Partyflock

Forumonderwerp · 1068448
Waarschuw beheerder
Waarom krijg je nooit als je een flesje water op een festival bestel de dop erbij??

Wij betalen 5euro voor een flesje dat is inclusief dop.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mark-W op maandag 27 juli 2009 om 12:49:
waarom gaan in de kroegen op een bepaald tijdstip de barkrukken weg?

omdat ze bang zijn dat het volk er mee gaat gooien?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lainfan op donderdag 22 oktober 2009 om 00:49:
Dat verhaal over het exploderende flesje lijkt me duidelijk broodje aap verhaal, er zit niks in een flesje water dat uitzet als het warm is ;)

Als water kookt komt er druk. Dus feitelijk kan het, maar water in een flesje wat in de zon zit zal nooit 100 graden warm worden.

Uitspraak van Lainfan op donderdag 22 oktober 2009 om 00:49:
Die van dat je erop gaat staan vind ik btw ook een goeie, was er niet zelf opgekomen :o

Dat is samen met het "gebruiken als wapen" is het enige echte excuus. Als jij een hekel hebt aan een dj en je gooit een vol flesje met dop naar zijn/haar hoofd reken maar dat dat gruwelijk hard aankomt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op donderdag 22 oktober 2009 om 17:47:
omdat ze bang zijn dat het volk er mee gaat gooien?

dat is omdat mensen die staan meer drinken volgens mij:), van zitten word je moe
niet voor het gooien hoor:D
Waarschuw beheerder
gewoon je eigen doppie meenemen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spriesje op zondag 26 juli 2009 om 17:34:
Als je er lief om vraagt krijg je wel een dopje mee hoor

Dan mag je dat wel doen bij iemand van de andere sexe, want bij vrouwen krijg ik het never voor elkaar. Hoe lief ik ook kijk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Theeleut op zondag 26 juli 2009 om 14:18:
Bij Awake stond er juist dat het geen drinkwater was

was anders goed te drinken tussen het bier door
Waarschuw beheerder
Heb het bij DV wel eens gevraagd was toen omdat die dopjes in het gras gedrukt worden en dat lastig schoonmaken is. Klinkt logisch, maar waarom ze dit binnen dan ook altijd flikken is mij een raadsel..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van flits2 op dinsdag 27 oktober 2009 om 12:45:
Heb het bij DV wel eens gevraagd was toen omdat die dopjes in het gras gedrukt worden en dat lastig schoonmaken is. Klinkt logisch, maar waarom ze dit binnen dan ook altijd flikken is mij een raadsel..

bullshit reden, want binnen is het ook idd, op die manier verkopen ze gewoon meer flesjes, de afzetters!
Waarschuw beheerder
Ik regel altijd een dop of neem hem zelf mee! zoo irritant losgaan zonder dop op je flesje! Alles pleurt eruit dan :S