Partyflock

Forumonderwerp · 1065524
Poll, geopend op vrijdag 26 juni 2009, looptijd van 6007.1 dag.
Iedereen · Mannen · Vrouwen

Anime

12653%
Ik vind anime leuk
6728%
Ik haat anme
4921%
Ik ben verslaafd aan anime
3615%
Ik heb er nog nooit van gehoord

Anime (ƒAƒjƒ, uitspraak: AA-NIE-MEE) is de Japanse benaming voor tekenfilms. Het is afkomstig van het Engelse woord animation. Buiten Japan wordt dit woord gebruikt om Japanse tekenfilms aan te duiden. Veel mensen denken dat deze tekenfilms manga of mangafilms heten, maar dat is een misverstand. Manga zijn Japanse strips

Animes worden uitgezonden in Japan en dan automatisch naar Amerika, maar in Nederland kan je meestal geen echte Japanse animes zien
zoals: Naruto, Bleach,FullMetalAlchemist, OnePiece. Als je ze wilt kijken.. ;)
dan kan je kijken. www.crunchyroll.com (legale site)of www.anime-media.com, www.onepieceofbleach.com, www.animefuel.com, www.zomganime.com

Elke anime aflevering duurt 20 minuten
Ik heb zelf meer dan 20.000 minuten besteed aan anime kijken.

voordelen:
- het is vermaak net zoals bij films
- je leert een beetje Japans
- je leert veel Engels door de Engelse ondertiteling
- neemt veel tijd in beslag handig als het een regenachtige dag is :P
nadelen:
- geen

Anime is niet zo bekend in Nederland, het heeft een beeld als kinderachtig, geweld. Maar als je echt veel animes hebt gezien
dan begrijp je het meer.

Uitspraak van VR!DZ op zaterdag 6 augustus 2011 om 00:51:
No shit Vind dat ze sowieso vaker oude films opnieuw in bios moeten draaien (niet alleen anime).. wil Terminator 2 wel eens big ass met loeihard geluid in de bios meemaken, mn favoriete film allertijden, al sinds ik een klein VR!DZke was

Ja vind ik ook (Y)
Zouden ze best nog wel geld mee kunnen verdiennen denk ik.
Help t me maar herinneren Maar zou eigenlijk wel moeten ja.. Al ga ik dit weekend waarschijnlijk naar Enschede, oldskool-game-weekend houden met wat mensen, samen oude DOS-spellen spelen en oude Nintendo-games En nja, beter komt niet iedereen die van anime houdt, anders is de zaal zo vol Wel crap dat we er nu pas achter komen, als je al ziet dat die film al zoveel langer daar draaide

Ja het weekend is tot zondag. film draait tot woensdag (Y) :d
Hier bij ons in Best is ook weer een LAN-party aan de gang, ieder jaar staat hier in de buurt een weiland vol met tentjes :lol:

Nintendo :cheer:

Maar jij wist het al best vroeg want jij plaatse nog dat er een nieuwe film aan kwam.
Ik zag vandaag toevallig zo`n previeuw boekje van de videotheek liggen met een stukje of studio ghibli en die film. Ik meteen mijn vriend gsmst van kijk eens waar die draait.
Ik had alleen niet verwacht dat ze hem in het Japans uitzenden :respect: :respect:
Dat vraag je toch niet aan een dame?

:bloos: Ik dacht dat het een jongeman was. En zoiezo ik ben ook een dame dus ik mag dan iedereen om zijn of haar leeftijd vragen :lol:
Uitspraak van actief op zaterdag 6 augustus 2011 om 02:14:
Ja vind ik ook (Y)
Zouden ze best nog wel geld mee kunnen verdiennen denk ik.

Gat in de markt? Anime / oude films bios beginnen met de mensen hier? :D
Ja het weekend is tot zondag. film draait tot woensdag (Y) :d

Uhu, maar omdat jij ook zondag ging.. PF-meeting dit dat :rot:
Hier bij ons in Best is ook weer een LAN-party aan de gang, ieder jaar staat hier in de buurt een weiland vol met tentjes :lol:

Vroeger had ik het heel tof gevonden; wilde altijd ook eindelijk internet op mn eigen kamer en spelletjes doen.. en nu heb ik t paar jaar, speel ik nagenoeg nooit een spel, laat staan online :rot: Maar tis gewoon echt met oude PC's als ik het moet geloven (486's etc), en ik denk dat ik mn NES / SNES ook gewoon meeneem :jaja:
Nintendo :cheer:

Sowieso :D Ben altijd al een Nintendo fanboy geweest, van jongs af aan.. geeneen andere console :$
Maar jij wist het al best vroeg want jij plaatse nog dat er een nieuwe film aan kwam.
Ik zag vandaag toevallig zo`n previeuw boekje van de videotheek liggen met een stukje of studio ghibli en die film. Ik meteen mijn vriend gsmst van kijk eens waar die draait.
Ik had alleen niet verwacht dat ze hem in het Japans uitzenden :respect: :respect:

Hmm, had dan ook vaker op dit topic gekeken :O :P En ja toen ik rond die tijd ging zoeken, kon ik zo snel niks gevonden krijgen, dus dacht dat ie wel nagenoeg nergens zou draaien.. Daarna had ik er ook niet meer aan gedacht. Maar goed, alsnog bedankt voor de tip dat ie toch nog ergens draait :jaja:
:bloos: Ik dacht dat het een jongeman was.

:lol:

Uitspraak van VR!DZ op zaterdag 6 augustus 2011 om 02:51:
Gat in de markt? Anime / oude films bios beginnen met de mensen hier?

En dan mogen we zelf kiezen :lol:
Uhu, maar omdat jij ook zondag ging.. PF-meeting dit dat

Jij gaat zondag naar/bent Enschede :P Lekker gamen.
Dus dan moet je of zondag, maandag of dinsdag gaan als je hem wil zien.
Vroeger had ik het heel tof gevonden; wilde altijd ook eindelijk internet op mn eigen kamer en spelletjes doen.. en nu heb ik t paar jaar, speel ik nagenoeg nooit een spel, laat staan online Maar tis gewoon echt met oude PC's als ik het moet geloven (486's etc), en ik denk dat ik mn NES / SNES ook gewoon meenee

Mario kart :D
Ik speel ook nooit online. Vond het wel altijd leuk om Red Allert of Age of Empries te doen.
En mijn vriend speelt alleen op de PS3 online.
Sowieso Ben altijd al een Nintendo fanboy geweest, van jongs af aan.. geeneen andere console

Ik had vroeger ook een Game boy, SNES,PS2 en nu NDS.PSP,PS3,WII :lol: Zou wel een XBOX willen maar dat is alleen voor Fabl, voor de rest lijkt een XBOX mij maar kut.
Hmm, had dan ook vaker op dit topic gekeken En ja toen ik rond die tijd ging zoeken, kon ik zo snel niks gevonden krijgen, dus dacht dat ie wel nagenoeg nergens zou draaien.. Daarna had ik er ook niet meer aan gedacht. Maar goed, alsnog bedankt voor de tip dat ie toch nog ergens draait

Ik had toen ook gekeken toen jij dat had geplaatst maar ook ik kon niks vinden. En ik dacht ja ik zal het of vast vergeten om later te kijken of hij draait toch alleen maar in het Nederlands (N)
Maar toen zag ik dat blaadje op het werk en tadaaa!

Je krijgt wat je verdient he :lol:
Uitspraak van actief op vrijdag 5 augustus 2011 om 23:41:
hoeveel ep`s heeft ie?

26 en heeft een einde :)

wil Terminator 2 wel eens big ass met loeihard geluid in de bios meemaken

ken geen bios in NL die het geluid goed heeft staan :( laatst naar transformers 3 geweest en daar was het geluid redelijk. Nee laat mij maar thuis kijken. Alleen nie zo groot beeld als de bios, maar geluid is wel naar eigen niveau instelbaar....tot ongenoegen van de buren (6)

Dat vraag je toch niet aan een dame?

ei :lol:
Uitspraak van actief op zaterdag 6 augustus 2011 om 03:45:
En dan mogen we zelf kiezen :lol:

Ik bedoel maar B)
Jij gaat zondag naar/bent Enschede :P Lekker gamen.
Dus dan moet je of zondag, maandag of dinsdag gaan als je hem wil zien.

Zondag gaat dan dus al lastig he :p En het was volgens mij maandags en woensdags, niet dinsdag :) Maar ik zie nog wel! :)
Mario kart :D

Helemaal grijs gespeeld, vooral de SNES-versie :D Heb alle versies van dat spel hier thuis liggen B)
Ik speel ook nooit online. Vond het wel altijd leuk om Red Allert of Age of Empries te doen.

Ik heb sinds paar maanden een gestripte versie van Red Alert 1 op mn pc staan, draait gewoon onder Windows 7, waar je ook online mee kan spelen :jaja: Gisteren toevallig nog potje Skirmish gedaan omdat er niemand online was 8)
Check youtube-filmpje erover; En ik doe bewust als url, omdat er de nodige informatie in de omschrijving staat :)
http://www.youtube.com/watch?v=Ior6VkwI_E4
Ik had vroeger ook een Game boy, SNES,PS2 en nu NDS.PSP,PS3,WII :lol: Zou wel een XBOX willen maar dat is alleen voor Fabl, voor de rest lijkt een XBOX mij maar kut.

Ik heb NES, SNES, N64, GC, Wii, GBA SP en NDS liggen :) Laatst eens op een 3DS gespeeld in een winkel, is toch wel erg tof gedaan, en dat 3D-effect is echt verbluffend, zonder brilletje! :jaja: Moet er wel beetje aan wennen in het begin, en het op de goede manier voor je neus houden.
Maar toen zag ik dat blaadje op het werk en tadaaa!

Goed bezig B)
Uitspraak van Tha_RaveBeast op zaterdag 6 augustus 2011 om 09:39:
ken geen bios in NL die het geluid goed heeft staan :( laatst naar transformers 3 geweest en daar was het geluid redelijk. Nee laat mij maar thuis kijken. Alleen nie zo groot beeld als de bios, maar geluid is wel naar eigen niveau instelbaar....tot ongenoegen van de buren (6)

Is ook wel weer zo.. :) An nja, ik ben Pathé Helmond / Eindhoven gewend als standaard bios (zit dichtste bij), en is geluid vaak toch wel erg degelijk, aardig hard ook :) En ook wel aardig zuiver..

Of je moet thuis een grote witte muur hebben, en met een beamer aan de slag gaan ;) Een vriend van mn broer heeft dat ook, lekker gamen op een 'scherm' van x bij x meter 8)
ei :lol:

Hey! :O :(

26 en heeft een einde

Nice! Ik zal eens een blik werpen.
Uitspraak van VR!DZ op zaterdag 6 augustus 2011 om 12:37:
Zondag gaat dan dus al lastig he En het was volgens mij maandags en woensdags, niet dinsdag Maar ik zie nog wel!

Je MOET!!! De film was weer geweldig (L)
Helemaal grijs gespeeld, vooral de SNES-versie Heb alle versies van dat spel hier thuis liggen

:lol: Zo hard mogelijk proberen om op het knopje te duwen. Want dan lijkt het harder te gaan.
Ik heb sinds paar maanden een gestripte versie van Red Alert 1 op mn pc staan, draait gewoon onder Windows 7, waar je ook online mee kan spelen Gisteren toevallig nog potje Skirmish gedaan omdat er niemand online was
Check youtube-filmpje erover; En ik doe bewust als url, omdat er de nodige informatie in de omschrijving staat
http://www.youtube.com/watch?v=Ior6VkwI_E4

Nice! Wij hebben hem hier volgens mij ook nog ergens liggen. En ook op de PS3
Ik heb NES, SNES, N64, GC, Wii, GBA SP en NDS liggen Laatst eens op een 3DS gespeeld in een winkel, is toch wel erg tof gedaan, en dat 3D-effect is echt verbluffend, zonder brilletje! Moet er wel beetje aan wennen in het begin, en het op de goede manier voor je neus houden

Ik zag hem bij de freerecod shop laatst, maar ik vind het maar kut kijken.
Maar dan heb je zeker ook wel zelda gehaald of nie?

ben naruto verslaafd :bloos:
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 augustus 2011 om 11:50:
ben naruto verslaafd

is ook top, maar die fillers ver**ken de serie :(

Uitspraak van Tha_RaveBeast op maandag 8 augustus 2011 om 11:57:
is ook top, maar die fillers ver**ken de serie :(

moet je doorheen kijken.
het verhaal van seizoen 1 tot nu is top,alles gaat nu langzamer hand tot een eind komen,akatsuki keert weer terug en de manier hoe dat gebeurt...zat even van ha dat zag ik niet aankomen (y)
laatste aanpassing
seizoen 1?
Kijk je niet Naruto Shipuuden?

Uitspraak van Tha_RaveBeast op maandag 8 augustus 2011 om 12:25:
seizoen 1?

:facepalm:
Uitspraak van actief op maandag 8 augustus 2011 om 11:46:
Je MOET!!! De film was weer geweldig (L)

Ow? Bepaal jij dat voor me? :O :9 Wel de moeite waard dus? Hoeveel kost kaartje dan? :) En volle zaal, of valt dat wel mee? En meer mensen van onze leeftijd, of meer jong grut? (maakt me verder allemaal niks uit, maar ben toch nieuwsgierig genoeg om t te willen weten :9)

:lol: Zo hard mogelijk proberen om op het knopje te duwen. Want dan lijkt het harder te gaan.

Dat nou ook weer net niet :P Niet bij dit spel iig :P Ook andere spellen gespeeld op andere oude consoles.. buttonsmashen alsof je leven er vanaf hangt 8) En ook echt meerdere uren achter elkaar Psycho Pinball op de pc gespeeld, wat een dik flipperspel blijft dat toch :K

Nice! Wij hebben hem hier volgens mij ook nog ergens liggen. En ook op de PS3

Dat soort spellen moet je niet op consoles doen joh, is amper fatsoenlijk te besturen :P En ja ik heb het origineel ook wel ergens liggen, maar je moet echt aangepaste versie hebben om het onder nieuwere Windows te kunnen draaien en via internet te kunnen spelen.
Ik zag hem bij de freerecod shop laatst, maar ik vind het maar kut kijken.
Maar dan heb je zeker ook wel zelda gehaald of nie?

Ik heb m (nog?) niet gekocht hoor ;) Heb t alleen maar eens geprobeerd in een winkel :P Maar tis idd wel even wennen hoe je dat ding precies moet houden, en je ogen moeten er even aan wennen.. zelfde als 3D-film in bios, moet je in het begin ook ff wennen. Maar als ik m zou kopen, weet ik niet of ik Zelda haal, aangezien ik die ook al op de N64 heb (en als collector's item op de Gamecube).. tis op de verbeterde (3D)graphics verder gewoon hetzelfde spel..

Uitspraak van VR!DZ op maandag 8 augustus 2011 om 14:23:
Ow? Bepaal jij dat voor me? Wel de moeite waard dus? Hoeveel kost kaartje dan? En volle zaal, of valt dat wel mee? En meer mensen van onze leeftijd, of meer jong grut? (maakt me verder allemaal niks uit, maar ben toch nieuwsgierig genoeg om t te willen weten

En en ben je geweest?? Maar 1 kleine zaal en het was rustig. Denk 10 mensen. Ook verschillende mensen. Jong oud, netjes casual en kak :lol:
Dat soort spellen moet je niet op consoles doen joh, is amper fatsoenlijk te besturen En ja ik heb het origineel ook wel ergens liggen, maar je moet echt aangepaste versie hebben om het onder nieuwere Windows te kunnen draaien en via internet te kunnen spelen

Dat dacht ik ook, maar opzich valt het wel mee. Is ff wennen maar de besturing is opzich wel relax.
En zoiezo vind ik Age of Empries leuker :blinky:
Ik heb m (nog?) niet gekocht hoor Heb t alleen maar eens geprobeerd in een winkel Maar tis idd wel even wennen hoe je dat ding precies moet houden, en je ogen moeten er even aan wennen.. zelfde als 3D-film in bios, moet je in het begin ook ff wennen. Maar als ik m zou kopen, weet ik niet of ik Zelda haal, aangezien ik die ook al op de N64 heb (en als collector's item op de Gamecube).. tis op de verbeterde (3D)graphics verder gewoon hetzelfde spel..

Ik zou hem gewoon niet halen :lol: Ik zou dan voor een XL gaan (Y)

Aaah wel jammer dat het dezelfde is.
Er komt dit jaar wel een nieuwe voor op de Wii, ik ben benieuwd :cheer:

Vandaag even naar de media markt geweest en dat 2 dvd`s gekocht.

1 is geen anime maar hij lijkt me wel erg leuk. Brendan & The Secrets of Kells.
De andere Shinging Tears X Wind een complete box. (13 ep)
Uitspraak van Tha_RaveBeast op maandag 8 augustus 2011 om 12:25:
seizoen 1?

Naruto Shipuuden begint ook gewoon met seizoen 1.

Uitspraak van Dip op zaterdag 13 augustus 2011 om 20:01:
Naruto Shipuuden begint ook gewoon met seizoen 1.

seizoen 1 = the ninja way...shippuden = seizoen 10

http://www.narutoget.com/page/10-naruto-episodes-subbed/
http://www.narutoget.com/naruto-shippuden-episodes/

of ben ik nou okidokitjoektjoek
Uitspraak van actief op zaterdag 13 augustus 2011 om 19:12:
En en ben je geweest?? Maar 1 kleine zaal en het was rustig. Denk 10 mensen. Ook verschillende mensen. Jong oud, netjes casual en kak :lol:

Nope.. had bezoek dit weekend, afgelopen woensdag ben ik naar een vriendin in Utrecht gegaan en komende woensdag ben ik alweer aan het werk.. Helaasch :O
Dat dacht ik ook, maar opzich valt het wel mee. Is ff wennen maar de besturing is opzich wel relax.

Kan misschien wel relax zijn, maar kan je toch nooit zo snel op dingen reageren, of je mist teveel knoppen om het makkelijker en beter te kunnen spelen O:)
Ik zou hem gewoon niet halen :lol: Ik zou dan voor een XL gaan (Y)

Heb nog steeds het allereerste model, doet het nog steeds prima (Y) Plus handig dat die zowel GBA als DS-spellen kan doen (Y)
Er komt dit jaar wel een nieuwe voor op de Wii, ik ben benieuwd :cheer:

Skyward Sword :jaja: Ga m ook wel halen, al is t maar om de collectie compleet te houden :$

Uitspraak van VR!DZ op zondag 14 augustus 2011 om 22:25:
Nope.. had bezoek dit weekend, afgelopen woensdag ben ik naar een vriendin in Utrecht gegaan en komende woensdag ben ik alweer aan het werk.. Helaasch

:facepalm: Slecht slecht slecht, draait er een keer en anime in de bios. :P
Kan misschien wel relax zijn, maar kan je toch nooit zo snel op dingen reageren, of je mist teveel knoppen om het makkelijker en beter te kunnen spelen

Jaja dat is ook wel weer zo, met de muis ben je ook veel sneller enzo. Maja ach.
Heb nog steeds het allereerste model, doet het nog steeds prima Plus handig dat die zowel GBA als DS-spellen kan doen

Ik ook (Y) En daar kan een R4 kaart in. Mijn vriend heeft een DSi en bij de game mania hadden ze gezegd dat een R4 kaart de software kapot kan maken. Of dat zo is weet ik niet.
Skyward Sword Ga m ook wel halen, al is t maar om de collectie compleet te houden

Ik ben zoiezo wel benieuwd. Ik vind the twilight princes ook super (Y)
Ik zou een eigen game willen kunnen maken :lol:
flt film zeg die The Borrower Arrieta :nocheer: ppfff

Hoezo?
saai saai

kan beter de naam boring heten ipv borrower.

Waarom vind je het een saaie film?
laatste aanpassing
omdat er weinig gebeurd. alleen ouwehoeren. Ik had een spannend avontuur verwacht. De film is wel mooi getekend.
Uitspraak van Tha_RaveBeast op donderdag 18 augustus 2011 om 08:31:
De film is wel mooi getekend.

Wie had dat nou verwacht? :|

Uitspraak van Tha_RaveBeast op donderdag 18 augustus 2011 om 08:31:
omdat er weinig gebeurd. alleen ouwehoeren. Ik had een spannend avontuur verwacht. De film is wel mooi getekend.

Ach ja, smaken verschillen, ik vond hem wel erg mooi (Y)
Kent iemand een anime met iemand erin die Two-Handed Revi wordt genoemd, er is een neger bij met goggles, en een blanke ICT-gast.
Ze kidnappen een Japanse zakenman en die gaat dan bij hun op hun torpedoboot werken.
Het geheeltje doet een beetje mercenary/bende aan.
De Russische maffia speelt op een gegeven moment ook een grote rol geloof ik.
En het enige wat ik me er nog van herinner is dat ze een oude onderzeëer van de nazi's gaan schenden om daar een beroemd schilderij dat Hitler gemaakt zou hebben te stelen.
Uitspraak van tha guru op donderdag 18 augustus 2011 om 20:18:
Kent iemand een anime met iemand erin die Two-Handed Revi wordt genoemd, er is een neger bij met goggles, en een blanke ICT-gast.
Ze kidnappen een Japanse zakenman en die gaat dan bij hun op hun torpedoboot werken.
En het enige wat ik me er nog van herinner is dat ze een oude onderzeëer van de nazi's gaan schenden om daar een beroemd schilderij dat Hitler gemaakt zou hebben te stelen.

Volgens mij bedoel je black lagoon. Dope serie, alleen jammer dat ze er nog geen einde aan gemaakt hebben. Ze zijn op een gegeven moment over gestapt op OVA's om het verhaal te continueren maar die wisten niet zo te boeien als de reguliere tv serie.
laatste aanpassing

Uitspraak van facebook op vrijdag 26 juni 2009 om 23:14:
Je hebt gestemd, jouw keuzes waren: "Ik vind anime leuk", "Ik haat anme", "Ik heb er nog nooit van gehoord" en "Ik ben verslaafd aan anime"

omdat het kan
Tijdje geleden Angel Beats afgerond, wat een serie zeg! WOW. Eerst verwachtte ik niet veel van maar de twists en de diepgang die er na +-5 afleveringen in kwam was echt heftig. Puntje van mn stoel.

Heb geruchten gehoord dat er een K-ON film komt, kijk daar zeker naar uit :D

Thank you :bloem:

Jammer dat het in het engels is :nocheer:
Uitspraak van tha guru op donderdag 18 augustus 2011 om 20:18:

Black Lagoon :D
Me so awesome B)
Uitspraak van actief op zondag 11 september 2011 om 14:30:
Jammer dat het in het engels is

Dat beginnetje? Ja vind ik ook, al die stemmen klinken hetzelfde.

Ik weiger om anime in het Engels te kijken.
Dan is de anime niet meer anime.

Een kennis kijkt alles in het engels omdat hij de ondertieteling storend vind :S
Uitspraak van actief op zaterdag 17 september 2011 om 11:33:
Een kennis kijkt alles in het engels omdat hij de ondertieteling storend vind :S

Eng.Dubbed is om misselijk van te worden,
Als ik een Anime kijk , en dr komt ineens een ep in eng.dub , dan zoek ik net zo lang totdat ik diezelfde episode in Jap.Dub heb. anders kijk ik de serie niet eens af.

Vind dat eng.dub zo irritant , het moment dat ik het hoor is het [X]
ik heb een dvd rip van Azumanga Daioh, switch af en toe naar engels puur om te zien hoe ze iets vertaald hebben :P
11 oktober komt er nieuwe season van bleach

Fullbring
Uitspraak van facebook op zaterdag 24 september 2011 om 21:43:
11 oktober komt er nieuwe season van bleach

Fullbring

****SPOILER****
Ik volg de manga nog omdat ik "ooit" ben begonnen. Dat hele fulbring verhaal, en de hele continuatie van die serie uberhaupt, had niet gehoeven. Gewoon afkappen nadat Aizen verslagen was en het had nog een gemiddelde degelijke serie kunnen zijn. Nu overtreft het DBZ door in het vooruitzicht eindeloze powerlevelupgrades te stellen. Van mens naar shinigame, van shinigami naar shinigami die met zijn katana kon lullen, van met je zwaard lullen naar bankai, van bankai naar half hollow, vandaar naar full hollow, van hollow naar final getsuga tensho, dan zen powers verliezen, daarna fullbring powers om vervolgens weer zijn shinigami powers terug te krijgen. Alles in een zeer ongeloofwaardig jasje gegoten met een flinterdun verhaal. Neuj eerlijk het enige dat nog kan boeien aan Bleach zijn de animaties tijdens gevechten, die zijn nog redelijk dope.

Dit lijkt me wel een leuke anime :cheer:
Van de week maar even bestellen.

Alleen danwel natuurlijk in het Japans :cheer:
Beetje te wazig voor mij, heb al genoeg moeite met Rozen Maiden :P

Hoe waziger hoe beter :lol:

Heb Rozen Maiden tot ep 15 gezien ofzo, moet het alleen nog steeds verder kijken.
Ben net met het 2e seizoen begonnen. Op zich wel aardig, alleen matig dat ze niet uitleggen waarom Suigintou hun vijand is.

Morgen tekkonkinkreet maar eens kijken.

Weet iemand toevallig een wazige anime. Net als Paprika ofzo?
Gewoon wat zuipen of andere middeltjes gebruiken en dan een willekeurige anime kijken?

Uitspraak van VR!DZ op zaterdag 22 oktober 2011 om 23:44:
Gewoon wat zuipen of andere middeltjes gebruiken en dan een willekeurige anime kijken?

Paprika is leuk op 2C-I o:) Brendon and the secret of kells is trouwens ook vet op 2C-I. Is alleen geen anime.

Maar ik vind wel dat het een beetje in de trant van "wazig" moet zijn :lol: