Ik stem voor, waarom ik zal je vertellen waarom, ik ben 27 jaar heb 2 schatten van kinderen maar financieel gezien totaal niet breed.
Ik ben aan de pil dus vrij veilig, (met mijn inmiddels 5jaar samen) partner.
Stel ik zou ondanks de pil zwanger worden op dit moment, financieel niet in staat,kleine woning totaal geen zicht op een grotere woning, wachttijd voor een 4kamerwoning is hier 4/5 jaar.
Dus echt alles zit tegen om de kleine "normaal" op te voeden, verzorgen,geen slaapkamer kunnen geven want je slaapt al in de kleinste aangezien je er 2 hebt die in de grootste slapen.
financieel nog niet stabiel, dus de kleine niks kunnen bieden, alles bijelkaar opgeteld kom je dan tot de conclusie als je het laat komen je egoistisch bezig bent, want je kan de kleine niks bieden.
Dus hoe graag je dan ook zou willen het kan niet.
Inderdaad zal je er heel veel pijn van hebben daarna want het wordt idd erg onderschat,maar soms moet je,je verstand voor je gevoel laten gaan helaas.
En dan heb ik het niet alleen over als je verkracht bent ,maar gewoon veilig hebt gevreen en alsnog zwanger bent geraakt, in de bovenstaande situatie.
Het is en blijft inderdaad een eindeloze discussie, maar respecteer iedereen zijn mening,misschien kom jezelf ooit in z'on situatie terecht