligans :rot:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 augustus 2009 om 21:34:
heb je mij ook niet horen zeggen.

Nee maar hem wel en jij vraagt mij om mijn mening te onderbouwen. Dus bij deze.:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 augustus 2009 om 21:12:
die negatieve een mening hebben over hooligans.

valt genoeg over te zeggen natuurlijk 8)

maar dit..
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 augustus 2009 om 16:56:
gek dat er niet bijstaat : en waar de , vaak ongeschoolde tokkies, elkaar de hersenen inslaan

is toch wel erg simpel..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 augustus 2009 om 16:52:
gewoon keihard kansloos volk dat ze met zijn allen op een onbewoon eiland moeten gooien met een stapel kapmessen in het midden en dan zoeken ze het maar uit.
zetten we er ook nog een paar grote schermen neer waarop ze alle voetbalwedstrijden kunnen bekijken

Klim in een boom, links ventje.. Of ga lekker in je eigen hokje zitten :gaap:

Uitspraak van verwijderd op maandag 10 augustus 2009 om 16:56:
gek dat er niet bijstaat : en waar de , vaak ongeschoolde tokkies, elkaar de hersenen inslaan

Je snapt er werkelijk waar ook geen ene kut van hé? Lekker kortzichtig kijken boehoeeeeeeeeeee :cry:

Basketbal :

Volleybal :

Stem lekker groen links sukkeltje!
Voor sommige gaat de sport verder dan alleen een seizoenskaart kopen ieder jaar!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [TREIN] op maandag 10 augustus 2009 om 08:29:
trieste neuzen

Het begint met een A :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op maandag 10 augustus 2009 om 23:36:
Klim in een boom, links ventje.. Of ga lekker in je eigen hokje zitten

Die gast is rechts ;)
Uitspraak van Richard op maandag 10 augustus 2009 om 23:36:
Stem lekker groen links sukkeltje!

Hij stemt Wilders :loL:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike E op zondag 9 augustus 2009 om 07:23:
Twee Amsterdammers (25 en 26 jaar) hebben in het wilde weg om zich heen geschoten in een Rotterdams café, waar ze volgens getuigen vroegen naar Feyenoordhooligan André H.

en? hebben ze nog fatsoenlijk antwoord gehad?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op dinsdag 11 augustus 2009 om 08:43:
Hij stemt Wilders

die wil alle uitsupporters bji wedstrijden verbieden. lijkt me een goed plan, wordt het zeker gezelliger van :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 augustus 2009 om 09:13:
die wil alle uitsupporters bji wedstrijden verbieden. lijkt me een goed plan, wordt het zeker gezelliger van

hmz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 augustus 2009 om 08:50:
hebben ze nog fatsoenlijk antwoord gehad?

Dat krijgen ze van de rechter! 2 uur werkstraf of zoiets.

:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 augustus 2009 om 12:09:
Ik zal maar niet meer zeggen dat hooligans laffe mensen zijn.
Heb het 1 keer gedaan op het voetbal forum, en sindsdien ben ik nog nooit zo vaak met de dood bedreigd

Het zijn net moslims...
Waarschuw beheerder
:x

:lol:

Waarschuw beheerder
gaat hij lachen.

van alles te schreeuwen op internet over hooligans maar een winkel inrennen als er Feyenoordsupporters in de stad lopen...(nog gewoon Rotterdam ook).

laffer dan laf :yes:

Waarschuw beheerder
net als die sukkels die op internet van alles over moslims blerren maar in de stad een marokkaan niet aan durven spreken alstie iets doet wat niet kan......

nederland anno 2009: :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 augustus 2009 om 09:45:
gaat hij lachen.

Zou je niet!
van alles te schreeuwen op internet over hooligans maar een winkel inrennen als er Feyenoordsupporters in de stad lopen

vreemd mag je daar niks meer over zeggen?
laffer dan laf

JWT, beter een levende laffaard dan een dooie held!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike E op woensdag 12 augustus 2009 om 09:53:

Waarschuw beheerder

Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 augustus 2009 om 09:47:
nederland anno 2009

Waarschuw beheerder
vreemd mag je daar niks meer over zeggen?

Jawel, maar het blijft laf om het niet meteen te doen maar achteraf anoniem op internet dus wat dat betreft heb je dan geen recht van spreken meer. Chickennnnnn :lol:

beter een levende laffaard dan een dooie held!

Wat je meteen nog lachwekkender maakt als je oordeelt over de zgn lafheid van anderen :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 augustus 2009 om 10:18:
anoniem op internet

Goed dat jij je album vol hebt staan.

:roflol:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 augustus 2009 om 10:18:
Wat je meteen nog lachwekkender maakt als je oordeelt over de zgn lafheid van anderen

Van andere. Weet niet wat jij allemaal leest of begrijpt maar praat toch over mezelf.

:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike E op zondag 9 augustus 2009 om 07:23:
Het is de vraag of de verdachten op zoek waren naar de Rotterdammer om een voetbalruzie uit te vechten of vanwege andere zaken. André H. kreeg begin jaren negentig vijf jaar celstraf uit voor het doodsteken van een FC Twente-supporter. Ook later verscheen hij nog voor de rechter, onder meer voor de handel in softdrugs.

Was toch ook die gozer die op tv was bij die hoer sophie ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike E op woensdag 12 augustus 2009 om 10:21:
Goed dat jij je album vol hebt staan.

Je pikt er nu 1 dingetje uit van mn tekst. Het gaat erom dat je het toen niet heb gezegd.
Als ik een probleem heb met iemand dan zeg ik dat, als dat uitloopt op knokken is het niet anders en als dat uitloopt op een dik oog is dat ook niet anders. Beter dat dan achteraf op internet huilen :)

Uitspraak van Mike E op woensdag 12 augustus 2009 om 10:21:
Van andere. Weet niet wat jij allemaal leest of begrijpt maar praat toch over mezelf.

.....ik las net dat je zei dat hooligans geen supporters zijn. dus je ben zelf nou ineens ook een hooligan? :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 augustus 2009 om 10:37:
Beter dat dan achteraf op internet huilen :)

Dat doet 99% van de schijnheilige wereldbevolking.