Partyflock

Forumonderwerp · 1065881

Operation Flashpoint: Dragon Rising, dat spelers een ware close-up van oorlog biedt, is de langverwachte opvolger van de militaire conflictsimulator die het genre compleet op zijn kop heeft gezet. Ontwikkeld om een totale oorlogservaring te bieden zal de game spelers uitdagen de chaos te overleven en moderne oorlogssituaties op te lossen in een compleet nieuw strijdgebied.

De game speelt zich af op het fictionele eiland Skira, vlak buiten de kust van Rusland. Chineze en Russische troepen vechten daar om de controle over het olierijke eiland en de VS besluit in te grijpen om een derde wereldoorlog te voorkomen.

Operation Flashpoint: Dragon Rising bevat 220 vierkante kilometer aan land, en alle schade die wordt aangebracht aan wereldobjecten is blijvend. De gebouwen op het eiland zijn volledig verwoestbaar en kunnen door de speler betreden worden. Daarnaast bevat het spel meer dan zeventig echt bestaande wapens en meer dan vijftig verschillende helicopters, tanks, APC's en overige voertuigen.

nog paar maanden wachten en deze game is eindelijk uit!
nog meer mensen die op deze game zitten te wachten?!

Ja trailers waren wel lijpeshit ouwe
Geef mij toch maar mijn pc :D

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 juni 2009 om 22:14:
Geef mij toch maar mijn Npc

Deel 1 nooit gespeeld, dit spel lijkt me wel erg vet...maar denk toch dat ik voor Modern Warfare 2 ga :)
denk dat het een beetje saai is, omdat het te realistisch is!
moet wel hele toffe ervaring worden denk ik.
hou juist wel van die realistische shit! :D

Uitspraak van BOSSI FTS op dinsdag 30 juni 2009 om 22:11:
nog meer mensen die op deze game zitten te wachten?!

:no: doe mijn maar de nieuwe c.o.d
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 juni 2009 om 22:14:
Ja trailers waren wel lijpeshit ouwe
Geef mij toch maar mijn pc :D

Uitspraak van actief op dinsdag 30 juni 2009 om 23:01:
Deel 1 nooit gespeeld,

Deel 1 heb ik gehad, die was echt onwijs gaaf!

Uitspraak van Soon. op woensdag 1 juli 2009 om 08:50:
denk dat het een beetje saai is, omdat het te realistisch is!

Dit is juist de semi-realistische variant op ArmA 2.
Als je beetje oplet bij ArmA 2 merk je dat dat eigenlijk de opvolger is van Operation Flashpoint 1 , maar wegens ruzie bij de ontwikkelaars, uitgevers etc. zijn er nu 2 van dit soort spellen.

Deel 1 was meesterlijk goed.

Nog heel even geduld en dan kunnen we weer aan de slag met één van de meest realistische shooters op aarde, Operation Flashpoint. Ontwikkelaar Bohemia heeft namelijk kunnen bevestigen dat Operation Flashpoint 2: Dragon Rising op 8 oktober in de winkels zal liggen.
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 2 juli 2009 om 16:20:
Deel 1 was meesterlijk goed.

Echt wel heb ik heel lang en vaak gespeeld, op geg moment zelf ook allemaal mappen voor gemaakt

jammer dat het zo dicht bij de release zit van cod: modern warfare 2...aangezien je maar 1 spel tegelijk kan spelen
In de tussentijd. Speelt er iemand toevallig Arma 2? Vroeg me af of het de moeite waard is om te kopen.
Battlefield 2 iets te lang doorgespeeld en als OFP2 er nog niet is, moet ik toch iets!

Ja klote he dat het nog ff duurt :P word tot die tijd maar beetje Killzone 2 spelen denk. Al heb ik al 4 maanden niet meer een game aangeraakt. Binnenkort maar weer eens beginnen.
weinig animo voor deze game lijkt t wel...

Ja komt ook niet zoveel nieuws over naar buiten he ;)

Uitspraak van Chris :rot: op dinsdag 21 juli 2009 om 23:59:
Speelt er iemand toevallig Arma 2

ja

best een cool spel, maar door de hoge realiteit niet te vergelijken met elke andere shooter.. op sommige punten is het met wat te realistisch
http://www.gamer.nl/doc/53729/Cooperatieve-modus-Operation-Flashpoint-2-uitgelicht

te wreed!!!
Ik ga voor COD Modern Warfare 2:D

Uitspraak van [D]aan.. op vrijdag 28 augustus 2009 om 17:33:
Ik ga voor COD Modern Warfare 2

Gewoon voor allebei, nzb is je vriend.
nog 2 weken !!!!!!!!!!
nog een week, en bijna niemand schijnt hier naar dit spel uit te kijken!! hahahaha
Artiest {SHOWLIST artist 124130, 84489}
Deze game gaat ook weer zo vet worden :yes: 1 was magisch :)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 augustus 2009 om 17:35:
Gewoon voor allebei, nzb is je vriend.

klopt, maar moet keuzes maken..Meerdere spellen tegelijk spelen werkt allemaal niet
Uitspraak van Twee Meter Peter op vrijdag 2 oktober 2009 om 14:52:
Deze game gaat ook weer zo vet worden 1 was magisch

psies. lekker realistisch oorlogje spelen, weleens een verademing na al het arcade geknal dat cod biedt ;)

Ge-preorderd voor de Xbox360 (Y) :cheer:

Uitspraak van BOSSI FTS op vrijdag 2 oktober 2009 om 15:52:
lekker realistisch oorlogje spelen, weleens een verademing na al het arcade geknal dat cod biedt ;)

Jup, niet verkeerd toch :D deze game en dan over een maandje Modern Warfare 2 die ook vet word ! Mooie tijden komen er aan hehe
iemand enig idee of de mappen editor aanwezig is zoals ook in het voorgaande deel ?? veel plezier aan beleefd toendertijd :P

Alleen bij de pc versie

Artiest Synthopia
Uitspraak van [H4L] NICKNAK op zaterdag 3 oktober 2009 om 19:15:
iemand enig idee of de mappen editor aanwezig is zoals ook in het voorgaande deel ?? veel plezier aan beleefd toendertijd

momenteel nog steeds mang;p! dikke mods erop en gamen maar :D
paar dagen nog tot de release... kan niet wachten!!!!!!

hoop dat ie op tijd binnen is :yes: :woop:

hehe donderdag is het zover!!
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 oktober 2009 om 13:06:
hoop dat ie op tijd binnen is

Uitspraak van BOSSI FTS op donderdag 6 augustus 2009 om 13:13:
weinig animo voor deze game lijkt t wel...

tis ook niet zo mainstream zoals een cod ofzo, maar OF1 was echt supervet vroegah.
Ga deze ook zeker weten halen :D

Artiest Hungry
Ik zag dit topic en hoopte stiekem dat ie vandaag al uit was... maar blijkbaar nog 2 dagen wachten...

alhoewel...

Published by: Codemasters
Developed by: Codemasters
Release Date: October 6, 2009
Genre: First-Person Shooter

volgens IGN
http://xbox360.ign.com/objects/901/901428.html

shit, America is 6 Okt. Europa moet inderdaad nog 2 dagen wachten...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 oktober 2009 om 09:54:
shit, America is 6 Okt. Europa moet inderdaad nog 2 dagen wachten...

kameraad van me heeft hem vandaag gehaald. ziet er erg goed uit hopen dat mijn lappie hem kan draaien...

hahahaha ik heb hem vanavond!!! freerecord shop heb ze al

Installing as we speak :yes: blij dat ik toch maar even langs de mediamarkt ben gegaan :)

Net ff gespeeld..maar wat ziet dit spel erg goed uit :k
Aso grote omgeving :lief:
en hoe speelt ie gasten??

en hoe speelt ie gasten??

Moeilijk. Heel veel commando's mogelijk voor je eenheden. Vind de tactische map ook niet echt goed werken. Maar dit kan ook zijn omdat ik pas 2 uurtjes gespeeld heb.

krijg hem pas morgen binnen pff :|

hoop toch dat ze m voor het weekend in de bus gooien :honger: wacht al zo lang

zou m ook graag op de pc spelen maar dat trekt ie nooit :lol:

Net gekocht:D

Nog even werken:S en dan...:D