Partyflock

Forumonderwerp · 1069202
4019x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vroeg me af of hier meer meiden (of misschien wel jongens) zijn die aan pole fitness doen?
En, doe je dat dan bij een sportschool, of heb je een eigen danspaal thuis?

En welke technieken vind je moeilijk, of juist leuk om te doen?

De voorrondes van het NK pole fitness gaan binnenkort van start..:D
Iemand hier die mee gaat doen?

Ben benieuwd:P
Waarschuw beheerder
Hey ey,ik doe ook al ruim een jaar aan pole fitness en heb ook echt mijn sport gevonden, zoals meer hier :). Ik heb meegedaan aan de voorronde in zoetermeer.Eenhele leuke ervaring, maar je meot eignelijkwel langer dan eenjaar trainen om goed genoeg te zijn voor het NK. Dus hard trainen voor volgend jaar ;). Ik hoop binnen kort mn eigenpaal te krijgen. Heeft er iemand ervaring met de witte paal die ze aanbieden bij polefitness.nl?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tjitty op zaterdag 26 december 2009 om 21:31:
Heeft er iemand ervaring met de witte paal die ze aanbieden bij polefitness.nl?

Vriendinnetje van mij heeft 'm. Bevalt haar goed!! (Y)
Waarschuw beheerder
Jaa ik ben het vriendinnetje van Kim en ik heb die paal van polefitness.nl, echt super fijn, makkelijk op te zetten en als je wilt ook weer af te breken, super veel grip, super paaltje gewoon! :) en niet onbelangrijk.. Snelle levering..! Ik had hem de volgende dag al in huis..!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van •°o WNDY o°• op vrijdag 1 januari 2010 om 13:15:
super veel grip,

Op de sportschool hebben we ook 1 paal van polefitness.nl.
Met klemmen vind ik die superfijn (veel grip) maar met de draaien heb ik liever de "standaard" aluminium pole..

Had gister een foldertje gekregen, nu Vrijdag is er een workshop polefitness bij mij om de hoek en daarna start een cursus va 12 weken..
Eens even kijken of dat wat is, moet nu namelijk een half uur rijden en dit is wel lekker dichtbij:9
Waarschuw beheerder
donateur
:respect: Weer wat ideetjes opgedaan :9

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 december 2009 om 21:32:
Vanaf januari ga ik 2x per week trainen, en mag dan ook mee doen met de Basic 3/4 groep...Dan gaat het hopelijk allemaal wat sneller...

En, hoe gaat het ermee :D ?
laatste aanpassing