Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van actief op dinsdag 7 juli 2009 om 15:51:het zit je nog steeds diep he?
mwah
maar het is wel feitelijk gezien zo tuurlijk ook mijn schuld maar ach
De koning of pop is dood, leve de nieuwe koning!!
Hij kwam als donker persoon op MTV en ik met me mask
Uitspraak van Return to sender op dinsdag 7 juli 2009 om 16:35:Mijn vader zou zich rot schrikken als ie mij met een masker op in m'n kamer gekke bewegingen zag maken.
LOLLL de familie persoon hoor
bedoel kom op ey
en wie weet zeg je dit omdat je zelf de dance move's niet hebt
Hij kwam als donker persoon op MTV en ik met me mask goeie trackje erbij en los !
Hij ging dood als vermeend kinderverkrachter, zonder jeugd en gebruikte een dozijn medicijnen waar ze normaliter olifanten mee platleggen
Zo ga jij toch niet worden?
laatste aanpassing
nope 
denk dat ik eerder dood ga door iemand uit het publiek of word aangereden doordat iemand mij herkend
weet niet iets dat je denkt WTF warom...
want wat je zegt hij is zo gepest door foto's enzevoort dat hij uiteindelijk eronder door ging..
en snap opzich wel dat je dan niet meer wilt leven maar dan moet je geen toekomst plannen doen
dus express of per ongeluk is komt later
nu is het een comicele hype geworden
alles om zijn dood enzo
ach ik ga er niet eens naar kijken
blijf wel rond hangen op pf
denk dat ik eerder dood ga door iemand uit het publiek of word aangereden doordat iemand mij herkend
weet niet iets dat je denkt WTF warom...
want wat je zegt hij is zo gepest door foto's enzevoort dat hij uiteindelijk eronder door ging..
en snap opzich wel dat je dan niet meer wilt leven maar dan moet je geen toekomst plannen doen
dus express of per ongeluk is komt later
nu is het een comicele hype geworden
ach ik ga er niet eens naar kijken
Ik kan de foto's niet zien. 
Ik kan de foto's niet zien.
is veranderd
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juli 2009 om 18:13:redje-kleding, knuffels, maskers, drakentekeningen in het verschiet,
Als het verkoopt warom niet
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juli 2009 om 18:13:wat kan een mens nog meer wensen?
EINDELIJK een sirieuse optreden ?
Uitspraak van [SBC] Da HighlandzIn Syrie?op dinsdag 7 juli 2009 om 18:40:
?
betere info of niet posten wil je
Uitspraak van an[n]o73niem op dinsdag 7 juli 2009 om 18:52:ik weet het wel zeker
jammer dan
then i'm just like michael jackson
Uitspraak van ' Timm || E-Raizer op woensdag 8 juli 2009 om 12:36:hopelijk schieten ze te ver door met de instrumenten en ga je dood
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 juli 2009 om 14:05:misschien wil de held ook wel met mij battlén <3
Zomaar tegen Redje battlen
Jij hebt echt lef
PF Cult status begint deze legend te krijgen
Redjeng 
Redje staat niet meer bij artiesten?? 
Ik weet niet wat de organisatie verder wil, heb verder nog niks gehoord, normaal ben ik een soort van live act dus draaien kan ik niet en dr zit niemand op een set te wachte waar alle platen ongelijk worden ingemixt lijkt me, plus dat ik een kwartier te weinig vind en er nogal wat tegenstand is op kp en 1 van de vetste acts misschien helemaal niet komt als dit doorgaat. Nou ja afwachten maar.
pak het gewoon zo aan:
eerste 15 min. DJ REDJE in the mix met veel zinloos knoppendraaien en dans en andere gekke dingen (vergeet de mic. niet, wellicht weet je nog een mop ofzo). gewoon youtube style zeg maar...
tweede 15 min. de sambamang maakt gewoon een classic sambacore mix van tevoren van een minuut of 15. speel die gewoon af. draai wat zinloos aan de knoppen, !REDJE STYLE!. laat redje het publiek nu helemaal opzwepen dmv knuffels en maskers en gekke adhdans! geef hem verder nog wat penselen en hij tekent LIVE drakentekeningen op groot scherm met beamer!
dit is toch wel een vrij dikke act alles bij elkaar lijkt me...
eerste 15 min. DJ REDJE in the mix met veel zinloos knoppendraaien en dans en andere gekke dingen (vergeet de mic. niet, wellicht weet je nog een mop ofzo). gewoon youtube style zeg maar...
tweede 15 min. de sambamang maakt gewoon een classic sambacore mix van tevoren van een minuut of 15. speel die gewoon af. draai wat zinloos aan de knoppen, !REDJE STYLE!. laat redje het publiek nu helemaal opzwepen dmv knuffels en maskers en gekke adhdans! geef hem verder nog wat penselen en hij tekent LIVE drakentekeningen op groot scherm met beamer!
dit is toch wel een vrij dikke act alles bij elkaar lijkt me...

![[SBC] Da Highlandz :[](/images/user/4771_2485722.jpg)
![an[n]o73niem](/images/user/214696_1011612.jpg)