Jeetje, wat een zeikerds allemaal... ga is een keer lol maken mensen dan alleen maar dat kritische. Het komt echt heel sneu over namelijk.
Adam geen waardige afsluiter? Nou sorry hoor, Adam is de one and only waardige afsluiter. Aparte food en drank bonnen, dat is omdat Food andere prijs
verhoudingen heeft, en wat niet van AW zelf is, dus wordt het apart gehouden. Commercieel.. jij logisch, dacht je dat monumental vrijwillig feestjes
zou gaan geven? En wat dachten jullie wat dat allemaal wel niet kost?? Dure dj's, want het publiek wil alleen maar top namen, anders krijg je daar weer
geneuzel over. En dan heb je het nog niet eens over apparatuur, terrein, personeel.... is allemaal niet gratis hoor mensen.
En nu ff wat gezelligs... ik vond het een topfeest!! Ook ik vind het terrein te groot, en ik ka niet kiezen tussen zo veel mooie namen, dus doe ik net alsof
we op het oude terrein zitten, en ga ik naar Main V. en blijf daar.. hahahaa..
OW JEEJ!! Nu ben ik een dagjes mens, en geen echte waardige techno ganger omdat ik niet in een tent sta... ook dat soort comments...., sorry jongens, maar volgend jaar word mijn 10e keer, en ben bezoeker sinds '98, en heus een echte liefhebber hoor... trust me! En men moet ook niet zo'n commentaar op elkaar leveren. Als mensen (ook al zijn het techno no-no's) daarheen willen gaan en op tijd een kaart kopen en er geld voor neer leggen, hebben ze er net zo veel recht op als iedereen, en ook net zo veel recht als jou!
En Adam!?? Ik heb heerlijk staan swingen met mijn handjes in de hoogte, en de heupjes heen en weer.. was helemaal top! Volgend jaar 10e editie.. Ik hoop voor Adam zijn 9e, hij eeft 1 jaar niet afgesloten, of mss ook wel twee.. maar dat klopt niet.. traditie dat hij afsluit.
En Billy Jean??? HELEMAAL TOP!! Vorig jaar draaide Richie Hawtin deze op Time Warp in Mannheim, toen was het al een strakke actie 
helemaal mee eens, snap ook niet al het negatieve... kan kritiek begrijpen en waarderen maar het slaat een beetje door op dit forum.
natuurlijk beyer draait niet meer zoals de eerste 4 afsluitingen op awfs met pompende techno. de man heeft een keuze gemaakt dat weet iedereen. dan moet je niet verwachten dat hij die ene climax naar de andere maakt en de ene pompende bas naar de andere erin gooit... nee het was een complete diepgaande techno set met de beyer groove zoals techno alleen kan zijn

En wat betreft mensen die zuren over dat het allen maar rustig was op main... hallo zie de line-up wat verwacht je dan? Ben mee eens het weer keer iets te rustig was over de hele dag maar dan pak je toch een leuke tent.. voor ieder wat wils. de avond was erg lekker bij main. Volgend jaar zal het weer anders eruit zien met 10 jarig bestaan...
Ik snap dat niet iedereen bepaalde stromingen en dj's leuk kan vinden maar daarom is het zo breed opgezet en kun je naar een dj toe waar je wel je ei kwijt kunt. Ben zelf ook ff bij valentino wezen kijken na voorn en daar had ik na 20 min geen zin meer in omdat ik behoefde had aan wat meer up-tempo, even naar de volgende tent en klaar...
Tegenwoordig is het minimale techno wat meer in dus krijg je dat ook op main meer te horen. eerste paar edities van awfs was dat ook weer anders. Techno veranderd van tijd tot tijd en rocco ook.
En dat gezeur over commercie etc. ... de laatste paar jaar komen steeds dezelfde verhalen terug handig voor volgend jaar even knippen en plakken en klaar ben je. Zelfs toen op oude terrein waren begonnen de verhalen al.. moet niet die.. rocco ziet $, de man wil gewoon mee met tijd en wat neerzetten voor techno land. vele en elke dj respecteert daarom awfs. het aantal bezoekers ja was druk.. net als verleden jaar. Natuurlijk zijn kleine intieme feestjes iets met wat speciaals maar als een keer begonnen wordt met het neerzetten van een festival weet je dat het zal gaan groeien.. volgens mij zitten we nu ook aardig aan de max met dit terrein.
Awakenings festival is een presentatie van wat techno is en moet zijn. Je hebt er van minimaal tot aan tekno breder kun je niet te horen krijgen. Ik heb een aantal erg goede sets gehoord en een paar die in categorie gewoon lekker vallen. Soms heb je ook een jaar dat je van ene top set naar de andere gaat. Maar vooral heb weer een heerlijke dag gehad lekker genoten en veel gezellige mensen..