Partyflock

Forumonderwerp · 1068466
Waarschuw beheerder
D66-leider Alexander Pechtold is favoriet bij de kiezers om na de volgende verkiezingen het Torentje te betrekken. Uit een peiling van Maurice de Hond blijkt zondag dat zij hem het liefst als nieuwe premier zien.

Van de huidige politieke leiders krijgt Pechtold 27 procent van de stemmen. Hij wordt gevolgd door huidig premier Jan Peter Balkenende (CDA) met 22 procent, PVV-leider Geert Wilders (veertien procent), PvdA-voorman Wouter Bos (veertien procent) en VVD-aanvoerder Mark Rutte met zes procent.

Hoewel Wilders' partij nog steeds bovenaan staat in de peiling (met 31 zetels deelt de PVV de eerste plek met het CDA), komt Pechtold uit de bus als 'nieuwe premier', omdat hij van links tot rechts kiezers aan zich weet te binden. Wilders moet het vooral hebben van zijn eigen kiezers. D66 staat in de jongste peiling opnieuw op twintig zetels. De Tweede Kamerfractie van de sociaalliberale partij bestaat nu uit drie man.

Als kiezers ook op andere kandidaten mogen stemmen, is Eurocommissaris Neelie Kroes (VVD) de favoriete kandidaat van de kiezers, zij krijgt dan met 22% één procent meer dan Pechtold. De kans dat Kroes echter terugkeert naar Den Haag is klein. Afgelopen week liet zij weten niet beschikbaar te zijn als haar partij een beroep op haar doet. "Ik ben 68, dat station is gepasseerd."

http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/article2824397.ece/Pechtold_favoriet_als_premier_in_peiling.html

Aan de andere kant... peilingen van Maurice de Hond... :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Demente Taart op zondag 26 juli 2009 om 18:54:
Alexander Pechtold is favoriet als nieuwe premier

Jammer dat Nelie het niet wil doen :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 augustus 2009 om 14:39:
Laten we Israël bij de Europese Unie voegen.. (Y)

Is het Heilige Land toch weer in handen van Kruisvaarders uit het Westen, de ultieme fuck you naar de Islamisten.. B)

Dan heb je de poppen aan het dansen. 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 augustus 2009 om 14:45:
Dan heb je de poppen aan het dansen. 8)

Ach ze doen al mee met het Eurovisie sonfestival, met het EK voetbal, zitten bij de UEFA en zijn als semi-lid wat betreft handelsbetrekkingen, dus ja.. Waarom niet eigenlijk?

De Middellandse zee is toch eigenlijk het historische centrum van Europa en daar poedelen de Cohens, Levi's en Polaks hun voetjes in het water..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 augustus 2009 om 14:39:
Laten we Israël bij de Europese Unie voegen.. (Y)

Vind ik eigenlijk wel een strak plan. :yes:

Moeten ze zich opeens aan het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens houden enzo. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Demente Taart op zondag 2 augustus 2009 om 15:15:
Moeten ze zich opeens aan het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens houden enzo. ;)

Ik zeg, doen.. (Y)

Moet niet moeilijk zijn om de checkpoints wat te verkorten..
Waarschuw beheerder
Ik zeg, doen.. (Y)

Moet niet moeilijk zijn om de checkpoints wat te verkorten..

Ik zeg niet doen!

Het zijn fucking racisten die iedere niet-jood haten.
Een extreem rechtse parlement hebben en ook nog eens joods homo's DOODSCHIETEN omdat ze anders denken!
Ziek volk die zionisten!

Hoe durf je met zo een voorstel te komen? Zelfs als grap is het fout om zo een grapje te maken. Laat je Cohen, Levi's en Polaks maar ergens anders voetje baden.
De ultieme fuck you naar alle zionisten ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B) Esco op zondag 2 augustus 2009 om 16:53:
Ik zeg niet doen!

Een extreem rechtse parlement hebben en ook nog eens joods homo's DOODSCHIETEN omdat ze anders denken!
Ziek volk die zionisten!

Hoe durf je met zo een voorstel te komen? Zelfs als grap is het fout om zo een grapje te maken. Laat je Cohen, Levi's en Polaks maar ergens anders voetje baden.
De ultieme fuck you naar alle zionisten ;)

:gaap:

Een van de weinige landen in het Midden-Oosten waar homoseksualiteit geaccepteerd is.

Prima land om erbij te hebben in Europa, goede diensten en IT industrie, lekker weer, mooie vrouwen. (Y)
Waarschuw beheerder
Een van de weinige landen in het Midden-Oosten waar homoseksualiteit geaccepteerd is.

Je maakt zeker een grapje. Israel is zo racistisch en jij bent zo blind als het maar zijn kan.

http://www.elsevier.nl/web/10242493/Nieuws/Buitenland/Doden-bij-schietgeweld-tegen-homos-Tel-Aviv.htm?rss=true

Een land waar anderen zomaar worden doodgeschoten, omdat ze anders zijn.

http://www.volkskrant.nl/buitenland/article142516.ece/Joodse_extremist_pleegt_aanslag_in_Israelische_bus

Een land waar de eerste en enige Joodse president die vrede bracht voor zowel joden als arabieren, door zijn eigen volk, een zionist is doodgeschoten.

Een land waar zelfs Ariel Sharon zelf zei: mijn volk waar ik heel mijn leven voor heb gevochten, is mijn volk waar ik nu bang van ben dat ze mij of mijn familie iets aan gaan doen.
Een paar maanden later lag hij in het ziekenhuis en je weet wat er daarna met hem is gebeurd.

Dude, je beschermt de zionisten blind zonder te weten wat ze allemaal doen. Dus je bent of stom, dom of je bent zelf een racist ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B) Esco op zondag 2 augustus 2009 om 17:48:
Je maakt zeker een grapje. Israel is zo racistisch en jij bent zo blind als het maar zijn kan.

Ik ga de discussie niet aan, maar goed, twee gevallen van extremistische Joodse idioten is gelijk het beleid van een compleet land?

Elke moslim is dus ook een bomgordel terrorist en elke blanke een White Pride Neger lyncher?

Ik bescherm de zionisten niet, ik bescherm de Israëliërs, mensen zoals jij en mij die wonen in het land dat Israël heet. (Y)
Waarschuw beheerder
Twee gevallen? twee maar...?

Ik zal hier een reactie uit een ander onderwerp plaatsen, wat jij dus ook wel zal/hebt gelezen..

[Pietje B.] Israël zet 53 Palestijnen hun huis uit
JERUZALEM - De Israëlische politie heeft zondag in het bezette Oost-Jeruzalem negen Palestijnse families hun huis uit gezet. 53 Palestijnen werden dakloos. Vrijwel meteen na de ontruiming gingen Joodse kolonisten in de huizen wonen.

,,Vanavond hebben negentien Palestijnse kinderen geen plaats om te slapen, terwijl deze nieuwe kolonisten uit het buitenland zich en hun spullen nestelen in deze Palestijnse huizen'', aldus Saeb Erekat, de Palestijnse chef-onderhandelaar in het vredesproces, volgens de BBC.

Ook de Speciale Coördinator van de VN voor het vredesproces in het Midden-Oosten, Robert Serry, veroordeelde de actie: ,,Ik betreur de totaal onaanvaardbare acties van Israël van vandaag. Deze acties zijn in strijd met de bepalingen van de Geneefse Conventies met betrekking tot bezet gebied.''
Het is krachtens deze internationale verdragen verboden bezet gebied te koloniseren. Het Internationaal Gerechtshof in Den Haag heeft dan ook gezegd dat de Joodse nederzettingen in bezet Palestijns gebied illegaal zijn.(ANP)

Jij vindt dit wel normaal?

Ik bescherm de zionisten niet, ik bescherm de Israëliërs, mensen zoals jij en mij die wonen in het land dat Israël heet.

En wie beschermt deze mensen zoals jij en ik die wonen in het land dat Palestina heet?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B) Esco op zondag 2 augustus 2009 om 23:35:
En wie beschermt deze mensen zoals jij en ik die wonen in het land dat Palestina heet?

Er is geen land dat Palestina heeft, dat is nu Israël..

Uitspraak van B) Esco op zondag 2 augustus 2009 om 23:35:
Jij vindt dit wel normaal?

Nee, belachelijke actie van Israël..
Alleen lees ik maar één verhaal hierover, de Israëlische media schijnen er met geen woord over te reppen..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B) Esco op zondag 2 augustus 2009 om 16:53:

Helaas zo gemaakt doordat daar een stelletje moslims wonen die iedere niet-moslim haten.
Wie zaait zal oogsten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Er is geen land dat Palestina heeft, dat is nu Israël..

Nee, belachelijke actie van Israël..
Alleen lees ik maar één verhaal hierover, de Israëlische media schijnen er met geen woord over te reppen..

Dude, je spreekt jezelf tegen. Om jouw eerste uitspraak te realiseren, hebben ontzettend veel Palestijnen pijn geleden en alles kwijtgeraakt aan Joodse zionisten.
Dus in hoeverre vind je het belachelijk? Of ben je nu bezig om jezelf in te dekken, door (onbewust) jezelf tegen te spreken (waar ik je overigens al een paar keer op heb betrapt)?

Helaas zo gemaakt doordat daar een stelletje moslims wonen die iedere niet-moslim haten.
Wie zaait zal oogsten.

Jij mag so-wie-so! extra geschiedenislessen volgen. De moslims hebben honderden jaren geheerst en hebben joden zelfs goed behandeld. Voorbeeld: http://nl.wikipedia.org/wiki/Jeruzalem
Get your records straight, eer je met poep komt ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B) Esco op dinsdag 4 augustus 2009 om 00:19:
Dude, je spreekt jezelf tegen. Om jouw eerste uitspraak te realiseren, hebben ontzettend veel Palestijnen pijn geleden en alles kwijtgeraakt aan Joodse zionisten.
Dus in hoeverre vind je het belachelijk? Of ben je nu bezig om jezelf in te dekken, door (onbewust) jezelf tegen te spreken (waar ik je overigens al een paar keer op heb betrapt)?

Je neemt de geschiedenis van Palestina, alsof het in hapklare brokken geschreven is.. Moet je niet doen, is namelijk niet zo.

En ja, ik vind dit een zeer afkeurenswaardige actie van Israël, dat lijkt me logisch niet?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Demente Taart op zondag 26 juli 2009 om 18:54:
D66-leider Alexander Pechtold is favoriet bij de kiezers om na de volgende verkiezingen het Torentje te betrekken.

Alsjeblieft niet zeg :dood:
Waarschuw beheerder
donateur
whahah,

due gozer is tog zo'n slappe lul man. dat is tog geen leider.

nee, doe mij maar Geert