Had ik weer...leuke meid leren kennen. Niks aan de hand. trek die string opzij om haar te beffen...maaar oooooow my gooodness...wat een lucht zeg! Hoe kan dat? waarom zit er zoveel verschil in? Het was echt niet meer normaal hoor. Was echt bijna aan het kokhalzen. Wie weet hoe dat nou kan? reacties graag, want je zou spontaan geen hetero meer zijn...
3 volgers · 27876x bekeken
das geen probleem voor mij
Met de witte waas?
nee, door een roze bril
Joh neem nog een nakkie
Zoiets ja
Joh neem nog een nakkie
Moet je ook niet door iedereen laten doen he!
Juist wel
maaar oooooow my gooodness...wat een lucht zeg! Hoe kan dat?
Dan had ze een zgn schimmel of bacterie-infectie
Ik had een beste vriendin die liep hier door de kamer en ik rook gewoon haar kut!! had het haar gezegd en ze rook het zelf ook , maar heeft er weken niks aan gedaan totdat ze naar het ziekenhuis moest met een ernstige blaasontsteking zoiets..... nu zijn we geen vriendinnen meer , wat een vies wijf zeg "vieze viskut!"
Maargoed , je hebt ook gigantische Stinkpikken (heb ik gehoord
Had ik weer...leuke meid leren kennen. Niks aan de hand. trek die string opzij om haar te beffen...maaar oooooow my gooodness...wat een lucht zeg! Hoe kan dat? waarom zit er zoveel verschil in? Het was echt niet meer normaal hoor. Was echt bijna aan het kokhalzen. Wie weet hoe dat nou kan? reacties graag, want je zou spontaan geen hetero meer zijn...
Haha.. sommige meiden wassen zich niet??
haha.. of een lekkere schimmel infectie??
donateur
Ja lijkt me duidelijk he
Dat kan daar gaat ie van stinken maar
Dan had ze een zgn schimmel of bacterie-infectie
Dit kan natuurlijk ook, dat is erg vervelend want dan kun je er niets aan doen
dat ze dat zelf niet ruikt joh !
Idd die geur is onmiskenbaar
Ik had een beste vriendin die liep hier door de kamer en ik rook gewoon haar kut!
Dat is wel erg extreem
nu zijn we geen vriendinnen meer
Nee eerlijkheid kan soms erg kwetsend zijn
lekker man zon stinkende zaadbak,vooral na drie dagen in een latexbroekje te hebben gezeten met 28 graden en windstil...dan heb je een grot vol baceterieen waar de klapdeuren vanzelf open gaan..
een mooie match met die (vriendin) van mij
ja u riep?
als jij god zou zijn
laatste aanpassing
een kut moet stinken anders kan de lul nie kotsen
een kut moet stinken anders kan de lul nie kotsen
Nee jouw lul is lekker schoon en keurig na een avond stappen .
Ik zorg er voor dat dat wel zo is ja, ff wc in, schrobben en hij is helemaal fris.
Koike heeft er ervaring mee blijkt..
Die ervaring wil ik bij die paar keren houden, want zo'n lucht zorgt er echt voor dat je een afkeer krijgt van poessies.
niet zeuren gewoon even een geurvreter erin..
Nee dat is gezond
de geur van de vagina is soms best kut
niet zeuren gewoon even een geurvreter erin..
wonderboompje zeker
wat een lucht zeg! Hoe kan dat? waarom zit er zoveel verschil in? Het was echt niet meer normaal hoor. Was echt bijna aan het kokhalzen.
wat is daar nou mis mee?
reacties graag, want je zou spontaan geen hetero meer zijn...
ik zeg, vooral doen
heb je der trouwens nog wel gebeft?