Partyflock

Forumonderwerp · 1065389
1 volger · 46225x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Kippenvel, tranen....!! Wat een mooie herdenking :respect: !! :respect: to the Jackson family!!

R.I.P. Michael Jackson, my hero!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Michael Jackson had zo veel stress voor zijn concertenreeks, dat dit hem fataal is geworden. Dat beweert journalist en tv-presentator Robin Leach. Volgens zijn bronnen wilde Jackson ook helemaal geen 50 concerten doen, maar slechts één. Hij zou het eenmalige concert dan live hebben willen uitzenden over de hele wereld, waarna iedereen het ook op DVD en CD kon terugkijken/-luisteren. Volgens de King of Pop zou dat evenveel geld opbrengen, maar promoter AEG wilde er niets van weten. Zij hielden Jackson aan de vijftig shows, tot wanhoop en frustratie van de popster. Leach vertelt verder dat Michael tijdens zijn laatste repetitie de volgende woorden stamelde: "We kunnen hier niet mee doorgaan. Ik haal die vijftig nooit. Dit wordt mijn dood." En, zo omschrijft de journalist, was de zanger na de repetitie "kapot, op van de zenuwen, gestresst en urenlang nat van het zweet."
Waarschuw beheerder
je zag eindelijk die kids een keer... en hoeveel verdriet hun hebben dat hun papa er niet meer is!
:cry:

vond het een mooi afscheid

usher :respect:
mariah carrey :respect:
t was eigenlijk allemaal wel mooi (y)

geniaal de muziek van deze man :Respect:

en r.i.p. mjj
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 juli 2009 om 10:40:
Michael Jackson had zo veel stress voor zijn concertenreeks, dat dit hem fataal is geworden. Dat beweert journalist en tv-presentator Robin Leach. Volgens zijn bronnen wilde Jackson ook helemaal geen 50 concerten doen, maar slechts één. Hij zou het eenmalige concert dan live hebben willen uitzenden over de hele wereld, waarna iedereen het ook op DVD en CD kon terugkijken/-luisteren. Volgens de King of Pop zou dat evenveel geld opbrengen, maar promoter AEG wilde er niets van weten. Zij hielden Jackson aan de vijftig shows, tot wanhoop en frustratie van de popster. Leach vertelt verder dat Michael tijdens zijn laatste repetitie de volgende woorden stamelde: "We kunnen hier niet mee doorgaan. Ik haal die vijftig nooit. Dit wordt mijn dood." En, zo omschrijft de journalist, was de zanger na de repetitie "kapot, op van de zenuwen, gestresst en urenlang nat van het zweet."

Dit bewijst maar des te meer dat die allang niet meer de top entertainer was die die geweest is!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juli 2009 om 22:08:
jammer dat ik nooit een concert van hem heb bij kunnen wonen

Ik was er toen in '97 bij in de ArenA ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van DJ Sequence op dinsdag 7 juli 2009 om 22:10:
Stevie en Jermaine absolute hoogtepunten van de optredens. Lionel viel helaas wat tegen. Had een andere track moeten kiezen.

Deels mee eens, maar kan ook aan de emoties hebben gelegen...
Dan ben je nu eenmaal wat minder bij stem ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :banana: bassie op woensdag 8 juli 2009 om 10:47:
Dit bewijst maar des te meer dat die allang niet meer de top entertainer was die die geweest is!

Njah, 't klinkt een beetje als een gerucht.. maar wel als een vrij aannemelijke toch... maar gezien z'n omstandigheden ook niet gek natuurlijk. Al 50 jaar, veel medicijnen, geen beste lichamelijke gezondheid etc. dus tja.....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Instant Frequency op dinsdag 7 juli 2009 om 22:12:
godzijdank niet zo'n 'spektakel', was ik een beetje bang voor. Gewoon een rustige, mooie, liefdevolle herdenking

Ik had het nog wel spectaculair gevonden als de kist in een auto met de volgauto's daarachter door de stad was gereden...
Dan hadden nog veel meer mensen een goed afscheid kunnen nemen van Michael en hem een laatste eer kunnen bewijzen...
Maar volgens mij was dat kwa veiligheidstechnisch (inzetbaarheid politie) en het risico dat mensen onder de voet zouden worden gelopen niet realiseerbaar voor de bijna failliete stad Los Angeles :/

Maar zo was het ook mooi :flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 juli 2009 om 10:40:
promoter AEG

Wasautomaat??? :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 juli 2009 om 10:50:
Al 50 jaar,

Men neme de rolling stone, billy joel, tina turner, celine dion, cher, acdc the police en ga zo maar even verder!

Ook de 50 grens inmiddels gepasseerd hoor!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van :banana: bassie op woensdag 8 juli 2009 om 10:47:

Ja, ouder worden is mensenlijk ;)
Hij was helaas geen 20 meer hoor :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Michaels begraafplaats is nog steeds onbekend. Dus die jongen wat toen mj heeft aangeklaagd voor dat zegt nu dat niet waar is geweest en dat die spyt van heeft. Niet dat die sukkel er eerder mee komt nee als iemand overleden is durven ze pas te bekennen dat die onschuldig is. Erg triest. Wat mensen wel al niet doen voor geld. Mj R.I.P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 8 juli 2009 om 10:58:
Dus die jongen wat toen mj heeft aangeklaagd voor dat zegt nu dat niet waar is geweest en dat die spyt van heeft. Niet dat die sukkel er eerder mee komt nee als iemand overleden is durven ze pas te bekennen dat die onschuldig is. Erg triest. Wat mensen wel al niet doen voor geld. Mj R.I.P

Ik vraag mij af hoeveel jaar je in Amerika de bak indraait voor laster?? :p
Ik geloof niet dat de familie en de advocaten van Michael Jackson het hier bij laten zitten :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 8 juli 2009 om 10:56:
Hij was helaas geen 20 meer hoor

Dan had die nog donker geweest en een iets wat mooiere neus gehad idd :P :P
Waarschuw beheerder
donateur
Zeer mooi :respect:
Heb echter niet alles gezien helaas!

Je hoorde inderdaad de emoties in de stem van mariah carey bv heel goed!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van :banana: bassie op woensdag 8 juli 2009 om 11:02:
Dan had die nog donker geweest en een iets wat mooiere neus gehad idd

Steeds als ze die foto's van zijn beginperiode laten zien met die kleine zingende Michael, schiet ik spontaan in een huilbui :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :banana: bassie op woensdag 8 juli 2009 om 10:55:
Men neme de rolling stone, billy joel, tina turner, celine dion, cher, acdc the police en ga zo maar even verder!

Ja maar dansen die ook zo intensief als MJ?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Prince was ook groot en uniek voor zijn tijd, maar zeker niet te vergelijken met Michael Jackson, zoals sommige mensen op tv beweren :p
Donder toch op :p
Das hetzelfde als Barcelona met AZ Alkmaar vergelijken ;)

Michael heeft wereldwijd veel meer teweeg gebracht :flower:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Tijdens de herdenking kwamen er op de site van CNN 6000 reacties per minuut binnen :O
Das nog nooit eerder gebeurt in de geschiedenis :p

Artiest {SHOWLIST artist 83211, 11369, 75631}
Waarschuw beheerder
Ik kan het gewoon nog steeds niet plaatsen ook dat hij er niet is trouwens. Luister continu zijn muziek en luister vooral aandachtig naar de teksten. Bij sommige nummers krijg ik het toch elke keer weer moeilijk. MJ is onderdeel van mijn leven, vooral op muzikaal gebied en dat zal altijd zo blijven. Sinds zijn overlijden veel gesprekken met mijn ouders gehad en herinneringen opgehaald over hoe ik vanaf mijn 4e jaar al idolaat van hem was.

"Though we're far apart. You're always in my heart."
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 juli 2009 om 11:04:

:no:
Wat Michael doet tijdens zo'n optreden is nog heftiger dan een marathon van 42 kilometer volgens mij :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juli 2009 om 22:20:
wat deed kobe bryant daar trouwens?

Om aan te geven hoeveel Michael heeft betekend voor 'zwart' Amerika :D
Mede door Michaels succes gingen er veel deuren voor de zwarte Amerikanen (artiesten, sporters enz) open, die anders altijd gesloten waren gebleven :p

Voormalig L.A. Laker basketballer/held en HIV patient Magic Johnson :cry:
Een beetje humor en een prachtige anekdote bij Michael thuis :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 8 juli 2009 om 11:04:
Steeds als ze die foto's van zijn beginperiode laten zien met die kleine zingende Michael, schiet ik spontaan in een huilbui

Jij zit wel in een behoorlijk emotionele roller coaster nu he :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juli 2009 om 22:21:
weet je, ik ga niet liegen dat ik een fan van hem was. ik ben gek op heel wat liedjes van hem en kan aardig wat meezingen, maar ik had nooit een poster van hem in mn kamer hangen of zo. maar omdat hij slechts 10 jaar ouder was, was hij gewoon altijd een onderdeel van mijn leven. en ja, ook ik heb heel veel grappen over hem gemaakt, maar tegelijkertijd was ik me ook bewust van zijn uniekheid en zijn eenzaamheid en zijn talent. voor velen is Thriller zijn beste plaat, voor mij is dat Off the Wall. maar vanavond heb ik weer een paar nummers gehoord waarvan ik na zo lang de schoonheid hebt herontdekt. en inderdaad: zijn boodschap van broederschap en liefde...

ik ga afsluiten; heb koppijn gekregen van het gejank. fijne avond nog verder, medemensen

:respect: :kusje2: :bye:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 8 juli 2009 om 11:14:
Om aan te geven hoeveel Michael heeft betekend voor 'zwart' Amerika :D
Mede door Michaels succes gingen er veel deuren open voor de zwarte Amerikanen (artiesten, sporters enz) open, die anders altijd gesloten waren gebleven :p

Yep, voor de mensen die het nog niet wisten mag het nu toch wel duidelijk zijn dat Michael veel invloed heeft gehad ook buiten de muziekindustrie. Als je alleen al ziet met welke mensen hij door de jaren heen een band op heeft gebouwd door de jaren heen. Wereldleiders, politici, sporters, andere musici en ga zo maar door. :)

Waarschuw beheerder
Voormalig L.A. Laker basketballer/held en HIV patient Magic Johnson :cry:

Samen met Kobe, nieuwe en oude garde van de Lakers.

Waarschuw beheerder
Magic Johnson

Ook een held natuurlijk, maar op een andere schaal hehe. :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juli 2009 om 23:18:
vond het verhaal van de "oude vent" in de platenzaak wel grappig trouwens

Smokey Robinson :respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van :banana: bassie op woensdag 8 juli 2009 om 11:18:
Jij zit wel in een behoorlijk emotionele roller coaster nu he

:yes: :cry:

Nee maar ff serieus, het heeft mij meer gedaan dan ik dacht :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 juli 2009 om 11:23:
Yep, voor de mensen die het nog niet wisten mag het nu toch wel duidelijk zijn dat Michael veel invloed heeft gehad ook buiten de muziekindustrie. Als je alleen al ziet met welke mensen hij door de jaren heen een band op heeft gebouwd door de jaren heen. Wereldleiders, politici, sporters, andere musici en ga zo maar door.

Nelson Mandela om maar iemand te noemen :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van :banana: bassie op woensdag 8 juli 2009 om 11:18:
Jij zit wel in een behoorlijk emotionele roller coaster nu he

"I just can't stop loving you"

"Gone to soon""

"I'll be there""
Waarschuw beheerder
Als je alleen al ziet met welke mensen hij door de jaren heen een band op heeft gebouwd door de jaren heen

En vergeet de band niet die hij had met Bubbles ....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Als je alleen al ziet met welke mensen hij door de jaren heen een band op heeft gebouwd door de jaren heen

Ronald Reagan, Bill Clinton, Nelson Mandela enz enz :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Het Amerikaanse Huis van Afgevaardigen heeft Michael Jackson postuum uitgeroepen tot een Amerikaans icoon en een wereldfilantroop tot in de eeuwigheid. Daar werd in Washington DC een resolutie voor aangenomen.

:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Prince met AZ alkmaar vergelijken is wel een belediging hoor, die man is toch ook wel een icoon! :|

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juli 2009 om 23:37:
Is het heel vreemd als ik niet geloof dat die 2 oudere kids van hem zijn? Zag er echt helemaal niks in terug van hem.

Alleen die aller kleinste( Dekentje ) daar zag ik wel een klein beetje iets in van MJ.

:lol:
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rob. op woensdag 8 juli 2009 om 11:40:
Prince met AZ alkmaar vergelijken is wel een belediging hoor

Ik zie niemand dat doen?
Werkzaam bij Explosive Sounds
Artiest {SHOWLIST artist 32642, 60114}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 8 juli 2009 om 10:53:
Ik had het nog wel spectaculair gevonden als de kist in een auto met de volgauto's daarachter door de stad was gereden...
Dan hadden nog veel meer mensen een goed afscheid kunnen nemen van Michael en hem een laatste eer kunnen bewijzen...

precies dát had ik ook in gedachte idd,een soort staatsbegravenis,verdient een "king" van zijn kaliber ook..
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb mijn bijdrage geleverd aan www.eternalmoonwalk.com

b)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ Sequence op woensdag 8 juli 2009 om 11:41:
Ik zie niemand dat doen?

lees maar stukje terug @ 11.07
Waarschuw beheerder
Mooie 'ceremonie', 'tribute' of whatever it was. Heeft me wel een beetje aangegrepen en vond het fantastisch dat de hele wereld op deze manier afscheid heeft kunnen nemen van Michael.

Tuurlijk zal er altijd wel wat kritiek zijn, maar iets is beter dan niets.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Guitar solo 'Human nature' bij John Mayer :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waar waren Quincy Jones, Liz Taylor en Dianna Ross???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rob. op woensdag 8 juli 2009 om 11:46:
lees maar stukje terug @ 11.07

Geen post bij mij om 11.07.

Dozart citeer 8 juli 2009 11:04
Uitspraak van :banana: bassie op woensdag 8 juli 2009 om 10:55:

DJ Ominous citeer 8 juli 2009 11:09
Ik kan het gewoon nog steeds niet plaatsen ook dat hij er niet is trouwens. Luister continu zijn muziek en luister vooral aandachtig naar de teksten. Bij sommige nummers krijg ik het toch elke keer weer moeilijk. MJ is onderdeel van mijn leven, vooral op muzikaal gebied en dat zal altijd zo blijven. Sinds zijn overlijden veel gesprekken met mijn ouders gehad en herinneringen opgehaald over hoe ik vanaf mijn 4e jaar al idolaat van hem was.

"Though we're far apart. You're always in my heart."

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Rob. op woensdag 8 juli 2009 om 11:40:
Prince met AZ alkmaar vergelijken is wel een belediging hoor, die man is toch ook wel een icoon!

Nee, het ging mij meer dat sommige mensen op tv Prince veel hoger achten dan Michael Jackson...
Begrijp mij goed, ik vlak Prince niet uit en Prince was zeker geniaal, maar naar mijn smaak niet te vergelijken met Michael Jackson..
Michael was van een andere orde en heeft wereldwijd veel meer teweeg gebracht dan TAFKAP (The Artist Formely Known As Prince) ;)
Michael was een veel meer all-round performer en had een grote aanhang fans wereldwijd :D
Dat bedoel ik ermee
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Pfft heftig de herdenking van Michael Jackson, ik heb me alleen afgevraagt waar al die vrienden waren toen hij ze echt nodig had...
De herdenking was van eenvoud echt mooi en raakte me echt, eigenlijks was het hoe Mj overkwam, eenvoudig en breekbaar!!

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 8 juli 2009 om 11:28:
het heeft mij meer gedaan dan ik dacht

Ja daar ben ik nu, na zijn dood ook achter..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van ......:cheer: op woensdag 8 juli 2009 om 12:02:
Pfft heftig de herdenking van Michael Jackson, ik heb me alleen afgevraagt waar al die vrienden waren toen hij ze echt nodig had...
De herdenking was van eenvoud echt mooi en raakte me echt, eigenlijks was het hoe Mj overkwam, eenvoudig en breekbaar!!

Klopt..

Uitspraak van ......:cheer: op woensdag 8 juli 2009 om 12:02:
Ja daar ben ik nu, na zijn dood ook achter..

Vage shit hoor, mijn vriendin stuurde mij toen midden in de nacht vanuit Australie een smsje dat MJ was overleden....
Eerst sliep ik verder, toen moest het een paar minuten tot mij doordringen en daarna kwamen de eerste tranen...
:$
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ Sequence op woensdag 8 juli 2009 om 11:58:
Geen post bij mij om 11.07.

was ook iemand anders.

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 8 juli 2009 om 11:59:
Dat bedoel ik ermee

O ja uiteraard, zo denk ik er ook over :)

MJ had gewoon meer succes dan wie dan ook, beetje raar dat mensen Prince hóger achten :|
Ach, zo heb je ook Elvis, Beatles, David Bowie, Eric Clapton, Madonna enz. allemaal pophelden, maar nooit zo succesvol als MJ _O_