Had ik weer...leuke meid leren kennen. Niks aan de hand. trek die string opzij om haar te beffen...maaar oooooow my gooodness...wat een lucht zeg! Hoe kan dat? waarom zit er zoveel verschil in? Het was echt niet meer normaal hoor. Was echt bijna aan het kokhalzen. Wie weet hoe dat nou kan? reacties graag, want je zou spontaan geen hetero meer zijn...
3 volgers · 27896x bekeken
Ja klopt helemaal!!!!!
ik ben blij dat je me eindelijk gelijk geeft
...ik doe niet aan sex
dan kwam je dochtertje zeker met de melkboer mee
Hè eindelijk...kunnen we rustig naar bed nu
ik ga nu niet
Ben de moeilijkste niet hoor
ik wou net zeggen: je bent lief, maar daar wacht ik nog ff mee
donateur
Ben de moeilijkste niet hoor
een echt sletje dus?
donateur
Dacht dat jij de slet was hier
neuj, ik vraag dr geld voor
Had ik weer...leuke meid leren kennen. Niks aan de hand. trek die string opzij om haar te beffen...maaar oooooow my gooodness...wat een lucht zeg! Hoe kan dat? waarom zit er zoveel verschil in? Het was echt niet meer normaal hoor. Was echt bijna aan het kokhalzen. Wie weet hoe dat nou kan? reacties graag, want je zou spontaan geen hetero meer zijn...
donateur
in dat geval ben je dus de hoer
ik geef de voorkeur aan prostatuwee
donateur
Had je maar een opleiding moeten volgen hoor
Ik ben geen volger, ik ben een leider
Verschil in whahaha...nou deze temperaturen, hele dag in zo een stringetje
Voortaan eerst lekker laten wassen
Pciesz dan weet je zker dattie niet ruikt haha!
keb er zelf eigenlijk nooit last van, wie weet had ze dr muts een paar dagen niet gewassen (en wel sex gehad dat maakt t nog erger hihi) of was ze net niet meer ongesteld
Lekker hoor
keb er zelf eigenlijk nooit last van, wie weet had ze dr muts een paar dagen niet gewassen (en wel sex gehad dat maakt t nog erger hihi) of was ze net niet meer ongesteld
ook niet met dit weer?
donateur
Goh ik had ook geen ander antwoord van jou verwacht.....nerdje
hou ook van jou hoor
Goh ik had ook geen ander antwoord van jou verwacht.....nerdje
zaterdag ff dansen