Partyflock

Forumonderwerp · 1065881

Operation Flashpoint: Dragon Rising, dat spelers een ware close-up van oorlog biedt, is de langverwachte opvolger van de militaire conflictsimulator die het genre compleet op zijn kop heeft gezet. Ontwikkeld om een totale oorlogservaring te bieden zal de game spelers uitdagen de chaos te overleven en moderne oorlogssituaties op te lossen in een compleet nieuw strijdgebied.

De game speelt zich af op het fictionele eiland Skira, vlak buiten de kust van Rusland. Chineze en Russische troepen vechten daar om de controle over het olierijke eiland en de VS besluit in te grijpen om een derde wereldoorlog te voorkomen.

Operation Flashpoint: Dragon Rising bevat 220 vierkante kilometer aan land, en alle schade die wordt aangebracht aan wereldobjecten is blijvend. De gebouwen op het eiland zijn volledig verwoestbaar en kunnen door de speler betreden worden. Daarnaast bevat het spel meer dan zeventig echt bestaande wapens en meer dan vijftig verschillende helicopters, tanks, APC's en overige voertuigen.

nog paar maanden wachten en deze game is eindelijk uit!
nog meer mensen die op deze game zitten te wachten?!

eeeeen uitgespeeld...

Vreemd genoeg kwam ik probleemloos door die laatste missie met een headset op..

Beetje een domper, nu maar wachten op uitbreidingen etc. :z
wel leuk spel :) had m binne 2 uurtjes binne :$
ff eerste 2 missie's gedaan (Y)
Zoveel slecht nieuws gehoord hier over, ga em toch maar niet halen.
vet spel:respect:
Uitspraak van Thomderanged op dinsdag 27 oktober 2009 om 18:00:
Zoveel slecht nieuws gehoord hier over, ga em toch maar niet halen.

nieuwsgroepen of torrents 8)

van t weekend eindelijk tijd gehad om nog ff te spelen, nu bij missie 9 geloof ik

game is echt :kwijl: zo meesterlijk, als m uit heb nog een keer op t hoogste niveau
laatste aanpassing

Is nu ook een nieuwe patch uit, met 4 extra missies en MP maps :lief:

vond MP niet zo tof, zag alleen maar mensen die coop aan t doen waren :/

Ik zit regelmatig met 32 in een map Annihilation of Infiltration aan het spelen b)

heb ook nog maar 1 keer multiplayer gedaan en toen zat ik met 2 gasten, 1tje met 12 kills 11 deaths en 1tje met 99 kills en 82 deaths terwijl ik zelf 169 kills en 6 deaths had :lol:

was ook te merken toen de ronde begon dat je met zulke figuren niet moet spelen :nocheer:
laatste aanpassing

103 extra missions b)
http://ofphq.com/downloads/

Die MP servers op de ps3 zijn allemaal leeg, speelt geen kip:(
Of zit ik niet goed te kijken?