Partyflock

Forumonderwerp · 1065581
Waarschuw beheerder
Dit jaar voor het eerst een jaartje overgeslagen. :o

Moet ik er spijt van krijgen? :d

Ben wel benieuwd hoe het dit jaar is/was?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DeManZonderAnus op maandag 29 juni 2009 om 11:58:
Dat "zelfde soort volk" dat in die Z tent te vinden is, kan, voor een deel dan, ook gewoon los gaan op gewone techno en minimal. Je plaatst ze meteen in een hokje.

Ik plaats helemaal niemand in een hokje als je goed leest geef alleen maar mij mening.....
Waarschuw beheerder
awake volgende keer ff een mobiele zendmast neerpleuren op het terrein, ik heb de hele dag geen telefoon gehad en toen ik thuiskwam kreeg ik tig sms'jes. zo loop je je bekenden ook snel mis

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DeManZonderAnus op maandag 29 juni 2009 om 11:58:
Dat "zelfde soort volk" dat in die Z tent te vinden is, kan, voor een deel dan, ook gewoon los gaan op gewone techno en minimal. Je plaatst ze meteen in een hokje.

idd ik behoor tot dat volk dan :S Ben ook heerlijk in andere tenten los gegaan, ik heb genoten! Maar de z is mijn favo..

Wil toch ook wel weten wat voor soort "volk" wij dan zijn :|

Vond het in de z mega gezellig, dat er dan toevallig 1 opstootje is bij de Z, so what, dat had echt overal kunnen gebeuren..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SMOKERS op maandag 29 juni 2009 om 12:03:
Ik plaats helemaal niemand in een hokje als je goed leest geef alleen maar mij mening.....

Ik heb geen problemen met begrijpend lezen. Ik snap dat het je mening is, maar dat je met de zin "trekt toch een ander soort volk aan" wel generaliseerd.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van anders op maandag 29 juni 2009 om 12:05:
ik heb de hele dag geen telefoon gehad en toen ik thuiskwam kreeg ik tig sms'jes. zo loop je je bekenden ook snel mis

had ook vaak geen bereik en kreeg smsjes soms gewoon 2/3 uur later binnen..
Waarschuw beheerder
doe mij maar ff setjes van Len Faki, Mistress Barbara, Paco Osuna, Mathias Kaden, Speedy J, Joris Voorn en Karotte dan ben ik blij!:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op maandag 29 juni 2009 om 12:06:
had ook vaak geen bereik

had ik alleen last van bij de uitgang voor de rest kon ik iedereen bereiken, zal wel aan provider liggen:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 29 juni 2009 om 10:56:
Dat filmpje van mauro picotto :lief:
Jammer dat ik daar niet langer ben blijven hangen.

Ja hij was weer vanouds bezig. Typische Picotto shit die ik van hem ben gewend. niet dat saaie gepingel enzo :dood:

Marco Bailey & Tom Hades waren trouwens ook goed te pruimen!! B)
Niet wat ik ben gewend van Bailey, want de laatste jaren is het echt (N)
Geef mij dan maar de Bailey die bijna niet van de effectenknop van de mixer kan afblijven en er zo nu en dan
wat naast zit met het mixen.
Upload is net klaar. :)

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van leipe shit op maandag 29 juni 2009 om 12:10:
zal wel aan provider liggen:(

ook KPN toevallig?

Uitspraak van DeManZonderAnus op maandag 29 juni 2009 om 12:10:
Hoe lang zou het ongeveer duren, voordat die dingen online komen?

die van Joris staat al online: http://www.audiobeats.net/app/parties/show/275-awakenings-festival-halfweg-amsterdam-netherlands-27-6-2009 :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cicatrix op maandag 29 juni 2009 om 12:13:
die van Joris staat al online: http://www.audiobeats.net/app/parties/show/275-awakenings-festival-halfweg-amsterdam-netherlands-27-6-2009

Bedankt man,

Ga hem meteen downloaden. Hoop dat er snel meer setjes komen.

Artiest {SHOWLIST artist 51895, 49404}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Verdine op maandag 29 juni 2009 om 12:13:
Geef mij dan maar de Bailey die bijna niet van de effectenknop van de mixer kan afblijven en er zo nu en dan
wat naast zit met het mixen.

nou dat deed ie anders behoorlijk hoor, precies dat stukje in dat filmpje, om de 5 min zo'n stukje :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 juni 2009 om 11:52:
onzin je betaald toch met munten, er waren ook halve, en je koop het bij Awakenings, dus daar ligt het niet aan

Alles is met munten ivm veiligheid, en Food, is helemaal uitbesteed, je zie je toch zo dat het allemaal eigen kraapmpjes zijn, met eigen mensen en
bedrijfskleding.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DeManZonderAnus op maandag 29 juni 2009 om 12:06:
Ik heb geen problemen met begrijpend lezen. Ik snap dat het je mening is, maar dat je met de zin "trekt toch een ander soort volk aan" wel generaliseerd.

Je plaatst jezelf in dat hokje... ach heb ook helemaal geen zin om het uit te leggen,vind gewoon dat er een ander sfeertje hangt dan in die andere tenten,en ja ik hou ook wel van het hardere werk begrijp me niet verkeerd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 juni 2009 om 12:02:
Wat sneu overkomt is dat iemand kritische geluiden van een ander niet trekt. Dat jij niks aan te merken hebt is prima, maar als een ander dat wel heeft dan mag ie dat toch zeggen of niet dan?

Nee, hoor vind het ook te groot geworden, maar daar doe je niks aan. Dat is een kwestie van vraag-aanbod. Maar ik maak me er niet druk over.

En kritiek prima hoor.. maar het is zoveel kritiek, en je leest zo weinig leuke verhalen, dat vind ik gewoon jammer...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lepidus op maandag 29 juni 2009 om 12:18:
bedrijfskleding.

"Two things I can't live without: Pancakes & Live music" :respect:

Waarschuw beheerder
heb echt genoten. Was om half 12 ofzo binnen. Nergens hoeven wachten. Invite en Steve en daarna counterpart waren top. Toen naar X gelopen, misschien was t omdat t wat afgelegen lag, maar ook daar de hele dag niet hoeven wachten bij de bar, toilet en eten. Muziek was chill, vond rolando iets minder, laux en rachmad, mwah, vanaf halverwege pullen alleen nog maar chille beats gehoord. Een uitstapje gemaakt naar y voor slam, was top! Daarna secret cinema, was ook ouderwets lekker. Hoogtepunt vond ik mulero. Om ongeveer 10 uur kwart over 10 weggegaan, ook zonder problemen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lepidus op maandag 29 juni 2009 om 12:18:
Alles is met munten ivm veiligheid, en Food, is helemaal uitbesteed, je zie je toch zo dat het allemaal eigen kraapmpjes zijn, met eigen mensen en
bedrijfskleding.

klopt maar hun ontvangen wel awakenings munten, die hun inruilen voor geld ;) het gaat er gewoon om dat je de munten niet kan inruilen voor geld weer ;) en de rijen ook gewoon, hoe drukker het is hoe meer muntjes je in een keer haald, dus houden de meeste wat over, dus dat is geld waar niets voor gekocht is ;) zo ook met de muntjes voor het eten, dan kopen mensen wat meer omdat ze niet met die andere kunnen betalen ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SMOKERS op maandag 29 juni 2009 om 12:21:
vind gewoon dat er een ander sfeertje hangt dan in die andere tenten.

Ik ook, lekker enthousiast enzo (y)
:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SMOKERS op maandag 29 juni 2009 om 10:51:
ik zag ze zelfs hakken

respekt voor die vent die om half 1 al kwijlend en spacend op een gruwelijk lelijke manier aan het hakken was :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kalimyst op maandag 29 juni 2009 om 12:32:
respekt voor die vent die om half 1 al kwijlend en spacend op een gruwelijk lelijke manier aan het hakken was

* deze post moet minimaal een filmpje bevatten *
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SMOKERS op maandag 29 juni 2009 om 12:21:
Je plaatst jezelf in dat hokje

Dat was juist niet mijn bedoeling. Denk dat we dat betreft redelijk op een lijn zitten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 juni 2009 om 12:24:
klopt maar hun ontvangen wel awakenings munten, die hun inruilen voor geld het gaat er gewoon om dat je de munten niet kan inruilen voor geld weer en de rijen ook gewoon, hoe drukker het is hoe meer muntjes je in een keer haald, dus houden de meeste wat over, dus dat is geld waar niets voor gekocht is zo ook met de muntjes voor het eten, dan kopen mensen wat meer omdat ze niet met die andere kunnen betalen

Ja, ok, als je het zo bekijkt is dat wel waar.. maar dan is de schuld neit bij Awake, moet je je muntjes maar opmaken ;) En ja die lui van de eet-kraampjes
leveren hun munten weer in voor geld, dus daar heeft Monumental niks aan hoor.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lepidus op maandag 29 juni 2009 om 11:25:
En Adam!?? Ik heb heerlijk staan swingen met mijn handjes in de hoogte, en de heupjes heen en weer.. was helemaal top! Volgend jaar 10e editie.. Ik hoop voor Adam zijn 9e, hij eeft 1 jaar niet afgesloten, of mss ook wel twee.. maar dat klopt niet.. traditie dat hij afsluit.

Breken dan met die traditie. Adam Beyer is al jaren een aanfluiting. Totaal geen waardige afsluiter op de main. Speedy J draaide veel beter voor Beyer en je gaat niet als laatste DJ een stap terug. Lekkere programmeerfout van Monumental om huisvriend Beyer weer tevreden te houden. Carola was ook geen waardige afsluiter. Paul Ritch of Under draaien stukken beter. Maar ja, na al die jaren heb je veel vriendjes met grote ego's die tevreden gehouden moeten worden.

En Awakenings heeft met ongeveer alle oude tradities gebroken inmiddels dus ik zeg nu ook met de laatste... geen Beyer meer.

En nogmaals, ik heb een leuk feest gehad en me goed vermaakt. Maar het magische en speciale AWFS is totaal weg. De sfeer en entourage is hetzelfde als bij elk ander groot festival (Mysteryland, Dance Valley, Extrema Outdoor) en festivals als Rock It, Lief, WTTF enzo nemen het stokje van Awake over qua gezelligheid. Alleen jammer dat die ook bijna geen techno programmeren. Bijzonder is AWFS gewoon niet meer. Lekker doorsnee en modaal. Ik heb nu al een groot aantal mensen gesproken die waarschijnlijk volgend jaar niet meer gaan. Is dat wat Monumental wil?

En dan kunnen jullie allemaal huilie huilie gaan doen... maar jullie weten gewoon dat het wel zo is. Ik ben gewoon kritisch, en de weg die Awakenings is ingeslagen (vooral met festival) bevalt me gewoon totaal niet. Volgend jaar 35.000 en in 2011 40.000 man... als organisaties het grote geld ruiken is het gewoon gedaan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lepidus op maandag 29 juni 2009 om 13:06:
Ja, ok, als je het zo bekijkt is dat wel waar.. maar dan is de schuld neit bij Awake, moet je je muntjes maar opmaken En ja die lui van de eet-kraampjes
leveren hun munten weer in voor geld, dus daar heeft Monumental niks aan hoor.

ze zullen vast iéts krijgen, maar het ging ff om het feit dat het andere munten waren en waarom:p maar ze hadden best allemaal dezelfde munten kunnen gebruiken. die eet-kraampjes gaan echt niet zeggen dat ze persé gele munten willen :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vooral bij de X gestaan tot aan mulero die was lekker bezig! daarna bij Speedy J geweest die was echt lekker bezig was ook de enige goeie set op de main, hij had wel van mij mogen afsluiten!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 juni 2009 om 13:06:
Ik heb nu al een groot aantal mensen gesproken die waarschijnlijk volgend jaar niet meer gaan. Is dat wat Monumental wil?

Denk niet dat ze er echt wakker van liggen dat jij en je vrienden niet meer komen :no:

Voor jouw 100 andere in de plaats :)

Zelfde als dat je nu voor Mysteryland 65 eurries moet betalen :s Iedereen klaagt erover dat het zo duur is, maar het is toch weer uitverkocht! Zo zitten nederlanders nou eenmaal in elkaar altijd zeiken maar actie ondernemen ho maar!

Als niemand een kaartje koopt omdat het te duur is en er maar 5000 man komt, dan pas zal een organisatie zich is goed achter de oren gaan krabben!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 Quantise: Ja, dat zal het wel wat anders zijn... maar er zal vast wel een rede voor zijn... ik heb er nooit zo'n problemen mee eigenlijk.

2 Sohus: Ben het helemaal met je eens.... maar Monumental maakt het echt niet uit dat jij volgend jaar niet gaat hoor...het was snel uitverkocht
dus dat betekent voor jou 10 andere... bedoel het niet lullig, maar het is wel zo.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cicatrix op maandag 29 juni 2009 om 12:06:
had ook vaak geen bereik en kreeg smsjes soms gewoon 2/3 uur later binnen..

Dat heb ik gemerkt ja :d
Ik kreeg alles wel gewoon door :jaja:
Maar ik heb meerdere mensen gehoord die problemen hadden, misschien 1 provider die geen geode dekking heeft daar?

Ja hij was weer vanouds bezig. Typische Picotto shit die ik van hem ben gewend. niet dat saaie gepingel enzo

Ja zelfs ik als "groentje"wat betreft techno kon nog wel wat extra "waarde"proeven in het deel van de set die ik heb gehoord.

Uitspraak van verwijderd op maandag 29 juni 2009 om 13:10:
ze zullen vast iéts krijgen, maar het ging ff om het feit dat het andere munten waren en waarom maar ze hadden best allemaal dezelfde munten kunnen gebruiken. die eet-kraampjes gaan echt niet zeggen dat ze persé gele munten willen

Ik heb zelfs nog twee muntjes van Trance energy uitgegeven :bloos:
Maarja ik heb er nu weer 4 over van awakenings dus ik ben nog geen hol opgeschoten :roflol:

Uitspraak van verwijderd op maandag 29 juni 2009 om 12:22:
genoten

Denk de meeste wel.
een maat van me zegt wel eens: "Durf te genieten", en ik denk dat de meeste mensen dat ook wel hebben gedaan :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
volgend jaar staat alweer id agenda hier! :D
Waarschuw beheerder
Rock It,

Vond ik de laatste keer ook beetje standaard hoor maar goed. Heb trouwens ook nog wel in de Z staan hakken (voor het eerst sinds 4 jaar weer es geweest bij Gayle San) omdat dat voor mij de makkelijkste manier is om op dit geweld te dansen ;)

Oh men wat ben ik blij dat ik vandaag nog een extra vrije dag heb opgenomen hahaha. Voel me echt slekt (f)
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 juni 2009 om 13:10:
best allemaal dezelfde munten kunnen gebruiken

Je weet dat op Awakefest er aparte bonnen zijn voor eten en drinken, dat is nl altijd al zo geweest. Gewoon bij het munten halen gelijk de foodbonnetjes meekopen. (catering + munten is mijn enige punt van kritiek, munten halen duurde echt te lang)

Waarschuw beheerder
Marco Bailey & Tom Hades

Wat een drama set was dat juist.. hak op de tak, totaal geen drive en alleen maar effecten die niks toevoegen.

Adam Beyer is al jaren een aanfluiting. Totaal geen waardige afsluiter op de main.

Achja, er waren genoeg andere leuke afsluiters :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lepidus op maandag 29 juni 2009 om 11:25:
Jeetje, wat een zeikerds allemaal... ga is een keer lol maken mensen dan alleen maar dat kritische. Het komt echt heel sneu over namelijk.
Adam geen waardige afsluiter? Nou sorry hoor, Adam is de one and only waardige afsluiter. Aparte food en drank bonnen, dat is omdat Food andere prijs
verhoudingen heeft, en wat niet van AW zelf is, dus wordt het apart gehouden. Commercieel.. jij logisch, dacht je dat monumental vrijwillig feestjes
zou gaan geven? En wat dachten jullie wat dat allemaal wel niet kost?? Dure dj's, want het publiek wil alleen maar top namen, anders krijg je daar weer
geneuzel over. En dan heb je het nog niet eens over apparatuur, terrein, personeel.... is allemaal niet gratis hoor mensen.

En nu ff wat gezelligs... ik vond het een topfeest!! Ook ik vind het terrein te groot, en ik ka niet kiezen tussen zo veel mooie namen, dus doe ik net alsof
we op het oude terrein zitten, en ga ik naar Main V. en blijf daar.. hahahaa..

OW JEEJ!! Nu ben ik een dagjes mens, en geen echte waardige techno ganger omdat ik niet in een tent sta... ook dat soort comments...., sorry jongens, maar volgend jaar word mijn 10e keer, en ben bezoeker sinds '98, en heus een echte liefhebber hoor... trust me! En men moet ook niet zo'n commentaar op elkaar leveren. Als mensen (ook al zijn het techno no-no's) daarheen willen gaan en op tijd een kaart kopen en er geld voor neer leggen, hebben ze er net zo veel recht op als iedereen, en ook net zo veel recht als jou!

En Adam!?? Ik heb heerlijk staan swingen met mijn handjes in de hoogte, en de heupjes heen en weer.. was helemaal top! Volgend jaar 10e editie.. Ik hoop voor Adam zijn 9e, hij eeft 1 jaar niet afgesloten, of mss ook wel twee.. maar dat klopt niet.. traditie dat hij afsluit.
En Billy Jean??? HELEMAAL TOP!! Vorig jaar draaide Richie Hawtin deze op Time Warp in Mannheim, toen was het al een strakke actie :)

helemaal mee eens, snap ook niet al het negatieve... kan kritiek begrijpen en waarderen maar het slaat een beetje door op dit forum.
natuurlijk beyer draait niet meer zoals de eerste 4 afsluitingen op awfs met pompende techno. de man heeft een keuze gemaakt dat weet iedereen. dan moet je niet verwachten dat hij die ene climax naar de andere maakt en de ene pompende bas naar de andere erin gooit... nee het was een complete diepgaande techno set met de beyer groove zoals techno alleen kan zijn :respect:
En wat betreft mensen die zuren over dat het allen maar rustig was op main... hallo zie de line-up wat verwacht je dan? Ben mee eens het weer keer iets te rustig was over de hele dag maar dan pak je toch een leuke tent.. voor ieder wat wils. de avond was erg lekker bij main. Volgend jaar zal het weer anders eruit zien met 10 jarig bestaan...
Ik snap dat niet iedereen bepaalde stromingen en dj's leuk kan vinden maar daarom is het zo breed opgezet en kun je naar een dj toe waar je wel je ei kwijt kunt. Ben zelf ook ff bij valentino wezen kijken na voorn en daar had ik na 20 min geen zin meer in omdat ik behoefde had aan wat meer up-tempo, even naar de volgende tent en klaar...
Tegenwoordig is het minimale techno wat meer in dus krijg je dat ook op main meer te horen. eerste paar edities van awfs was dat ook weer anders. Techno veranderd van tijd tot tijd en rocco ook.
En dat gezeur over commercie etc. ... de laatste paar jaar komen steeds dezelfde verhalen terug handig voor volgend jaar even knippen en plakken en klaar ben je. Zelfs toen op oude terrein waren begonnen de verhalen al.. moet niet die.. rocco ziet $, de man wil gewoon mee met tijd en wat neerzetten voor techno land. vele en elke dj respecteert daarom awfs. het aantal bezoekers ja was druk.. net als verleden jaar. Natuurlijk zijn kleine intieme feestjes iets met wat speciaals maar als een keer begonnen wordt met het neerzetten van een festival weet je dat het zal gaan groeien.. volgens mij zitten we nu ook aardig aan de max met dit terrein.
Awakenings festival is een presentatie van wat techno is en moet zijn. Je hebt er van minimaal tot aan tekno breder kun je niet te horen krijgen. Ik heb een aantal erg goede sets gehoord en een paar die in categorie gewoon lekker vallen. Soms heb je ook een jaar dat je van ene top set naar de andere gaat. Maar vooral heb weer een heerlijke dag gehad lekker genoten en veel gezellige mensen..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tobi Wan Kenobi op maandag 29 juni 2009 om 13:31:
Oh men wat ben ik blij dat ik vandaag nog een extra vrije dag heb opgenomen hahaha. Voel me echt slekt (f)

+1 :aai: ;)
Waarschuw beheerder
thanx! Ben ik wel nodig, zo maar es ff wat fruitsappies scoren en ff goed aan het granenbrood ;)
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 juni 2009 om 13:35:
helemaal mee eens, snap ook niet al het negatieve...

:gaap: Zoals al vaker vermeld, de zogenaamde azijnpissers zijn gewoon kritisch, dat mag toch? Het wordt ook door mensen van Monumental meegelezen dus is alleen maar handig voor ze (of ze er wat mee doen is alleen al jaren de vraag ;))

Uitspraak van actief op maandag 29 juni 2009 om 13:34:
Achja, er waren genoeg andere leuke afsluiters

Ik heb van alles wat meegepakt maar baal toch dat ik weg ben gegaan bij F7, Clarke was wel ok hoor maar was eigenlijk nog net ff dat extra stukje gas nodig (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lepidus op maandag 29 juni 2009 om 13:25:
maar Monumental maakt het echt niet uit dat jij volgend jaar niet gaat hoor...het was snel uitverkocht
dus dat betekent voor jou 10 andere... bedoel het niet lullig, maar het is wel zo.

dat vind ik dus wel lomp.
je vaste klanten in de kou laten staan en inruilen voor newbies..

zij hebben dr waarschijnlijk niet veel problemen mee..ik vind juist dat je naar die vaste klanten een beetje moet luisteren :)

Waarschuw beheerder
. kan kritiek begrijpen en waarderen maar het slaat een beetje door op dit forum.

Heb eigenlijk alleen maar positieve dingen gelezen met hier en daar een aantal opmerkingen, alleen van reacties zoals die van jou heb ik niks positiefs te melden
Je hebt er van minimaal tot aan tekno breder kun je niet te horen krijgen.

ehh Tekno?
En wat betreft mensen die zuren over dat het allen maar rustig was op main... hallo zie de line-up wat verwacht je dan?

Dansende mensen die tenminste reageren als er een vette plaat voorbij komt! Green Velvet, Speedy J en Kevin Saunderson zijn toch niet de minste dacht ik zo..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tobi Wan Kenobi op maandag 29 juni 2009 om 13:43:
Ben ik wel nodig, zo maar es ff wat fruitsappies scoren en ff goed aan het granenbrood

gisteren alleen maar gedronken (water en milk & fruit) en vandaag voor het eerst wat vast voedsel, kauwen gaat nog best lastig :X

Waarschuw beheerder
Pfff lees net een recensie in de volkskrant ( http://www.volkskrant.nl/kunst/article1251259.ece/Nachtgrimassen_in_de_tropenzon )
Wat een tjap, en dat noemt zich journalist: "Nu zat het Awakeningspubliek ook niet te wachten op een eerbetoon aan de vrijdag overleden Jackson. De ruim 15.000 bezoekers (lang en breed uitverkocht) kwamen voor de harde dancestijlen, de pure techno, het recht-op-en-neerwerk en de vuistjes in de lucht."
:no:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :banana: bassie op maandag 29 juni 2009 om 13:53:
Iemand een idee welke plaat dit is???

wil ik ook wel ff weten,heerlijk nr was dat (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 juni 2009 om 13:57:
volkskrant

is sowieso een kudtkrant (n)

Waarschuw beheerder
Hoeveel Bezoekers waren er dit jaar eigenlijk op AWFS?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 29 juni 2009 om 13:45:
Uitspraak van D-Vine2000 op maandag 29 juni 2009 om 13:35:
En wat betreft mensen die zuren over dat het allen maar rustig was op main... hallo zie de line-up wat verwacht je dan?

Dansende mensen die tenminste reageren als er een vette plaat voorbij komt! Green Velvet, Speedy J en Kevin Saunderson zijn toch niet de minste dacht ik zo..

Had ook verteld avond was erg lekker bij main.. die heren bedoelde ik daarmee ;) vooraan lekker uit mijn dak gegaan..
Waarschuw beheerder
Dat wil ik nou ook niet zeggen maar dit stukje is wel in een typische stijl geschreven, aardig pretentieus met zogenaamde volzinnen :S Waarschijnlijk was hij liever naar een kunstvoorstelling van de Cobra groep gegaan ipv op een warm grasveld naar beesten zitten te kijken die met grimassen weg staan te trekken op een vierkwartsmaat...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 29 juni 2009 om 13:45:
ehh Tekno

Uhh... ja.. Techno met een K. Nooit van gehoord? Zo werd vroeger de echt harde techno genoemd, TeKno ;)

Waarschuw beheerder
maar dit was niet op awakenings het geval ;)