Partyflock

Forumonderwerp · 1065389
1 volger · 46910x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Artiest {SHOWLIST artist 27181, 10918}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Diedus op dinsdag 28 juli 2009 om 10:28:
Disk 6 doet het niet, en volgens mij klopt er wel meer niet, maar maakt mij niet uit, het gaat ij voornamelijk om de concerten en die doen het sowieso

In een andere DVD speler deed DVD 6 het wel.
Waarschuw beheerder
is ie nou nog steeds dood? :vaag:

Waarschuw beheerder
Ik word daar doodziek vn he.. laat die vent met rust.
Ik heb er iig nie wakker vn gelegen.. en hij zelf ook nie denk ik :dood:
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 55536, 65796}
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=480 height=640 cacheid=0010b0f2002dcbb53cc440031a028ac018]https://album.partyflock.nl/68139053.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Alle jackson,s fans hadden gisteravond op de markt van goes moeten zijn .
Was gisteravond tribute to mj avond .
Niet mijn ding en ben ook niet geweest , maar voor jullie was het misschien wel wat.

GOES - De horecaondernemers aan de Grote Markt in Goes houden vanavond een Michael Jackson Tribute. De ode aan de King op Pop is onderdeel van een reeks van vijf themafeesten telkens op de vrijdagavond in de zomer. “Toen Michael Jackson overleed, is het idee opgeborreld om één van de avonden aan hem te wijden”, vertelt Marcel de Kraker van café De Post aan de PZC zeeuwse courant. DJ’s Dash en Funkstar geven op de Markt een optreden en een Michael Jackson-imitator maakt zijn opwachting.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
was niet alelen in goes eppo.
Elke baas uitbater van diversen zaken enz doen mj tributes waarom brengt geld in het laadje.
Echt niet om hem te eren of zo.
Alleen hoe dom zijn sommigen fans om er in te trappen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van party30 op zaterdag 1 augustus 2009 om 12:39:
was niet alelen in goes eppo.

[img width=28 height=20]https://album.partyflock.nl/69269573t.gif?nocache;5276331[/img]{non-image link}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van party30 op zaterdag 1 augustus 2009 om 12:39:
Alleen hoe dom zijn sommigen fans om er in te trappen

of ze vinden het leuk om met alle andere fans te genieten van de muziek.
op alles wordt toch geld gemaakt? anders hoef je ook niet naar feesten te gaan.
Waarschuw beheerder
wat mensen ook zeggen over hem....ik vind hem echt de beste artiest wat er ooit is geweest..zn zang en dans gewoon geweldig :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 augustus 2009 om 14:59:
dan slotje:

bepaal jij niet
Waarschuw beheerder
Ik snap niet wat mensen doen op een forum,waarvan zij denken dat het gesloten moet worden.
Blijf dan lekker van het forum weg en ga jezelf vervelen met je kinderlijke gedrag.
Ik vind zelf ook dat het meeste wel gezegd is,maar wanneer andere mensen over willen doorpraten,dan laat die mensen dat toch lekker doen!
De wereld zit al vol genoeg met mensen die andere mensen vertellen wat ze wel en niet te doen hebben.
Dat is ook precies waarvan Micheal Jackson het slachtoffer van geworden is.
En zulke mensen maken mij kotsmisselijk.

Waarschuw beheerder
Word die dude nog is begraven of hoe zit dat

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 augustus 2009 om 14:06:
Word die dude nog is begraven of hoe zit dat

Nee ze waren te laat, compleet uitelkaar geflikkert.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DAAANTJUH aka Twirly Girly op maandag 27 juli 2009 om 11:10:
Zo zie je maar weer dat een artiest pas echt groot wordt na zijn dood.

:roflol: Lekker domme PF tekst. Je bedoelt dat door zijn dood hij nu ook door de huidige generatie niks nutten op internet wordt ontdekt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juli 2009 om 14:27:
Ik hoor net dat ie weer leeft

Nee da's James Brown

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van **shell O:) op zaterdag 1 augustus 2009 om 20:01:
ik vind hem echt de beste artiest wat er ooit is geweest..zn zang en dans gewoon geweldig

komt ook dat ie nu alleen dood is hij heeft nu miljoenen meer fans dr bij gekregen beetje vreemd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 augustus 2009 om 12:33:
komt ook dat ie nu alleen dood is hij heeft nu miljoenen meer fans dr bij gekregen beetje vreemd

*kuch* Kurt Cobain
Waarschuw beheerder
donateur
:slotje:

Waarschuw beheerder
donateur

is niet vreemd...

door de media-aandacht zijn een hoop jonge mensen ineens met zijn muziek in aanraking gekomen.
en dan kun je niets anders als waardering voor 'm opbrengen...
Waarschuw beheerder
You're all ignorant.... :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 augustus 2009 om 17:17:
door de media-aandacht zijn een hoop jonge mensen ineens met zijn muziek in aanraking gekomen.
en dan kun je niets anders als waardering voor 'm opbrengen...

:yes: (y)
Waarschuw beheerder
MJ _0_
Werkzaam bij Carebox
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 augustus 2009 om 17:17:

Idd zelfs mijn broertje van twee vind m vet ;p
Iedere keer als ie 'm op tv voorbij ziet komen 'Kijk Maikiel Jackson!' en dan allerlei dansjes doen in de woonkamer..

Waarschuw beheerder
RIP

Waarschuw beheerder
donateur

Sorry hoor maar dat vind ik echt bullshit! De hele wereld wist wie MJ was en hoe geniaal die was. Nu die man er niet meer is staat ie gewoon wat meer in de picture dan de afgelopen jaren. Ook natuurlijk als eerbetoon naar hem toe...
Geloof niet dat ie miljoenen fans er bij heeft gekregen. Wel dat zijn muziek gewoon weer herbeleefd word!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 augustus 2009 om 00:05:
Sorry hoor maar dat vind ik echt bullshit! De hele wereld wist wie MJ was en hoe geniaal die was.

denk dat kinds onder de 15 die nooit verder zijn gekomen dan tmf etc amper van MJ hadden gehoord!